El Detectiu Conan

Aquí podeu comentar les vostres sèries d'anime i els vostres mangues preferits.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
charlotte evans
M.A.G
M.A.G
Entrades: 312
Membre des de: dt. jul. 05, 2005 4:37 pm
Ubicació: Vila de Gràcia

Entrada Autor: charlotte evans »

El dia (perque es fa tot en un mateix dia, és més bombardejant xD) i el missatge de la Rotten i tot lo relacionat suposu que ho faran i diran al fòrum del Conan del 3xl, i aquí ho deurà penjar l'HpConan, que està per allà :P

No se si es per això de mals traductors, però surten coses o noms diferents, a vegades. I sí, ho deuen fer per anar incitant a la gent a comprar-los, però encara falta per que sigui "obligatori" :?

Això de la web de la Rowling hauria d'anar al fòrum d'Hp, però bé ú.ù. Deu ser perque triguen a traduir-ho, que no ho posen al mateix moment, sempre ho fan, però pots llegir-ho en anglès, o si és una cosa important pots venir a la web i segur que està explicat ;)

Avatar de l’usuari
Samanta
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 91
Membre des de: dl. gen. 22, 2007 4:30 pm
Nom: Elisabet
Ubicació: Entre secrets oblidats...

Entrada Autor: Samanta »

A veure. O sigui que lo del Rotten Apple es una queixa per 3xl per els talls que fan i¿¿ l' hem de fer en un forum que hi ha alla la web ( Pero si es aixi quin) O hem de enviar correus a una adreça??
Ja se que ho hauria de saber :nose,no cal que m' ho repetiu:( , sent com soc una fan del connan. :lol: :lol:

Com feieu a la pg. 1 m' agradaria penjar fotos del connan la haibara... :gallery: .... :mrgreen: PERO COM ES FA(copiar - pegar no em surt)??? :(
Hi ha coses que algunes vegades és millor no saber...

_________

http://www.metroflog.com/secret_name

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Quina injustícia. Grrrr.
Els analògics que no tenen el manga... Què? Què passa al xinès? Fliparan per colors ¬¬

Ehemmm....
Si us he de dir la veritat, m'ha decepcionat una mica, eh? xD

Li faltava dinamisme. Hi havia molts espais buits... Es notava que volien allargar el capítol :lol:
Han canviat la veu de la mare del Shinichi :cry:

I, apa, de nou parlant en català quan han de parlar en anglès ¬¬

Per cert, no em mola la veu que li han posat al Shuichi. És la típica veu narradora i omnipresent en totes les sèries (a Sakura, a part de fer de pare, fa de 30.000 extres més; i a Utena també, a part de fer l'Akio, fa de moltíssims de papers més... V.V)... De fet, si us hi heu fixat, li han posat la mateixa veu al poli ros... :S

Total, que m'esperava més... No ho sé. Tot molt lent i forçat. Ara, els colors molt guays... Però la Sharon de vegades sortia lletgíssima, i el Conan també.
:roll:
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
Samanta
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 91
Membre des de: dl. gen. 22, 2007 4:30 pm
Nom: Elisabet
Ubicació: Entre secrets oblidats...

Entrada Autor: Samanta »

QUE ALGU EM RESPONGUI. Que jo vullpenjar fotos :mrgreen: .
I de pasada em responeu lu del Rotten Apple. 8) :idea:
(es el comentari que hi ha despres de la charlotte evans i abans del hpconnan)
Hi ha coses que algunes vegades és millor no saber...

_________

http://www.metroflog.com/secret_name

Avatar de l’usuari
charlotte evans
M.A.G
M.A.G
Entrades: 312
Membre des de: dt. jul. 05, 2005 4:37 pm
Ubicació: Vila de Gràcia

Entrada Autor: charlotte evans »

Sí, me l'esperava més emocionant, i ha trigat molt, hi havia moments que et quedaves: vaaa, avançaaa!! I va veu... ja li notava diferent, i ara no m'agrada, és com la del Kogoro, abans quedava millor :|

I això de parlar en català, que passa, que no saben anglès? Doncs que s'esforcin, que sinó sembla que tots ho entenguin, i per exemple, la Ran, figura que no pilla molt el que diuen, i aquí no es nota... aix...

Aveure avui si vam més ràpids, perque encara no l'han ni matat :P

Samanta, ja he dit que quan arribi el dia ja s'informarà, no et preocupis, que si en vols enviar ja ho faràs. I no és copiar i pegar, per penjar les fotos, has de posar:

[img]aquí%20la%20url%20de%20la%20imatge%20(com%20una%20pàgina%20d'internet%20en%20que%20només%20surti%20la%20imetge%20sola)[/img]

I si tens un altre dubte "tècnic" d'aquests, el pots preguntar als moderadors, amb un missatge privat (mp), perque serà millor que posar-ho al fòrum. Ah! I tampoc cal que t'impacientis perque et responguin, que tampoc fa tan de temps que vas posar el missatge :wink:

Avatar de l’usuari
Berxu
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 42
Membre des de: dg. nov. 19, 2006 9:21 pm
Ubicació: Al bosc prohibit...

