HP , HAURIA D'HAVER MORT SI O NO?

Comenta els personatges.
Regles del fòrum
Recordeu a escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum

creieu que en harry hauria d'haver mort?

si
42
61%
no
27
39%
 
Vots totals: 69

Avatar de l’usuari
vespral 2008
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 36
Membre des de: dl. des. 24, 2007 5:52 pm
Nom: Sara
Rang: A.Cullen^^
Ubicació: 6ª Planta,Sala de la Necessitat

HP , HAURIA D'HAVER MORT SI O NO?

Entrada Autor: vespral 2008 »

Tothom diu que Harry es un heroi, (jo tambe ho penso eh?)
d'acord,m'he fixat en que molts herois de la mitologia (aqulies, alejandro magno: com s'escrigu en catala ) o sense anar mes lluny darth vader han mort ... :cry:
creieu que harry potter com a heroi que ha salvat el mon mag hauria d'haver mort junt amb voldy? :mrgreen:

PD:com es fa x posar una imatge? :mrgreen:
vespral 2008 l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. jul. 12, 2008 3:26 pm, en total s’ha editat 4 vegades.

SARA_SCORPIUS :)

Re: MORT. SI O NO?

Entrada Autor: SARA_SCORPIUS :) »

jajaja! ola clou :lol2:
jo crec que harry no hauria de morir , no?
:nose
es el nostre harry tothom sentiria molta pena i espatllaria la saga crec jo :sua
ens veiem ara mateix que la mama s'enfadara si no baixem a dinar :riure:

Avatar de l’usuari
Lena
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 296
Membre des de: dg. abr. 09, 2006 8:11 pm
Nom: Lena
Ubicació: at world's end

Re: MORT. SI O NO?

Entrada Autor: Lena »

Sí. Clar que s'hauria d'haver mort! Encara no entenc com s'ho va fer per poder sobreviure (els del voldemort amb el voldy inclòs ereen molt forts)
total. la jotaká es va emborratxar i plorava (pobreta) i va canviar el final... HORROR D'EPÍLEG! :avall


i la imatge es posa
a) si està a internet entre [img] (la segona amb una barra abans de la i)
b) si la tens al compuuter vas avall quan escrius el missatge i posa "choose file"

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Re: MORT. SI O NO?

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

Anem per parts.

SI amb lo de possar una imatge et refereixes a possar-la al fòrum és com diu la Lena, però si et refereixes a la imatge petita que té cada usuari sota el seu nom, és diferent.

Es diu avatar, i has d'anar a "Tauler de control de l'usuari" que trobaràs a dalt a la dreta, just sota el banner on possa el títol del fòrum.

Un cop has entrat, a les opcions de l'esquerra esculls "Perfil" i després "Edició de l'avatar".

Allà podràs, o pujar una imatge des del teu PC o des d'alguna web, i li dones a Tramet.


Val i ara després d'això (que hauries d'haver preguntat a "El web" però no canvio el tema de lloc perquè també tractes altre tema):

SPOILERS (jo continuo avisant per si de cas però crec que hi ha un 0.9 % de possibilitats que algú encara no l'hagi llegit, però bé)

Jo crec que en Harry hauria d'haver mort, és més jo sabia que havia de morir, així que ja us imagineu que em va sorprendre bastant el final! XD

Per mi una mort un a mans de l'altre era això, morir tots dos, però la Rowling va fer aquell sucedani de mort d'en Harry, almenys d'una part del seu ésser o ànima, que és millor que res! XD

oras lovegood

Re: HP , HAURIA D'HAVER MORT SI O NO?

Entrada Autor: oras lovegood »

no ho se pas, jo he dit a potra que si pero no ho tinc clar :boig2: ,
per una banda en harry es el prota i tot aixo pero per altra banda tot bon heroi ha de dinyarla :nose

ishii
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 28
Membre des de: dg. gen. 14, 2007 8:42 pm

Re: HP , HAURIA D'HAVER MORT SI O NO?

Entrada Autor: ishii »

He votat que sí, i pel que veig una victòria fulgurant del sí... jajaja

Doncs sobretot he votat que sí, perquè així la JKR no es fliparia en fer un altre llibre, i d'aquesta manera evita definitivament tornar-la a cagar, matant a gent o fent epílegs raros (no ho sé si ho puc dir... espero que no ho entenguin jejeje).

Doncs bé, Harry Potter havia d'haver mort, perquè així com algú ha dit per allà dalt, es convertiria en un heroi i sobretot en un mite!! Salut!
ishii

Avatar de l’usuari
lord-granger
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 99
Membre des de: dl. abr. 21, 2003 7:00 am

Re: HP , HAURIA D'HAVER MORT SI O NO?

