El Llegat - Eragon i Eldest

Temes relacionats amb altres autors, llibres i sagues. Recordeu que per parlar de Harry Potter ja tenim l'altre fòrum!
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum

Has llegit els llibres del llegat?

El primer
1
11%
El segon
0
No hi ha cap vot
Tots dos
7
78%
Cap
1
11%
 
Vots totals: 9

Avatar de l’usuari
Enllunada
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 388
Membre des de: dc. feb. 22, 2006 3:44 pm
Ubicació: (Happy)Cargolàndia!

El Llegat - Eragon i Eldest

Entrada Autor: Enllunada »

Doncs això, que he obert el tema per parlar de la trilogía d'El Llegat.
Christopher Paolini n'és l'autor, i deu tenir com uns vint anys.
El primer llibre és Eragon, i el segon Eldest. El tercer crec que és dirà Empire (no sé on ho vaig llegir xD).
Tot just em falten 200 planes per poder acabar Eldest, i, es que m'emociono amb el llibre. Es molt maco xD.

Creieu en la relació de l'Arya i l'Eragon?
Enllunada l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. set. 27, 2007 7:47 pm, en total s’ha editat 3 vegades.
ARA (més que mai) I SEMPRE: ACCLE!

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

JO me'ls he llegit i estan bé. No et sé respondre't la pregunta perquè no m'enrecordo massa de la història i, per tant, encara menys dels noms dels personatges. AIxò si, tinc un bon record d'aquests dos llibres.

Avatar de l’usuari
Cyllan
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 254
Membre des de: dt. ago. 23, 2005 5:15 pm
Ubicació: Salvant el mon!

Entrada Autor: Cyllan »

jo em vaig llegir Eragon,i no em va agradar.
No em va acabar "d'entrar" la historia.La trobo molt estereotipada,al igual que als personatges.Tot em recorda sospitossament,altres autors ,i és que ,el Paolini,no ha estat ,que diguem ,molt original.
S'ha dedicat a fer un recull d'estereotips i tòpics (dracs,elfs,l'heroi de la historia que descobreix un poder sobtat...) ,i s'els ha montat a la seua manera,sense aportar massa originalitat.
Sento ser tan dura,però ,és que jo ,al meua edat he llegit molt,i molta fantasia ,i El Llegat,no quedará per mi ,com un dels bons,bons.

Avatar de l’usuari
Getta91
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 819
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 6:40 pm
Nom: Carla
Rang: Pipiripip Rajadora
Ubicació: El món cargol

Entrada Autor: Getta91 »

Doncs jo tinc Eragon des de principis de l'estiu que me'l van deixar i en tot un estiu (i mira que me'l podria haver acabat en dos dies, que és més prim que HP) només m'he llegit fins que es trenca la pedra-ou (vaya xorrada, mira que confondre un ou amb una pedra... xD) i no sé, jo m'havia llegit el pròleg i la que me'l va deixar diu. dóna-li una oportunitat... li dono, però que no, no m'enganxa, a veure, no dic que sigui el pitjor llibre del món... però no té "allò" que pugui tenir HP o Memòries d'Idhun, que són d'igual fantasia però t'enganxen, són diferents. Pos eso, que em sembla que no me l'acabaré... xD

P.D: No seria millor que l'enquesta fos: t'agrada El Llegat?
Perquè ho pots haver llegit però que no t'hagi agradat, bé, no sé.. xD
SEMPRE ACLEE!

Avatar de l’usuari
Roser
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 849
Membre des de: dj. jul. 28, 2005 12:35 am
Ubicació: Calella

Entrada Autor: Roser »

Jo de moment només m'he llegit Eragon. Al principi em va costar arrencar... no tenia aquell puntet que et fa estar tot el dia amb el llibre sota el braç xD No sé si m'explico. Però després vaig anar llegint i va estar bé. Potser és això... que l'acció no comença fins cap al final del llibre... Però em va agradar. Quan pugui em llegiré la segona part. ^^
la c !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar de l’usuari
LUN@
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 118
Membre des de: ds. feb. 04, 2006 3:14 pm
Nom: Charlotte
Ubicació: Sabadell

Entrada Autor: LUN@ »

Dons a mi em va agradar... Al principi no és gaire fascinador, però quan es trova amb murtagh em va comensar a agradar molt més...
(Els que NO hagueu llegit el llibre no segiu llegint!!!!!)
En relació a la relació Eragon-Arya...jo crec que si. Vaja ella és futura reina i la harbolària va dir que Eragon es casaria d'una noia de noblesa i a no ser que Galbatroix tingui una filla o bé que considerin a Nasuada de la noblesa... :roll:
Aquí deixo un trailer de la peli:
FanFic http://www.harrypottercat.cat/mostra.php?num=3660
Hogwarts, segon setè curs, mentides, Dramione.

