HpCat, expandim-nos! (projectes)

Aquí envieu tots els temes relacionats amb el lloc web.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
neus_snitch
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 570
Membre des de: dj. des. 22, 2005 2:14 pm
Nom: Mònica (de veritat!)
Rang: Mauleta valenciana
Ubicació: Cagant al vol
Contacta:

HpCat, expandim-nos! (projectes)

Entrada Autor: neus_snitch »

Estava pensant que seria bo emprendre nous projectes com HpCat Ràdio. Donen molt de joc, fomenta l'esperit del web perquè la gent s'implica a col·laborar i tindre'n de distints faria més possible que tota la gent poguera apuntar-s'hi. Idees? Per exemple, fer una espècie de "televisió" simplement creant un usuari al Youtube i ajuntar vídeos que enregistrem diferents usuaris igual que fem amb la ràdio. Hi ha coses que és millor fer-les als podcasts (per exemple, les lectures o el debat, i alguns xismes de la Tia Petúnia també perquè és complicat fer gravacions a sovint) però d'altres, com ara entrevistes (reals o fictícies, rotllo que algú es disfresse de Harry) sí que les podríem penjar en vídeo, i pense que seria molt vistós.
Per altra banda també tindria acollida, pense jo, una espècie de Revista HpCat; en la que no quedarien tan bé segons quines notícies, ja que no se li pot donar una entonació determinada, o les lectures, que per llegir ja tenim els llibres, però donaria oportunitat a la gent que no vulga prestar la seua veu o imatge, i també a qui li agrade dibuixar o trastejar amb el Gimp o Photoshop, escriure reportatges...
Què me'n dieu? ^^
Imatge

Imatge

Avatar de l’usuari
Roger J. Potter
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 585
Membre des de: dc. abr. 05, 2006 8:37 pm
Nom: Quisso
Rang: Agenda Oficial
Ubicació: Darrera teu

Re: HpCat, expandim-nos!

Entrada Autor: Roger J. Potter »

Eiiis, totalment d'acord...

Això de fer una HPCat TV amb el Marc ho haviem comentat varies vegades... però ho veiem com una cosa de futur (no gaire llunyà clar xD) per suposat que seria molt interessant fer-ho. Ja saps que amb mi pots contar sempre que sigui fer tonteries d'aquestes... i coses serioses si cal xD

En quant a la revista... bé, crec que també s'hauria de tenir un "newsletter" regularment. Ja es va fer un primer de prova però no se n'han fet més. A part, pel que m'ha semblat, tu et refereixes a fer alguna cosa més en conya... rollo El Tafaner, que també podria ser interessant... XD

Ara el que falta és trobar algú que hi volgui col·laborar... i que s'ho prengui seriosament. Tot i que estem fent conya per passar-ho bé, si acostumem a la gent a tenir una cosa s'ha de mantenir amb regularitat i no fer com amb el podcast que hem estat mesos sense res eh ¬¬

Apa, anims a tots!
Col·laboreu a la nova revista d'HPCat
Doneu veu als personatges d'HP per a HPCat Ràdio
Imatge

enllu

Re: HpCat, expandim-nos! (projectes)

Entrada Autor: enllu »

Oh, sii!
Tenir una espècie de "El Tafaner" i enviar-lo per e-mail (a tothom o a qui volgués) estaria molt bé! Així fins els afònics podrien participar :P
Però és aixó que dius tu, Roger, s'hauria de mantenir una regularitat..

