Els pilars de la terra - Ken Follet

Temes relacionats amb altres autors, llibres i sagues. Recordeu que per parlar de Harry Potter ja tenim l'altre fòrum!
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
variscita
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 8
Membre des de: dt. ago. 22, 2006 6:02 pm
Ubicació: Barcelona (Catalunya)

Entrada Autor: variscita »

illuminati ha escrit:Els pilars de la Terra ** Un llibre boníssim, sí senyor!
Me'l vaig llegir fa dos estius, i em va encantar! El que em trobo és que quan el recomano i em pregunten de què va, mai em sé explicar bé! Passen tantes coses...! :wink:
A mi em va passar fa uns dies quan la meva cosina m'ho va preguntar. Em vaig quedar una estona pensant. jejeje. Al final, com que sempre coincidim en les opinions sobre els llibres que hem llegit li vaig dir: Si decideixes llegir-te'l i passes les primeres pàgines endavant. T'agradarà!
I ja se l'ha llegit!!
Prometo solemnement que vull fer una malifeta

Avatar de l’usuari
ronalda
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 71
Membre des de: dj. set. 29, 2005 7:05 pm
Ubicació: Mataró

Entrada Autor: ronalda »

Oooh quin llibrot més bo!!! :adora

A mi em va agradar moolt... Me l'he llegit 2 vegades, i crec que no sera la ultima!! :animadora

Els personatges, no se..estic bastant d'acord amb tot el que heu dit sobre els que fan rabia i els que cauen be.. i jo hi afegeixo en Jack, que ningu l'ha anomenat (com a bon personatge), i que, a més, per la descripció que en fa l'autor, fa pinta d'estar molt bo, hehehehe :pastanaga

Avatar de l’usuari
Martinot
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 82
Membre des de: dl. feb. 21, 2005 2:11 am
Ubicació: Un país marcat per la Tramuntana. L'E de les matrícules vol dir que sóm el que sóm: Empordanesos.

Entrada Autor: Martinot »

Jo trobo que és una novel·la genial. Me l'he llegit un parell o tres de vegades. A mi em domina la impaciència i llegeixo super-ràpid. Amb tres o quatre dies en tinc prou, i després el rellegeixo amb més calma i llavors ja paladejo com ha escrit el llibre el seu autor. De tota manera, amb una primera lectura ja tens clar si està ben escrit i estructurat o no. Una cosa que no suporto són les errades argumentals! :alien:
Abans d'ahir vaig estar a la llibreria Geli de Girona -Una llibreria on em sembla que tenen, han tingut o tindran tots els llibres del món- i a sobre de l'edició catalana i castellana i vaig veure un llibre en anglès (no puc recordar el títol (si fos català segur que si!) de Ken Follet,, que es venia com la segona part dels Pilars de la Terra!

Algú en sap res????????
- Una altra vegada escoltant les notícies?
- Oh, és que són diferents cada dia -va dir en Harry.

Violetta Black
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 391
Membre des de: dc. març 30, 2005 6:56 pm
Ubicació: terres de Ponent

Entrada Autor: Violetta Black »

Martinot ha escrit:Abans d'ahir vaig estar a la llibreria Geli de Girona -Una llibreria on em sembla que tenen, han tingut o tindran tots els llibres del món- i a sobre de l'edició catalana i castellana i vaig veure un llibre en anglès (no puc recordar el títol (si fos català segur que si!) de Ken Follet,, que es venia com la segona part dels Pilars de la Terra!

Algú en sap res????????
Sí! Jo el vaig veure aquesta setmana passada a Itàlia, en italià i en anglès. Crec que el títol era una cosa com Un món sense fi, però tampoc n'estic segura. Es veu que conserva la localització dels pilars de la terra (Kingsbridge), però no els personatges, així que no es pot considerar una segona part. Em sembla recordar que passa un parell de segles més tard, però tampoc hi posaria la mà al foc. Vaig estar a punt de comprar-me'l, però entre que ja duia sobrepès i que valia 26 € vaig decidir deixar-ho per quan sortís amb edició de butxaca (nou mesos més tard de la data de publicació, si mal no recordo).

A mi Els pilars de la terra em va encantar, també :mrgreen:

Avatar de l’usuari
Martinot
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 82
Membre des de: dl. feb. 21, 2005 2:11 am
Ubicació: Un país marcat per la Tramuntana. L'E de les matrícules vol dir que sóm el que sóm: Empordanesos.

