El Detectiu Conan

Aquí podeu comentar les vostres sèries d'anime i els vostres mangues preferits.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

No, és com si volguessin promoure el TDT, posant "privilegis". Mira què fem a la TDT, i tu, analògic, no ho tens. Compra-te'l!
:x
Trobo que és com una mena de coacció... No crec que triguem gaire a fer una Rotten Apple contra ells ¬¬ És ridícul, ilògic i ofensiu ¬¬
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
S.P.
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 26
Membre des de: dc. maig 11, 2005 8:42 pm

Entrada Autor: S.P. »

Ja, però per un sol dia? És una mica estúpid no? Si fos tota la temporada jo mouria cel i terra, pero per un sol capitol i tenint en compte que el pots obtenir d'internet...
"Quan eliminem l'impossible només queda la veritat." (Shinichi)

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Sí, clar. I els anem deixant fer. Que cada cop que facin bàsket, que passin el capítol pel TDT i que els analògics ens el perdem... Crec que això ja ho estan fent amb Inu, de fet...

Com que això és una falta de respecte per la meitat de Catalunya, i una coacció que ens imposa la compra de l'aparell de TDT (que, a més, no serveix de res si no tens l'antena adequada, com jo ¬¬), és intolerable i, per tant, es mereix...

Imatge
HpConan l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. gen. 18, 2007 9:08 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
charlotte evans
M.A.G
M.A.G
Entrades: 312
Membre des de: dt. jul. 05, 2005 4:37 pm
Ubicació: Vila de Gràcia

Entrada Autor: charlotte evans »

Woooooo, torna el Cooonnnaaannn :mrgreen: !!

Pro woooo (aquesta vegada trist...), perque fan això T.T... Jo tampoc tinc TDT, i no el podré veure :'( ...

I avui estava mirant l'Info-K, m'aburria, i han dit que farien un partit de no se que i que només es podria veure la programació habitual per TDT, també... seran...

I mira que sigui un capítol en dues parts, que *****...

Ooooh, bona idea, la Rotten, bona idea, m'apuntaré ^^!!

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Increïble. Ja havia sentit rumors, però com que ja no seguia Inu, doncs no n'estava assabentat.
Es veu, doncs, que, si hi ha partit o alguna cosa, el capítol que toca el passen per la TDT igualment... I, al dia següent, en l'analògic posen el capítol que tocaria, sense alterar res gens ni mica, sense molestar-se a repetir-lo.

Mira, com ens passi això amb Conan, em moro.
Com s'atreveixen a fer això? Grrrr!!!!
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
Apropinquet
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 220
Membre des de: dg. juny 25, 2006 12:45 pm
Rang: INCOtxina :D
Ubicació: Neverland

Entrada Autor: Apropinquet »

dons sí, dons sí.......
amb Inuyasha ens el posen al canal TDT quan hi ha basquet, com avui. a mi no m'afecta això del TDT q ja en tinc un, però si ara posen Conan a 3/4 de 8........ vol dir que deixaràn d'emetre inuyasha!!!!!!!!! NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!! (tipo saura de polonia XD) però a veure.... no ens poden deixar així.... la serie deu estar casi a punt d'acabar-se! però es volen afanyar a traduir capitols?!?!
es que si la tallen, despres quan deixin de fer conan la tornaran a posar des del principi.... ens l'empassarem tota altre vegada :?


no hi ha dret! :cry: :cry: :cry:
Uniu-vos a la ACLEE!! hem de fer front a aquesta plaga!
Imatge

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Apropinquet, pel quje he llegit en els comentaris, la sèrie d'animke d'Inuyasha s'acabarà allà on ho deixem aquí... No hi ha més fets. En tot cas, s'estan fent. Així que imagina't, que encara els han de passar, comprar, doblar... :roll:

Doncs quina sort que tinguis TDT. Ara que, si seguim així, el dia de l'apagada analògica no veuré mai més la tele en reivindicació als maltractaments de les sèries del 3xl ¬¬
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
S.P.
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 26
Membre des de: dc. maig 11, 2005 8:42 pm

Entrada Autor: S.P. »

HpConan de nou crec que tens raó, no hauríem de deixar que ens tractessin així. És més pel que dieu això ens pot passar molts cops perquè si el 33 segueix fent els partits de UEFA (en cas de que segueixi, l'Espanyol, com a seguidor blanquiblau desitjo que sigui així) els partits solen ser pels volts d'aquesta hora. Sense tenir en compte també els partits del Barça de bàsquet (que crec que també són a aquesta hora no?)
"Quan eliminem l'impossible només queda la veritat." (Shinichi)

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

(Mig) BONES NOTÍCIES

Encara no hi ha cap notícia oficial, però confiant que la graella de programació de TV3 no estigui equivocada...