Avatar de l’usuari
clara_cat
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 183
Membre des de: dt. maig 29, 2007 6:32 pm
Nom: Clara
Rang: somiadora sense fronteres
Ubicació: Catalunya, barcelona, casa meva, el meu io interior

Re: HpCat, expandim-nos! (projectes)

Entrada Autor: clara_cat »

OOohhh siiiiii, estaria molt bé i hi podrien haver-hi diferents seccions. Ara cap a quina direcció l'enfocarieu rollo horòscop i xurrades d'aquestes o més cap a esports(quiddich=futbol??), noticies que podrien ser per màgia a la vida real( tot i que hi ha perill d'acabar al manicomi si es fa això), o barreja vida real amb màgia fent critica de la societet o nu se que en dirieu?! 8) nu se crec que ara me deixat endur per l'emoció.
Per una altra banda el tema de qui el fes podria fer-se una llista de gent que li agradaria fer-ho i que es comprometi permanentment ,una altre de gent que sigui opcional i que entre uns quants moderadors o perfeccionessin tot.
I les publicacions podrien ser mensuals i així tothom tindria temps de fer-ho, perquè semanalment si hi han exàmens o problemes cotidiants, ja és més complicat.
Seria molt original i divertit no se, jo mi apuntaria.
"Només hi han dues coses infinites:l'univers i l'estupidesa humana"

Catalonia is not Spain--300 anys d'ocupació, 300 anys de resistència.

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Re: HpCat, expandim-nos! (projectes)

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

Uoo em sembla molt bona idea, tot i que jo no tinc ni càmera ni micro...><
Però a això de la revista si que podria participar...Tot i que no sé si podria dir res d'interesant...u.u'

Avatar de l’usuari
JoTGi
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 235
Membre des de: ds. ago. 20, 2005 5:44 pm

Re: HpCat, expandim-nos! (projectes)

Entrada Autor: JoTGi »

M'apunto en tot el que es vulgui fer xDD. Pel que fa a HPCaT TV, puc ajudar en temes de muntatge de vídeo (he col·laborat durant més de 2 anys en una tele), puc deixar una càmera i un trípode i puc encarregar-me del que faci falta. Tot i així, jo darrera les càmeres, he?

Pel que fa a una revista a l'estil El Tafaner, ara per ara estic amb un projecte semblant. Alguns de vosaltres segurament el veureu d'aquí ben poc en una de les moltes webs que deveu visitar. Quan aquell projecte estigui engegat i funcioni bé, m'apunto a ajudar-vos amb aquest si hi ha gent disposada a col·laborar.

Jo tot el que són projectes nous... m'encanta :P

Avatar de l’usuari
Marc Riera
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 572
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 6:02 pm
Nom: Pepet, no et fot...
Contacta:

Re: HpCat, expandim-nos! (projectes)

Entrada Autor: Marc Riera »

Home, jo trobo que sí que podríem fer una revista... No és gaire difícil de fer (bé, sempre depenent de com la vulguis fer: en una web, amb flash, en pdf...), i la gent hi pot col·laborar. S'hi podrien posar articles de conya, dissimulant la realitat i transformant-la en el món màgic, i també s'hi podrien posar les entrevistes aquestes frikis que algú ha dit més amunt...

Però cal gent responsable que se'n faci càrrec. I, el més important, que hi hagi col·laboració dels usuaris! Si no, això se'n va a pique (ho dic per experiència pròpia).

És a dir, que sóc voluntari per la revista (però per ràdio i tv no, que em fa cosa xD)

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Re: HpCat, expandim-nos! (projectes)

Entrada Autor: Padfoot »

Tot això és molt bona idea, i de colaboradors pel que veig no en falten! El problema és trobar un responsable que se'n faci càrrec, ho organitzi tot i sigui el que ho engegui tot!

Em sembla que els tres administradors de la web anem bastant saturats de feina, almenys jo xD Estaria bé que se n'encarregués algú que no tingui cap altra feina/responsabilitat (a la web com a mínim xD) i pugui dedicar-hi el temps que convingui a coordinar-ho tot, i fer que el projecte no sigui cosa d'uns dies només i tingui continuitat! Nosaltres si fa falta penjar alguna cosa a la web o ajudar-vos en alguna cosa ja ho intentarem també, però almenys la feina dura que la faci algú altre :wink:

Avatar de l’usuari
Roger J. Potter
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 585
Membre des de: dc. abr. 05, 2006 8:37 pm
Nom: Quisso
Rang: Agenda Oficial
Ubicació: Darrera teu

Re: HpCat, expandim-nos! (projectes)

Entrada Autor: Roger J. Potter »

Padfoot ha escrit:Tot això és molt bona idea, i de colaboradors pel que veig no en falten! El problema és trobar un responsable que se'n faci càrrec, ho organitzi tot i sigui el que ho engegui tot!

