Heu plorat?

Temes relacionats amb l'últim llibre.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum

Heu plorat per alguna cosa?

84
73%
No
31
27%
 
Vots totals: 115

Avatar de l’usuari
Eric Ardan
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 285
Membre des de: dg. març 20, 2005 8:52 pm
Nom: Siminitri
Rang: Martell d'heretges
Ubicació: Brave New World
Contacta:

Re: Heu plorat?

Entrada Autor: Eric Ardan »

Espero que no penseu que sóc molt pervers, però en el moment en què al cantó del cos del Fred el narrador comenta -amb la mateixa parsimònia que hom descriuria els roncs d'una marmota- que també hi ha els cadàvers del Llopin i de la Tonks recordo que vaig fer un Hà-ha a l'estil del Nelson dels Simpson que em va esgarrifar a mi i tot.

El motiu: suposo que si al setè llibre la Rowling es va embolicar en un espiral de massacres contínues, ja saps que per força a la batalla final hi haurà una quota important de personatges morts -sinó quina porqueria d'exèrcit el d'en Voldemort.... Per això la única sorpresa que hi pot haver és com es produeixen aquestes morts. I de sobte, com aquell qui no vol la cosa, va i ens trobem el parell de fiambres per allà a terra, sense més comentaris, in media res. Au va, Rowling, una mica de seriositat -vaig pensar.

Avatar de l’usuari
Fawkes
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 189
Membre des de: ds. set. 10, 2005 9:46 pm
Ubicació: Catalunya (països catalans)

Re: Heu plorat?

Entrada Autor: Fawkes »

Eric Ardan ha escrit:Espero que no penseu que sóc molt pervers, però en el moment en què al cantó del cos del Fred el narrador comenta -amb la mateixa parsimònia que hom descriuria els roncs d'una marmota- que també hi ha els cadàvers del Llopin i de la Tonks recordo que vaig fer un Hà-ha a l'estil del Nelson dels Simpson que em va esgarrifar a mi i tot.
Riure Riure Riure
Eric Ardan ha escrit:El motiu: suposo que si al setè llibre la Rowling es va embolicar en un espiral de massacres contínues, ja saps que per força a la batalla final hi haurà una quota important de personatges morts -sinó quina porqueria d'exèrcit el d'en Voldemort.... Per això la única sorpresa que hi pot haver és com es produeixen aquestes morts. I de sobte, com aquell qui no vol la cosa, va i ens trobem el parell de fiambres per allà a terra, sense més comentaris, in media res. Au va, Rowling, una mica de seriositat -vaig pensar.
Jo crec que ho va fer perquè seria irreal que en Harry veiés totes les morts que es van produint. Ara també podria haver-se escapat un moment de l'acció en el lloc on estava en Harry i narrar la batalla des de diferents llocs, això hagués estat bé. Però en Harry ja veu morir en Fred, quedaria molt fals que després anés a un lloc on casualment estaven lluitant en Llopin i la Tonks i els veu morir.
"Una senyera oneja al vent les quatre barres i un fons d'or, I UNA NACIÓ US CRIDA PER UN POBLE PLE D'ORGULL I HONOR!!!"

Avatar de l’usuari
Eric Ardan
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 285
Membre des de: dg. març 20, 2005 8:52 pm
Nom: Siminitri
Rang: Martell d'heretges
Ubicació: Brave New World
Contacta:

Re: Heu plorat?

Entrada Autor: Eric Ardan »

Tens raó... Però per defecte professional no puc evitar tirar de què és notícia. Si la Rowling fos becària en pràctiques en qualsevol mitjà tindria dos opcions, o fer la crònica de la mort del Fred o de les del Llopin i de la Tonks. Està claríssim que pel pes argumental que tenen, les dels dos últimes són molt més noticiables que la primera.

Opció A: Fred Weasley, personatge entranyable, graciós, que fa articles de broma.
Opció B: Remus Llopin, home llop tormentat, sentimentalment força inestable, l'últim dels Rondadors en vida i un dels últims referents de l'Orde del Fènix.
L'opció B inclou la Tonks, auror, membre de l'Orde del Fènix, que acaba de ser mare i amenaçada de mort per la Bel·latrix des del primer capítol del llibre.

Jo hauria preferit descobrir l'Opció A per sorpresa al terra del Gran Menjador ja a la treva i, d'altra banda, una crònica exaustiva de l'Opció B en plena batalla. Però en fi, què hi farem ;)

Avatar de l’usuari
lord-granger
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 99
Membre des de: dl. abr. 21, 2003 7:00 am

Re: Heu plorat?

