Herois - Ritme EEUU - Spoilers!!

Subfòrum per comentar les sèries o programes de televisió que més us interessin.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
charlotte evans
M.A.G
M.A.G
Entrades: 312
Membre des de: dt. jul. 05, 2005 4:37 pm
Ubicació: Vila de Gràcia

Re: Herois - Ritme EEUU - Spoilers!!

Entrada Autor: charlotte evans »

Ara que ja ha acabat la temporada en català, puc mirar aquest tema!
I, com la Moni, jo també he vist totes les promos i videos i m'he quedat amb que tots seran dolents :(
Sap una mica de greu, però també es veu per les imatges que la propera temporada promet molt :P
Spoiler:
Crec que va a spoiler, sobre els videos:
Qui és aquell home que diu I'm Peter Petrelli? I això del level 5 semblen unes masmorres de la companyia on hi tenen tots els monstres xD
El que dispara al Nathan, és en Peter (conegut com a Pitar xD), no? Vaja, no em sorprèn gaire veient com actuava últimament, però ens l'han canviat al Pitar :?
I l'Ssspecial de la Claire morena dolenta m'ha fet gràcia xD
També puc comentar que he vist els webisodes aquests, i estan bé, però me'ls imaginava més llargs.
Spoiler:
I aviam si tornem a trobar el carter aquest a la serie, perquè està al level 5 i això surt a les promos, i amb l'Angela! xD

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Re: Herois - Ritme EEUU - Spoilers!!

Entrada Autor: HpConan »

:eh:

M'he quedat amb aquesta cara: :eh:

Spòilers de la tercera temporada!
Spoiler:
No sé si m'ha agradat aquest inici, la veritat. :S
Massa parnaoia amb Déu, el miracle i la Mare Superiora... Per altra part, el Mohinder-idiota, cosa que no havíem vist mai... I el Pita Patreli ja anat de l'olla completament ^^' El Hiro tampoc no es queda curt, amb "no-obris-la-caixa"...
La mare Petrelli... "But I am [your mother]" al Sylar? Bff...
I la Nikki que no és Nikki i que ara és tan "cool" (mai millor dit XD XD XD)??? XD
I sí que ha millorat l'accent l'[abella] Maya, no? XD

No ho sé. He vist com si hagués perdut l'essència (no per això de l'accent, eh? xD XD Sinó per allò anterior) del que era abans, i ja van a l'embolic fàcil.

La Claire no pot sentir res, la mare mà-de-foc allà pel mig...
Aix. Crec que l'hauré de pair ben bé. La història promet ser entretinguda,. però ja no és tan "Herois". I, realment, tot això de Déu m'ha matat... ¬¬
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Re: Herois - Ritme EEUU - Spoilers!!

Entrada Autor: Padfoot »

Uaaa després de tan de temps esperant i ara veure 2 capítols seguits em sembla que he agafat un empatx xD No, no, que m'ha agradat en general, però hi ha moltes coses per assimilar en massa poc temps! xD
Spoiler:
Lo pitjor, com ha dit l'HpConan, tot el rollo Nathan-Déu... Si en Nathan no conegués l'habilitat d'en Linderman, doncs vale, es pot flipar que ha sigut un miracle i tal, però saben el que podia fer on hi veu el miracle? Per què quan en Peter i l'Adam li van curar les cremades es va quedar tan panxo i ara això? :roll: I per què de cop ara pot veure els morts? Si la gent comença a adquirir habilitats així espontàniament, sense que tinguin cap relació amb la que ja tenien abans, anem arreglats :mmm Espero que tot això de ser senador no sigui una repetició del tema "congresista" de la primera temporada amb Linderman inclòs.

I relacionat amb en Nathan... ara resulta que la Niki no està morta sino que ha desenvolupat un altre alter ego que es diu Tracy i sembla que serà dolenta, més que la Jessica i tot! Però com pot ser que no es morís quan va explotar tot a l'altra temporada? Suposo que tard o d'hora ens ho explicaran, o amb un viatge al passat, un remember o algo així, però sembla que la Tracy no recorda res de res de la Niki i en canvi la Jessica si que n'era conscient que existia l'altra.

