Notícies de la 6ª pel·lícula

Aquí podeu comentar la sisena pel·lícula
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Re: Notícies de la 6ª pel·lícula

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

Pretty Ginny ha escrit: I una cosa LunaBlack_Lovegood, la peli té algunes diferencies amb el llibre (com totes), però tant pero dir que será una peli que no tingui res que veure amb el llibre no ho crec...
Ja ho sé, dona, ja ho sé! :P
Era per fer una mega-exageració! xD :lol:

De la pregunta que fas, potser encara no l'han escollit o no ha sortit, perquè per exemple de Voldemort de jove crec que encara no ha sortit el segur (va sortir un fa temps però crec que no el van confirmar... :? )

Ah, i heu sentit això de que la setena potser també la fa el Yates i en dues parts? Clar que ara tot són rumors...Però una setena en dues parts...No sé...

Avatar de l’usuari
Lena
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 296
Membre des de: dg. abr. 09, 2006 8:11 pm
Nom: Lena
Ubicació: at world's end

Re: Notícies de la 6ª pel·lícula

Entrada Autor: Lena »

Aaaaaah!!! si el que fa de voldmort de jove (el james cambell aquell nosequè) surt a sweeney todd!!! i canta de meravella!!! :clap: :clap: :clap:

Avatar de l’usuari
Pretty Ginny
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 133
Membre des de: dj. ago. 23, 2007 2:50 pm
Nom: Tamara
Ubicació: Llegint un llibre, com sempre
Contacta:

Re: Notícies de la 6ª pel·lícula

Entrada Autor: Pretty Ginny »

Doncs us haig de dir que finalment en Jamie Campbell Bower NO FARÁ de Tom Roddle adolescent. Warner Bros va confirmar recientment qui fará d'en Tom Roddle jove i será un debutant anomenat Frank Dillane. Encara no hi ha cap imatge d'en Frank, així que haurem d'esperar uns mesos per veure'l. Podeu comprobar-ho al imdb d'HP6.

I en quant a la idea de que dividir la setena peli en dues parts...Doncs no m'agrada. No m'agrada gens. Crec que és excessiu fer vuit pel·lícules de Harry Potter, perque apart de que tallarien amb la tónica del número set com els llibres, allargarien massa l'història i és notaria molt que WB ho faria per teure més calers...En la meva opinió, amb una sola pel·lícula de dues hores i mitja o tres hores com El Senyor dels Anells ja seria més que suficient.
"¿Jo? Llibres i intel·ligència, però hi ha coses més importants: Valor, amistat... <Hermione>

Imatge

Avatar de l’usuari
clara_cat
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 183
Membre des de: dt. maig 29, 2007 6:32 pm
Nom: Clara
Rang: somiadora sense fronteres
Ubicació: Catalunya, barcelona, casa meva, el meu io interior

Re: Notícies de la 6ª pel·lícula

Entrada Autor: clara_cat »

Perdoneu però m'he perdut: Li canvien el títol del llibre a la peli? :nose Aclariu-m'ho siusplau!!


Citació de la LunaBlack_Lovegood:

li han canviat el títol (respecte als llibres),

Percert l'Amycus i en Ferni em semblant bé pero en Ferni no es una mica massa guapo o passarà com amb l'actor que fa de Voldemort que el transformaran?
"Només hi han dues coses infinites:l'univers i l'estupidesa humana"

Catalonia is not Spain--300 anys d'ocupació, 300 anys de resistència.

Avatar de l’usuari
Roger J. Potter
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 585
Membre des de: dc. abr. 05, 2006 8:37 pm
Nom: Quisso
Rang: Agenda Oficial
Ubicació: Darrera teu

Re: Notícies de la 6ª pel·lícula

Entrada Autor: Roger J. Potter »

Pretty Ginny ha escrit:Doncs us haig de dir que finalment en Jamie Campbell Bower NO FARÁ de Tom Roddle adolescent. Warner Bros va confirmar recientment qui fará d'en Tom Roddle jove i será un debutant anomenat Frank Dillane. Encara no hi ha cap imatge d'en Frank, així que haurem d'esperar uns mesos per veure'l. Podeu comprobar-ho al imdb d'HP6.

