Coses del nou fòrum

Fòrum on pots enviar missatges de temes en general, que no puguis classificar a les altres categories.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Getta91
Conseller/a d'afers màgics
Conseller/a d'afers màgics
Entrades: 819
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 6:40 pm
Nom: Carla
Rang: Pipiripip Rajadora
Ubicació: El món cargol

Re: Coses del nou fòrum

Entrada Autor: Getta91 »

Apropinquet ha escrit:Nose si és normal o què, però al forum, just a sobre dels posts publicats hi ha una barra que diu Cancel·la la subscripció a aquest tema | Afegeix aquest tema a les adreces d’interès | Vista d’impressió | Envia’l per correu electrònic a un amic Tema precedent | Primera entrada no llegida | Tema següent . Nosé si és només a mi, però em surt tota seguida a la mateixa filera i fa que quedi bastant desquadrat :boig2:
és una questió més de disseny que res, però si uns ho volieu mirar.. :riure: (si, això és un kek ^^)
A mi també em surt... no és només a tu, i em desquadra la pàgina u.u no sé si amb l'explorer també ho fa, però amb el mozilla des del primer dia.
(ets superhipermega pesada amb el kek, pija-emo-killaca de merda xD)
SEMPRE ACLEE!

Avatar de l’usuari
Marc Riera
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 572
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 6:02 pm
Nom: Pepet, no et fot...
Contacta:

Re: Coses del nou fòrum

Entrada Autor: Marc Riera »

Això no és cosa del fòrum, sinó de la vostra resolució de pantalla. Si fas servir una resolució molt gran (tipu 800x600, poc recomanable pels desorganitzats pk no deixa espai a l'escriptori per posar-hi coses xD) llavors tot es veurà molt gran (obvi), i la línia es veurà tota junta. Si, per altra banda en feu servir una de petita (1500x1024, per exemple) es veurà perfecte.

Només és qüestió d'adaptar-s'hi!

Avatar de l’usuari
JoTGi
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 235
Membre des de: ds. ago. 20, 2005 5:44 pm

Re: Coses del nou fòrum

Entrada Autor: JoTGi »

Marc, jo tinc una configuració de pantalla de 1280x1024 (no tothom té una panoràmica de monitor xD) i també em passa el que diuen... És cosa del fòrum, que està molt "centrat" al mig (pensat per 800x600) i no de la configuració. Amb la meva configuració no es "desquadra", però si que se'n va cap a la dreta del fòrum i queda una mica extrany.

Avatar de l’usuari
Jomast
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1292
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Rang: Tècnic
Contacta:

Re: Coses del nou fòrum

Entrada Autor: Jomast »

Posa el estil prosilver i es veu de )""$ mare. El vell no el puc arreglar, després quedarà el logo mini a dalt...
SI algú vol fer un logo més llarg...

Avatar de l’usuari
Lena
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 296
Membre des de: dg. abr. 09, 2006 8:11 pm
Nom: Lena
Ubicació: at world's end

Re: Coses del nou fòrum

Entrada Autor: Lena »

Tinc una preguntaxddd:


EL FÒRUM MUGGLE NO EL TORNAREM A VEURE MAI MÉS¿? T_T no em digueu que no...

merci! ^^

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Re: Coses del nou fòrum

Entrada Autor: Padfoot »

Aquí s'explica com està el tema del fòrum Muggle ara:

http://www.harrypottercat.com/forums/vi ... f=1&t=2355

Avatar de l’usuari
Marc Riera
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 572
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 6:02 pm
Nom: Pepet, no et fot...
Contacta:

Re: Coses del nou fòrum

Entrada Autor: Marc Riera »

JoTGi ha escrit:Marc, jo tinc una configuració de pantalla de 1280x1024 (no tothom té una panoràmica de monitor xD) i també em passa el que diuen... És cosa del fòrum, que està molt "centrat" al mig (pensat per 800x600) i no de la configuració. Amb la meva configuració no es "desquadra", però si que se'n va cap a la dreta del fòrum i queda una mica extrany.
Doncs no sé, a mi se'm veu bé. Vaja, entre "afegeix aquest tema a les adreces d'interès" i "L'Equip" i ha un espai... Petit, però hi és. També pot ser culpa de la traducció. Vull dir que potser en anglès les frases eren més curtes, i es veia més bé, però en català potser surt més llarg tot en general, i no queda tant bé...

També pot ser cosa de l'estil... Jo faig servir el prosilver (el blanc), i vosaltres?

Avatar de l’usuari
JoTGi
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 235
Membre des de: ds. ago. 20, 2005 5:44 pm

Re: Coses del nou fòrum

Entrada Autor: JoTGi »

Marc, ara ja està arreglat. Han fet el blau amb un logo més gran i ample, així que ja no passa :) Prova'l si vols :P

Bloquejat