I ara tornem a tenir 2 Peters, que la lien com sempre xD La primera temporada va ser super fàcil, només cal que salvem la cheerleader i així Nova York ja no explota i tots som feliços. En canvi ara el Peter del futur canvia una coseta de res (xD) i s'en va tot a la merda i es lia encara més! I això de tancar el Peter del present dins del cos del tio aquell? Forma part del poder de la Candice o és un poder nou que ha absorvit per allà al futur? I el Peter-Jesse aquest perquè puja al cotxe amb els altres villains? Segueix sent tan ingenu com sempre no? I si en Peter està dins del seu cos, en Jesse està dins del cos d'algú altre?

Sóc la única que s'ha quedat una mica "descansada" de saber que en Sylar no es menja els cervells? xD Però tampoc ha quedat massa clar com ho fa no? S'ha mirat una mica el cervell de la Claire i au ja està, ja em puc regenerar sempre que vulgui! I la Claire ja torna a tenir els seus problemes típics i dubtes existencials... però això de no sentir dolor forma part de l'evolució normal del seu poder? Algú s'enrecorda si l'Adam/Kensei ha dit algun cop si sent dolor o no? I la mare encenedor ha tornat! Sabia que tard o d'hora l'acabarien fent aparèixer un altre cop però no entenc com amb el "simple" poder del foc podrà protegir-los a tots si els dolents són tan dolents com diuen. I pel que explica en Noah, sabem que el d'en Knox és transformar la por de la gent en força propia, en Flint llança flames, l'Alemany controla l'energia magnètica i aquest comentari de millor no saber quin poder té en Jesse se suposa que és perquè és molt pitjor que els altres. Però ara el té en Peter també no? Quan deixi d'estar dins del seu cos el conservarà? Oh i per cert, no m'ha sabut gens greu que es morís en Bob xD

La part d'en Parkman, no us recorda una mica a la d'en Hiro del volum 2? Perdut en un lloc desconegut i una mica aïllat de la història principal... però això de que l'home aquest sàpiga com es diu i pinti coses suposo que ho farà més interesant :wink:

I per últim... l'Angela és la mare d'en Sylar??? Oh my God com l'han liat xD I és Gabriel Petrelli? O segueix sent Gabriel Gray i només canvia la mare?

Aiii, em deixava l'spider-Mohinder i en Hiro! Una mica subrealista no? Al pobre Mohinder li ha afectat això de passar tantes hores envoltat de gent amb habilitats i ell sense poder fer res... tan bona persona que era al principi, plantejant-se tot de qüestions ètiques i morals i ara no s'ho ha pensat gaire això d'injectar-se una xeringa sense saber què li passaria... I allò que li surt de l'esquena què és? Ecs quin fàstic xD

I el que de moment és independent però que suposo que estarà conectat són en Hiro i l'Ando, i ara la Daphne aquesta amb la seva supervelocitat... De què deu anar la fòrmula? Tindrà algo a veure amb el tema Mohinder? És una fòrmula per donar/treure poders o va més aviat cap a la banda d'una bomba per destruir el món?
Ah i ja que hi som, resum del capítol 3 i trailer :wink:
Spoiler:
Angela recruits Noah Bennet and his new partner to diffuse a hostage situation at a bank; Peter looks to the past to stop the future; Hiro and Ando have a run-in with the Haitian while following Daphne; Claire seeks advice from Meredith; and experiment results shock Suresh.

Em sembla que de moment això és tot! xD

Avatar de l’usuari
li-kiow
M.A.G
M.A.G
Entrades: 345
Membre des de: dc. set. 14, 2005 8:20 pm
Nom: Lidia
Ubicació: Davant l'ordinador (TGN)

Re: Herois - Ritme EEUU - Spoilers!!

Entrada Autor: li-kiow »

Spoiler:
que fort aquest capítol! m'encanta això de veure'n dos de seguits
que crack no l'home africà amb palestí i samarreta estampada? deu tindre algun poder sobre el futur perquè es molt raro que estigués just allí en aquell moment xD, per cert el moment tortuga ha sigut catxondissim xDD
per cert, en Sylar es germà d'en Peter i en Nathan.. per això en Sylar tenia el poder d'en Peter, per cert, en Peter està enamorat de la Claire? però si es la seva neboda no?, jo ja m'estic començant a liar, sort que ara els capítols els veure 2 cada setmana, i els podré anar païnt...

