PERQUE ELS FANS DE HARRY POTTER NO PODEM FER EXAMENS DE GNOM

Fòrum on pots enviar missatges de temes en general, que no puguis classificar a les altres categories.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum

US AGRADARIA FER EXAMENS DE GNOM I MAG

SI
57
92%
NO
5
8%
 
Vots totals: 62

Berny Potter
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 11
Membre des de: ds. set. 13, 2008 8:13 pm
Ubicació: Barcelona

PERQUE ELS FANS DE HARRY POTTER NO PODEM FER EXAMENS DE GNOM

Entrada Autor: Berny Potter »

PER QUE NO ? PODRIEM FER ELS EXAMENS TEORICS A VEURE SI ENS TRAIEM ELS GNOMS I ELS MAGS. SERIA ESTUDIAR COSES DE MAGS I DESPRES FER EXAMENS I PER EXEMPLE. HE SUSPES TRANSFIGURACIO PERO TINC UN NOTABLE A ENCANTERIS. A MI M'AGRADARIA. OPINEU VOTANT I RAONEU LES RESPOSTES.

Avatar de l’usuari
JoTGi
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 235
Membre des de: ds. ago. 20, 2005 5:44 pm

Re: PERQUE ELS FANS DE HARRY POTTER NO PODEM FER EXAMENS DE GNOM

Entrada Autor: JoTGi »

No cal que cridis!

Em sembla que a tots ens faria gràcia poder fer exàmens de GNOM o els MAG per poder veure quin nivell tenim en màgia... però en la majoria de casos seria una mica difícil, no? Com vols que un muggle s'exemini de Transfiguració o d'Encanteris? Ho veig complicat.

Ens ha tocat ser muggles i no hi podem fer més... el món de la màgia està amagat a nosaltres, només el podem llegir, veure... però no viure... xD

Avatar de l’usuari
rodlel14
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 109
Membre des de: dv. maig 30, 2008 7:09 pm
Nom: Enric
Rang: Admin del rol Hogwarts Express
Ubicació: Somewhere
Contacta:

Re: PERQUE ELS FANS DE HARRY POTTER NO PODEM FER EXAMENS DE GNOM

Entrada Autor: rodlel14 »

Home, seria divertit. Encara que no crec que en en sortissim gaire en ens sortilegis pràctics jejejeje.
Encara que, demanar per demanar, em seria ben igual fer o no fer els GNOM o els MAG, si pogués anar a Hogwarts.
I si pensem una mica, qui de nosaltres té una vareta de boix amb fibra de cor de drac??? JAJAJAJAJAJA :riure: :riure:
Bueno, el cas és que si... Potser suspendriem, pero estaria bé de totes maneres. :wingardiumleviosa: :accio:

Berny Potter
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 11
Membre des de: ds. set. 13, 2008 8:13 pm
Ubicació: Barcelona

Re: PERQUE ELS FANS DE HARRY POTTER NO PODEM FER EXAMENS DE GNOM

Entrada Autor: Berny Potter »

Jo dic els teorics. Per exemple Futurulogia estudiar que et pot passar si veus un agla. Pero els sortilegis de memoria en els podem aprendre. No fer-los perque som muggles.

Vec que a la gent li agradaria o sigui que podrien fer examens teorics i apendrens la teoria de la magia per estar més aprop del mon magic. Els parctics no ,es clar.

Que jo sapiga, els muggles podem aprendre'ns coses, no ?

Visitant

Re: PERQUE ELS FANS DE HARRY POTTER NO PODEM FER EXAMENS DE GNOM

Entrada Autor: Visitant »

Jo hi estic d'acord!

No estaria gents malament fer exàments sobre la màgia! no si perd res per aprendre :P
És clar que els mes divertits, que son els practics no els podriem fer... :nose
No se... no es mala idea! :think:

Fins una altre!!
Lauraaa

pika_234
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 24
Membre des de: dt. gen. 24, 2006 7:25 pm
Nom: Albert
Rang: Heroi
Ubicació: Catalunya

Re: PERQUE ELS FANS DE HARRY POTTER NO PODEM FER EXAMENS DE GNOM

Entrada Autor: pika_234 »

Prou coses tenim per estudiar de la uni com per agafar "totxos" de màgia i empollar xD
Però clar... si ets molt molt fan i tens temps lliure no estaria malament del tot.
Tot i així continuarem sense poder anar a Hogwarts :cry:

Avatar de l’usuari
Porcupintí-na
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 288
Membre des de: dl. juny 29, 2009 9:02 pm
Nom: Maria
Ubicació: Mussoleria

Re: PERQUE ELS FANS DE HARRY POTTER NO PODEM FER EXAMENS DE GNOM

Entrada Autor: Porcupintí-na »

JoTGi ha escrit:No cal que cridis!