Entrada Autor: Martinot »

Si, el títol era una cosa així. Això de la segona part dels Pilars de la Terra ho posava a la bufanda, suposo que per intentar vendre més, encara que essent un llibre de Ken Follet... A mi també em va agradar molt L'últim Vol, ambientat a l'Holanda ocupada pels Nazis durant la IIWW.
- Una altra vegada escoltant les notícies?
- Oh, és que són diferents cada dia -va dir en Harry.

Avatar de l’usuari
Severus Davnur
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 199
Membre des de: dc. ago. 23, 2006 10:27 am
Nom: David
Rang: Àuryn
Ubicació: Sala de la Necessitat (Cardona)

Entrada Autor: Severus Davnur »

Hi ha 16 que han dit sí i 4 que no.....els que diuen que no, on son? :P

Jo he votat que no, no és que no m'agrades...és que m'esperava una altre cosa i a més s'em va fer molt llarg.

Te trosos molts bons, però no és un llibre que m'hagi marcat...hi ha gustot per tot!
Live together, die alone

Tots els ulls miren, pocs observen, molt pocs hi veuen.
Nuti TTM, Cunyadeta 4ever, Visca CAT

Avatar de l’usuari
HP_yandrak
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 29
Membre des de: dv. oct. 05, 2007 8:57 pm
Nom: Pablo
Ubicació: Alagaësia

Entrada Autor: HP_yandrak »

a mi no em va agradar gents només em va fer riure en un troç i s'em va fer molt pesat, sempre parlant del mateix. Em vaig bloquejar en un troç i a partir d'allà no vaig seguir llegint.

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

Martinot ha escrit:Jo trobo que és una novel·la genial. Me l'he llegit un parell o tres de vegades. A mi em domina la impaciència i llegeixo super-ràpid. Amb tres o quatre dies en tinc prou, i després el rellegeixo amb més calma i llavors ja paladejo com ha escrit el llibre el seu autor. De tota manera, amb una primera lectura ja tens clar si està ben escrit i estructurat o no. Una cosa que no suporto són les errades argumentals! :alien:
Abans d'ahir vaig estar a la llibreria Geli de Girona -Una llibreria on em sembla que tenen, han tingut o tindran tots els llibres del món- i a sobre de l'edició catalana i castellana i vaig veure un llibre en anglès (no puc recordar el títol (si fos català segur que si!) de Ken Follet,, que es venia com la segona part dels Pilars de la Terra!

Algú en sap res????????
Doncs jo fa un mes que vaig comprar-me els Pilars de la Terra en anglès i ara mateix me l'acabo d'acabar. I just al final hi ha una pàgina que diu:
World Without End.
The first chapter of World Without End, the long-awaited sequel to The Pillars of the Earth, follows.
It will be available in hardback in October 2007.
The final version of the initial chapter may differ from this version.
I llavors hi ha 11 pàgines amb el que se suposa que és el primer capítol.

Avatar de l’usuari
Martinot
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 82
Membre des de: dl. feb. 21, 2005 2:11 am
Ubicació: Un país marcat per la Tramuntana. L'E de les matrícules vol dir que sóm el que sóm: Empordanesos.

Entrada Autor: Martinot »

Bé, en anglès jo ja l'he vist a la llibreria Geli de Girona. Hauré d'esperar qque surti en català!
Algú se l'ha llegit en Anglès.
per cert, tu que has llegit el primer capítol, què t'ha semblat? Promet?
- Una altra vegada escoltant les notícies?
- Oh, és que són diferents cada dia -va dir en Harry.

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

Aiii ja no me n'havia enrecordat més d'aquest tema, perdó :oops:

Només amb un capítol no puc dir-te massa si promet o no... però bé, avui he vist que en català/castellà estarà disponible a partir del 29 de desembre o sigui que no queda massa temps ja :wink:

I pel que fa als personatges es veu que són descendents dels personatges d'Els Pilars...tot i que hi ha alguna cosa que no em quadra, segons la web oficial d'en Ken Follet:
Caris is the feisty daughter of wool dealer Edmund Wooler. She is a direct descendent of Tom Builder, the hero of the first half of The Pillars of the Earth. As a child, she announces that she is going to be a doctor – but girls cannot study medicine in medieval Europe. However, she refuses to accept this prohibition. Her determination brings her into conflict with the church, and blights her relationship with the man she loves.

Merthin is descended from Jack Builder, the stepson of Tom and the architect of Kingsbridge Cathedral. He has inherited Jack’s genius. But for the conservative citizens who rule Kingsbridge he is too much of a rule-breaker, and like Jack he is forced to leave.

