En Rupert i la Emma surten junts?

Envia les teves opinions sobre els actors, si vols també envia-hi fotos!
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

Mare meva...xD

Com estic rient amb aquest tema.... :lol:
Jo també estava pensant en quant em recorda aquest tema a allò de "Temes inútils" però crec que no fa falta perquè sense aquell subfòrum ja n'hi han de temes inútils!! (para muestra este super-notición!! XDDD)


Però bé, que si ho diu la Super Pop haurà de ser veritat...Ara què fem, una festa? xD

Per cert, no he aguantat gaire a la web dels fans de la Watson, la web aquesta pot amb mi...xD

PD: Jo també llegia la Dibuus!! I intentava nefastament fer els dibuixos aquells que explicaven pas a pas! xD

Avatar de l’usuari
Costa
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 444
Membre des de: dt. jul. 19, 2005 12:23 am
Nom: Alba
Rang: Rajadora del Mediterrani
Ubicació: A Snailcity

Entrada Autor: Costa »

Puc fer un comentari cargol? Puc puc puc? (DP: Ja l'estàs fent... ¬¬)
Vale! Doncs dir que el Radcliffe no pega amb aquesta tia! Però gens! :lol: I a més, van caminant, no van agafats ni merdes, quina classe de parella són!? :lol:

Sobre la Luna no comentaré... nonononono xD



Entrar a aquest tema m'allarga la vida! :) :lol:
Sempre ACLEE!!!

Imatge

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

El més graciós d'aquesta web és que deixen a caldo sobretot a l'Emma, però també a tot quisqui :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
La vaig descobrir fa poc, quan a Mugglenet van dir que l'Emma havia tallat amb el seu nòvio (ooooh, qué fuerteee) perquè havia vist unes fotos en la web aquesta de Emma-Watson-Fans on el tio es liava amb unes en una festa... :roll:
Vaig entrar en la web en qüestió.... I vaig flipar per colors :o Totalment. Como te lo digo, tía. :o :lol: :lol: :lol:

Hi ha fotus de tothom fent coses de tot tipus :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:


Total: Emma x Rupert no
Però Dan y O'Tool (que el nom també és graciós XD XD XD) foreveeeeeeeeeer!



IMATGES NO APTES (tampoc tant XD XD), per qui vulgui riure (que trist. M'estic tornant díshic. M'he enganxat a la web T_T):

L'Emma i el seu ex.
Una de les fotos per les quals ara és "ex" XD XD XD
L'Evanna Lynch (Luna) tota gòtica (is she purple ? o.o XD XD)
El Robert Pattinson (Cedric) més pallá que pacá, amb una cara d'Òscar XD XD (mare meva, vull posar-me aquesta foto d'avatar! XD XD M'he estat un quart d'hora rient!!! XD XD La Meri i el Roger poden testimoniar-ho!! XD XD XD XD La cara dels dos pavos és taaaan bonaaaa! XD XD)
El germà de l'Emma Watson, fent vés a saber què ^^' V.V Atenció, el nano té 14 anys XD
La Bonnie Wright (Ginny), més lletja del que m'ha semblat sempre XD
Un dels germans Phelps (Weasley) amb trenta mil cerveses i potser l'altre o el mateix (qui sap xD) amb una cara de malson XD XD XD XD


Trobo que tot això és una falta de respecte per la intimitat de totes aquestes persones ¬¬

Però és que és taaaan divertiiit >.<


(vale, accepto que a això ja li toca anar a Golallop :boohoo: )
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

HpConan ha escrit:Ehem... crec que ja esteu desvariejant, i esteu sent més "dish" que les altres... ¬¬'
Crec que és un dels millors comentaris que he llegit en aquest fòrum aquest any. Llàstima que els teus següents missatges arruïnen aquest fantàstic comentari.

Sobre la "notícia": això és tant important com totes les parelles que pugui haver-hi en el meu edifici. Siguin actors o el que siguin no deixen de ser dos miserables éssers humans que si els cau a sobre una bomba nuclear no sobreviuen.

Sincerament, em fan pena les "cargoles" perquè us han de suportar. Elles ho fan sense mala llet però vosaltres les ridiculitzeu intencionadament.

Trobeu a faltar el subfòrum de "Temes inútils"? Jo no, el que trobo a faltar és aquell bon rotllo que hi havia en aquesta comunitat. Però que hi farem, la vida passa i "res no dura gaire"; en aquest cas una pena.

PD: Crec que em canviaré la firma en honor de...

Avatar de l’usuari
Pretty Ginny
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 133
Membre des de: dj. ago. 23, 2007 2:50 pm
Nom: Tamara
Ubicació: Llegint un llibre, com sempre
Contacta:

Entrada Autor: Pretty Ginny »

Nois, no creieu que esteu dramtitzant una mica amb aquest tema? Ha veure, no negaré que obrir un topic per parlar de la vida sentimental d'en Rupert Grint i l'Emma Watson está de més, però tampoc no teniu perqué agafar aquest cachondeo...Hi ha molta gent cotilla al món i llegint els vostres missatges doneu a entendre que ser cotilla és un pecat. A mi no m'importa si en Rupert i l'Emma surten junts o no, però considero que no es necesari que us enfadeu per que a altres persones si els importen...

