Consells d'altres llibres

Temes relacionats amb altres autors, llibres i sagues. Recordeu que per parlar de Harry Potter ja tenim l'altre fòrum!
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
africa_dama_lunnaris
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 59
Membre des de: dg. feb. 25, 2007 8:44 am
Nom: Àfrica
Rang: Gat cavallesc
Ubicació: parlan x msn/llegint llibres/menjan cereals i miran la tele/am els amics
Contacta:

Entrada Autor: africa_dama_lunnaris »

wenu, pos... els llibres ke + man agradat... pos tts :P :P
els ke +....

-Memories d'Idhun
-Eragon i Eldest
-Tots els de la Molly Moon!! (eske es the bestt!) :twisted:
-El Ejercito Negro
-Finis Mundiiii!!!!!!! :P
La lladre de llibres

Avatar de l’usuari
africa_dama_lunnaris
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 59
Membre des de: dg. feb. 25, 2007 8:44 am
Nom: Àfrica
Rang: Gat cavallesc
Ubicació: parlan x msn/llegint llibres/menjan cereals i miran la tele/am els amics
Contacta:

Entrada Autor: africa_dama_lunnaris »

doncs jo recomano:

-El Portal dels Elfs i l'emperador Porpa (ket es el 2n)
-Molly Moon
-Eragon i Eldest
-Memories d''Idhun ( com no)
:P
i...
-Harry Potteer! (jo ia me loblidava... sacrilegiii Bo o dolent?
La lladre de llibres

Avatar de l’usuari
Ginny Weasley
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 15
Membre des de: dv. set. 15, 2006 7:04 pm

Entrada Autor: Ginny Weasley »

El de Finis Mundi, me'l van obligar a llegir al cole, pensava k seria un rollo pero esta bastant bé.

Recomano:

-Las Gallinas Locas, de Cornelia Funke

-Deu Negrets, i aleshores no en quedà cap, de Agatha Cristie
Fes-te soci del NAPINCA!!! (No Abuso de Personas Indefensas, No Corredoras y Asmáticas)

**Les coses més reals suceeixen a la imaginació**

hermioneg123
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 65
Membre des de: ds. des. 23, 2006 3:47 pm
Nom: Judit Cardona Bonell
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: hermioneg123 »

Jo recomano:
-Eragon i eldest
-Memòries d'idhun
-Harry Potter (XD)
-La trilogia del malefici
-Septimus
Imatge

Avatar de l’usuari
Lena
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 296
Membre des de: dg. abr. 09, 2006 8:11 pm
Nom: Lena
Ubicació: at world's end

Entrada Autor: Lena »

weno:

- Els 4 de Les germanes Verdelaine (semblen de nenes petites pro no ho son) 8)

- Clots (es bonisim!)

- Hi ha un nen al lavabo de les nenes (es del mateix aitor que "clots", el Louis Sachar, em sembla)

- Tots els del Peitit Nicolas

- Charlie i la fàbrica de xocolata (si hi ha dibuixos de la peli, millo ke millo)

- El manuscrit càtar (es bonísim!!!)

- Harry Potter xD

- Altres, però akests son els que no em fa res llegir-mel's deu vegades seguides

Avatar de l’usuari
Ismene
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 67
Membre des de: dl. juny 12, 2006 8:26 pm
Ubicació: Cervelló, Barcelona

Entrada Autor: Ismene »

Hola! Jo vull recomanar un llibre que es diu el Cercle de foc de la Marianne Curley. Tot i que aquest és el seu primer llibre us puc assegurar que és molt bo i el millor de tot: la manera com està redactat -recollint els visions dels protagonistes en capítols separats- fa que no et perdis cap detall de la història.
A part d'aixó la història també te diversos elements que la fan força interessant -la història d'amor estranya que mantenen els protagonistes ho és- i a mi em va enganxar des del primer instant. El vaig trobar curt... però després dels Potters és normal.
"...Tots tenim un secret tancat amb clau a l'àtic de l'ànima..."
Marina, Carlos Ruiz Zafón.