Em sembla que els tres administradors de la web anem bastant saturats de feina, almenys jo xD Estaria bé que se n'encarregués algú que no tingui cap altra feina/responsabilitat (a la web com a mínim xD) i pugui dedicar-hi el temps que convingui a coordinar-ho tot, i fer que el projecte no sigui cosa d'uns dies només i tingui continuitat! Nosaltres si fa falta penjar alguna cosa a la web o ajudar-vos en alguna cosa ja ho intentarem també, però almenys la feina dura que la faci algú altre :wink:
Ei, jo des de bon començament que tinc clar que els administradors aqui no tenen cap obligació més que la de penjar o despenjar, es a dir, la feina de la web. AIxó ho he vist com una iniciativa d'un grup d'usuaris i que si cal a mi no m'importa encarregar-me d'organitzar-ho tot, però la nika com a obridora (xD) del tema doncs suposo que ella mateixa voldrà ser l'encarregada... com que ara ja dorm no li puc preguntar xD

Apa, aclarit xD
Col·laboreu a la nova revista d'HPCat
Doneu veu als personatges d'HP per a HPCat Ràdio
Imatge

Avatar de l’usuari
Severus Davnur
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 199
Membre des de: dc. ago. 23, 2006 10:27 am
Nom: David
Rang: Àuryn
Ubicació: Sala de la Necessitat (Cardona)

Re: HpCat, expandim-nos! (projectes)

Entrada Autor: Severus Davnur »

Idees fresques...mmmmmmm! :clap:

Jo amb el tema de la TV no entraré, però la revista estil "el tafaner" si que m'agradaria poder col·laborar.

Ja se que es molt fàcil dir: jo col·laboro.....sense que ningú s'en faci càrrec.
En el meu cas, treballo a barcelona i no tinc internet (a la feina si :riure: ) però si es fa mensualment puc ajudar els caps de setmana quan torno al poble!

A mi em sembla una molt bona idea!

P.D: Estic amb els presents que els administradors ja teniu prou feina....això ho hauriem de fer nosaltres.
Live together, die alone

Tots els ulls miren, pocs observen, molt pocs hi veuen.
Nuti TTM, Cunyadeta 4ever, Visca CAT

Meitantei_Guille
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 259
Membre des de: dv. juny 22, 2007 9:21 am
Nom: Guillem
Ubicació: El Masnou

Re: HpCat, expandim-nos! (projectes)

Entrada Autor: Meitantei_Guille »

A mi també em sembla bona idea la revista i la TV, però trobo que serà difícil engegar-ho tot i que tingui continuïtat. Però si s' acaba fent qualsevol de les dues idees jo estaria encantat de col·laborar-hi, com ja he fet amb HpCat ràdio. En la revista puc ajudar en el que vulgueu i en la TV en principi no em fa res sortir-hi però potser després canvio d' idea, ja ho anirem veient.
Imatge

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Re: HpCat, expandim-nos! (projectes)

Entrada Autor: HpConan »

Carai, llavors jo no puc fer res? XD XD XD

A veure, em sembla que això, com ha dit el Roger i que hem comentat força vegades, és el futur ^o^
Jo ja vaig encetar HpCatRàdio, que va quedar aparcat durant un temps i que ara l'he reprès i, espero complir-ho XD, vull continuar-ho amb més freqüència i periodicitat.
Ja vaig obrir el tema al fòrum per aconseguir més participants... ^^'

Sobre la TV... com ha dit el Roger, ja ho hem parlat algun cop. I quant a la revista, la veritat és que veient les que fan altres webs, tinc unes ganes boges de crear-ne una per HpCat.