Bé, millor em callo perqué al final rebreré jo. :wink:
"¿Jo? Llibres i intel·ligència, però hi ha coses més importants: Valor, amistat... <Hermione>

Imatge

Avatar de l’usuari
Getta91
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 819
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 6:40 pm
Nom: Carla
Rang: Pipiripip Rajadora
Ubicació: El món cargol

Entrada Autor: Getta91 »

Maaaaaaaarc, vigila que t'hi enganxes! :lol: :lol: :lol:

Jus, hi ha cada foto... o_O

Aquest tema ens està fent riure força a tots, però encara m'ha fet més riure una cosa que he vist i que no és del tema^^ xDDDDD

P.D: Jo encara no entenc què fa la Luna així... anava de debò?
SEMPRE ACLEE!

Avatar de l’usuari
Enllunada
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 388
Membre des de: dc. feb. 22, 2006 3:44 pm
Ubicació: (Happy)Cargolàndia!

Entrada Autor: Enllunada »

Diu que es Halloween, no?
ARA (més que mai) I SEMPRE: ACCLE!

Avatar de l’usuari
Getta91
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 819
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 6:40 pm
Nom: Carla
Rang: Pipiripip Rajadora
Ubicació: El món cargol

Entrada Autor: Getta91 »

Enllunada ha escrit:Diu que es Halloween, no?
Ah, val! Buuf!

És que no m'ho havia llegit... només m'havia mirat les fotos. Havia vist les de la Ginny que sí que vaig veure que eren de Halloween però en les de la luna no m'hi vaig fixar! ^^'

P.D: Pretty Ginny, ningú s'ha enfadat, només ens ho hem pres a broma perquè... no sé, és la seva vida, poden fer el que vulguin (Tot i que SalsaConan ens informa de que això és mentida! Eikkk! xD)
SEMPRE ACLEE!

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Tant les fotos de l'Evanna com de la Bonnie semblen de Halloween, més que res. Però és clar, les coses tretes de context...

Finalpotter, el que he dit ho segueixo mantenint. El que passa que jo he fet el "dish" d'una altra manera, que és interessant-me justament per això (vaig passar-me una bona estona remenant fotos... XD XD XD Xd I rient!).
Però estic d'acord amb tu i, de fet, amb la frase que he dit jo mateix (XD), que és que em sembla quasi més "dish" qui imita al "dish".


SalsaConan. Dish! XD XD XD
És que és trist ficar-hi el nas, però és realment divertit! XD XD XD
Qué fuerte. XD
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
Getta91
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 819
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 6:40 pm
Nom: Carla
Rang: Pipiripip Rajadora
Ubicació: El món cargol

Entrada Autor: Getta91 »

HpConan ha escrit:he dit jo mateix (XD), que és que em sembla quasi més "dish" qui imita al "dish".
I més dish és el dish que fa dish dels qui imiten al dish.

Ho hem d'admetre, tots acabem dish al final!

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
HpConan ha escrit:SalsaConan. Dish! XD XD XD
És que és trist ficar-hi el nas, però és realment divertit! XD XD XD
Qué fuerte. XD
I tan divertit! La de l'actor que fa de Cedric és brutaaaaaaaaal! xDDD

Ara, per brutal la cara del Rupert a l'avatar de la "Kathleen" aquesta que posa les notícies! :lol:
SEMPRE ACLEE!

Avatar de l’usuari
Enllunada
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 388
Membre des de: dc. feb. 22, 2006 3:44 pm
Ubicació: (Happy)Cargolàndia!

Entrada Autor: Enllunada »

SalsaConan?

xDDDDDDDDDD. Que bo xDD


Respecte a la web aquesta.. l'avatar de la Kathleen es el millor, m'he estat cinc minuts sense parar de riure xDDDD
ARA (més que mai) I SEMPRE: ACCLE!

Avatar de l’usuari
Lena
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 296
Membre des de: dg. abr. 09, 2006 8:11 pm
Nom: Lena
Ubicació: at world's end

Entrada Autor: Lena »

waaaahahahaha qui es aquesta novia del dan taaan foca XD pero si en fa dos com ell!!! no suportaria tenir un novio mes baixet que jo :lol: (kina falta de respecte, lu meu) i qui es aquest ex de l'emma tan lleig¿? pero si ella es mol mona, k sels trii millor ^^

molt bé, hp conan XD ja et pots fer periodista d'una revista del corazón :mrgreen:

l'evana linch aquella es mes rara que la propia luna :riure: :riure: :riure: :riure: :riure: :riure:

es divertit, aquest tema :eh:

Bloquejat