Imatge

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Lun@, el trailer aquest està molt bé, però no és oficial, segons la Fox el trailer oficial s'estrenarà el dia 18 (amb la peli Snakes on a Plane) tot i que segurament el dia abans ja estarà per internet. A veure si realment s'estrena aquest dia.

Avatar de l’usuari
Lia2
M.A.G
M.A.G
Entrades: 301
Membre des de: dl. ago. 01, 2005 7:21 pm
Ubicació: Manlleu Boira's City xD

Entrada Autor: Lia2 »

Bé, jo els tenia tots dos aparcats des de feia mesos (me'ls van comprar, i la veritat no em va donar la gana llegir-me'ls xDDD)

Però bé, me'n vaig anar a Portugal (amb cotxe, vaia tuti... ¬¬') i clar, amb 6 dies... tots acabats! (ara cap a los pilares de la tierra... u_U...)

A veure, no entren en els meus llibres preferits (com HP o memòries d'Idhun) però he d'admetre que realment estan molt bé.

(SPOILER)
Spoiler:
Em va agradar molt el final del segon ^^ que en Murtagh i l'Eragon fossin germanets ^^ posa més emoció...

Arya i Eragon... no ho sé... un final ben maco amb tots dos junts ^^

A mi em va costar molt arrencar també... tenia el primer capítol llegit des de feia segles.... però clar, tant anar amb cotxe al final... avorreix.

Ah, sí... no sé si és un error de traducció o què, però al principi del primer llibre, parla del drac d'en... Galbatorix (s'escriu així?¿? ¬¬') com si fos una dragona....

Bé, ja em direu algo...

APA SIAAAUUU

Laia
El feminisme no ha matat mai a ningú.
El masclisme mata cada dia.

. @.@ Vosaltres!
. (----) no intenteu ser
_«( )»_ SaPoS




http://www.fotolog.com/lia_sapito ^^

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Finalpotter ha escrit:Lun@el trailer oficial s'estrenarà el dia 18 (amb la peli Snakes on a Plane). A veure si realment s'estrena aquest dia.
Tal com vaig dir l'acabarem veient quan anem a veure la pel·lícula. Avui la FOX (qui ho ha d'estrenar) no ho ha fet i no se sap el motiu, per internet es diu que s'estrenarà la setmana que ve, ara és quan ningú s'ho creu i s'estrena aquest dia.

Avatar de l’usuari
gina
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 252
Membre des de: dv. gen. 21, 2005 5:38 pm

Entrada Autor: gina »

jo m'he llegit Eragon i Eldest i em van agrada molt! potser no em van enganxar tan com mdi i hp però ho trobo molt interessant


SPÒILER!!!
Spoiler:
jo no li trobo molt futur a la relació eragon-arya però segurament acabaran junts, ho veig a venir.

respecte lu del Murtagh... no sé, ara ja no em cau tan bé, no em pregunteu perquè ja sé que no es culpa seva ni res però....
-recorda que he dit que practicaríem els sortilegis no verbals, Potter?
-Sí-va dir el Harry amb fredor.
-Sí senyor
-No cal que em digui <<senyor>>, professor

kidara_92
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 2
Membre des de: ds. juny 03, 2006 5:29 pm
Ubicació: Sant Quirze de Besora
Contacta:

Entrada Autor: kidara_92 »

Donç jo me llegit els dos llibres i m'han enganxat tan com Harry Potter!!!