Ara bé, coooom també s'ha dit, per això se'n necessita gent, i amb temps (rotllo com el Jun abans [dic ABANS XD], que feia mil coses i encara obria nous projectes :eh: :eh: :ballar: ).
Almenys per l'experiència d'HpCatRàdio, sé l'estress que això comporta, i les hores de feina XD XD XD I més quan has de preparar un HpCR en menys de 24 hores perquè es pengi abans de les campanades. :o :o :o :lol:
Jo m'apunto a col·laborar en tots aquests projectes que dieu i que, de fet, ja fa temps que tenia en ment. Ara bé, tant com coordinar-ho no ho sé. Podria fer coses (i segur que faria més coses de les que diria que faria [quants condicionals, no? XD), però tant com coordinar-ho, no ho sé jo. Tot i que ja veig que ja hi ha voluntaris.

Bé, espero que això tiri endavant, perquè realment és molt interessant i positiu. :clap:
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Getta

Re: HpCat, expandim-nos! (projectes)

Entrada Autor: Getta »

Per HpCat Ràdio no faré més el freaky que ja estic prou avergonyida de tot el que m'heu fet fer (explicació cargola, Hermione-spoilers... u.u). Vídeos no, em moriria de riure només de veure la càmera xDDD
En quan a la revista... SÍ, SÍ, SÍ! Compteu amb mi!^_^

sempremes
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 15
Membre des de: dt. gen. 02, 2007 6:41 pm
Ubicació: Països Catalans
Contacta:

Re: HpCat, expandim-nos! (projectes)

Entrada Autor: sempremes »

Si necessiteu ajuda ja ho sabeu, em passo el sant dia amorrat al PC... xD

Només era això. Salut!

Neus Snitch a l'ordinador de la germana

Re: HpCat, expandim-nos! (projectes)

Entrada Autor: Neus Snitch a l'ordinador de la germana »

Roger J. Potter ha escrit:
Padfoot ha escrit:Tot això és molt bona idea, i de colaboradors pel que veig no en falten! El problema és trobar un responsable que se'n faci càrrec, ho organitzi tot i sigui el que ho engegui tot!

Em sembla que els tres administradors de la web anem bastant saturats de feina, almenys jo xD Estaria bé que se n'encarregués algú que no tingui cap altra feina/responsabilitat (a la web com a mínim xD) i pugui dedicar-hi el temps que convingui a coordinar-ho tot, i fer que el projecte no sigui cosa d'uns dies només i tingui continuitat! Nosaltres si fa falta penjar alguna cosa a la web o ajudar-vos en alguna cosa ja ho intentarem també, però almenys la feina dura que la faci algú altre :wink:
Ei, jo des de bon començament que tinc clar que els administradors aqui no tenen cap obligació més que la de penjar o despenjar, es a dir, la feina de la web. AIxó ho he vist com una iniciativa d'un grup d'usuaris i que si cal a mi no m'importa encarregar-me d'organitzar-ho tot, però la nika com a obridora (xD) del tema doncs suposo que ella mateixa voldrà ser l'encarregada... com que ara ja dorm no li puc preguntar xD

Apa, aclarit xD

Ala ala... No em doneu tant de protagonisme que m'atabale! XD
Seriosament, no puc coordinar-ho jo tot, sóc informàticament inútil xD Però ajudaré tant com estiga en les meues mans. Per exemple, puc escriure guions i articles, tant per a la TV, la Revista i la Ràdio, i aportar idees... A part tinc certa noció de muntar vídeos (tot i que segurament res comparada amb Jotgi xD) i faig algunes coses amb el Gimp. Si voleu puc encarregar-me de preguntar qui s'apunta, d'assignar què ha de fer cadascú, i tot el rotllo, però muntar coses millor que ho faça algú amb més idea que sóc molt maldestre, però mooolt!

Bloquejat