El detectiu Conan s'emetrà dos cops al dia. El mateix capítol l'emetran a les 15.30 i a les 19.50. Per tant, si fan bàsket o parlament per l'analògica, sempre haurem tingut la possibilitat de veure'l al migdia (per la TDT el faran sempre dos cops. Hi hagi bàsket o no).

És una solució que no deixa de ser injusta (qui no el pugui veure mai pel migdia seguirà perdent-se sempre un capítol... Ara, que sempre es pot gravar, però...), però com a mínim és una mostra que ens han escoltat (i abans de fer la Rotten Apple i tot xD Només amb els mails de queixa espontanis i individuals i els comentaris de la notícia :lol: ), i que saben pensar (una mica, perquè els que fan classes per la tarda no podran veure mai Conan al migdia...).

Ah, i també dir-vos que el 31 no s'estrenarà tampoc a la TDT (ja que no es podia fer per l'analògic). El que faran el 31 per la TDT serà emetre els dos últims capítols dels antics (el de la Jodie i el Heiji...) per refrescar-los-hi la memòria. Així que el dia 1 comencen els nous capítols tan en l'analògica com en digital.

:roll: :wink:
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
Mikey Potter
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 88
Membre des de: dc. oct. 04, 2006 3:14 pm

Entrada Autor: Mikey Potter »

HpConan ha escrit:(Mig) BONES NOTÍCIES

Encara no hi ha cap notícia oficial, però confiant que la graella de programació de TV3 no estigui equivocada...

El detectiu Conan s'emetrà dos cops al dia. El mateix capítol l'emetran a les 15.30 i a les 19.50.o no).

És una solució que no deixa de ser injusta (qui no el pugui veure mai pel migdia seguirà perdent-se sempre un capítol...
:roll: :wink:
No ho he entes del tot, dius que faran 2 capitols iguals al dia o 2 diferents??? soposo que no ho saps, que hi farem. per lo menys ho faran!

Avatar de l’usuari
S.P.
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 26
Membre des de: dc. maig 11, 2005 8:42 pm

Entrada Autor: S.P. »

De veritat pensen amb el cap aquesta gent? Qui pretenen que vegi el Conan a les 15:30? Els iaios i les iaies que miren el cor de la ciutat?

Cada passa que donen em cauen més als peus aquesta gent...
"Quan eliminem l'impossible només queda la veritat." (Shinichi)

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Mikey, amb el "mateix capítol" que posa en negreta em volia a referir que faran el... mateix... capítol XD No té més.
Un capítol es farà dos cops al dia.

S.P., per això deia que no deixava de ser injusta. No tothom el pot veure a aquesta hora (jo sí, perquè a batxillerat no s'ha d'anar per la tarda... Però és el que tu dius, quatre gats i les iaies xD).
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
Mikey Potter
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 88
Membre des de: dc. oct. 04, 2006 3:14 pm

Entrada Autor: Mikey Potter »

HpConan ha escrit: S.P., per això deia que no deixava de ser injusta. No tothom el pot veure a aquesta hora (jo sí, perquè a batxillerat no s'ha d'anar per la tarda... Però és el que tu dius, quatre gats i les iaies xD).
Si tens rao, jo tres cops a la setmana no ho podre veure. Sort que hi ha video per grabar-ho!! :lol:

Avatar de l’usuari
charlotte evans
M.A.G
M.A.G
Entrades: 312
Membre des de: dt. jul. 05, 2005 4:37 pm
Ubicació: Vila de Gràcia

Entrada Autor: charlotte evans »

Osigui, osigui (osea, osea xD), que ho faran dues vegades al mateix dia, el mateix capitol, al migdia i a la tarda, i que al final comença tot per tele normal?

Guaiii ^^ :lol:

El podré veure al migdia tots els dies menys els dijous, el principi, perque entro a les quatre, i per la tarda el final, els dies que no arribi perque vaig a anglès ^^ Guaiii :P

Avatar de l’usuari
Mikey Potter
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 88
Membre des de: dc. oct. 04, 2006 3:14 pm

Entrada Autor: Mikey Potter »

NOVETAT

Segons el teletodo del periodico, el D. Conan es començaria a emetre el proper dijous. el problema es que no diu que ho fagin al migdia, nomes que ho faran a les 19:50 (com deia en HPCONAN)
El que no diu en cap moment es que ho fagin pel migdia


No s'en pot estar segur ja que el teletodo es d'ahir, cal contrastar aquest "rumor"
Pero crec que tindra rao la graella de tv3... Espero!

Respon