Queda algú que no s'hagi acabat el setè encara?

Temes relacionats amb l'últim llibre.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Bloquejat
Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Queda algú que no s'hagi acabat el setè encara?

Entrada Autor: Padfoot »

Fa ja uns quants dies que vaig pensant que seria hora de treure la secció restringida, però com que de tan en tan encara s'hi va apuntant algú, dedueixo que encara queden alguns usuaris que no l'han acabat...

Però bé, tampoc podem esperar a que els 2664 usuaris registrats que tenim s'hi apuntin xD Així que obro aquest tema (durant un parell de dies eh, no us penseu que el tindrem durant anys xD) a veure si queda molta gent de la que es passa regularment pel fòrum que encara no l'hagi acabat a qui li poguessim xafar el final si treguessim la secció restringida.

Si ningú dona senyals de vida, doncs dilluns o dimarts de la setmana que ve ja la treuriem i donariem per acabat el periode on només es pot parlar del setè allà, en podrem parlar a personatges, a pelis, etc. Tot i això, tampoc cal que comencem a obrir temes amb spoilers clarissims al títol eh, que sempre pot passar algun visitant que no l'hagi acabat xD

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Re: Queda algú que no s'hagi acabat el setè encara?

Entrada Autor: HpConan »

Jo encara no m,'he acabat el setè XD XD Em queden 100 pàgines XD XD XD

És un comentari força inútil, perquè per la emva part no hi ha perill d'spòilers perquè me l'he lelgit en anglès... Però com la pregunta era si algúi no se l'havia acabat... :roll: Total, he postejat un missatge bastant, força, molt inútil XD
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

pika_234
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 24
Membre des de: dt. gen. 24, 2006 7:25 pm
Nom: Albert
Rang: Heroi
Ubicació: Catalunya

Re: Queda algú que no s'hagi acabat el setè encara?

Entrada Autor: pika_234 »

Quèèèèèèèèèèèèèèèèèè !!!!!

Ja ha sortit el setè llibre del Harry Potter ?¿?¿? No ho sabia !!! Però per mi no patiu que m'el vaig a comprar ara i aquesta tarda l'acabo xDxDxD :elis

Avatar de l’usuari
george_(fred)
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 47
Membre des de: dt. set. 04, 2007 1:08 pm

Re: Queda algú que no s'hagi acabat el setè encara?

Entrada Autor: george_(fred) »

pika_234 ha escrit:Quèèèèèèèèèèèèèèèèèè !!!!!

Ja ha sortit el setè llibre del Harry Potter ?¿?¿? No ho sabia !!! Però per mi no patiu que m'el vaig a comprar ara i aquesta tarda l'acabo xDxDxD :elis
¬¬
Una broma no?

pika_234
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 24
Membre des de: dt. gen. 24, 2006 7:25 pm
Nom: Albert
Rang: Heroi
Ubicació: Catalunya

Re: Queda algú que no s'hagi acabat el setè encara?

Entrada Autor: pika_234 »

george_(fred) ha escrit:
pika_234 ha escrit:Quèèèèèèèèèèèèèèèèèè !!!!!

Ja ha sortit el setè llibre del Harry Potter ?¿?¿? No ho sabia !!! Però per mi no patiu que m'el vaig a comprar ara i aquesta tarda l'acabo xDxDxD :elis
¬¬
Una broma no?

Evidentment :riure:

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Re: Queda algú que no s'hagi acabat el setè encara?

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

Vaaal vinga, deixeu el tema per si algú no se l'ha llegit i que comenti dient-ho! :P
Que amb l'ironia acabarem tots emplenant el tema i a més no sabrem qui ho diu seriosament i qui no...

Sé que comentant al tema em contradic, ho sé! T.T

Jo diria que tots els fans de Harry Potter ja se l'hauran llegit de sobres, i els usuaris actius del fòrum segur...Bé, esperem uns dies...
I ja podrem parlar lliurement de tota la saga a tots els temes per fii! XD (i possar avatars o imatges de signatura amb spòilers... :P )

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Re: Queda algú que no s'hagi acabat el setè encara?

Entrada Autor: HpConan »

Xeh, que jo sóc fan de Harry Potter i usuari actiu (més o menys xD XD X D Hahaha, és broma XD) i no me l'he acabat en català, eeeh? xD
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
roni
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1254
Membre des de: dc. des. 22, 2004 7:00 am
Rang: Mort Vivent
Ubicació: A l'altre costat del vel...
Contacta:

Re: Queda algú que no s'hagi acabat el setè encara?

Entrada Autor: roni »

Bé, jo no m'he l'he acabat... Faig com l'HpConan xDDD El que deia, que em falten també unes 100 pàgines... Però bah, també l'he llegit en anglès xD

Bé, com que suposo que és per a fer visible la secció restringida i tal, crec que ja han passat força dies i que ja es podria començar a deixar anar els spoilers i permetre'ls a la web... Si fa no fa, totes les webs de Hp que he anat veient ja fa temps que els deixen anar xDD Però bé, com vulgueu, però diria que ja hi ha hagut prou temps per llegir-lo... La gent segur que l'ha llegit més de pressa que l'HpConan i jo xDDD

Apa! Siau!
la c!!!!!!!! Que ningú recorda xD
Imatge
La meva ff: El nou mag

La meva ciutaaat!
I la indústria xD

Avatar de l’usuari
africa_dama_lunnaris
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 59
Membre des de: dg. feb. 25, 2007 8:44 am
Nom: Àfrica
Rang: Gat cavallesc
Ubicació: parlan x msn/llegint llibres/menjan cereals i miran la tele/am els amics
Contacta:

Re: Queda algú que no s'hagi acabat el setè encara?

