Concurs d'endivinalles

Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Respon
Avatar de l’usuari
Roser
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 849
Membre des de: dj. jul. 28, 2005 12:35 am
Ubicació: Calella

Entrada Autor: Roser »

Primer vaig pensar que era una quimera, vaig tardar dos mesos a comprendre que no era una imaginació meva.
la c !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar de l’usuari
kiddy
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 171
Membre des de: dg. juny 27, 2004 7:00 am
Ubicació: Més enllà de les estrelles :)

Entrada Autor: kiddy »

Bé... encara no. Ona no compta perquè és l'aberviació de Mariona. I magina tampoc. Però el que ha dit la Roser sí, per tant queda així:


"Primer de tot, jo, anticipant-me a qualsevol retret vostre, vull demanar-vos disculpes per no haver escrit cap carta des de fa vuit mesos. Han estat uns mesos rocambolescos, us ho explicaré.

Cada matí, per estalviar, jo freqüentava un petit bar als afores de Moscou on anava a esmorzar.
Allà vaig conèixer una noia meravellosa, ulls blaus, pell clara, cintura fina i un somiure sempre als llavis. Primer vaig pensar que era una quimera, vaig tardar dos mesos a comprendre que no era una imaginació meva. Llavors el meu esperit va quedar en pau i vaig tornar a la realitat.
És terrible enamorar-te i saber que al cap de poc has d'abandonar aquella ciutat. Aquest ha estat el motiu del meu silenci.

El viratge que ha fet la meva vida no us el podeu imaginar, ara estic casat i espero un fill per d'aquí a cinc mesos.

Sense més notícies de moment, m'acomiado de tots vosaltres."

El nom repetit és Eva, però només l'he marcat un cop. Ara, per tant, en queden 2!! [un és molt curtet i no sé si el sabreu trobar] Sort!
...HD...

moflings
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 64
Membre des de: dg. ago. 27, 2006 11:48 pm
Ubicació: al sofa k si esta de coña

Entrada Autor: moflings »

no vui ofenre a ningú però ona es un nom, noo es cap abreviació...

ara anem a mirar

Primer de tot, jo, anticipant-me a qualsevol retret vostre, vull demanar-vos disculpes per no haver escrit cap carta des de fa vuit mesos. Han estat uns mesos rocambolescos, us ho explicaré.

Cada matí, per estalviar, jo freqüentava un petit bar als afores de Moscou on anava a esmorzar.
Allà vaig conèixer una noia meravellosa, ulls blaus, pell clara, cintura fina i un somiure sempre als llavis. Primer vaig pensar que era una quimera, vaig tardar dos mesos a comprendre que no era una imaginació meva. Llavors el meu esperit va quedar en pau i vaig tornar a la realitat.
És terrible enamorar-te i saber que al cap de poc has d'abandonar aquella ciutat. Aquest ha estat el motiu del meu silenci.

El viratge que ha fet la meva vida no us el podeu imaginar, ara estic casat i espero un fill per d'aquí a cinc mesos.

Sense més notícies de moment, m'acomiado de tots vosaltres."
||*|| Com a catalans que som morirem en la foscor, i no cara al sol perquè seria morir com un traïdor ||*|| ||*|| la meva terra és catalunya, el meu idioma el català, la meva dansa la sardana i el meu desig la llibertat! ||*||

Avatar de l’usuari
lluisa
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 72
Membre des de: dt. gen. 24, 2006 1:11 pm
Ubicació: Freixinet

Entrada Autor: lluisa »

Adam ja ho havia posat jo...
I Eva ja ho havia posat l'Enllunada...
Nomes faltava Iu, que suposu que està bé... almenys al meu insti n'hi ha un que es diu així...

Avatar de l’usuari
Enllunada
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 388
Membre des de: dc. feb. 22, 2006 3:44 pm
Ubicació: (Happy)Cargolàndia!

Entrada Autor: Enllunada »

lluisa ha escrit:Adam ja ho havia posat jo...
I Eva ja ho havia posat l'Enllunada...
Nomes faltava Iu, que suposu que està bé... almenys al meu insti n'hi ha un que es diu així...
Iu? Quin nom més lleig :lol: Però, kiddy, ona no és cap abreviació, surt al diccionari de noms com a nom normal i corrent :O
ARA (més que mai) I SEMPRE: ACCLE!