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Re: Herois - Ritme EEUU - Spoilers!!

Entrada Autor: HpConan »

Això que en facin 2 de seguits és només per l'estrena, eeeeh? Aniran d'1 en 1 XD
Sinó, se'ls acaba el xollo XD
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Meitantei_Guille
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 259
Membre des de: dv. juny 22, 2007 9:21 am
Nom: Guillem
Ubicació: El Masnou

Re: Herois - Ritme EEUU - Spoilers!!

Entrada Autor: Meitantei_Guille »

Ja els he vist, també. Però abans de començar amb el mega-resum... cal posar l' opció d' spoiler per escriure? Perquè aquest tema ja és a ritme EEUU, però bé...



Primer estic d' acord que el tema Nathan Déu no m' agrada. No té cap sentit, perquè sabem que ha estat en Linderman, perquè no és el primer cop que el curen i perquè no és una reacció típica seva, a mi m' agradava el Nathan cabró del 1er volum! Per cert, jo no penso com la Meri que el Nathan té una nova habilitat, sinó que més aviat és en Linderman que es deixa veure només a en Nathan, no sé... Però no em queia bé en Linderman no hauria d' haver tornat u.u

I el Peter és genial, amb el butterfly effect farà un volum interessant xD I en el moment que el Peter ha pujat al cotxe... jo ho he vist com una manera d' atrapar-los, no? Ah, i no em queda clar quin aspecte té ara, el de Peter o el de Jesse (Spencer xDDD).

I la Nikki... què voleu que us digui si està morta està morta, perquè estava dins la casa quan va explotar i per tant el seu cos va morir, no hauria de poder desenvolupar cap alter ego més u.u Ah, i vull saber què passa amb el Micah i la Monica. I a la Molly se l' han tret de sobre per no molestar ni el Mohinder ni el Matt...

I el Sylar... primer que segueix en la seva línia al recuperar els poders, i per fi sabem què fa amb els cervells, no? Bé, sabem que els obre i toca alguna cosa i aconsegueix l' habilitat. Però és fill de l' Angela? (que per fi sabem el seu poder ^o^) No sé si serà veritat, perquè el Gabriel no tenia cap poder :S Pot ser una de les no poques manipulacions de la nova jefa de la Companyia xD I tampoc em queda clar res de la Claire, si el Sylar li ha tocat alguna cosa del cervell o està desenvolupant la seva habilitat. Ah, i els 4 del nivell 5 semblen bastant més dolents que en Sylar :riure: Iii... cal posar el Noah al level 5? Que no té ni habilitat. xD

El Hiro i l' Ando serà bastant el que fan ells sempre però ja m' agrada. I aquesta de la súper velocitat també m' agrada i a més diu que té un jefe... qui serà? :eh: I estic 100 % segur que la fòrmula serveix per desenvolupar habilitats com el Mohinder. I l' Ando del futur les ha desenvolupat. L' únic que vull és que el Hiro torni a confiar en l' Ando, que és més divertit xD

El Matt... suposo que descobrirà coses importants del futur amb aquell africà i en poc temps (espero) tornarà als Estats Units. I no es pot comentar gaire més cosa d' ell.

I el Mohinder... síiiiiii ^o^ Sempre havia volgut el Mohinder amb habilitats, perquè pensava, pobre envoltat de gent amb habilitats i ell sense cap, igual que el Noah i l' Ando, que segur que són els següents. Ara estarà amb la Maya i descobrint els seus poders, que sembla que són ben estranys. Té capacitats sobrehumanes però no és una concreta sinó que té com moltes habilitats en una. El que passa és que crec que és una aranya o algun animal, i d' aquí la cosa rara que té a la pell xD

I per acabar dir que m' han agradat molt els dos chapters ^^
Imatge

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Re: Herois - Ritme EEUU - Spoilers!!

