Herois - Ritme TV3

Subfòrum per comentar les sèries o programes de televisió que més us interessin.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
LUN@
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 118
Membre des de: ds. feb. 04, 2006 3:14 pm
Nom: Charlotte
Ubicació: Sabadell

Entrada Autor: LUN@ »

A mi també m'encantaaa! La vaig veure des del primer dia (de fet ja em va viviar des de que van començar a anuciar-la xD) El meu personatje preferit és el Peter, però s'ha de reconeixer que el Hiro li dona una toc de gràcia a la serie boníssim.
El proxim dimecres l'últim capi de la temporada! No m'ho perdo ni en broma!
weasley_yeah ha escrit:mnkanta herois pero esplikeume els 4 (2 dimecres) ultims capitols k han fet plis k tava fora de casa i mels e perdut.

wenu si algu contesta pos moltes grasies... xD
Jo t'ho explico però m'aniria mooooolt bé que em diguessis a quina part et vas quedar perquè per capítols no me'n recordo!^^ =P
Però mira que està emocionant, eh...
LUN@ l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. jul. 21, 2007 6:50 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
FanFic http://www.harrypottercat.cat/mostra.php?num=3660
Hogwarts, segon setè curs, mentides, Dramione.

Imatge

Avatar de l’usuari
Severus Davnur
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 199
Membre des de: dc. ago. 23, 2006 10:27 am
Nom: David
Rang: Àuryn
Ubicació: Sala de la Necessitat (Cardona)

Entrada Autor: Severus Davnur »

Merda!!!!!!!!

Només queda un capítol d'herois! :cry: :cry: :cry:

Estic impacient per veure com acaba la sèrie i sobretot.......per baixar-me la segona temporada (perquè d'aquí a que la facin per TV3...)

A mi, com a moltsa gent, també m'encanta Hiro....és molt carismàtic!

P.D: La millor sèrie......desprès de lost :P
Live together, die alone

Tots els ulls miren, pocs observen, molt pocs hi veuen.
Nuti TTM, Cunyadeta 4ever, Visca CAT

Avatar de l’usuari
Lary fricky potter
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 149
Membre des de: dt. juny 06, 2006 9:34 pm
Ubicació: Carrer Privet nº 4 L'armari sota l'escala

Entrada Autor: Lary fricky potter »

Ei!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Que se terminóóóóóoóóooooooooooooooooooooo

Eis, veu veure l'últim capítol, quina passada i jo em vaig emocionar quan el Peter i el Neithan s'enlairen, quina meeeeeeeeeee :cry: :cry: :cry:
Però bé, tots es salven, ups!! SPOILER!!!
El que no acabu d'entendre és perquè posa, fi del primer volum i comença el segon volum amb el Hiro aterrant al Japó l'any 1671?????
Algu m'ho aclara o esteu com jo, representa que se'n va enrere...........................................on hi ha un eclipsi.................................................mmmmmmmmm.......................que interesant................................ :| :| :mrgreen:

Wenu, ara toca esperar!! :wink:
Dew!!!!!!!!!!!!!!!!
HP5 > Capítol 37-La Profecia Perduda > Pàg 929 > 12ª linia > la veritat
Imatge

Avatar de l’usuari
Desetrellada
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 45
Membre des de: dc. juny 14, 2006 10:00 pm
Ubicació: el quinto pino

Entrada Autor: Desetrellada »

SPOILER

Nooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


No pot ser que morin the Petrelli brothers!!!!! Quina injustícia més graaaan!!! PEEEEEEEETEEEEEERRR!!!

Ahir em vaig tirar cinc minuts davant la tele amb la boca fins al terra...

Fi de l'espoiler.

Aquesta sèrie és genial, estic súper viciada, i m'encanta aquesta estètica de vinyeta de còmic que té, a més els personatges són genials.
català a l'atac (llegiu-ho del revés)

Avatar de l’usuari
Solysg
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 544
Membre des de: dg. oct. 17, 2004 2:00 am
Rang: cosi del cosi
Ubicació: entre l'estupidesa i la depressio

Entrada Autor: Solysg »

A ) L'inici del segon volume es per di , (mes o menys ) A la segona temporada en hiro estara al passat (i ja esta )

B(Spoiler?)) EN Peter, no mor, crec(No hi ha cap motiu raonable que ho demostri.
Imatge

Avatar de l’usuari
Severus Davnur
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 199
Membre des de: dc. ago. 23, 2006 10:27 am
Nom: David
Rang: Àuryn
Ubicació: Sala de la Necessitat (Cardona)

Entrada Autor: Severus Davnur »

A mi, personalment, l'últim capítol no em va acabar d'agradar.