I en quant a la idea de que dividir la setena peli en dues parts...Doncs no m'agrada. No m'agrada gens. Crec que és excessiu fer vuit pel·lícules de Harry Potter, perque apart de que tallarien amb la tónica del número set com els llibres, allargarien massa l'història i és notaria molt que WB ho faria per teure més calers...En la meva opinió, amb una sola pel·lícula de dues hores i mitja o tres hores com El Senyor dels Anells ja seria més que suficient.
Doncs jo no entenc perquè es compliquen tan la vida... per lògica, en Voldemort a l'edat que surt al sisé llibre hauria de ser interpretat per el mateix que ho va fer a Harry Potter i la Cambra secreta... ara no recordo quina edat se suposa que té a Cambra el Tod però diria que es si fa o no fa quan se suposa que parla amb el Llagot sobre els horricreus. Peró bé... en les pelicules ja se sap :P
Col·laboreu a la nova revista d'HPCat
Doneu veu als personatges d'HP per a HPCat Ràdio
Imatge

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Re: Notícies de la 6ª pel·lícula

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

clara_cat ha escrit:Perdoneu però m'he perdut: Li canvien el títol del llibre a la peli? :nose Aclariu-m'ho siusplau!!


Citació de la LunaBlack_Lovegood:

li han canviat el títol (respecte als llibres),
LunaBlack_Lovegood ha escrit:Warner Bros España titula "Harry Potter y el Príncipe Mestizo" a la Sexta Película

Contradiciendo el imaginativo título de Salamandra para el Libro Seis, Harry Potter y el Misterio del Príncipe, WB España devuelve a la obra su título original. En un reciente boletín para los medios de comunicación dan el título de El Príncipe Mestizo para la próxima entrega.

En un comunicado oficial remitido recientemente a HarryLatino, el departamento de publicidad de Warner Bros para España se refiere en dos ocasiones a la Sexta Película como Harry Potter y el Príncipe Mestizo, usando el título que muchos fans siguen considerando el genuino en contra del poco fiel de la editorial Salamandra. Nos recuerdan que su estreno para España está programado para el 28 de Noviembre de 2008.

Bé és més llarg si vols llegir-lo sencer és a la pàgina 3 d'aquest tema... :P

Avatar de l’usuari
Lena
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 296
Membre des de: dg. abr. 09, 2006 8:11 pm
Nom: Lena
Ubicació: at world's end

Re: Notícies de la 6ª pel·lícula

Entrada Autor: Lena »

LunaBlack_Lovegood ha escrit:
clara_cat ha escrit:Perdoneu però m'he perdut: Li canvien el títol del llibre a la peli? :nose Aclariu-m'ho siusplau!!


Citació de la LunaBlack_Lovegood:

li han canviat el títol (respecte als llibres),
LunaBlack_Lovegood ha escrit:Warner Bros España titula "Harry Potter y el Príncipe Mestizo" a la Sexta Película

Contradiciendo el imaginativo título de Salamandra para el Libro Seis, Harry Potter y el Misterio del Príncipe, WB España devuelve a la obra su título original. En un reciente boletín para los medios de comunicación dan el título de El Príncipe Mestizo para la próxima entrega.

En un comunicado oficial remitido recientemente a HarryLatino, el departamento de publicidad de Warner Bros para España se refiere en dos ocasiones a la Sexta Película como Harry Potter y el Príncipe Mestizo, usando el título que muchos fans siguen considerando el genuino en contra del poco fiel de la editorial Salamandra. Nos recuerdan que su estreno para España está programado para el 28 de Noviembre de 2008.

Bé és més llarg si vols llegir-lo sencer és a la pàgina 3 d'aquest tema... :P

aaaah, doncs me n'alegr perquè queda molt més maco. apa :clap: :clap: :clap:


els del llibre també haurien d'haver deixat el títol original.



però que el 7è llibre siguin dous pelis ja no em sembla bé. :roll:

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Re: Notícies de la 6ª pel·lícula

Entrada Autor: HpConan »

Lena ha escrit:
LunaBlack_Lovegood ha escrit:
clara_cat ha escrit:Perdoneu però m'he perdut: Li canvien el títol del llibre a la peli? :nose Aclariu-m'ho siusplau!!