Entrada Autor: Berxu »

Ki es el Shuichi???
UNEIX-TE AL ACLEE

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

Berxu llegeix-te el primer post d'aquest tema i trobaràs una mega expliació de l'HpCona de la majoria de personatges que apareixen a la sèrie (spoilers inclosos però ben amagats :wink:)

Avatar de l’usuari
Samanta
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 91
Membre des de: dl. gen. 22, 2007 4:30 pm
Nom: Elisabet
Ubicació: Entre secrets oblidats...

Entrada Autor: Samanta »

Val, merci charlotte. Quan no tingui tants examens comensare a penjar fotos. :mrgreen:
Hi ha coses que algunes vegades és millor no saber...

_________

http://www.metroflog.com/secret_name

Avatar de l’usuari
Samanta
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 91
Membre des de: dl. gen. 22, 2007 4:30 pm
Nom: Elisabet
Ubicació: Entre secrets oblidats...

Entrada Autor: Samanta »

Aquí teniu unes quantes imatges del conan and co.(un atre dia penjare mes de l' Haibara :mrgreen: ):
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
la haibara vestida de rosa :animadora
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge

HO SENTO M' HE PASAT UNA MICA :wink:
Hi ha coses que algunes vegades és millor no saber...

_________

http://www.metroflog.com/secret_name

Avatar de l’usuari
charlotte evans
M.A.G
M.A.G
Entrades: 312
Membre des de: dt. jul. 05, 2005 4:37 pm
Ubicació: Vila de Gràcia

Entrada Autor: charlotte evans »

Notíííícia :mrgreen: !

Una assossiació de no-se-que de cultura japonesa o algo així, anomenada CEO fa, a vegades, unes projeccions de pel·lícules manga-anime. Jo a principi de curs vaig anar a veure la 6ena pel·lícula del Conan (^^), i des de llavors m'envien coses, i avui he vist que passaran la 7ena i algo de vampirs :P És això:

- ... y el asesino es...
- ¡¡LOS VAMPIROS!!... Uyyy que me he confundido de serie.

Konnichiwa!

Los misterios llegan al CEO. El día 23 de febrero tendréis la oportunidad
de ver el chico más gafe de todo Japón, Detective Conan "Cruce en la
Antigua Capital" (la 7ª película).
Y a continuación una de Vampiros aunque
el título nos recuerde a otra famosa película, LA CANCIÓN DE LOS CORDEROS
(OVAS 1 y 2).

DIRECCIÓN: Saló d'Actes Facultat d'Industrials (Av. Diagonal 647, no os
confundáis con la Facultad de Química que tiene el mismo numero ?_?).
Parada metro L3 - Palau Reial.


17:45 Apertura del aula
18:00 7ª peli DETECTIVE CONAN "Cruce en la Antigua Capital" VO sub en
castellano.

19:45 Descanso
20:00 LA CANCION DE LOS CORDEROS (OVAs 1 y 2) VO sub en castellano.
21:00 Fin

SINOPSIS A CONTINUACIÓN:

DETECTIVE CONAN: "Cruce en la Antigua Capital"
La 7ª película de Detective Conan se titula Meikyuu no Crossroad o Cruce
en la Antigua Capital. En esta ocasión un hombre emmascarado con katana y
arco ha matado a un hombre en Tokyo, pero por lo que se ve también ha
sucedido lo mismo en Kyoto y Osaka. Por este motivo llamarán a Kogoro para
resolver el caso y por supuesto con él irán Conan y Ran, porque sino el
caso no se resolvería XD. Además al grupo también se unirá Heiji y lo más
interesante de todo es que en esta película podremos saber quien es el
primer amor de Heiji ^^ ¿Será Kazuha o había otra persona antes?


CANCION DE LOS CORDEROS:
La historia gira alrededor de Kazuna, un estudiante de secundaria de vida
típica, hasta que empieza a sentirse mal ante la visión de la sangre.
Cuando Chizuna, la hermana perdida de Kazuna reaparece en su vida queda
claro que se trata de una extraña enfermedad hereditaria que se va
agravando hasta que la extraña indisposición ante la sangre se convierte
en ansia por beberla. Aunque a primera vista la trama de esta serie pueda
parecer terrorífica, en realidad, es un drama que gira alrededor del
"vampirismo" como enfermedad y cómo este estado afecta a las relaciones
entre hermanos.