Em sembla que a tots ens faria gràcia poder fer exàmens de GNOM o els MAG per poder veure quin nivell tenim en màgia... però en la majoria de casos seria una mica difícil, no? Com vols que un muggle s'exemini de Transfiguració o d'Encanteris? Ho veig complicat.

Ens ha tocat ser muggles i no hi podem fer més... el món de la màgia està amagat a nosaltres, només el podem llegir, veure... però no viure... xD

Home, però es refereix en cas que fóssim mags, no? Vull dir, que, en general, a mi m'agradaria anar a Hogwarts, i suposo que a alltra gent també, i que en aquest cas (vull dir, en el cas que hi anéssim) si ens agradaria fer els exàmens.
A mi personalment sí, perquè m'agrada poder evaluar-me, i comparar els resultats amb l'altra gent. I a part, hauries d'aprendre moltes coses! Ara, només parlo en termes màgics perquè els de l'insti a vegades són un pal.
"-Escolta, ¿Per què li dius Porc, al mussol?- va preguntar el Harry al Ron.
-Perquè el meu germà és burro-va dir la Ginny- En realitat es diu Porcupintí."

QUINA NIT TAN JOIOSA, LA D'AVUI!

Harry Wesley

Re: PERQUE ELS FANS DE HARRY POTTER NO PODEM FER EXAMENS DE GNOM

Entrada Autor: Harry Wesley »

Hola! es el meu primer misatge, soc nou al forum, al gra, jo crec que si, perqué no?, igual algun dia ens serveix si participem en un concurs den Harry Potter, a mi, magradaria ferho :wink: :riure:

Avatar de l’usuari
Marta Potter Weasley
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 249
Membre des de: dg. jul. 12, 2009 8:57 pm
Nom: Marta
Rang: Futura dona del Daniel Faraday
Ubicació: Al cau!

Re: PERQUE ELS FANS DE HARRY POTTER NO PODEM FER EXAMENS DE GNOM

Entrada Autor: Marta Potter Weasley »

A mi m'encantaria fer-los, és clar que només de la part teòrica. La J.K.Rowling hauria de publicar tots els llibres de text que té el Harry!!! Jo me'ls compraria segur. Molaria saber història de la màgia, els encantèris, pocions, etc.
Però mai podrem ser mags... menys en els somnis, segur que ens series pràctics els sortilegis XDDD
PÀGINES ARRANCADES!! amb l'anna_lovegood

Nova fic en solitari: Escarabats

Petons de:
Marta Potter Weasley

Avatar de l’usuari
Porcupintí-na
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 288
Membre des de: dl. juny 29, 2009 9:02 pm
Nom: Maria
Ubicació: Mussoleria

Re: PERQUE ELS FANS DE HARRY POTTER NO PODEM FER EXAMENS DE GNOM

Entrada Autor: Porcupintí-na »

Marta Potter Weasley ha escrit:A mi m'encantaria fer-los, és clar que només de la part teòrica. La J.K.Rowling hauria de publicar tots els llibres de text que té el Harry!!! Jo me'ls compraria segur. Molaria saber història de la màgia, els encantèris, pocions, etc.
Però mai podrem ser mags... menys en els somnis, segur que ens series pràctics els sortilegis XDDD

jo també me'ls compraria!!!!!!
"-Escolta, ¿Per què li dius Porc, al mussol?- va preguntar el Harry al Ron.
-Perquè el meu germà és burro-va dir la Ginny- En realitat es diu Porcupintí."

QUINA NIT TAN JOIOSA, LA D'AVUI!

Avatar de l’usuari
harry_james_potter
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 444
Membre des de: dj. set. 11, 2008 8:50 pm
Nom: Albert
Rang: Graller
Ubicació: Esparreguera

Re: PERQUE ELS FANS DE HARRY POTTER NO PODEM FER EXAMENS DE GNOM

Entrada Autor: harry_james_potter »

Jo crec que estudiaria més pels exàmens de màgia (tot i sóc muggle) que pels altres! Qui no?