Citació de la LunaBlack_Lovegood:

li han canviat el títol (respecte als llibres),
LunaBlack_Lovegood ha escrit:Warner Bros España titula "Harry Potter y el Príncipe Mestizo" a la Sexta Película

Contradiciendo el imaginativo título de Salamandra para el Libro Seis, Harry Potter y el Misterio del Príncipe, WB España devuelve a la obra su título original. En un reciente boletín para los medios de comunicación dan el título de El Príncipe Mestizo para la próxima entrega.

En un comunicado oficial remitido recientemente a HarryLatino, el departamento de publicidad de Warner Bros para España se refiere en dos ocasiones a la Sexta Película como Harry Potter y el Príncipe Mestizo, usando el título que muchos fans siguen considerando el genuino en contra del poco fiel de la editorial Salamandra. Nos recuerdan que su estreno para España está programado para el 28 de Noviembre de 2008.

Bé és més llarg si vols llegir-lo sencer és a la pàgina 3 d'aquest tema... :P

aaaah, doncs me n'alegr perquè queda molt més maco. apa :clap: :clap: :clap:


els del llibre també haurien d'haver deixat el títol original.

¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬

Noooooooooooooooooooooooo. :cry: :cry: :cry: :cry:
El "príncep mestís" no és el títol originaaaal! L'original seria "de sang barrejada"!!! L'Snape no vol que se sàpiga que és mestís=muggle+mag, sinó només vol que quedi clar que té una barrejada de sang de la família Príncep i d'alguna altra indeterminada. Però si es posa "mestís" es va justament al contrari del que pretén dir l'Snaaaape.

Hem de resar perquè aquí, en català, no es posi "i el Príncep mestís" perquè:
1) Als llibres en català es diu "Mig Príncep", i seria una incoherència.
2) És totalment erroni.

Hauríem de muntar alguna campanya o alguna cosa similar, perquè tenen la MANIA que els títols catalans siguin traducció literal del castellà, i no de l'anglès, perquè diuen que sinó "el públic es pensa que són dues pel·lícules diferents"... Ridícul, però és així.
Es va aconseguir posar "pres" i no "presoner" en la tercera (tot i que els simpàtics de Tv3, quan la van emetre fa poc, van posar "presoner" ¬¬); hem de fer el possible perquè es tituli "el misteri del Príncep/mig Príncep/Príncep de sang barrejada". :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
Lena
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 296
Membre des de: dg. abr. 09, 2006 8:11 pm
Nom: Lena
Ubicació: at world's end

Re: Notícies de la 6ª pel·lícula

Entrada Autor: Lena »

HpConan ha escrit:
Lena ha escrit:

aaaah, doncs me n'alegr perquè queda molt més maco. apa :clap: :clap: :clap:


els del llibre també haurien d'haver deixat el títol original.

¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬

Noooooooooooooooooooooooo. :cry: :cry: :cry: :cry:
El "príncep mestís" no és el títol originaaaal! L'original seria "de sang barrejada"!!! L'Snape no vol que se sàpiga que és mestís=muggle+mag, sinó només vol que quedi clar que té una barrejada de sang de la família Príncep i d'alguna altra indeterminada. Però si es posa "mestís" es va justament al contrari del que pretén dir l'Snaaaape.

Hem de resar perquè aquí, en català, no es posi "i el Príncep mestís" perquè:
1) Als llibres en català es diu "Mig Príncep", i seria una incoherència.
2) És totalment erroni.