SPOILER:
En general la sèrie és boníssima, però a mi m'hagues agradat algún GRAN desastre i no que sortissin volnant i ja està. Ho vaig trobar flux, però repeteixo que la sèrie és boníssima!!!
...esperant la segona temporada... (amb el hiro al passat :mrgreen: )
Live together, die alone

Tots els ulls miren, pocs observen, molt pocs hi veuen.
Nuti TTM, Cunyadeta 4ever, Visca CAT

pol33
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 28
Membre des de: dt. jul. 31, 2007 1:28 pm
Ubicació: La Selva del Camp

Entrada Autor: pol33 »

A mi l'últim capítol em va agradar força també.
Però els germans Petrelli, morts? Es que el Peter també sap volar sol i també es pot regenerar, no?
A més el Nathen (com s'escriu :oops: ), el podia deixar i marxar, nO?

Quines ganes de poder vere la segona part
pOL

Avatar de l’usuari
Lary fricky potter
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 149
Membre des de: dt. juny 06, 2006 9:34 pm
Ubicació: Carrer Privet nº 4 L'armari sota l'escala

Entrada Autor: Lary fricky potter »

Eis!!!! :mrgreen:

Sabeu el que em va dir una amiga que també li agrada molt Herois??
Doncs que el segon volum o la segona temporada, com li volgueu dir no s'emetrà per Tv3 perquè a Estats Units no va tenir tant d'èxit com aquesta temporada, la primera.. :evil: :evil:

Aveure jo crec que no deixeran la sèrie així, omeee si està molt intrigant, espero que ho emetin............... :mrgreen: :wink:

A!! i com que hi hauran flaixbacks, o com es digui, tornara a aprèixer l'Isaac Mendez, el pintor (perquè havia mort, us enrecordeu) perquè hi hauran capítols del passat i això. 8)

PD: El Sylar no és mort, perquè al final de la 1a temporada, l'últim capítol ell està estirat al terra i més tard es veu com ell ja no hi és i la seva sang va cap a la claveguera, com si s'hagués arrestrat com una serp............................................ :roll:

joer jo em pensava que el Hiro se l'havia cargat...............

però bé..... :wink:

DEW!!!!!!!!!!!!!!
HP5 > Capítol 37-La Profecia Perduda > Pàg 929 > 12ª linia > la veritat
Imatge

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

Doncs la teva amiga no està gaire ben informada :roll:

És impossible que la segona temporada a EEUU no tingués tan èxit com la primera simplement perquè no existeix. No hi ha segona temporada encara, començara al setembre :roll:

Si tv3 decideix o no fer-la no té res a veure amb el que dius, però encara que decideixin fer-la primer haurem d'esperar un temps, no la faran pas abans aquí que ha EEUU xD

Avatar de l’usuari
Lary fricky potter
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 149
Membre des de: dt. juny 06, 2006 9:34 pm
Ubicació: Carrer Privet nº 4 L'armari sota l'escala

Entrada Autor: Lary fricky potter »

És lu que em va dir la meva amiga, jo la vaig creure, ella em va dir que als EUA ja l'estaven fent o ia l'havien fet i que no va tenir tant d'èxit....................................................... :roll: :roll:

No se, po tser que no existeixi i su hagi tret de la màniga però bé, jo me la vai creure..... :roll:

Dew!!!! :wink:
HP5 > Capítol 37-La Profecia Perduda > Pàg 929 > 12ª linia > la veritat
Imatge

Meitantei_Guille
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 259
Membre des de: dv. juny 22, 2007 9:21 am
Nom: Guillem
Ubicació: El Masnou

Entrada Autor: Meitantei_Guille »

Seguríííííssim que és mentida :o

El volum 2 d' Herois, titulat Generations, comença el 24 de setembre a EEUU i estic segur que tindrà tant d' èxit com el primer volum.