Si quieres saber más de estas series (personajes, anécdotas, secuelas...)
visita nuestra web. También encontrareis un mapa de como llegar en:
http://ceo.upc.es

En el descanso pediremos un donativo de 1 euro para poder subvencionar
proximos pases. Gracias ^^

Os esperamos. Ja ne! CEO


Quan hi vaig anar jo era en una sala com de cinema de la Universitat Politècnica, a la Diagonal. No hi havia gaire gent (jo, dos amb qui anava jo i quatre persones més xD), però la pel·li va estar molt bé, i les cadires eren còmodes ^^!!

Avatar de l’usuari
Samanta
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 91
Membre des de: dl. gen. 22, 2007 4:30 pm
Nom: Elisabet
Ubicació: Entre secrets oblidats...

Entrada Autor: Samanta »

Oo No ho he pogut anar a veurela peli 7 :( Espero que tots els que l' hagueu vist us ho paseu molt bé. :mrgreen:

I ara penjo més imatges de la haibara i el conan & co.:


Imatge
Imatge
Imatge
El detectiu Conan ja té un segell propi.
Imatge
Imatge
És la Haibara de petita , o una cosa així oi???
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
M'he tornat a pasar una mica :mrgreen:
Hi ha coses que algunes vegades és millor no saber...

_________

http://www.metroflog.com/secret_name

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Com heu pogut observar, el final del cas de l'illa i el final del cas de la desaparició de la Ran, els molt simpàtics de TVC, ens l'han fotut als que tenim sols analògic ¬¬
Visca la TDT! ¬¬¬¬¬

Com podreu deduir, la Rotten s'apropa perillosament ¬¬
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
Laiona_hermione
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 143
Membre des de: dj. març 23, 2006 5:56 pm
Ubicació: L'Univers, via Làctea, sistema solar, la Terra, europa, CATALUNYA, Vallès Occidental, Terrassa.

Entrada Autor: Laiona_hermione »

Doncs jo tinc una potra que no me l'acabo ahir no vaig poder veure el detectiu conan i la meva germana que me l'estimo tant va posar a gravar-lo i ara he pensat: "merda que ho feien per la tdt!" i la meva germana s'havia equivocat i havia posat a gravar a la TDT!!!! weeeeee!

I sobre el tema de la peli aquesta és per mi que la que m'agradarà més(me l'estic descarregant) perquè la parella heiji-kazuha és la que meva preferida!
Però el Ron no se l'escoltava més aviat se la mirava com si de sopte haguès tingut una revelació.
-Ostres Hermione, el Neville te raó... ets una noia
-Molt observador-va fer l'Hermione irònicament

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »


Convocatòria de la Rotten Apple en contra de la programació discriminatòria del K3 amb la TDT


Els usuaris del fòrum del Detectiu Conan hem cregut oportú convocar aquesta protesta en motiu de la programació que darrerament ofereix el K3. El problema és:

Com molts haureu pogut observar, amb la introducció de la programació digital, els fans d’Inuyasha ens hem vist privats d’uns quants capítols de la sèrie perquè, com que el dia que tocava suspenien la sèrie per fer altres coses (bàsquets, parlament, handbol, etc) i per TDT emetien el capítol igualment, el dia següent es continuava amb el següent, com si tothom hagués pogut veure el capítol que només feien pel digital. El resultat és que la gran majoria que no tenim TDT o que per qualsevol raó en tenim i no funciona, ens quedem sense poder veure trossos de la sèrie.

Ara que estan emetent els nous capítols de El Detectiu Conan, estan fent el mateix. Per si fos poc, ja ens han tallat finals de casos que el principi sí que havia estat emès per l'analògic. Però això no pot quedar així, i és per això que us demano que us uniu a la nostra protesta, tant si sou seguidors d’aquestes sèries com si no, perquè si ara ho fan amb Inuyasha i Conan, no descartaria que ho poguessin fer amb qualsevol altra sèrie.

Tots tenim dret a veure les nostres sèries íntegrament, sense patir discriminacions segons si tenim TDT o no. Això no és una bona manera de promoure la TDT, és una falta de respecte als espectadors.

Per tot això convoquem:

Dimecres 1 de març, durant tot el dia,

- Enviament de mails de protesta a TV3 (el mail és més avall).
- Trucades al 902 07 5430 (servei d’atenció a l’espectador i l’oient).

...demanant que ofereixin una programació a l’abast de tothom, ja que per alguna cosa és una cadena pública.

MOLT IMPORTANT


És vital que el to de la protesta sigui, per damunt de tot, respectuós. No ens faran cas si anem de males maneres, així que, si us plau, sigueu amables i demaneu les coses com cal. Han de veure que som gent seriosa i no un grup de gent emprenyada que només sap cridar.

Moltes gràcies a tots per la vostra col•laboració.

