House: medical doctor

Subfòrum per comentar les sèries o programes de televisió que més us interessin.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Uoooo. Visca, visca. Començarà House! :lol:
I posaran la tercera??? Uooo, quin lujo!

Bé, però tampoc tinc gaire mono de House, eprquè durant l'estiu he estat veient els DVDs i, com vaig començar tard a veure House, alguns me'ls havia perdut, i ara ja els he vist tots ^^ (bé, no. ¬¬ Em falten dos DVDs que el kiosk encara no me'ls porta T___T).
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Notis fresques, fresques! xD
Torna a començar House!

Aquest diumenge dia 8 a les 22.00 faran el House Unplugged, que serà un especial al plató de la 3a temporada de House amb sorpreses, entrevistes, curiositats i tal.

El diumenge següent, el dia 15 a les 22.00 reemetran "No es oro todo lo que reluce", l'últim capítol que ens van emetre abans de tallar-ho, que s'ubica al mig de la segona temporada.

El dimarts dia 17 (que ja s'haurà acabat Anatomía de Grey [per cert, que aquests dies està interessantíssim xD]), a les 22.00 començaran a seguir la segona temporada, i faran el capítol de la segona temporada que toca després de "No es oro todo lo que reluce"; seguit d'un capítol ja emès (és a dir, un capítol de la segona i un capítol repetit de la primera).

Ah, i aneu revisant el Blog de Sèries 'Cuatro' perquè cada dia aniran explicant més coses (i afegint més vídeos) d'allò que ens sortirà al House Unplugged.
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

OoOoh! Que bé! ^^
Jo si que tinc mono, que no he tornat a veure House d'ençà l'últim capítol, aquest de No es oro todo lo q reluce...u_u
Així que genial això de House Unplugged que ja he vist l'anunci i m'ha fet gràcia la cara del Hugh Laurie quan la noia presentava l'anunci... :P
Bé, en resum, q estic impacient epr tornar a veure-ho, veuré fins i tot els repetits de després!! ^^

Avatar de l’usuari
Solysg
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 544
Membre des de: dg. oct. 17, 2004 2:00 am
Rang: cosi del cosi
Ubicació: entre l'estupidesa i la depressio

Entrada Autor: Solysg »

TErcera temporada de House al gener .Per fi sabrem que va passar amb allo de la ... ( be no puc possar Spoiler no ? ) (Si algu sap com fer-los invisibles que m'ho digui....)

Aixo nomes passara a la FOx , crec... tal vegada a cuatro el possin el dia despres o setmanes proximes ....

TORNA HOUSE !!!!
Imatge

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Uoooo. Doncs potser ho podré veure i tot, perquè tinc Imagenio gratis fins al gener, i tinc la Fox ^^ Per tant, els primers capítols dels nous de House sí que els podré veure ^^

(ara, primer hauria d'acabar de veure la segona temporada XD).
Però van dir a Cuatro que no trigarien a posar-la, la tercera, així que... Uooo ^^

Per cert, el vau veure dimarts passat??? Uaaah, el Foremaaan.... I quina mala lleeeet!! Uaaah. XD
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
Solysg
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 544
Membre des de: dg. oct. 17, 2004 2:00 am
Rang: cosi del cosi
Ubicació: entre l'estupidesa i la depressio

Entrada Autor: Solysg »

Data posada el 9 de gener !!!!! (16 dies 16 dies ....)

LA tecera temporada comença i per fi sabrerm que va passar amb lo de la ... Suposo que ja ho veureu

Cuatro i FOx els fan el mateix dia ... ( es a dir no us ho podre restregar...)
Imatge

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Xii!!!
El dia 9 de gener comença la tercera de Hooousee!!!

I dimarts que ve e´s l'últim capítol de la segona temporada a Cuatro!! Aaargh!!!
Dispararan al Hooooouse!! :o I... Com no podia ser d'una altra manera, qui el dispara es diu Moriarty. XD És que són genials :P
Ueeeeeh. Quins nerviiis XD
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
Solysg
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 544
Membre des de: dg. oct. 17, 2004 2:00 am
Rang: cosi del cosi
Ubicació: entre l'estupidesa i la depressio

Entrada Autor: Solysg »

SOrt que aixo no es el mes important del capitol que sino... ( ames aixo es veu al principi de tot ...)
Imatge

Avatar de l’usuari
särä
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 11
Membre des de: dl. ago. 21, 2006 12:08 am
Ubicació: a casa meva amb el plasta del meu germanet xD

Entrada Autor: särä »

Uooooo Uooooo Hause!!! m'encanta aquell tiu!!!

el capítol que m'enrecordo que mès m'ha agradat i que mès la a liada, es quell en que una noia hi tè una garrapata...no se la troben...en Haueçse, la rapta, se la emporta a l'ascensor, iquan s'obren les portes, la família i els demès metges, es troben a la noia amb les cames obertes (amus, espatarrá xDDDD) amb el hause mirant per allà...¬¬, clar la família flipant, pero al final troba la garrapata xDD

mare meva, sempre la lia aquest tiu ¬¬" xD
...ѕαязττα...

Avatar de l’usuari
Eric Ardan
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 285
Membre des de: dg. març 20, 2005 8:52 pm
Nom: Siminitri
Rang: Martell d'heretges
Ubicació: Brave New World
Contacta:

Entrada Autor: Eric Ardan »

Coi de House, m'encanta! xD

I és veritat HP, només li falta el violí i les disfresses del Mortadelo per ser en Sherlock. Vejam si no em deixo res...