Per cert, si no podeu esperar que comenci el segon volum, podeu anar llegint els còmics d' Herois del blog d' Herois de tv3, que dónen més detalls dels capítols que es van emetre :wink:

Avatar de l’usuari
massa_hpifriends.com
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 391
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 8:12 pm
Ubicació: Mansió-X
Contacta:

Entrada Autor: massa_hpifriends.com »

atencio!!! SPOILERS!!!

Personatges nous de la segona temporada:


-El Dale Smither: té Clariaudiència una habilitat poc més poderosa que l'habilidad de la Molly Walker (clarividència)

-Els Bessons Rodriguez: Dos hispans immigrants que tenen poders.

-EL Jim "Grimm" Simpson: QUinzeanyer amb poders d'ombra, es transforma en boire, es camufla en l'ombra, pot agafar la forma d'una taca o d'un dibuix i fixar-se en parets.

- El Dany Hawkins: Germà del D.L. amb el poder de transformar la seva piel en acer. No domina aquesta habilitat i, quan la va descobrir i la usà, es quedà dormit 16 anys al fons de l'oceà i la seva família el va creure mort.

-Kenso Kensei: Varias habilitats, és molt poderós i, segons sembla, està confirmat que ell serà qui matarà al Sylar i entrenarà al Hiro durant 4 mesos.

-Un altre Haità (es diu així a TV3??): Amb l'habilitat de succionar força vital i deixar inconscients a les persones

-El Matt Hernandez: Psicometría, Telepatia, Sentit del Perill, Precognició y altres poders psíquics.

-Algun personatge del còmic (A. S. Rovira) que no sortia a la serie. La seva habilitat es emitir rajos d'energia elèctrica, també anomenat Electroquinesis

-Un altre personatge del còmic amb supervelocitat.

-Alies Home M: Agent criminalista del F.B.I en perfils, es mig llangardaix i, amb una "poció" del Chandra Suresh evita transformar-se. Se'l ha de prendre cada 6 meses, perà degut a l'inesperada mort de Suresh no té la poció i ha de buscar altres medis.

-Universitaris: Dos lesbianes i un Gai, animadora i esportista d'una universidad. S'uneixen per a salvar la ciutat de diferents perills, com per exemple evitar un atraco a un banco, capturar 4 assassins pròfugs. Es troben amb els Germans Rodríguez quan aquests intenten cometre un furt



[*]


P.D.: l'informació l'he treta de la WIkipedia en castellà. Qualsevol error és culpa de qui ho ha escrit, no meva.
[I Si fos...?]

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

Eiiiii! Aquesta nit comença la segona temporada a Estats Units! :mrgreen: :mrgreen:

Per fi sabrem que ha passat amb els Petrelli!! 8)

Aquí teniu alguns dels nous herois que apareixeran aquesta nova temporada:

Imatge

Avatar de l’usuari
clara_cat
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 183
Membre des de: dt. maig 29, 2007 6:32 pm
Nom: Clara
Rang: somiadora sense fronteres
Ubicació: Catalunya, barcelona, casa meva, el meu io interior

Entrada Autor: clara_cat »

Es la millor sèrie del món!
Tinc tantes ganes de saber que passarà al youtube hi han algunes imatges de la segona i estan gastant bé. Espero que continui igual que la primera respecte a contingut pk era flipant!!!!!!!!!!!
Aquests personatges nous pintant bastant bé. Percert n´hi ha un el rosset que feia de dolent a una sèrie que es deia Alias sabeu quin personatge(caràcter té?)


Visca en Mika i els germans Petreli!!
"Només hi han dues coses infinites:l'univers i l'estupidesa humana"

Catalonia is not Spain--300 anys d'ocupació, 300 anys de resistència.

Meitantei_Guille
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 259
Membre des de: dv. juny 22, 2007 9:21 am
Nom: Guillem
Ubicació: El Masnou

Entrada Autor: Meitantei_Guille »

Sííí, avui comença Herooois!

Per qui vulgui alguns vídeos que han sortit del nou volum:











Per cert per qui vulgui seguir la sèrie a ritme americà i no sàpiga suficient anglès a Heroes Spain aniran penjant els subtítols, segons diuen, molt ràpid :mrgreen:

Respon