PD: No cal dir que si sabeu d’altres fòrums o llocs on es pugui unir gent a la protesta, feu arribar aquesta convocatòria. Com més serem, més força tindrem!
_________________________
La carta

A l’atenció de Televisió de Catalunya,
concretament la secció encarregada del K3 i el 3xl.net,

Començaré amb una frase que resumeix tot el tema:
Els espectadors de les sèries del 3xl.net estem indignats.
Bon començament.

La suposada emoció per l'emissió dels nous capítols de El Detectiu Conan al 3xl s'ha tornat, així de sobte, en una decepció i indignació per part de moltíssims espectadors.

Ja fa un temps que la programació del K3 digital duu polèmica. Perquè ens entenguem: com molts seguidors de la sèrie Inuyasha hem pogut observar, ja fa un temps, que quan per qualsevol raó s’ha de suspendre un episodi per emetre bàsquet, handbol, parlament, etc, ens trobem que per TDT sí que s’emet el capítol corresponent. Fins aquí, cap problema, més aviat, és una sort que gràcies a la TDT es puguin evitar aquesta mena d’inconvenients a la programació. Ara bé, resulta que, malauradament, el dia següent a la televisió analògica es continua emetent la sèrie donant per emès que el capítol del dia anterior, que només pot veure la gent amb TDT. Resultat: Els seguidors de la sèrie ens perdem contínuament capítols, cosa que no ajuda de cap manera a seguir-ne el fil argumental.

I què ens trobem ara? Després de molt temps d’espera perquè tornéssiu a emetre la sèrie El Detectiu Conan veiem que no ens emeteu alguns capítols per culpa d'algun dels factors abans esmentats (ens heu tallat, fins i tot, capítols que eren la resolució d'un cas, el principi del qual ens havíeu emès per l'analògic) i, per tant, tots els seguidors que no tinguem TDT ens en quedem sense. Esteu fent el mateix que fèieu amb Inuyasha, i per aquí no hi passem. N’estem farts.

Realment, tots ens en fem creus de com s'ha pogut arribar a aquesta decisió tan poca-solta, il•lògica, injusta i coaccionadora (sí, perquè és com si ens obliguessin a comprar els aparells de TDT). En cap cap cap el que cap en el seu cap. Realment, és incomprensible. Es miri per on es miri.

Una cosa és promoure la TDT oferint una programació més àmplia que la normal i, l’altra, promoure-la PRIVANT els espectadors que per qualsevol motiu no tenen TDT (econòmics, falta de la tecnologia adient a la zona de residència, antenes, etc.) de seguir la programació normalment. Ens sembla una vergonya i una falta de respecte a l’audiència, que no tenim perquè aguantar una situació així.

I tot això sense comptar que aquests nous capítols de Detectiu Conan ens venen amb TOTS els finals tallats, però aquest és un altre tema de la que, per cert, ja n'estem planejant protesta.

Així, doncs, DEMANEM que trobeu alguna solució a aquest problema, que ens passeu els capítols en integritat numèrica, ja sigui oferir capítols més avançats per TDT o el que sigui, però que deixeu de PRIVAR la resta d’espectadors de mirar una sèrie que emet una televisió PÚBLICA i que, per tant, hauria de ser a l’abast de tothom, sense DISCRIMINACIONS, perquè aquesta és la paraula per a definir el que feu.

Esperem que puguem arribar a alguna solució aviat, perquè d’altra banda, els seguidors del Detectiu Conan i les altres sèries afectades ens veurem obligats a prendre altres mesures per posar fi a aquesta injustícia. Ens farem sentir.

Atentament,

Rotten Apple. Per un "Detectiu Conan" en condicions.
Els seguidors del Detectiu Conan.


--------------------------------------------------------------------------------

Imatge


Imatge
Això no quedarà així, 3xl!
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
Samanta
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 91
Membre des de: dl. gen. 22, 2007 4:30 pm
Nom: Elisabet
Ubicació: Entre secrets oblidats...

Entrada Autor: Samanta »

PER FI! :twisted:
Jo enviar´el correu oi tant que sí :twisted: . Com que jo gravo els capítols aquesta setmana nomes m' han quedat gravats els principis(perque com la gran majoria no tinc tdt) :evil:
Pero al final t' has descuidat l' adreça de correu oi?. O potser soc jo que no el veig.
Jo per si de cas jo us adjunto el de la tv3 (pero és per demanar informació de castings aquest :pc: pero és de la tv3 ):
casting@tv3.cat
Animeu-vos i penseu que enviar un correu és ven fácil ,que és per una bona causa. :mrgreen:

FANS CONTRA TV3 Starwars Bo o dolent?
Hi ha coses que algunes vegades és millor no saber...

_________

http://www.metroflog.com/secret_name

Respon