Entrada Autor: lord-granger »

A veure jo no vaig llegir el llibre fins que va sortir en catala i uns dies abans em va aribar una filtracio de que el harry moria, aixi que vaig estar tot el llibre esperant la mort del harry i al final es salva.

Jo la veritat es que si el harry moria o no, no em tenia gaire preocupat el que si que em preocupava era la manera en que s'arivava al final.

I mirant el final te la seva explicacio que el harry no moris i crec que esta prou ben trobat.

Esteu diguent que si el harry hagues mort s'hagues convertit en un mite o un heroi, jo crec que un heroi ja ho es i es demostra en el epileg quant tothom sel mira a l'estacio i el ron diu que ell es molt famos.

Avatar de l’usuari
sara_scorpius
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 1
Membre des de: dc. jul. 09, 2008 5:56 pm
Ubicació: davant de l'ordinador

Re: HP , HAURIA D'HAVER MORT SI O NO?

Entrada Autor: sara_scorpius »

Hola em presento soc la germana de vespral 2008 ella es diu sara realment jo tinc un nom molt feo( :no )
per aixo no el dire :)
sara tu ja saps la meva opinio, es una novela infantil no es pot anar matant a protagonistes a tort i a dret,
quan di infantil no vull que els majors de 14 anys s'enfadin, la gent gran que llegeix hp segueix tenint una part de nen/a
dins seu
8O que poetica m'he posat quina vergonya :oops: xdxdxd
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.

Avatar de l’usuari
*Luna Lovegood*
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 230
Membre des de: ds. juny 07, 2008 10:25 am
Nom: Maria
Rang: Vaga professional
Ubicació: El meu ordinador @_@ (?)
Contacta:

Re: HP , HAURIA D'HAVER MORT SI O NO?

Entrada Autor: *Luna Lovegood* »

sara_scorpius ha escrit:Hola em presento soc la germana de vespral 2008 ella es diu sara realment jo tinc un nom molt feo( :no )
per aixo no el dire :)
sara tu ja saps la meva opinio, es una novela infantil no es pot anar matant a protagonistes a tort i a dret,
quan di infantil no vull que els majors de 14 anys s'enfadin, la gent gran que llegeix hp segueix tenint una part de nen/a
dins seu
8O que poetica m'he posat quina vergonya :oops: xdxdxd

hp NO és infantil :avall :avall :avall
si fins i tot el meu pare el llegeix!!! i la meva mare mira les pelis amb nosaltres!!! no és infantil, simplement que pot agradar a tothom, tingui 6 o 106 anys


P.D.: A més, si no t'agraden hp i el seu genial món no et registris a una web d'ells, no et sembla?
*Luna Lovegood* l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. jul. 26, 2008 4:56 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Nomès us dic, que llegir aquesta firma pot tenir efectes secundaris;;

BeTu

Re: HP , HAURIA D'HAVER MORT SI O NO?

Entrada Autor: BeTu »

*Luna Lovegood* ha escrit:
sara_scorpius ha escrit:Hola em presento soc la germana de vespral 2008 ella es diu sara realment jo tinc un nom molt feo( :no )
per aixo no el dire :)
sara tu ja saps la meva opinio, es una novela infantil no es pot anar matant a protagonistes a tort i a dret,
quan di infantil no vull que els majors de 14 anys s'enfadin, la gent gran que llegeix hp segueix tenint una part de nen/a
dins seu
8O que poetica m'he posat quina vergonya :oops: xdxdxd

hp NO és infantil :avall :avall :avall
si fins i tot el meu pare el llegeix!!! i la meva mare mira les pelis amb nosaltres!!!


P.D.: A més, persona que no s'atreveix a dir el seu nom, si no t'agraden hp i el seu genial món no et registris a una web d'ells!! :avall
Tranquil·la que no és per tant! A més, tots sabem que Harry Potter va començar com a un llibre infantil, passa que ha patit una transformació (cap a millor des del meu punt de vista).

Jo mesos enrere hagués votat que no es morís, però ara m'és una mica igual :lol: Tampoc és tant dolent un final amb protagonista mort, ha passat moltes vegades a moltes històries :roll:

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Re: HP , HAURIA D'HAVER MORT SI O NO?

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

Calma, calmaaaa, si us plau! :?

Què us passa últimament, tant parlar d'infantilisme a diferents temes? XD :roll:

A veure sobre si HP són infantils o juvenils, ja s'ha parlat molt, i em sembla que queda clar que són per a totes les edats, i això està molt bé, perquè tant el pot llegir una persona de 30 anys com de 10, i els pot agradar igual, tot i que potser segons l'edat els agradi més alguns aspectes del llibre o personatges diferents.

