KADINGIR!

Temes relacionats amb altres autors, llibres i sagues. Recordeu que per parlar de Harry Potter ja tenim l'altre fòrum!
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

Jo afegiria també a les inspiracions del senyor dels anells, l'atac de tot l'exèrcit de l'Usumgal a la cova de l'Oracle a mi m'ha recordat molt a l'atac dels exèrcits d'en Sauron a la ciutat de Minas Tirith en moltíssims detalls (encara que alguns siguin més semblants a la versió peliculera que als llibres :P ).

La sortida per la porta sud de tot l'exèrcit en ple de la ciutat sense deixar gairebé cap soldat, en Golik mirant-s'ho desde dalt d'un bloc de pisos, els musens sobrevolant les tropes i guiant-les com ho feien els nazguls, els musdagurs utilitzant kushus com feien a ESDA amb els olifantes (o com li diguin en català), el fet que els bons estessin en inferioritat numèrica i a l'últim moment quan les coses van malament arriben els reforços i tot acaba bé....no sé, un munt de coses!! :mrgreen:

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

You're right.
Ho vaig pensar, però no m'ho vaig apuntar. XD També hi ha moltíssimes influències d'ESDA :mrgreen: I estic d'acord que, també, més de les pel·lis.
Les lluites amb els ceptres, i, exacte, quan l'exèrcit deixa la ciutat em recorda molt a una escena d'ESDA... Sí, sí. Completament d'acord ^^

Però de Memòries no puc opinar, perquè encara no els he llegit (tinc els dos primers a l'estanteria. Un dels molts que tinc pendents XD), però Iduh també em va recordar a Idhún. XD
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
Solysg
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 544
Membre des de: dg. oct. 17, 2004 2:00 am
Rang: cosi del cosi
Ubicació: entre l'estupidesa i la depressio

Entrada Autor: Solysg »

EL llibre es molt divertit , genial en molts aspectes ishtar ,can Sata ,Ki , currat expresant sinceritat quan toca que arriba a resultar gracios( el troços d'Ishtar dic) i les sensacions de Magia tan especials pero hi ha un defecte

ES MOLT CURT

Em deixes amb les ganes de saber llegir mes i sobre tot amb el putu final que ens deixes .Aixi que em veuras comprant KAdingir i el Ceptre de Zapp pero que sigui mes llarguet ,noi ...
Imatge

Avatar de l’usuari
Laiona_hermione
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 143
Membre des de: dj. març 23, 2006 5:56 pm
Ubicació: L'Univers, via Làctea, sistema solar, la Terra, europa, CATALUNYA, Vallès Occidental, Terrassa.

Entrada Autor: Laiona_hermione »

jo me l'he començat de moment m'he llegit molt poc perquè memòries d'idhun tres m'ha tingut entretinguda però ara me'l llegiré de cop!!!
Però el Ron no se l'escoltava més aviat se la mirava com si de sopte haguès tingut una revelació.
-Ostres Hermione, el Neville te raó... ets una noia
-Molt observador-va fer l'Hermione irònicament

Avatar de l’usuari
Costa
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 444
Membre des de: dt. jul. 19, 2005 12:23 am
Nom: Alba
Rang: Rajadora del Mediterrani
Ubicació: A Snailcity

Entrada Autor: Costa »

Jo me'l vaig comprar ahir a la tarda (vaig haver d'anar a Tarragona per tenir-lo...) i passant per una llibreria el veic a l'aparador i jo cridant allí a les meves amigues "que tenen Kadingir!" es pensaven que m'havia tornat més boja del que sóc. Entrem i jo "hem de buscar aquest llibre! (senyalant el llibre de l'aparador) i no penso sortir sense ternir-lo! Esta a l'aparador o sigui que també esta dins..." i això que em ve un home per darrere i me pregunta que que estic buscant i jo Kadingir! i ja tornem amb el "què?" i jo " sisi Kadingir, esta al aparador..." i ell "ah, d'acord, esta a la planta de baix" ja em veieu dient gràcies i marxant cap a baix molt molt ràpid, en quedaven 2!!! Anem a pagar i em donen la guia i jo saltant per allà ja tinc Kadingir! i a més a més també la guia!! =P (resultat les meves amigues mirant-me com si m'hagués tornat més boja i mirant-me malament ¬¬)

Al que interessa, ja me l'he començat i només començar ja m'estava petant pel llit, la meva mare entrant i preguntant que em passava... entre el broquil... el porexpan... i el calamar gegant... xD
Sempre ACLEE!!!