Llengües, ciències, tecnologies, filosofia, empreses, economia,... ningú no ho estudiaria si hi hagués la posibilitat d'estudiar Transfiguració, Història de la Màgia, Encanteris, Pocions, Defensa contra les forces del mal...
-George, com estàs?
-Com una fura [...] Fura-dat, captes Fred?

Oriohol
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 36
Membre des de: dl. juny 07, 2010 2:10 pm
Nom: Oriol
Rang: Tolkiendil

Re: PERQUE ELS FANS DE HARRY POTTER NO PODEM FER EXAMENS DE GNOM

Entrada Autor: Oriohol »

Sí, seria molt interessant estudiar assignatures d'aquestes de Harry Potter, però una de les coses que sempre m'ha sobtat més que no veiés la Rowling és lo paletos que serien els mags estudiant només lo que estudien...
Imatge

Avatar de l’usuari
BelitBlack
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 161
Membre des de: dt. jul. 27, 2010 10:03 pm
Nom: Isabel
Ubicació: BCN

Re: PERQUE ELS FANS DE HARRY POTTER NO PODEM FER EXAMENS DE GNOM

Entrada Autor: BelitBlack »

rodlel14 ha escrit: I si pensem una mica, qui de nosaltres té una vareta de boix amb fibra de cor de drac??? JAJAJAJAJAJA :riure: :riure:
Joooo!!! No és de boix, sinó de noguera i enlloc de cor de drac és de pluma de "Fènix" (del lloro d'una amiga meva que es diu aixi, però que hi farem :nose )
De moment ja he aconseguit fer coses molt estranyes, com clavar-me a mi mateixa la vareta a l'ull (proveu-ho, sembla molt fàcil i molt normal, però per fer-ho sense voler s'ha de ser mooooolt patosa), apagar el llum i fer volar la vareta a la vegada en direcció a l'interruptor (també pot semblar fàcil, pro ja et dic jo que s'ha de tirar molt fort perquè funcioni! ;D) i per acabar... TA TAN TATA TAN!!! Vaig fondre una bombeta conentrant-me i apuntant-la amb la vareta (hahah, aquest si que no sé com ho vaig fer, perquè la bombeta era bastant nova, jo crec que es la meva super vareta de lloro que serveix d'alguna cosa, però el que jo cregui no importa molt, perquè també crec que la meva profe de FiQ és d'un altre planeta... )

D'acord, i després d'aquesta parrafada dels meus deliris, també he de dir el que em semblaria fer exàmens de GNOM i MAG, no?
Doncs, la veritat, em faria pal estudiar pels exàmens, i odio la tensió aquesta abans d'entrar, el caos mental que tens durant l'exàmen i el patiment per la nota un cop has acabat. Però com que sóc una mica rara, sincerament, m'encantaria fer-los!
Però tot-hi això, la millor part de la màgia (com han dit per aquí dalt) és la pràctica, i no sé com m'aniria. Ja heu vist com en sóc de bona manejant la vareta... :wink:

P.D.: És veritat que els mags deuen ser una mica curts estudiant tan poques coses, però jo crec que de petits les famílies ja els hi ensenyen el més bàsic, sino, on han après a llegir i a escriure?

Avatar de l’usuari
harry_james_potter
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 444
Membre des de: dj. set. 11, 2008 8:50 pm
Nom: Albert
Rang: Graller
Ubicació: Esparreguera

Re: PERQUE ELS FANS DE HARRY POTTER NO PODEM FER EXAMENS DE GNOM

Entrada Autor: harry_james_potter »

BelitBlack ha escrit:P.D.: És veritat que els mags deuen ser una mica curts estudiant tan poques coses, però jo crec que de petits les famílies ja els hi ensenyen el més bàsic, sino, on han après a llegir i a escriure?
I a sumar, que sinó ja me'ls trobo jo dient "muggle" a qui sap comptar (al contrari del que els "muggles" de l'Edat Mitjana deien de qui sabia comptar xifres astrològiques, ja que ells en deien "bruixots". Quina ironia, no?).
-George, com estàs?
-Com una fura [...] Fura-dat, captes Fred?

Oriohol
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 36
Membre des de: dl. juny 07, 2010 2:10 pm
Nom: Oriol
Rang: Tolkiendil

Re: PERQUE ELS FANS DE HARRY POTTER NO PODEM FER EXAMENS DE GNOM

Entrada Autor: Oriohol »

Això penso jo, però l'ESO ja se'l perden xD
Imatge

Bloquejat