Avatar de l’usuari
kiddy
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 171
Membre des de: dg. juny 27, 2004 7:00 am
Ubicació: Més enllà de les estrelles :)

Entrada Autor: kiddy »

Així doncs... igualment, encara en queda un altre. [Ester]
Perdó, és que jo feia el que diuen les solucions... Sorry per això de l'Ona i d'Adam...
Ara us poso el text correcte segons la solució.

"Primer de tot, jo, anticipant-me a qualsevol retret vostre, vull demanar-vos disculpes per no haver escrit cap carta des de fa vuit mesos. Han estat uns mesos rocambolescos, us ho explicaré.

Cada matí, per estalviar, jo freqüentava un petit bar als afores de Moscou on anava a esmorzar.
Allà vaig conèixer una noia meravellosa, ulls blaus, pell clara, cintura fina i un somiure sempre als llavis. Primer vaig pensar que era una quimera, vaig tardar dos mesos a comprendre que no era una imaginació meva. Llavors el meu esperit va quedar en pau i vaig tornar a la realitat.
És terrible enamorar-te i saber que al cap de poc has d'abandonar aquella ciutat. Aquest ha estat el motiu del meu silenci.

El viratge que ha fet la meva vida no us el podeu imaginar, ara estic casat i espero un fill per d'aquí a cinc mesos.

Sense més notícies de moment, m'acomiado de tots vosaltres."


Demano perdó un altre cop. Crec que el que s'hi ha acostat més ha sigut en moflings o sigui que et toca!!! =) I no ofens pas u.u
...HD...

moflings
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 64
Membre des de: dg. ago. 27, 2006 11:48 pm
Ubicació: al sofa k si esta de coña

Entrada Autor: moflings »

vale ara em toca a mi posar endevinalla no?? wenu donç espereu k en buscu una i la poso... espero no trigar gaire...

PD:kiddy soc una noia XDXD

PD":sorry per les 4 linies
||*|| Com a catalans que som morirem en la foscor, i no cara al sol perquè seria morir com un traïdor ||*|| ||*|| la meva terra és catalunya, el meu idioma el català, la meva dansa la sardana i el meu desig la llibertat! ||*||

moflings
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 64
Membre des de: dg. ago. 27, 2006 11:48 pm
Ubicació: al sofa k si esta de coña

Entrada Autor: moflings »

a primera hora soc present,
i no em pots fugir,
tot i que cap al tard soc mes insistent,
soc mes suportable.

Arreu de mon sem recorda,
els divendres mes que mai,
i si no viguiles,
males passades fai.

PD: no es molt dificil, però agrairia que no l'ancertessiu a la primera...
XDXD
||*|| Com a catalans que som morirem en la foscor, i no cara al sol perquè seria morir com un traïdor ||*|| ||*|| la meva terra és catalunya, el meu idioma el català, la meva dansa la sardana i el meu desig la llibertat! ||*||

Avatar de l’usuari
Enllunada
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 388
Membre des de: dc. feb. 22, 2006 3:44 pm
Ubicació: (Happy)Cargolàndia!

Entrada Autor: Enllunada »

Ueis!
No hem d'esperar a que la kiddy digui que està bé?

Molt lluny d'aqui
a l'altre banda del món
viuen contents els barrufeeeets (8)

Vale, quatre línies..^^
ARA (més que mai) I SEMPRE: ACCLE!

Avatar de l’usuari
kiddy
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 171
Membre des de: dg. juny 27, 2004 7:00 am
Ubicació: Més enllà de les estrelles :)

Entrada Autor: kiddy »

Visca! jeje sóm molt ràpids publicant!! :mrgreen:

Doncs jo diria que és la son...

Al matí (a primera hora) hi és present... doncs que quan et lleves tens son ^^ I quan diu que cap al tard és més insistent és perquè toca anar a dormir u.u
I el dia que més es recorda és el divendres... lògic... a qui li agrada haver d'anar a cole-treballar-elquesigui un divendres a les 8 del matí? a mi noooo!!