Entrada Autor: africa_dama_lunnaris »

Noo jo no m'he l'he acabat encara :think:
És que entre els llibres de l'institut i tots els que tinc per llegir-me encara... bufff xD
Però per mi no us preocupeu, si al cap d'un temps tothom ha acabat menys jo, obriu la secció restringida. Tindré temptacions, però no hi entraré :mrgreen:
La lladre de llibres

Meitantei_Guille
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 259
Membre des de: dv. juny 22, 2007 9:21 am
Nom: Guillem
Ubicació: El Masnou

Re: Queda algú que no s'hagi acabat el setè encara?

Entrada Autor: Meitantei_Guille »

És que no només serà obrir la secció restringida, en podrem parlar a qualsevol altre tema xD

I... jo tampoc l' he acabat en català :eh: Estic com el Roni i l' HpConan: l' he llegit en anglès però encara no en català xD
Imatge

Avatar de l’usuari
Aulin
M.A.G
M.A.G
Entrades: 338
Membre des de: dg. des. 11, 2005 11:19 pm

Re: Queda algú que no s'hagi acabat el setè encara?

Entrada Autor: Aulin »

Jo encara ara no he tengut temps d'acabar de llegir HP7-Pàmies/Empúries; però, com que ja l'he llegit en anglès i en la traducció fan... tant me fa!

Això sí: abans d'obrir la Secció Restringida, pensau a moure a algun altre subfòrum segur o restringit els temes de l'Hora Potter i d'Azkaban...

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Re: Queda algú que no s'hagi acabat el setè encara?

Entrada Autor: Padfoot »

Com que només un sol usuari ha dit que encara no l'havia acabat, treurem ja la secció restringida.

Tot i així teniu en compte que hi ha aquest usuari, i segurament algun més, així que controleu-vos una mica amb les firmes i els comentaris que poseu a les altres seccions del fòrum (recordeu que tenim un nou tag "Spoiler" que podem utilitzar per amagar el que faci falta!).

Els temes de la Secció Restringida s'aniran repartint entre el subfòrum del setè, el de la Rowling (que n'hi havia uns quants que eren més d'ella que del llibre) i algun altre més si convé i la secció restringida desapareixerà.

Dit això, comença la nova era post Deathly Hallows, sense secció restringida!

PD: L'Hora Potter i Azkaban han passat al subforum de col·laboradors, que també cal una afiliació per veure'l xD

Meren

Re: Queda algú que no s'hagi acabat el setè encara?

Entrada Autor: Meren »

El meu pare encara no se l'ha acabat i ja tinc ganes de parlar-ne a algú .....sort de vosaltres que si no em moria ; tinc un parell d'amics que se l'han llegit pero no hi puc comentar tot el que em passa pel cap per que no s'enteren practicament de res

Sakura87
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 11
Membre des de: dg. des. 28, 2008 2:09 am

Re: Queda algú que no s'hagi acabat el setè encara?

Entrada Autor: Sakura87 »

Jo xDDDD

Vaig estar tant de temps esperant que sortís l'últim llibre que em vaig desengaxar tant que ara em fa peresa. Això si, sé quasi tot el que passa, qui mor, com acaba...

Ara m'anava a posar una mica... però son les 3 de la matinada xDDD
Imatge

Avatar de l’usuari
Ismene
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 67
Membre des de: dl. juny 12, 2006 8:26 pm
Ubicació: Cervelló, Barcelona

Re: Queda algú que no s'hagi acabat el setè encara?

Entrada Autor: Ismene »

Hola!
Jo el vaig acabar diumenge. I encara que vaig ser una de les persones que va anar expressament a comprar el llibre el dia que va sortir (l'edició en anglès) el vaig acabar regalant. De fet, no vaig passar més enllà de quan els de l'Ordre van a buscar en Harry al carrer Privet.
I bé, dissabte al matí em vaig despertar i em vaig dir "noia, tens 21 anys, potser que posis punt i final a la teva infància" i me'n vaig acabar.
De fet, en algunes coses vaig encertar. havia escrit alguns capítols d'un fanfic quan encara no havia sortit el sisé (i el seté ja no diguem) aquí a la web i ara veig que tenia raó en algunes coses (matrimoni Ginny-Harry, Harry o Ron aurors, Snape enamorat de la Lily...). Bé, suposo que ja n'heu estat xerrant durant molts anys, però a mi hi ha coses que no em queden clares (rotllo la cortina del departament de secrets...).

Per cert, crec que portava més de 3 anys sense entrar a la web! Ho trobava a faltar però em feia por que algú em xerrés el final. :)
"...Tots tenim un secret tancat amb clau a l'àtic de l'ànima..."
Marina, Carlos Ruiz Zafón.

Bloquejat