Avatar de l’usuari
Severus Davnur
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 199
Membre des de: dc. ago. 23, 2006 10:27 am
Nom: David
Rang: Àuryn
Ubicació: Sala de la Necessitat (Cardona)

Entrada Autor: Severus Davnur »

Doncs aqui en posu uns quants

- L'història interminable (el meu amor de petit)

- Pandora al Congo i la pell freda (brutals, molt més pandora)

- El mon de sofia (l'estic acabant i esta molt wapo)

- El mecanoscrit del segon origen (el meu primer llibre xD)


Clar que no poden faltar memories (sobretot el primer), harrypotter i l'ombra del vent

Els pilars de la terra el tindrè per sant jordi....espero que m'agradi
Live together, die alone

Tots els ulls miren, pocs observen, molt pocs hi veuen.
Nuti TTM, Cunyadeta 4ever, Visca CAT

Avatar de l’usuari
Citing
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 15
Membre des de: dg. març 12, 2006 7:14 pm
Ubicació: Quan sapiga on soc serà un miracle

Entrada Autor: Citing »

Bé jo recomano els següents llibres:

- EL TESORO DE MONTSEGUR de Sophy Burmhan

- LA DAMA Y EL LEÓN de Claudia Casanova

- 1984 de George Orwell

- ERAGON de Christopher Paolini

Aquests són els que més m'han agradat però encara tinc per llegir uns 5 llibres més que fins a l'estiu no podré, quans els llegeixi ja diré si els recomano o no.
Des de les cultures més primitives l'home sempre a volgut trobar respostes
By Flocel:
"L'espècie esta degenerant... que diria en Darwin!! En comptes d'aprobar hem suspeneu tots!!

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Ismene,si t'ha agradat el "Cercle de foc" (un llibre molt bo) la mateixa autora ha escrit una trilogia que també està molt bé i la història segueix la mateixa estructura que en el Cercle; dos personatges van explicant la història des del seu punt de vista. Els títols d'aquesta trilogia són "Els escollits", "La foscor" i "La llave" (aquest últim no sé si ja ha sortit en català o no, en castellà va sortir fa un nay aproximadament). L'argument, excessivament per sobre, gira a través d'una lluita de dos bàndols que poden viatjar en el temps per alterar la història del nostre món però que són protagonistes d'una profecia.

Avatar de l’usuari
Samanta
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 91
Membre des de: dl. gen. 22, 2007 4:30 pm
Nom: Elisabet
Ubicació: Entre secrets oblidats...

Entrada Autor: Samanta »

Uoo 8O ! Algú s' ha llegit la triologia de El malefici! Em pensava que no se l' havia llegit ningú en tota la web XD. Et va agradar juditcarbo?
Bueno posats a fer recomano:

1-la triologia del Malefici (van ser els tres primers llibres de lectura que vaig llegir, tenia 6 anys i em van agradar molt però potser si mels llegis ara no m agradarien tant tot i que pel que recodo estaven molt be :roll: )

2-Eragon, Eldest, i ( per quan surti a la venda) L' Imperi (és el títol del tercer llibre oi?)

3-MDI ( sobretot l' 1)

4- Fairy Oak 1 ( El secreto de las gemelas) i 2 (El encanto de la oscuridad) Em van agradar molt els dibuixos són preciosos i l' argument no és molt bo però tampoc és dolent.

5- N' hi ha molts més de bons però ara no s' em acudeixen... :|
Hi ha coses que algunes vegades és millor no saber...