Entrada Autor: lord-granger »

jo crec que ens trobem el relat de la teva opcio A per afinitat es a dir Harry-Ron-Fred en canvi el llopin campava mes a la seva.
El que si que es veritat es que hagues estat bastant ireal que amb tantes mort el harry les hagues vist totes.

Avatar de l’usuari
lanark
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 92
Membre des de: dt. set. 21, 2004 7:00 am
Ubicació: un poblet xicoteeeet del País Valencià

Re: Heu plorat?

Entrada Autor: lanark »

Home, hagués sigut irreal que Harry veiés totes les (nombroses) morts que es produeixen al llibre durant la batalla de Hogwarts...
Però d'ahí a la narració que va fer la Rowling del Llopin i la Tonks morts, hi ha una gran diferència. Ho diu com qui no vol la cosa i només li faltava haver posat "Harry passava per allí i va veure per terra tessos com a moixames els cadàvers de Llopin i Tonks i, a continuació, se'n va anar a sobar-la". :? Personalment, almenys esperava alguna explicacioneta. Dic jo que les morts de tots no calia anomenar-les, però precisament la d'aquestos dos, sí que la vaig tirar en falta...
No hi ha camí per a la llibertat, la llibertat és el camí

Avatar de l’usuari
nia_Sirius
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 18
Membre des de: dg. jul. 04, 2004 7:00 am
Ubicació: València

Re: Heu plorat?

Entrada Autor: nia_Sirius »

Jo vaig plorar en la part en què Harry es dirigeix al bosc a trobar-se amb la mort, i sobretot amb la història de l'Snape. :cry:


I em va semblar fatal que la Rowling no expliqués la mort de Remus. Home, per favor! 8O
Allò que val és la consciència de no ser res si no s'és poble

Avatar de l’usuari
e.n.bou
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 278
Membre des de: dl. ago. 29, 2005 12:14 am
Nom: Eric
Rang: Caçador de Desitjos
Ubicació: Hangar 18
Contacta:

Re: Heu plorat? (no xD)

Entrada Autor: e.n.bou »

Jo soc un insensible i no vaig plorar xD. Bromes a part, la veritat es que em vaig sentir pasota durant tot el llibre. No hi ha cap mort que faci verdaderament llàstima com per posar-me a plorar,
la mort que em va impactar va ser la de la hedwig però :P. Trobo que si s'hages mort algú mes pròxim a ell (com la mort d'en Dumbledore al sisè) m'hauria agradat mes. Potser fins i tot algun del dream team (harry-ron-hermione). Trobo que les morts donen un toc molt bo als llibres, i una important pot arribar a ser necessari (suposo que la JKR va canviar la mort important per moltes de petites.
Imatge
Imatge
Imatge
Blog del meu joc/llibre Insomnia (titol provisional)
http://secretslair.blogspot.com/

Avatar de l’usuari
Dora_Black_89
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 4
Membre des de: dc. març 12, 2008 5:33 pm

Re: Heu plorat?

Entrada Autor: Dora_Black_89 »

Este és el llibre en el que més he plorat, però també ho vaig fer en el 5é quan mor en Sirius. en ixe moment havia plorat... com un cerdo, en serio m'havia sentat molt mal que morira aixi. però quan va morir Dumbledore no vax plorar gens, no sé perq xo no m'havia sentat tan mal.
ara en este llibre si que he plorat i molt, quan mor en Fred no, però quan veu a la família plorant-li, ahí havia començat la riuà!!jj i després lo de Tonks i Llopin... :cry: ai q mal! si que ho explica en parsimònia, però jo havia plorat igual. i quan més era quan veuen els records de l'Snape i quan Hary anava cap al bosc acompanyat dels fantasmes dels seus pares, Sirius i Llopin.
pos això, q soc una magdalena :| jeje b$$

Avatar de l’usuari
hermyCAT
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 13
Membre des de: dc. des. 27, 2006 4:08 pm
Nom: Lourdees!
Ubicació: B A R C E L O N A!
Contacta:

Re: Heu plorat?

Entrada Autor: hermyCAT »

Pues jo he plorat [b]MOLT[/b]
Potser per molts, plorar per un llibre és una xorrada però per mi, no.
He plorat en la mort de la Hedwig, també en la del Dobby.
Per suposat en la d'en Fred, d'en Remus i sobretot amb la Ninfadora.
Però el moment que més vaig plorar, va ser quant l'Snape, plora m'entres
llegeix les ultimes paraules de la carta de la Lily cap al Sirius.
Masses morts, però ma impressionat molt com ho explicava.
El tema aquell sobre si hauria d'haver relata la mort del Remus,
és un tema difícil ja que si el Harry hagués vist totes les morts
hagués quedat massa irreal.
Tot i així quant me'l vaig llegir en anglès em va impactar més.
-A armes! A armes! A armes pel meu amo, defensor dels elfs domèstics! A armes contra el Senyor de les Forces del Mal, en nom del coratjós Regulus! A armes!