Bé... ara que ho penso és una tonteria, però per provar...
...HD...

Avatar de l’usuari
Enllunada
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 388
Membre des de: dc. feb. 22, 2006 3:44 pm
Ubicació: (Happy)Cargolàndia!

Entrada Autor: Enllunada »

kiddy ha escrit:Visca! jeje sóm molt ràpids publicant!! :mrgreen:

Doncs jo diria que és la son...

Al matí (a primera hora) hi és present... doncs que quan et lleves tens son ^^ I quan diu que cap al tard és més insistent és perquè toca anar a dormir u.u
I el dia que més es recorda és el divendres... lògic... a qui li agrada haver d'anar a cole-treballar-elquesigui un divendres a les 8 del matí? a mi noooo!!

Bé... ara que ho penso és una tonteria, però per provar...
Uaaaskaa, me l'has tret de la boca xD
Doncs si, deu ser això, per mi perquè..
et pot jugar males passades <-- et pots adormir i llavors arribar tard a algun lloc.
ARA (més que mai) I SEMPRE: ACCLE!

moflings
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 64
Membre des de: dg. ago. 27, 2006 11:48 pm
Ubicació: al sofa k si esta de coña

Entrada Autor: moflings »

mmmmmmmmmmmmmm..........casi pero no....

sabia k el primer que dirieu seria aixo, i la veritat esque es raonable U_U pero no...

Ara no aneu malament, va relacionat!!!!!!!!!

va ome k no es dificil..!!!!
||*|| Com a catalans que som morirem en la foscor, i no cara al sol perquè seria morir com un traïdor ||*|| ||*|| la meva terra és catalunya, el meu idioma el català, la meva dansa la sardana i el meu desig la llibertat! ||*||

Avatar de l’usuari
kiddy
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 171
Membre des de: dg. juny 27, 2004 7:00 am
Ubicació: Més enllà de les estrelles :)

Entrada Autor: kiddy »

Em... no sé si es pot respondre dos cops però ho havia de fer jejej

crec que és... la mandra.

Al matí (a primera hora) hi és present... doncs que quan et lleves et fa mandra sortir del llit ^^ I quan diu que cap al tard és més insistent és perquè fa mandra xD u.u
I el dia que més es recorda és el divendres... lògic... a qui li agrada haver d'anar a cole-treballar-elquesigui un divendres a les 8 del matí? a mi noooo!! jeje fa mandra ;)
I fa males passades... quan dius allò de "ja ho faré més tard..."

Bé... provem-ho =)
...HD...

Avatar de l’usuari
Samanta
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 91
Membre des de: dl. gen. 22, 2007 4:30 pm
Nom: Elisabet
Ubicació: Entre secrets oblidats...

Entrada Autor: Samanta »

El cansament...

a primera hora soc present, --a part de que rima amb cansament pues a primera hora estas cansat
i no em pots fugir, --quan et canses et canses i no pots fugir
tot i que cap al tard soc mes insistent, soc mes suportable. -- --ja ha pasat més temps i t' has cansat més però ja estas més acostumat..


Arreu de mon sem recorda, --tothom és cansa
els divendres mes que mai, --és el últim dia de la setmana i tothom està cansat ( qui treballa els caps de setmana no po bueno)
i si no viguiles,
males passades fai. --si estas molt cansat et pots desmaiar...

És la mandra ja ho se però bueno :mrgreen: .

Se que no és però bueno...
Hi ha coses que algunes vegades és millor no saber...

_________

http://www.metroflog.com/secret_name

moflings
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 64
Membre des de: dg. ago. 27, 2006 11:48 pm
Ubicació: al sofa k si esta de coña

Entrada Autor: moflings »

jejejeje
samanta las encertat!!!!!!!!!!
XDXD
no era gaire dificil e...
||*|| Com a catalans que som morirem en la foscor, i no cara al sol perquè seria morir com un traïdor ||*|| ||*|| la meva terra és catalunya, el meu idioma el català, la meva dansa la sardana i el meu desig la llibertat! ||*||

Respon