Descàrrega d'HP 5

Aquí podeu comentar la cinquena pel·lícula
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
HPmania
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 30
Membre des de: dt. oct. 30, 2007 7:12 pm

Entrada Autor: HPmania »

E vist un arxiu quan e posat harry potter y el orden del fenix, amb un comentari k deia "LA BUENA POR FIN". Suposu k deu ser aquesta, sino magafa algo...

Vosaltres us la eu descarregat?

HPmania
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 30
Membre des de: dt. oct. 30, 2007 7:12 pm

Entrada Autor: HPmania »

Gracies per respondre...
Me le descarregat i es l'ordre del fenix pero es veu alla un cap i sorolls=una merda

Avatar de l’usuari
Severus Davnur
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 199
Membre des de: dc. ago. 23, 2006 10:27 am
Nom: David
Rang: Àuryn
Ubicació: Sala de la Necessitat (Cardona)

Entrada Autor: Severus Davnur »

8)

jo he decidit esperar-me a que surti en DVD, llavors segur que la trobes penjada en calitat d'audio i so perfecte!!!

...de res :P
Live together, die alone

Tots els ulls miren, pocs observen, molt pocs hi veuen.
Nuti TTM, Cunyadeta 4ever, Visca CAT

HPmania
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 30
Membre des de: dt. oct. 30, 2007 7:12 pm

Entrada Autor: HPmania »

D' acord, es que algu va dir que ja estava a la xarxa a una bona qualitat i jo em pensava que ja estaria...
Quin dia surt doncs ek¡l DVD?

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Sí, en la xarxa ja està en qualitat DVD. Ara bé, jo sé que està en anglès, però no sé si en català o castellà també ^^'
XD
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
Severus Davnur
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 199
Membre des de: dc. ago. 23, 2006 10:27 am
Nom: David
Rang: Àuryn
Ubicació: Sala de la Necessitat (Cardona)

Entrada Autor: Severus Davnur »

en angles :lol: molt bona Marc!

Doncs si no vaig errat, el DVD surt a principis de decembre (el 4 m'ha semblat veure en alguna web), esperem que sigui veritat i no ens facin esperar més!
Live together, die alone

Tots els ulls miren, pocs observen, molt pocs hi veuen.
Nuti TTM, Cunyadeta 4ever, Visca CAT

BeTu
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 213
Membre des de: ds. abr. 08, 2006 9:18 pm
Nom: Albert
Rang: Okupa del fòrum!
Ubicació: Maresme, Mataró!!!

Entrada Autor: BeTu »

Jo he trobat la peli per la xarxa en versió DVDRip o DVDScreener, no recordo si era un Rip amb idioma anglès i subtítols castellans o un Screener amb la imatge del DVD engantxant l'audio español de CAM (crec que audio latino :?)

bé, la web es diu www,vagos,es (com que està prohibit l'SPAM poso comes, però no crec que canviï gaire... :roll: xD)
Imatge

HPmania
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 30
Membre des de: dt. oct. 30, 2007 7:12 pm

Entrada Autor: HPmania »

Aixi, el DVD en català, quan surt?

Avatar de l’usuari
Pretty Ginny
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 133
Membre des de: dj. ago. 23, 2007 2:50 pm
Nom: Tamara
Ubicació: Llegint un llibre, com sempre
Contacta:

Entrada Autor: Pretty Ginny »

HPmania ha escrit:Aixi, el DVD en català, quan surt?
El DVD d'HP5 surt a la venta el dia 4 de desembre. Però per aconseguir la pel·lícula doblada al catalá haurás de comprar la versió castellana, ja que el catalá es un dels tres idiomes per escollir dins del DVD (els altres són el castellà [evidentment] i l'anglès).

A més a més, tampoc no tens una altra alternativa perquè el DVD espanyol es l'únic que trobarás a les botigues (a diferència d'HP4, que va sortir en catalá per separat). Personalment, a mi ja m'agrada que la versió doblada al catalá estigui inclòs al DVD castellá, perqué així podré veure la peli en tres idiomes diferents, com amb HP3!!!
"¿Jo? Llibres i intel·ligència, però hi ha coses més importants: Valor, amistat... <Hermione>

Imatge

HPmania
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 30
Membre des de: dt. oct. 30, 2007 7:12 pm

Entrada Autor: HPmania »

Moltes gràcies... Un DVD de Harry Potter, dels primers, en versió castellana, quan val? Més o menys... Y e d' HP5¿?

Avatar de l’usuari
Pretty Ginny
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 133
Membre des de: dj. ago. 23, 2007 2:50 pm
Nom: Tamara
Ubicació: Llegint un llibre, com sempre
Contacta:

Entrada Autor: Pretty Ginny »

HPmania ha escrit:Moltes gràcies... Un DVD de Harry Potter, dels primers, en versió castellana, quan val? Més o menys... Y e d' HP5¿?
Bueno, aixó depén exclusivamente d'on els compris, HPmania. Jo et recomano que els compris en grans magatzems com l'Fnac o el Corte Inglés, que allà estan tirats de preu (sobretot els DVDs de les primeres pelis...) i et poden costar uns 10 euros aproximadament. En tot cas, el que et pot costar més car es el DVD d'HP5, que com estará recientment sortit a la venta, pot costar uns 20 euros més o menys.

Per saber els peus exactes de tots els DVD d'en Harry Potter a establiments com l'Fnac o el Corte Inglés pots consultar-ho a les seves webs clicant al nom.
"¿Jo? Llibres i intel·ligència, però hi ha coses més importants: Valor, amistat... <Hermione>

Imatge

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Shhhhhhhhhhhht.

No ho digueu a nignú!!!!


:P
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

HPmania
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 30
Membre des de: dt. oct. 30, 2007 7:12 pm

Entrada Autor: HPmania »

Ja ha sortit en DVD?Ja estará a la red?. 5 o 6 de desembre estem no?Va sortir el 4...
Perdoneu aixó de les línies, no he pogut posar més.

Meitantei_Guille
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 259
Membre des de: dv. juny 22, 2007 9:21 am
Nom: Guillem
Ubicació: El Masnou

Entrada Autor: Meitantei_Guille »

Va sortir el dia 4, per tant suposo que podràs trobar la pel·lícula en DVDRip. Igualment val la pena comprar-la, que per 20 € (la versió que m' he comprat jo [2discos]) pots veure escenes que no van sortir a la pel·li reportatges... I a més al DVD també hi ha disponible l' àudio català.

HPmania
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 30
Membre des de: dt. oct. 30, 2007 7:12 pm

Entrada Autor: HPmania »

Si me la compraré, però es que tenia moltíssimes ganes de veure-la de nou...
Què és això de "no ho digueu a ningú"? Apreto l'enllaç i em surt "No se encuentra disponible" o algu així, com si no existís la URL. És això de un link que va a l'emule? És que tinc l'ARES. No es pot amb l'ARES?

Bloquejat