_________

http://www.metroflog.com/secret_name

Avatar de l’usuari
Ismene
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 67
Membre des de: dl. juny 12, 2006 8:26 pm
Ubicació: Cervelló, Barcelona

Entrada Autor: Ismene »

Finalpotter ha escrit:Ismene,si t'ha agradat el "Cercle de foc" (un llibre molt bo) la mateixa autora ha escrit una trilogia que també està molt bé i la història segueix la mateixa estructura que en el Cercle; dos personatges van explicant la història des del seu punt de vista. Els títols d'aquesta trilogia són "Els escollits", "La foscor" i "La llave" (aquest últim no sé si ja ha sortit en català o no, en castellà va sortir fa un nay aproximadament). L'argument, excessivament per sobre, gira a través d'una lluita de dos bàndols que poden viatjar en el temps per alterar la història del nostre món però que són protagonistes d'una profecia.
Caram! els haurè de mirar de localitzar aquests!
Aprofito per recomanar La Guerra de les bruixes de la Maite Carranza. Són tres llibres -jo només n'he llegit dos- però m'han encantat! Mireu si em van agradar que per un moment vaig pensar que eren millors que els del Potter i tot! Estic impacient per posar les grapes sobre l'últim llibre de la trilogia... Anaïd! Ja vinc! :mrgreen:

PS: Sou Odish o Omar? xD SELENE; SELENE! Olé que arte! xDD
"...Tots tenim un secret tancat amb clau a l'àtic de l'ànima..."
Marina, Carlos Ruiz Zafón.

Avatar de l’usuari
Jomast
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1292
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Rang: Tècnic
Contacta:

Entrada Autor: Jomast »

Feia temps que no m'enganxava a un llibre tant interessant.

En aquests dies de confusió, multiculturismes i globalitzacións era necessari aquest llibre:
El preu de ser catalans Patrícia Gabancho


Resistiran la llengua i la cultura catalanes l’embat indeturable del veïnatge de l’espanyol i el temptador mercat global de l’anglès? Al cap de mil anys del seu naixement com a llengua i cultura, té futur el català o caurà víctima de la pressió demogràfica o de la selecció natural? Dir-li cultura catalana a tota cultura que es faci a Catalunya és enterrar-nos en vida? Aguantarà el català? Ens en sortirem?

Tot i que quan un mal està molt estès sembla inútil buscar-ne culpables, Patrícia Gabancho ens n’assenyala uns quants i ens raona uns perquès posant la sinceritat i la paraula clara per davant d’hipòcrites correccions polítiques.

El preu de ser catalans és un autèntic memorial de greuges ja en ple segle XXI, adreçat als perpetradors del retrocés del català, però sense oblidar aquelles suposades víctimes que, amb el seu silenci o el seu acatament mesell, han acabat sent tan culpables com el que més.

Patrícia Gabancho, però, no només ens parla de culpabilitats i ens enumera crítiques o queixes, sinó que ens aporta unes vies de solució que tots i cadascun de nosaltres, i sobretot aquells col·locats estratègicament en la batalla per la subsistència del català, hauríem d’intentar aplicar. I ben de pressa. O serem els últims a parlar-ne.
A primera vista pot semblar un llibre victimista però us asseguro que no ho és.
A aquest llibre hi ha unes importants reflexions. Unes veritats com punys. Unes veritats que la gent li fa cosa dir pel que la poden acusar.

No porto llegit ni mig llibre, però cada paràgraf no paro de reflexionar "quanta raó té " xD
Quan acabi us passaré algunes de les reflexions perquè jo crec que aquest llibre és importantíssim per aquest país, i es necessitava.

Avatar de l’usuari
LUN@
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 118
Membre des de: ds. feb. 04, 2006 3:14 pm
Nom: Charlotte
Ubicació: Sabadell

Entrada Autor: LUN@ »

Ismene ha escrit: Caram! els haurè de mirar de localitzar aquests!
Aprofito per recomanar La Guerra de les bruixes de la Maite Carranza. Són tres llibres -jo només n'he llegit dos- però m'han encantat! Mireu si em van agradar que per un moment vaig pensar que eren millors que els del Potter i tot! Estic impacient per posar les grapes sobre l'últim llibre de la trilogia... Anaïd! Ja vinc! :mrgreen:

PS: Sou Odish o Omar? xD SELENE; SELENE! Olé que arte! xDD
Jo també els he llegit i m'han semblat genials! Però no trobo el tercer (La maledicció d'Odi) I que tallat que m'ha quedat! Quan el vaig acabar el 2n jo:"Argh! Per què ara? Noooo" Els recomano a tothom!^^ Poso tota la info:

Tríologia: La guerra de les bruixes
- El clan de la lloba (376 pàgines)
Imatge
- El desert de gel (379 pàgines)
Imatge
- La maledicció d'Odi (480 pàgines)
Imatge
Preu de cada llibre: 18 euros
Editorial: Edebé
Escriptora: Maite Carranza
Imatge
L'Anaïd és una adolescent de 14 anys lletjeta i marginada pels seus companys de classe però la desaparició de la seva mare la porta a descobrir fets misteriosos i centenaris. L'aventura que li suposa la seva búsqueda estarà plena de misteris i perills.
Llegiu-los per descobrir un món de mites i clans, de bruixes amagades durant segles, de vida i sang, guerra entre les Odish i les Omar...Per viure amb l'Anaïd la llegenda negra que es va forjar al voltant de la Selene i desvetllar el misteri del neixament de l'elegida...
Profecia d'O
Un dia arribarà l'elegida
descendent d'Om.
Tindrà foc als cabells,
ales i escates a la pell.
Un udol a la gola i la mort a la nineta.
cabalcarà al sol i brandarà a la lluna.
I començarà la guerra,
cruel i aferriçada,
la guerra de les bruixes...
FanFic http://www.harrypottercat.cat/mostra.php?num=3660
Hogwarts, segon setè curs, mentides, Dramione.

Imatge

Avatar de l’usuari
Granger_sellés
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 199
Membre des de: dc. ago. 16, 2006 1:42 pm
Ubicació: a la coberta del Titanic
Contacta:

Entrada Autor: Granger_sellés »

Doncs a mi per St.Jordi, en comptes de roses, m'han regalat llibres, i son molt bons ^^

El diari d'Anna Frank --> El diari aquell que va escriure l'Anna, quan s'amagava de Hitler. Molt bonic, però fa molta pena.

Demà encara volaran les orenetes
--> Un llibre qu etambé es tracta d'un diari d'una adolescent, que ha caigut a les urpes de l'anorèxia.
És de Joan Roca.

El misteri de l'illa de gel --> basant-se en una noticia escoltada a la ràdia fa molts anys, un vaixell i la seva tripulació van a fer una expedicio a Grenlandia, i quan arriben a alla, despres d'un temps, uns quants tripulants van desapareixent, i son assessinats. De misteri ^^ Molt guay ^^
De Enric Larreula
Hi ha emocions que no es poden explicar...
>>]*Fins que les vius,,

Avatar de l’usuari
Ismene
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 67
Membre des de: dl. juny 12, 2006 8:26 pm
Ubicació: Cervelló, Barcelona

Entrada Autor: Ismene »

Bones!
Darrerament he tornat a llegir alguns llibres que tenia per casa i he fet una selecció d'alguns de bons. Són aquests:

-Junts veurem el Miljacka: És un libre molt maco sobre dos joves que s'enamoren. Ella és catalana mentre que ell és un bosni que arriba a Catalunya per refugiar-se dels horrors de la gerra.

- La guerra dels xiclets: Després de caure durant la seva coronació per culpa d'un xiclet la reina d'Anglaterra prohibeix menjar xiclets a tots els seus subtids.

- Maia se'n va a l'Amazones: La Maia que ha quedat orfe se n'ha d'anar a viure amb els seus tiets al Brazil.

Bé, ja en posaré més un altre dia!
"...Tots tenim un secret tancat amb clau a l'àtic de l'ànima..."
Marina, Carlos Ruiz Zafón.

Respon