Hauríem de muntar alguna campanya o alguna cosa similar, perquè tenen la MANIA que els títols catalans siguin traducció literal del castellà, i no de l'anglès, perquè diuen que sinó "el públic es pensa que són dues pel·lícules diferents"... Ridícul, però és així.
Es va aconseguir posar "pres" i no "presoner" en la tercera (tot i que els simpàtics de Tv3, quan la van emetre fa poc, van posar "presoner" ¬¬); hem de fer el possible perquè es tituli "el misteri del Príncep/mig Príncep/Príncep de sang barrejada". :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:


uooooo!!! que estudiat que ho tens 8)


doncs jo no havia pensat tant... :boig2:

doncs tan és, "de sang barrejada" també queda millor que "el misteri del príncep" :riure: :riure: :riure:

Avatar de l’usuari
Costa
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 444
Membre des de: dt. jul. 19, 2005 12:23 am
Nom: Alba
Rang: Rajadora del Mediterrani
Ubicació: A Snailcity

Re: Notícies de la 6ª pel·lícula

Entrada Autor: Costa »

Roger J. Potter ha escrit:
Pretty Ginny ha escrit:Doncs us haig de dir que finalment en Jamie Campbell Bower NO FARÁ de Tom Roddle adolescent. Warner Bros va confirmar recientment qui fará d'en Tom Roddle jove i será un debutant anomenat Frank Dillane. Encara no hi ha cap imatge d'en Frank, així que haurem d'esperar uns mesos per veure'l. Podeu comprobar-ho al imdb d'HP6.

I en quant a la idea de que dividir la setena peli en dues parts...Doncs no m'agrada. No m'agrada gens. Crec que és excessiu fer vuit pel·lícules de Harry Potter, perque apart de que tallarien amb la tónica del número set com els llibres, allargarien massa l'història i és notaria molt que WB ho faria per teure més calers...En la meva opinió, amb una sola pel·lícula de dues hores i mitja o tres hores com El Senyor dels Anells ja seria més que suficient.
Doncs jo no entenc perquè es compliquen tan la vida... per lògica, en Voldemort a l'edat que surt al sisé llibre hauria de ser interpretat per el mateix que ho va fer a Harry Potter i la Cambra secreta... ara no recordo quina edat se suposa que té a Cambra el Tod però diria que es si fa o no fa quan se suposa que parla amb el Llagot sobre els horricreus. Peró bé... en les pelicules ja se sap :P
El tio que feia de Voldy adolescent a la Cambra ara té trenta anys... més o menys, així que trobo normal que ja no l'hagin cridat per fer d'adolescent... (tot i que coses pitjors s'han vist) el podrien cridar per fer alguna escena de més endavant quan ja és més gran... però segur que aquella escena l'eliminen xDDDDDD
Sempre ACLEE!!!

Imatge

Avatar de l’usuari
Pretty Ginny
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 133
Membre des de: dj. ago. 23, 2007 2:50 pm
Nom: Tamara
Ubicació: Llegint un llibre, com sempre
Contacta:

Re: Notícies de la 6ª pel·lícula

Entrada Autor: Pretty Ginny »

LunaBlack_Lovegood ha escrit:Warner Bros España titula "Harry Potter y el Príncipe Mestizo" a la Sexta Película

Contradiciendo el imaginativo título de Salamandra para el Libro Seis, Harry Potter y el Misterio del Príncipe, WB España devuelve a la obra su título original. En un reciente boletín para los medios de comunicación dan el título de El Príncipe Mestizo para la próxima entrega.

En un comunicado oficial remitido recientemente a HarryLatino, el departamento de publicidad de Warner Bros para España se refiere en dos ocasiones a la Sexta Película como Harry Potter y el Príncipe Mestizo, usando el título que muchos fans siguen considerando el genuino en contra del poco fiel de la editorial Salamandra. Nos recuerdan que su estreno para España está programado para el 28 de Noviembre de 2008.
A qué ha vingut aquest canvi d'opinió per part de WB a hores d'ara? Ells havien dit que la peli tindria el títol original! ¿Perquè s'han doblegat a la voluntat de Salamandra y Empúries? Al contrari de molta gent, el títol de Salamandra y Empúries per a HP6 no em desplau del tot, però l'original és 100 vegades millor i ja m'havia fet il·lusions de què la peli s'anomenaria així...

