Descarregeu-vos el Firefox! ja!

Tothom a qui li agradi aquest tema pot deixar els seus comentaris i opinions aquí, i si teniu algun dubte pregunteu i potser algú us podrà ajudar!
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Jomast
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1292
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Rang: Tècnic
Contacta:

Descarregeu-vos el Firefox! ja!

Entrada Autor: Jomast »

Ei hola a tothom! Si si a tu també (egocèntrics)

Bé després de aquesta parada de cap, us faré propaganda del Firefox 2.0. Simplement perquè el 80% dels visitants de la pàgina utilitza el malparit d'en explorer. :evil:
Personalment estic tip d'haver de programar dos pàgines web: una pels estàndards i l'altre pel senyor explorer que llegeix les pàgines com li va bé. :roll:

I us preguntareu què hi guanyeu si us descarregueu el Firefox?

1. No sé si us haureu adonat que escric sense faltes! Serà que he millorat la meva ortografia? Riure Doncs no! el Firefox et pots baixar un complement que és un diccionari! ja no tornareu a fer faltes i no quedareu com a ximplets cada cop que escriviu un post!. Podeu instal·lar un munt més de components! Xats,...

2.- El Firefox guanya 3-1 al explorer 7.0!! al explorer 7 ja ha quedat evidència 3 cops! I el que falta per veure!! Què només acaba de sortir!!
Firefox és més segur! i no permetrà que se't instal·lin spywares ni merdes.

3.- Fins i tot revistes que sempre són pro-microsoft reconeixen que és millor el Firefox!

4.- No sigueu cutres!! passeu-vos al software lliure!!

5.- Quan tanqueu el navegador, podreu recuperar les pàgines que estàves mirant quan l'has tancat.

6.- Pots informar de una web fraudulenta

7.- Funciona amb la majoria de sistemes operatius
i
:blahblah: :blahblah: :blahblah: :blahblah:

apa doncs http://www.mozilla-europe.org/ca/

Imatge
ImatgeImatgeImatge


Imatge

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

Estàs fet tot un venedor ehhhh :lol: :lol: :lol:

No ara en serio, jo fa molt temps que vaig instalar-me el firefox perquè n'estava farta de que amb l'explorer m'apareixessin finestres de propaganda per totes les pàgines on passava! Així que recomano a tothom que ho faci :mrgreen:

Avatar de l’usuari
Moni.Granger
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 47
Membre des de: dc. ago. 02, 2006 3:40 pm
Ubicació: Piera(Un poble perdut entre les muntanyes XD)

Entrada Autor: Moni.Granger »

I tant, aqui els informatics fent propaganda del software lliure.
Jo tb fai servir el firefox, pq l'explorer no em funciona bé, es tanca i a mes entre un tou de propaganda i coses indesitjables i ara que ja m'he acostumat no tornaria pas a fer servir l'explorer :lol:
Així q jo tb el recomano. Tots amb el firefox :mrgreen:

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Dish.
Doncs jo uso l'Explorer :lol: :lol: :lol:
No sé. Que jo sàpiga, mai m'ha fallat. Però si el pinteu tan bé... doncs, apa, ja me l'estic baixant XD
A més, et pots instal·lar una aplicació que et permet baixar els vídeos del Youtube des del Firefox ^.^

EDITAT: Aquest missatge ja l'estic escrivint amb el Firefox... No li veig res d'especial, però bé. XD L'únic que veig és que si vull escriure en castellà, em sortirà que estic fent tot de faltes :roll:
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
Jomast
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1292
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Rang: Tècnic
Contacta:

Entrada Autor: Jomast »

si cliques el dret sobre el el textfield pots canviar la llengua!!
Any problem! (ah però t'has de baixar el diccionari castellà també)
Imatge

PD: també navegareu més ràpid que amb IE! Podreu veure fàcilment les noticies de HPCAT subscrivint-vos a http://www.harrypottercat.com/rss.php

PD2: Els que entenguin bromes informàtiques: http://www.msfirefox.com/

PD3: per instal·lar els diccionaris només has de fer un clic a:
Català: https://addons.mozilla.org/firefox/3369/
Castellà: https://addons.mozilla.org/firefox/3554/

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

Un altre motiu per descarregar-vos el firefox:
21/06/06 10:38 - Documents PDF i presentacions PPT que no es poden obrir? Hem detectat una incompatibilitat entre MS-Internet Explorer i el servidor de Dossiers. Si us trobeu aquest problema, hi ha vàries solucions:

* seleccioneu "guardar en disc" en comptes d'obrir amb el Reader. Després feu doble clic sobre l'arxiu desat i s'obrirà normalment
* instal·leu-vos un altre navegador com Mozilla Firefox
Tots els que en un futur volgueu estudiar a la Universitat de Barcelona ho haureu d'acabar fent perquè sino no podreu obrir la meitat de documents que us passin els professors xD

Avatar de l’usuari
Severus Davnur
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 199
Membre des de: dc. ago. 23, 2006 10:27 am
Nom: David
Rang: Àuryn
Ubicació: Sala de la Necessitat (Cardona)

Entrada Autor: Severus Davnur »

Eiii jo estic amb vosaltres. Fa anys que hem vaig instal·lar el firefox i sempre que puc els hi faig instal·lar als meus amics o familiars. Simplement és el millor, personalment m'encanta utilitzar les pestanyes (com en el messenger plus) també evita la "propaganda emergent", és més ràpid, no és explorer 8) ..................vamos que és el MILLOR.