Avatar de l’usuari
kity-weasley
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 84
Membre des de: dt. des. 27, 2005 7:09 pm
Nom: Ivana
Ubicació: My dark palace in Simcity

Re: Heu plorat?

Entrada Autor: kity-weasley »

hermyCAT ha escrit:Potser per molts, plorar per un llibre és una xorrada però per mi, no.
No és una xorrada... a mi em passa molt sovint
hermyCAT ha escrit:Però el moment que més vaig plorar, va ser quant l'Snape, plora m'entres llegeix les ultimes paraules de la carta de la Lily cap al Sirius.
T'entenc perfectament...
ya no tengo fe, ya no tengo miedo...
_________________________________________________________________________
http://www.harrypottercat.com/mostra.php?titol=469

http://www.fotolog.com/kaedes_planet


...ivana x_x

Avatar de l’usuari
Severus Davnur
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 199
Membre des de: dc. ago. 23, 2006 10:27 am
Nom: David
Rang: Àuryn
Ubicació: Sala de la Necessitat (Cardona)

Re: Heu plorat?

Entrada Autor: Severus Davnur »

Plorar, el que és plorar....NO (no soc molt susceptible a plorar)

Pero quan el Dobby la palma, vaig s'enti com s'em trencava el cor!!!

Les altres morts......pssssss......el fred va passar massa ràpid, l'Snape em va indignar massa i el llopin i la tonks van ser de l'estil "sorpera, estem morts" (i, ho sento, però quan la Hedwig va morir no em vaig enterar a la primera :oops: )

P.D: Poder em va emocionar més l'acceptació de l'àvia a tenir un net extraordinari...es que el Neville és molt carismparic xD
Live together, die alone

Tots els ulls miren, pocs observen, molt pocs hi veuen.
Nuti TTM, Cunyadeta 4ever, Visca CAT

Avatar de l’usuari
LilyLuna
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 8
Membre des de: dv. març 14, 2008 2:08 pm
Nom: Martha
Ubicació: Sabadell (Barcelona)
Contacta:

Re: Heu plorat?

Entrada Autor: LilyLuna »

Jo he plorat molt al llarg dels 7 llibres... ajajajaja, no soc gaire dura no...
Per moments en concret, i al setè quan veia que a part de tot el que passava, la història arribava al final...

Avatar de l’usuari
ERO
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 24
Membre des de: dv. des. 17, 2004 7:00 am
Ubicació: a algun lloc on es pugui somiar, viure, ser lliure i estimar............

Re: Heu plorat?

Entrada Autor: ERO »

Vaig plorar molt pel dobby pero ja està.

es que les altres morts les van descriure molt de pasada i
no em vaig emocionar gaire

bye

Avatar de l’usuari
hpkarina
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 405
Membre des de: dv. ago. 24, 2007 12:47 pm
Nom: Roser
Rang: Paladina de la Reina Blanca
Ubicació: Grand Line
Contacta:

Re: Heu plorat?

Entrada Autor: hpkarina »

Doncs jo vaig plorar, i molt, des dels dos últims capítols (sense contar l'epíleg) quan es moren en Fred, la Tonks i Llopin, durant tota la batalla, quan va cap al bosc prohibit, quan em pensava que Voldemort l'havia matat, durant l'epíleg vaig plorar d'emoció :oops: i després vaig plorar perqué ja m'havia acabat tots els Harry Potters i ja no hi havien més :cry: i també vaig plorar quan va morir Dobby... soc molt sensible, ho senc :oops:
Where your tresaure is, there will you heart be also.

Volia ser actriu, em vaig conformar amb intèrpret i he acabat de traductora...

+Can I shoot her?
-Not in public

Avatar de l’usuari
ginny_weasley_potter
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 193
Membre des de: dj. març 20, 2008 11:55 am
Nom: Maria
Rang: cosina llunyana den Ronald
Ubicació: A Pigfarts

Re: Heu plorat?

Entrada Autor: ginny_weasley_potter »

moooolt!!!

crec k ha sel el llibre ( de tots els k he llegit) k + he plorat!!
he plorat x tot:
-fred
-dobby
-ull-foll
-a l'escena en k apareix en dumbledore
-a l'escena on apareixen en sirius, en james , la lily...
- al tancar el llibre un cop acabat ( es lultim!!)
En Harry la va mirar; i quan abaixava la mà, sense adornar-se'n, es va tocar la ferida en forma de llampec que tenia al front.
Feia dinou anys que a en Harry no li feia mal la cicatriu. Tot anava bé.

Bloquejat