- Màxim exponent del mètode deductiu per descobrir la realitat
- Es droga (per necessitat, però tant és)
- El seu company es diu Wilson (Watson) i és metge (po claro)
- Individu solitari (i durant un temps en Wilson va a viure amb ell -només falta la dona de fer feines).
- Viu en un 221 B
- ... i en Moriarty xD

Em falta també la figura de l'espia-soprano que encandilava a en Sherlock i que al House no és equiparable, crec, a la seva ex-dona ni a la Cuddy i la "escuàlida" Cameron.

Dimarts vinent, inici de la tercera temporada!

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Uo. Et mola House. Ets més humà :lol: :lol: :lol: :lol:

Doooncs. Sí, efectivament. Al mateix House Unplugged que van emetre un guionista o això explicava que, certament, el House estava basat en el Holmes 8tampoc calia ser gaire llest per veure-ho, però xD).

A la web de Cuatro van fer una recopilació de les semblances que, pel que veig, només li falta l'actual Moriarty:
Algú de Cuatro ha escrit:CURIOSIDADES: HOUSE VS. HOLMES

El personaje del Doctor House es uno de los personajes más fascinantes de los últimos años de la televisión. Su construcción episodio a episodio es magistral. Uno de esos que no salen todos los años. Su creación salió de las manos de Bryan Singer que es un poco hipocondríaco, como no podía ser de otra manera. Una de las curiosidades es que el personaje está muy libremente inspirado en el de Sherlock Holmes. Ambos usan métodos de deducción similares y, en lo que parece un evidente guiño, ambos viven en el numero 221B.

House es Holmes. Un Holmes cambiado de sitio y de época, pero el parecido ha sido buscado con mimo e ingenio; y a veces con refrescante descaro. ¿Lo vemos? Venga, veámoslo, que es divertido.

- House tiene un sólo amigo: el doctor James Wilson. Holmes tenía un sólo amigo: el doctor John Watson. Ambos son buena gente, mujeriegos, menos brillantes que sus dotados amigos, pero sienten hacia ellos una amistad sincera y fuerte.

- House es adicto a las drogas (Vicodin). Holmes era adicto a las drogas (cocaína).

- House es un misántropo que odia ver a sus pacientes y no siente el más mínimo interés por sus problemas personales a no ser que tengan relación directa con el diagnóstico. Holmes sentía la misma aversión a establecer lazos emocionales con sus clientes y sólo se interesaba por los datos que tuvieran relación directa con el caso.

- El primer paciente de House en la serie se apellidaba Adler. Irene Adler fue la mujer que más influyó en Sherlock Holmes.

- House no vacila en romper las reglas, ignorarlas, torcerlas y torturarlas de todas las maneras posibles hasta conseguir el diagnóstico, a veces asumiendo riesgos terribles para sí y para el paciente. Holmes mostraba una parecida carencia de escrúpulos para conseguir solucionar sus casos.

- House toca el piano. Holmes tocaba el violín.

- House tiene un carácter irascible, aires de superioridad, y una irritante tendencia a creer que siempre tiene razón. Holmes también. Y ambos tienen razón (casi siempre).

- Ni House ni Holmes inspiran un especial cariño en la gente que tienen a su alrededor, pero sí que inspiran admiración y respeto.
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
Eric Ardan
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 285
Membre des de: dg. març 20, 2005 8:52 pm
Nom: Siminitri
Rang: Martell d'heretges
Ubicació: Brave New World
Contacta:

Entrada Autor: Eric Ardan »

Grande Conan XD

No vaig veure L'Unplugged, ja faré mans i mànigues a veure si el trobo! Non tenia ni idea del pacient aquest anomenat Adler, però lo cert és que encara falta que arribi la veritable femme fatale pel sofert doctor. I el piano! Ja no hi pensava (però el toca massa bé... i massa clàssic, hauria de ser més cacofònic).

Ara que no sé si el fet que ens molin les vivències d'un misàntrop és una garantia de que siguem més humans precisament :riure:

PS: Una tiquismiqueria, no era heroïna, i no pas cocaïna, el que es xutava en Sherlock?

Avatar de l’usuari
S.P.
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 26
Membre des de: dc. maig 11, 2005 8:42 pm

Entrada Autor: S.P. »

En un dels llibres k he llegit en Watson li recrimina a en Holmes k es drogui i li pregunta k k es aket cop, es probable k hagi provat les dues coses.
He trobat una altre coincidencia, k potser es massa rebuscada pero que tambe uneix en Holmes i en House. Que passa si li treiem la l i la s a Holmes. Ens queda home que si no m'equivoco és un sinonim parcial en anglès de House no?
"Quan eliminem l'impossible només queda la veritat." (Shinichi)

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

De fet, jo el nom ja el donava per suposat xD XD XD
I crec que ja ho explicaven per allà... No ho sé.

I... Síí! La primera pacient del House es deia Addler, com el cognom de la Irene Addler de Holmes, l'única persona que va poder superar al Holmes. ^^
:roll:
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
S.P.
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 26
Membre des de: dc. maig 11, 2005 8:42 pm

Entrada Autor: S.P. »

Ohhh, jo k mavia motivat... No l'havia llegit i per això m'havia fet gràcia posar-la, perdó...
"Quan eliminem l'impossible només queda la veritat." (Shinichi)

Respon