Haviem quin llibre surt primet, l'ultim d'en Harry o l'Imperi (tercer volum del Llegat) xD

L'ho de la parella Eragon-Arya... no ho veig gaire clat.
I que en Murtagh sigui el germa de l'Eragon esta ven pensat pk quan en el primer llibre diu que algu de la seva familia trairia a Eragon nu m'imaginava que fos ell... xD
kidara_92 l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. gen. 10, 2007 8:04 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Avatar de l’usuari
Solysg
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 544
Membre des de: dg. oct. 17, 2004 2:00 am
Rang: cosi del cosi
Ubicació: entre l'estupidesa i la depressio

Entrada Autor: Solysg »

Ja m'he llegit el primer Esta molt be , te un principi d'aquells que no colen pro esta be, el principal problema es que no hi ha trama es una estranya succesio de fets de Eragon . Li aporten un toc novelistic ,pro vaja no enganxa a menys que hi estiguis acostumat... Vull dir Apareix ou ,Brom ,aqui et venen ganes de deixar-ho , t'explica un poc la magia pero vaja podia resumir les primeres 300 pagines com ho va fer amb lo d'en Murtlag es pasa tres pobles i dues batalles en una linea ....

Ja ha sortit la segona part vaja... ja l'anire a cercar
Imatge

Avatar de l’usuari
Granger_sellés
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 199
Membre des de: dc. ago. 16, 2006 1:42 pm
Ubicació: a la coberta del Titanic
Contacta:

Entrada Autor: Granger_sellés »

Eragon ja m'he le llegit 2 cops, i Eldest estic encara llegintlo. Son molt guays! Eragon, m'hi vaig viciar, i amb Eldest em pasa el mateix!!

*i el 3er llibre es dira Embir, o Emebir

encara qu eno puc estar tant contenta de la peli, perque san deixat personatges molt importants per la saga.

1) el nan Orik. -- Com s'ho faran per grabar la 20na?!?! dish, mes treball per ells

2) els bessons -- Nuse, pero eren importants :roll:

3)L'Ajhiad i la Nasuada -- Bueno, que sense aquests, ja no cal que facin la 2ona :roll:

4) SOLEMBUM!!!!! pubet mixinu meu!!! xDD

i se n'han dexat MOOOOLTS mes


i a mes, no te res a veure am el llibre :? des de quan en Brom crema a en Garrow? en el llibre ja es trobaven la casa amb flames :roll:
i des de quan en Brom mor d'aquesta manera tan deshonrada?

ueno, a aqui podriem fer una llibre mes gruixut que el Harry Potter per les critikes :evil:


apa siau gent!

pD:jo No veig pas la relacio Eragon_arya :?
Hi ha emocions que no es poden explicar...
>>]*Fins que les vius,,

Avatar de l’usuari
gina
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 252
Membre des de: dv. gen. 21, 2005 5:38 pm

Entrada Autor: gina »

vaig anar a veure la peli fa pocs dies i la veritat és que si que s'han deixat moltes coses del llibre, sobretot després de la guerra quan és mor el pare de la Nasuada (el nom és molt difícil d'escriure) i allò de la nena aquella que no té pares que després serà important per el segon llibre. si fan la segona peli, tot això ho hauran de posar al començament de la peli perquè si no, o es carreguen la història sencera o no sé.
però si no m'hagués llegit el llibre, o la peli no fos resumida d'un llibre, llavors no estaria tan malament. a pesar de que em vaig estar tota l'estona criticant-la... al surtir tampoc em va semblar tan malament :Pç

i sobre el tercer llibre, no tenia ni idea de com s'havia de dir ni res, almenys ja ser el títol. però em sembla que encara tardarà una mica en sortir amb català...
-recorda que he dit que practicaríem els sortilegis no verbals, Potter?
-Sí-va dir el Harry amb fredor.
-Sí senyor
-No cal que em digui <<senyor>>, professor

Avatar de l’usuari
Granger_sellés
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 199
Membre des de: dc. ago. 16, 2006 1:42 pm
Ubicació: a la coberta del Titanic
Contacta:

Entrada Autor: Granger_sellés »

gina ha escrit: sobretot després de la guerra quan és mor el pare de la Nasuada (el nom és molt difícil d'escriure) i allò de la nena aquella que no té pares que després serà important per el segon llibre.

Buuuuuuf!! siii! xDD pobre Ajhiad ( quin nom es estrany....:roll:)

ueno, menys morts....Pero esque esta pitjor que les de Harry Potter!:o
Hi ha emocions que no es poden explicar...
>>]*Fins que les vius,,

Respon