La última versió (2.0.0.1) disposa de moltes utilitats (com la del dicionari)

apa gent.....i navegeu amb FIREFOX :animadora
Live together, die alone

Tots els ulls miren, pocs observen, molt pocs hi veuen.
Nuti TTM, Cunyadeta 4ever, Visca CAT

Avatar de l’usuari
Luna_20
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 59
Membre des de: dg. set. 24, 2006 4:53 pm
Ubicació: ~En el viatge de la nit al dia~
Contacta:

Entrada Autor: Luna_20 »

Jo també faig servir lel firefox! Realment és més efectiu. No et surten pantalles de propaganda cada dos per tres i les pestanyes són molt pràctiques. Com que no hi ha tanta propaganda no hi ha tans virus --> aquest va ser el motiu k em va fer canviar! :mrgreen:

Avatar de l’usuari
Getta91
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 819
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 6:40 pm
Nom: Carla
Rang: Pipiripip Rajadora
Ubicació: El món cargol

Entrada Autor: Getta91 »

Doncs jo l'acabo d'instal·lar!!!
Gràcies a la Meri i el Roger que m'han convençut! :P
I de moment em va molt bé, si em falla ja se les carregaran! :lol:
la pàgina se'm carrega bastant més ràpid i sense els mini-bloquejos que em feia amb l'explorer, així com el xat també em va millor!^^
SEMPRE ACLEE!

Avatar de l’usuari
Marc Riera
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 572
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 6:02 pm
Nom: Pepet, no et fot...
Contacta:

Entrada Autor: Marc Riera »

Jo fa molt temps que faig servir el Firefox (des de la versió 1.0, em sembla), i sempre m'ha donat molt bons resultats.

Una cosa que em sembla que us deixeu és que, si per algun motiu el Firefox es tanca sense que tu li ordenis (per exxemple, que l'ordinador es pengi o es col·lapsi), llavors pots Restaurar la sessió i poder re-obrir les finestres que tenies obertes.

una altra cosa que segur que no heu dit és que podeu afegir motors de cerca, tot i que no sé si l'IE també ho pot fer... Jo en tinc uns quants de posats. Els podeu baixar des de http://mycroft.mozdev.org/ Bé, baixar... no ocupen espai, o sigui que no seria baixar, sinó afegir xD En trobareu de moltíssimes webs!

VISCA EL PROGRAMARI LLIURE!!! VISCA EL FIREFOX!!!!!

Avatar de l’usuari
Granger_sellés
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 199
Membre des de: dc. ago. 16, 2006 1:42 pm
Ubicació: a la coberta del Titanic
Contacta:

Entrada Autor: Granger_sellés »

jo sempre faig servir el Firefox..... nuse, el trobo millor :P va molt més ràpid...........i la guineu és molt maca^-^

eis! VISCA EL FIREFOX! xD nu sabia que posar.... :roll:

apa siau a tothom, i m'encanta aquesta foto de la guineueta que mossega la E d'explorer! molt original, molt maco, i molt simbòlic!
Hi ha emocions que no es poden explicar...
>>]*Fins que les vius,,

Avatar de l’usuari
neus_snitch
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 570
Membre des de: dj. des. 22, 2005 2:14 pm
Nom: Mònica (de veritat!)
Rang: Mauleta valenciana
Ubicació: Cagant al vol
Contacta:

Entrada Autor: neus_snitch »

Getta91 ha escrit:Doncs jo l'acabo d'instal·lar!!!
Tradueix literalment que voldir Firefox en català... :lol:
Jo també el tinc xD M'agrada lo de les pestanyes, tot i que l'explorer s'obri encara en algunes aplicacions, com ara mateix per exemple.
Imatge

Imatge

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Ja feia temps (no sé dir quan però diria que menys d'un any) i tot i que alguens de les coses que heu dit no les sabia (i ara no ´sé com funcionen :lol: ) m'encanta l'ús de les pestanyes i que no se m'obrin tot de finestres de publicitat que no m'interessa.

Avatar de l’usuari
Getta91
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 819
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 6:40 pm
Nom: Carla
Rang: Pipiripip Rajadora
Ubicació: El món cargol

Entrada Autor: Getta91 »

Mmmm una cosa...
al Msn, quan apreto per mirar algun space o mirar el correu, se'm continua obrint amb l'explorer... algú sap com ho puc fer per a què s'obri amb el Firefox? És que els spaces també em van més ràpids des d'aquí!^^
Merci! :mrgreen:

P.D: Neus, per favor.... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
SEMPRE ACLEE!

Avatar de l’usuari
Marc Riera
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 572
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 6:02 pm
Nom: Pepet, no et fot...
Contacta:

Entrada Autor: Marc Riera »

Getta91 ha escrit:Mmmm una cosa...
al Msn, quan apreto per mirar algun space o mirar el correu, se'm continua obrint amb l'explorer... algú sap com ho puc fer per a què s'obri amb el Firefox? És que els spaces també em van més ràpids des d'aquí!^^
Merci! :mrgreen:
Doncs la veritat és que jo tampoc ho sé... sempre m'apareix el IE, i em foto un lío... xD Per tant, demano que em passin els enllaços als spaces perquè "no se m'obra" (cosa que és veritat), i així el copio i l'enganxo al Firefox... xD

Respon