Imatge

Avatar de l’usuari
LUN@
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 118
Membre des de: ds. feb. 04, 2006 3:14 pm
Nom: Charlotte
Ubicació: Sabadell

Entrada Autor: LUN@ »

A mi me'l van regalar aquest dissapte, pel meu sant. I entre els regals e vaig eure sis en forma de llibre i em vaix posar a obir-los tots menys un i dic "wenu...aquest serà" l'obro i no...i jo "tish... un llibre que demano i me'n compren sis del que no són T.T" I llabors salta la meva iaia "ai! té! M'havia deixat aquest llibre al cotxe!" l'obro llegeixo el títol i SIII!! Kadingir!!^^

SPOILER ("ojú!")
El llibre la mar de bé tu! Curt, tot s'ha de dir... però molt bé!! A més rius molt^^Alé que després... se't pilla el "mono" de les parides de tanta Ishtar...XD i el que m'agraden més són les converses telepàtiques i la 1a telefònica... "Si, filleta, plovien unes granotes de més de quatre quilos!" ¬¬'... XD i "Mama, recorda: l'aiguarràs és pels pinzells i no per veure, eh?" una original manera de despedir-se de sa mare...XD!! I la pàgina 134 lo millor de lo millor!!
FanFic http://www.harrypottercat.cat/mostra.php?num=3660
Hogwarts, segon setè curs, mentides, Dramione.

Imatge

Avatar de l’usuari
lunalovegood
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 248
Membre des de: dl. nov. 21, 2005 9:03 pm
Ubicació: a la sala comuna (em toca d ravenclaw, no?) fent el mandra i am el cap a la lluna...

Entrada Autor: lunalovegood »

a mi el llibre m'ha agradat força, però el començament no gaire. potser és perquè es fa estrany que estigui narrat en present, potser perquè tinc poc sentit de l'humor, no ho sé, però el cas és que el començament (sense ànim d'ofendre, e?) el vaig trobar,... no sé... una mica "fluix". no obstant, quan arriben a ki i comença l'acció i la fantasia em va enganxar força. en general, m'ha agradat, només tinc un dubte, el mapa de ki que hi ha al llibre, és tot ki "desplegat" o només una banda?
-Però aquest jugador corpulent de Hufflepuff li pren la bomba, no recordo com se diu, em sembla que Bibble... No, Buggins
-Es diu Cadwaller! -exclamà la professora McGonagall al costat de la Luna

Avatar de l’usuari
Roger J. Potter
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 585
Membre des de: dc. abr. 05, 2006 8:37 pm
Nom: Quisso
Rang: Agenda Oficial
Ubicació: Darrera teu

Entrada Autor: Roger J. Potter »

El principi és fluix pero com a tots els llibres ( tot i que jo m'he rigut molt amb aquest principi) està clar q quan comença l'acció és quan més enganxa.

El mapa efectivament si que està desplegat. La part que queda a l'esquerra és l'hemisferi nord i la de la dreta és l'hemisferi sud. ës un planeta amb forma rara. xD

A mi el que ma passat es q se m'ha quedat curt, sort q el segon serà més llarguet, espero.
Col·laboreu a la nova revista d'HPCat
Doneu veu als personatges d'HP per a HPCat Ràdio
Imatge

Avatar de l’usuari
lunalovegood
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 248
Membre des de: dl. nov. 21, 2005 9:03 pm
Ubicació: a la sala comuna (em toca d ravenclaw, no?) fent el mandra i am el cap a la lluna...