Entrada Autor: Padfoot »

Al final la setmana passada no vaig tenir temps de fer resum/comentaris del capítol 3, o sigui que avui serà una mica de barreja entre el 3 i el 4 xD

Començo per lo més senzillet i ja acabaré per lo gros gros xD

Mohinder: Quin fàstic xDD O aconseguiexen canviar el futur o no li espera una existència gaire agradable pobre! Això li passa per voler jugar a ser superheroi xD Se suposa que la fòrmula original (la que ha robat la Daphne) si que funciona i no passa tot això no? Potser hi acaba podent tenir accés i si veu en què la cagat ell, canviar-ho i poder tornar a ser normal, o com a mínim deixar de ser tan fastigós...

Hiro & Ando: Aquests si que no han canviat gens, segueixen en plan parella còmica com al principi de la sèrie xD I l'Angela amb lo llesta que és ( i el poder que té) no troba cap més solució per descobrir qui ha robat la fòrmula que desenterrant l'Adam? Qui deu ser el jefe de la Daphne? Algú conegut o un personatge nou?

Tracy & Nathan: Al final lo de la Tracy amb el metge aquell no ho he entès gaire... Ha dit que eren 3 bessones i que els hi van modificar l'ADN (amb la fòrmula suposo) per donar-los habilitats... Havia llegit en alguns altres fòrums que la gent feia teories que hi haurien multituds de clons seus... però pel que sembla només són 3, bueno ara 2 que la Niki ja l'hem eliminat.. ara només queda conèixer la Barbara (serà la dolenta que va veure l'Angela en un dels seus somnis.. o la Tracy acaba passant al lado oscuro de la fuerza? xD) I el rollo amb el Nathan jo ja el veia a venir... però la part d'en Linderman em sobra... a no ser que ho canviin tot bastant sembla que va dirigit a ser una repetició de la primera temporada i la bomba destruint Nova York...

Matt & Usutu: Cada cop els hi està quedant més paranoic eh! xD Ara seguirà la tortuga durant dies i dies a veure on la porta? xDD I quina música se suposa que escolta aquest home per transportar-te mentalment al futur i veure tot el que està passant? La Britney Spears? xDDDD Total que ara resulta que d'aquí 4 anys el Matt hauria d'estar casat amb la Daphne i tenir una filla! El que no m'ha quedat clar és si en Matt realment sap a què es dedica la Daphne... que perseguien en Peter si, però en Peter com a terrorista i delinqüent número 1, la part de la Daphne com a lladre de fòrmules i obres d'art voleu dir que la coneixia? Però bé, suposo que tot això acabarà no passant (igual que aquell futur que vam veure a la primera temporada amb en Peter i la Niki junts).

I ara el plat fort... xD

Peter futur & Peter present & Claire futur & Sylar futur & etc: Aquí hi ha una cosa que no entenc, que ja no entenia als altres capítols i esperava que s'expliqués aviat però em sembla que em quedaré amb les ganes. Per què el Peter del futuru no es pot curar? Per què té la cicatriu aquella enorme i per què es mor amb un parell de bales al pit? La Claire és viva per tan se suposa que en aquell futur també la va salvar... i ha estat un munt de cops en contacte amb ella per absorvir el seu poder! Oh i el Sylar? Que raro veure'l amb el nen!! I va i li posa Noah!! xDDD Qui deu ser la mare? Suposo que ens quedarem amb les ganes de saber-ho :eh: Què ha fet aquest Sylar per poder controlar els seus instints assassins? En Peter (del present) li hauria d'haver preguntat a aquest i no al del present! Però ara ja és massa tard perquè el del futur s'ha mort no? Em sembla recordar que un dels canvis del present/futur va ser això, que al present tenia l'habilitat de la Claire però al futur no. Tampoc he entès perquè el Peter del futur li diu al del present que la clau per salvar el món és el poder d'en Sylar... què hi guanyen amb això? A part, en Peter l'hauria de poder controlar millor, perquè aquesta set de poders que té en Sylar ell la pot calmar tan sols acostant-se a la gent! Però suposo que aquesta part si que ens l'explicaran tard o d'hora!

PD: El comic d'aquesta setmana precisament va sobre el futur, 1 any abans del que s'ha vist al capítol (o sigui 3 anys després del present xD) i apareixen en Peter i la Claire... :wink:

Avatar de l’usuari
Jomast
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1292
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Rang: Tècnic
Contacta:

Re: Herois - Ritme EEUU - Spoilers!!