I si hi ha qui creu que és infantil, és clarament influenciat per les pel·lícules...Però s'han accptar totes les opinions, *Luna Lovegood*, no pots dir a qui no pensi com tu que no es registri a la web o no hi participi! :roll:

BeTu
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 213
Membre des de: ds. abr. 08, 2006 9:18 pm
Nom: Albert
Rang: Okupa del fòrum!
Ubicació: Maresme, Mataró!!!

Re: HP , HAURIA D'HAVER MORT SI O NO?

Entrada Autor: BeTu »

Aquest és un missatge que podeu ignorar, però l'havia de fer xD El visitant sóc jo.

NOTA LunaBlack_Lovegood: Li he possat el teu nick. Pots escriure el teu nick encara que estiguis com a "Visitant".
Imatge

Avatar de l’usuari
Gemms
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 147
Membre des de: dc. set. 29, 2004 7:00 am
Nom: Gemma
Ubicació: Vilanova i l Geltrú: mooolt a prop de la platja. Es pot dir que és casa meva XD

Re: HP , HAURIA D'HAVER MORT SI O NO?

Entrada Autor: Gemms »

Bones a tothom. Feia moltíssim temps que no passava per la web i avui que decideixo fer-ho, em trobo amb un fòrum on tothom es baralla...aix :?
Bueno, la meva opinió és neutre, per això no he votat ni sí ni no. A veure, crec que sí perquè hagués sigut una bona manera de finalitzar els llibres: matant el protagonista, igual que al Quixot, que Cervantes el va matar després de que hagués sortit la segona part de la seva novel·la escrita per un tal Cervantes de Avellaneda. En part sí, hagués pogut morir per això, però tot i així a mi m'hagués fet molta pena.
Igualment, penso que no perquè, pobre noi, amb la de )""$ que li han fet durant tota la seva vida, com és no tenir pares, viure amb els tiets que no se l'estimen, trobar-se amb Voldemort cada any, tenir aquesta conexió amb ell, no només per la profecia sinó també físicament, haver d'aguantar que se li posin dins el cap i li fagin veure coses que no són (culpa d'això que se li mori el padrí, que era l'únic parent mag viu que li quedava, que a sobre estava acusat d'haver lliurat els pares del Harry a les forces del mal), que se li morin d'altres companys i amics a qui aprecia i també l'única persona que l'ha pogut guiar una mica per el món de les arts obscures que havia creat Lord Voldemort perquè el noi pogués matar-lo. Després de tot el que li ha passat durant tota la saga crec que seria una aberració que morís juntament amb el Senyor de les Forces del Mal. A sobre que mata al dolent, encara s'ha de morir amb ell, quan és per culpa seva que ha tingut aquesta vida tan desgraciada. A més, crec que la Rowling no l'ha volgut matar pel fet de que és el que la gent s'esperava, i ja que sempre diem que és molt propi d'ella sorprendens, em sembla que ha aconseguit el que volia, ja que tothom estava convençut de que acabaria així la seva saga.

A veure, aquesta és la meva opinió i no m'agradaria que ara em retreiessiu res. A mi m'agrada moltíssim Harry Potter perquè crec que és una història fascinant i plena de detalls i enigmes, i a mi això m'agrada molt. És per això que no m'hagués agradat que Harry Potter morís, perquè a més a més, el noi s'entrega a la mort, i em sembla que li donen l'alegria més gran de la seva vida tornant-li la vida però en un món que ja no está corrupte, i que a més és capaç de ser feliç tenint el que ell no va tenir mai: una família.

Espero que us hagi agradat el meu discurset!
Adéu!!!

Gemms :flame:
-No es preocupi, professor Dumbledore.
-No em preocupo, Harry, perquè vaig amb tu.

Avatar de l’usuari
ginny_weasley_potter
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 193
Membre des de: dj. març 20, 2008 11:55 am
Nom: Maria
Rang: cosina llunyana den Ronald
Ubicació: A Pigfarts

Re: HP , HAURIA D'HAVER MORT SI O NO?

Entrada Autor: ginny_weasley_potter »

jo crec k nooo...

és un heroi i havia de viure amb la ginny!!! tenien k acabar junts!!!

Ames no es pot desfer l'amistat k hi ha entre el trio!!
En Harry la va mirar; i quan abaixava la mà, sense adornar-se'n, es va tocar la ferida en forma de llampec que tenia al front.
Feia dinou anys que a en Harry no li feia mal la cicatriu. Tot anava bé.

leire

Re: HP , HAURIA D'HAVER MORT SI O NO?

Entrada Autor: leire »

nooo!
si home no se per que voteu que si mare meva!
:boig:
fatal...

Bloquejat