Entrada Autor: lunalovegood »

Apropinquet ha escrit:
m'he deixat de dir que també hi ha semblances amb els noms, alguns potser son casualitat, però a d'altres en seria massa:

Ishtar: a les cròniques de la Dragonlance hi ha una ciutat que es diu Istar.
crec que Ishtar, més que ser d'aquest llibre, ve del nom d'una deessa fenícia, mosopotàmia o de per allà, que és deessa de la lluna i l'equivalent a l'isis egípcia.
-Però aquest jugador corpulent de Hufflepuff li pren la bomba, no recordo com se diu, em sembla que Bibble... No, Buggins
-Es diu Cadwaller! -exclamà la professora McGonagall al costat de la Luna

Avatar de l’usuari
Apropinquet
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 220
Membre des de: dg. juny 25, 2006 12:45 pm
Rang: INCOtxina :D
Ubicació: Neverland

Entrada Autor: Apropinquet »

lunalovegood ha escrit:
Apropinquet ha escrit:
m'he deixat de dir que també hi ha semblances amb els noms, alguns potser son casualitat, però a d'altres en seria massa:

Ishtar: a les cròniques de la Dragonlance hi ha una ciutat que es diu Istar.
crec que Ishtar, més que ser d'aquest llibre, ve del nom d'una deessa fenícia, mosopotàmia o de per allà, que és deessa de la lluna i l'equivalent a l'isis egípcia.
ja, ja ho sé, me mare m'ho va dir quan llegia el llibre de les c`ròniques de la Dragonlance ^^
Uniu-vos a la ACLEE!! hem de fer front a aquesta plaga!
Imatge

Avatar de l’usuari
neus_snitch
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 570
Membre des de: dj. des. 22, 2005 2:14 pm
Nom: Mònica (de veritat!)
Rang: Mauleta valenciana
Ubicació: Cagant al vol
Contacta:

Entrada Autor: neus_snitch »

Jun ha escrit: Ei, us prometo que el dia que en fem la peli, convidaré a tots els hpcatmaniacs a la pre-estrena! Ole, oleeeeeeeeee!
Conta amb mi, que si fa falta m'escape i agafe l'Euromed! En un moment -bah, tres horetes- estic allà cagant llets!
Jo encara no el tinc ¬¬ Si allà estan desinformats, imagineu-se ací...

Pregunta meua: Perdone, té el llibre Kadingir?
Ma mare: Això està en anglés, no?

'¬¬

Jo el vuuuuuull! Viure aïllada és una meeeeeeeeeeeerdaaaaaa!
Imatge

Imatge

Avatar de l’usuari
Rowena
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 102
Membre des de: dg. set. 17, 2006 6:52 pm
Rang: Gran Marmota
Ubicació: Acadèmia Spence

Entrada Autor: Rowena »

M'ha agradat moltíssim!!! :P
He rigut molt, i això normalment no em passa amb un llibre :mrgreen: en dos paralures: Im - Presionante!!!

Avatar de l’usuari
newgrange
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 6
Membre des de: ds. juny 17, 2006 5:57 pm

Entrada Autor: newgrange »

Ei, neus_snitch!!!

Dont' worry... Tu insisteix en el tema, que la major part de llibreries l'han de tenir o l'han de poder demanar.

De tota manera, si no te'n sortissis de cap de les maneres (però de cap de les maneres, eh?), alguna cosa miraran de fer-hi els autors (mira si no el post del DVG d'ahir:
http://www.deuvosguard.com/modules.php? ... le&sid=901)

apa, i ànims, que, com bé dius, estàs a un tir de pedra :wink:
la newgrange

Avatar de l’usuari
Cyllan
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 254
Membre des de: dt. ago. 23, 2005 5:15 pm
Ubicació: Salvant el mon!

Entrada Autor: Cyllan »

al Circulo de Lectores ,hi és.I està prou bé de preu.Està en castellà,això si.
Perdoneu la meua ignorancia,pero també hi ha edició en català?

Avatar de l’usuari
charlotte evans
M.A.G
M.A.G
Entrades: 312
Membre des de: dt. jul. 05, 2005 4:37 pm
Ubicació: Vila de Gràcia

Entrada Autor: charlotte evans »

Xi, també hi és en català. El verd (per la part de baix, tot dos són marrons per dalt) és el castellà, i el rosa és el català :P

I, ai, no ho he dit, jo també l'he acabat, fa uns dies, i m'ha agradat molt ^^!! Està molt ben pensat, encara que em liava una mica amb tantes races, llocs, tecnologies... però la guia m'ajudava :mrgreen: !! Ara penso que m'he registrat al fòrum de Kadingir i encara no he dit res :roll: ...

Pd: A una llibreria de totes (moltes) les que vaig preguntar ara ja el tenen, potser he fet publicitat i tot :lol: !

Respon