En part és just que l'hagin canviat perquè sinó hauria dos títols diferents per a la peli i el llibre respectivament (i això portaria confusió a la llarga), però jo prefereixo el títol orginal!
"¿Jo? Llibres i intel·ligència, però hi ha coses més importants: Valor, amistat... <Hermione>

Imatge

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Re: Notícies de la 6ª pel·lícula

Entrada Autor: HpConan »

Ueeeeeeeeeeeh!!!
Perfecteee!!!
La pel·li es dirà "el misterio del Príncipe"! Ara no hi haurà problema en catalàà! Ole oleee!
Sort, sort, sort! Moltes gràcies a qui hagi pres aquesta decisióooo :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
Roger J. Potter
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 585
Membre des de: dc. abr. 05, 2006 8:37 pm
Nom: Quisso
Rang: Agenda Oficial
Ubicació: Darrera teu

Re: Notícies de la 6ª pel·lícula

Entrada Autor: Roger J. Potter »

Iep.. finalment tindrem dos pelis de Harry Potter i les relíquies de la Mort!!!!
After months of rumors, Warner Bros. and the producers of the massively successful movies will announce Thursday that they plan to split "Harry Potter and the Deathly Hallows," J.K. Rowling's seventh and final "Potter" novel, into two blockbuster films -- one to be released in November 2010 and the second in May 2011.

The films will be titled, simply, "Harry Potter and the Deathly Hallows: Part I" and "Harry Potter and the Deathly Hallows: Part II," according to producer David Heyman. Director David Yates, who returned for his second tour of Potter duty with "Harry Potter and the Half-Blood Prince" and is quite popular with the cast, will direct both "Deathly Hallows" films, which will be filmed concurrently. Screenwriter Steve Kloves also returns and, by completion of the franchise, will have written seven of the eight films.
Resum així rapidillo... doncs que si, tindrem dues pel·lícules de Harry Potter i les relíquies de la Mort. La primera part s'estrenarà al novembre de 2010 i la segona al maig del 2011 :P No es curraran cap títol, simplement es diran HP i les relíquies de la Mort Part I i Part II xD

El director serà, al igual que en la cinquena i la sisena, David Yates :) D'altra banda Steve Kloves també seguira fent de guionista :P

El que encara no tenen clar és com tallar-la... si ho deixaràn en una intriga o tallaran en una resolució... De moment haurem d'esperar a veure que diu WB també, ja que la noticia ha vingut del productor David Heyman.

Podeu llegir més la notícia aquí
Col·laboreu a la nova revista d'HPCat
Doneu veu als personatges d'HP per a HPCat Ràdio
Imatge

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Re: Notícies de la 6ª pel·lícula

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

Uoo qué bé! =)

Jo vaig llegir s'estaven pensant en fer-ho o no perquè els acusarien de voler guanyar més diners al ser l'última, però per mi molt millor que en facin dues, tant me fa pagar una entrada de cinema més! :roll:

Així respectarà més el llibre, no? Perquè no tindrà l'excusa de que s'ha hagut de comprimir molt...

Res, que molt bé...^^


I pel que fa al director, la cinquena la va fer bastant bé, amb la sisena tot i que ja vaig dir que no estava respectant gaire el llibre esperarem a veure la pel·lícula, si li han donat la setena peli per dirigir que és la més important ha d'estar fent-ho bé...

Visitant

Re: Notícies de la 6ª pel·lícula

Entrada Autor: Visitant »

Lamento MOLT que Davidy Yates torni a dirigir.
:o
És patètic. Ni en Chris Columbus, que va arrencar la cosa, va dirigir-ne més de dues! I en Yates, per mi, ha estat el pitjor director de tota la saga. ¡¿Com li poden donar més pel·lis quant TOTHOM ha vist i comentat que el millor de la saga era revitalitzar-la a cada nou capítol canviant el director?! Em sap molt greu, perquè si l'última novel·la ja em va deixar un pèl fred, em temo que amb les pel·lis encara ho gaudiré menys!
:cabrejat:

Bloquejat