Ralph is Merthin’s brother, but a very different character – strong, aggressive, impatient of books, an accomplished rider and hunter. He will use his warlike skills to rise to the very top of medieval society.

Gwenda is the daughter of a dirt-poor labourer and one of five starving children. She is plain-looking, but determined to marry Wulfric – the handsomest, wealthiest boy in the village. Wulfric is engaged to the coquettish Annet, daughter of a prosperous peasant. But Gwenda refuses to believe she cannot win his heart.

Brother Godwyn, also a descendant of Tom Builder, is a cousin of Caris. He becomes a monk at a young age and is determined to become prior of Kingsbridge – and he is not particular about the means he will use to get there.
Com poden ser descendents directes d'en Tom Builder? L'Alfred va morir sense fills no? I la Martha al final del llibre és vella i encara no s'ha casat no? I en Jonathan com a monjo se suposa que tampoc va tenir fills...

Avatar de l’usuari
Martinot
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 82
Membre des de: dl. feb. 21, 2005 2:11 am
Ubicació: Un país marcat per la Tramuntana. L'E de les matrícules vol dir que sóm el que sóm: Empordanesos.

Entrada Autor: Martinot »

L'esglèsia medieval tenia molts fills, i no eren metafòrics precisament. :lol: De tota manera, abans de llegir-lo hauré de rellegir els Pilars, que ja fa molts anys que el vaig llegir i no en recordo massa els detalls.
- Una altra vegada escoltant les notícies?
- Oh, és que són diferents cada dia -va dir en Harry.

Avatar de l’usuari
Severus Davnur
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 199
Membre des de: dc. ago. 23, 2006 10:27 am
Nom: David
Rang: Àuryn
Ubicació: Sala de la Necessitat (Cardona)

Entrada Autor: Severus Davnur »

un dubte!

Esteu parlant d'un segon llibre del Pilars de la Terra? d'un llibre de Ken Follet que te un tema semblant? de que! de que! :mrgreen:

estic perdut
Live together, die alone

Tots els ulls miren, pocs observen, molt pocs hi veuen.
Nuti TTM, Cunyadeta 4ever, Visca CAT

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

El llibre se suposa que és una seqüel·la dels Pilars de la Terra, però passa gairebé 200 anys més tard així que l'únic compartit és la localització, torna a passar a Kingsbridge (ara molt més gran) i sembla que els personatges són descendents dels del primer llibre (d'en Tom i d'en Jack) però a part d'això em sembla que no hi ha cap més lligam xD

Avatar de l’usuari
Severus Davnur
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 199
Membre des de: dc. ago. 23, 2006 10:27 am
Nom: David
Rang: Àuryn
Ubicació: Sala de la Necessitat (Cardona)

Entrada Autor: Severus Davnur »

Padfoot ha escrit:El llibre se suposa que és una seqüel·la dels Pilars de la Terra, però passa gairebé 200 anys més tard així que l'únic compartit és la localització, torna a passar a Kingsbridge (ara molt més gran) i sembla que els personatges són descendents dels del primer llibre (d'en Tom i d'en Jack) però a part d'això em sembla que no hi ha cap més lligam xD
Merci!

Precisament ahir, vaig veure el llibre en angles a la llibreria Happy books del carrer pelai. I posava que el dia 29 de desembre estarà en castellà (que per casualitat es el meu sant..... :mrgreen: Tot i que poder m'esperaré a que sorti en català. Perquè sortirà en català oi?)
Live together, die alone

Tots els ulls miren, pocs observen, molt pocs hi veuen.
Nuti TTM, Cunyadeta 4ever, Visca CAT

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

Segons la web d'en Ken Follet:
The Spanish edition, Un Mundo Sin Fin, by RHM and the Catalan edition, Un món sense fi, by Edicions 62, will be published on 29 December 2007, and the German edition, Die Tore Der Welt, by Lübbe on 1 March 2008. A Norwegian edition will be published by JW Cappelens and a Hungarian edition by Gabo in March 2008, a Danish edition by Cicero on 15 April 2008, a Brasilian Portuguese edition by Editora Rocco in June 2008 and a French edition by Robert Laffont in October 2008. The UK paperback edition will be published on 3 October 2008 and the US paperback edition on 7 October.
Català i castellà estaran disponibles el mateix dia :mrgreen: I per un cop a la vida no serem l'últim païs de rebre la traducció d'un llibre :roll: (ehem Empúries ehem xD)

Respon