Entrada Autor: Jomast »

Bé, doncs ja m'he posat el dia pel que respecta herois.
Al començament no em va acabar de convèncer gens com es desenvolupava la sèrie, que en Nathan sobreviuria era més que evident. I tota l'estona tenia la sensació que era mas de lo mismo, mateixos dolents, sempre intentant salvar el món, ja deia, hòstia ja això de tant salvar el món ja comença a cansar no? xD :riure:

En fi, com que em fa mandra comentar punt per punt replicaré a la Parrafoot :wink: xD
Padfoot ha escrit:Al final la setmana passada no vaig tenir temps de fer resum/comentaris del capítol 3, o sigui que avui serà una mica de barreja entre el 3 i el 4 xD
Molt bé, no passa res, només faltaria!!
Padfoot ha escrit:Començo per lo més senzillet i ja acabaré per lo gros gros xD
ok
Padfoot ha escrit:Mohinder: Quin fàstic xDD O aconseguiexen canviar el futur o no li espera una existència gaire agradable pobre! Això li passa per voler jugar a ser superheroi xD Se suposa que la fòrmula original (la que ha robat la Daphne) si que funciona i no passa tot això no? Potser hi acaba podent tenir accés i si veu en què la cagat ell, canviar-ho i poder tornar a ser normal, o com a mínim deixar de ser tan fastigós...
Pel que sembla s'està tornant una aranya!!! UN bitxo!! ECUTS! AAAA
ES SPIDERMAN. Encara que el salvin aquest noi no té solució, es un científic boig, sempre estarà posant la pota i equivocant-se.
Padfoot ha escrit: Hiro & Ando: Aquests si que no han canviat gens, segueixen en plan parella còmica com al principi de la sèrie xD I l'Angela amb lo llesta que és ( i el poder que té) no troba cap més solució per descobrir qui ha robat la fòrmula que desenterrant l'Adam? Qui deu ser el jefe de la Daphne? Algú conegut o un personatge nou?
Weno jo no trobo gaire còmic que hagi matat a l'Ando.... :S :mmm Aquesta si que no me l'esperava...
El jefe de la daphne no es en petrelli mab trakeotomia que es veu al final?? :S
Lo del Adam Monroe no sé a que bé
Padfoot ha escrit: Tracy & Nathan: Al final lo de la Tracy amb el metge aquell no ho he entès gaire... Ha dit que eren 3 bessones i que els hi van modificar l'ADN (amb la fòrmula suposo) per donar-los habilitats... Havia llegit en alguns altres fòrums que la gent feia teories que hi haurien multituds de clons seus... però pel que sembla només són 3, bueno ara 2 que la Niki ja l'hem eliminat.. ara només queda conèixer la Barbara (serà la dolenta que va veure l'Angela en un dels seus somnis.. o la Tracy acaba passant al lado oscuro de la fuerza? xD) I el rollo amb el Nathan jo ja el veia a venir... però la part d'en Linderman em sobra... a no ser que ho canviin tot bastant sembla que va dirigit a ser una repetició de la primera temporada i la bomba destruint Nova York...
Això te una lògica explicació, l'actiu encara tenia contracte vigent, però cla s'havia acabat el personatge! Molt fàcil 3 bessones, si es mor la Tracy i encara té el contracte en vigor... DONCS 4 bessones! 8)
Padfoot ha escrit: Matt & Usutu: Cada cop els hi està quedant més paranoic eh! xD Ara seguirà la tortuga durant dies i dies a veure on la porta? xDD I quina música se suposa que escolta aquest home per transportar-te mentalment al futur i veure tot el que està passant? La Britney Spears? xDDDD Total que ara resulta que d'aquí 4 anys el Matt hauria d'estar casat amb la Daphne i tenir una filla! El que no m'ha quedat clar és si en Matt realment sap a què es dedica la Daphne... que perseguien en Peter si, però en Peter com a terrorista i delinqüent número 1, la part de la Daphne com a lladre de fòrmules i obres d'art voleu dir que la coneixia? Però bé, suposo que tot això acabarà no passant (igual que aquell futur que vam veure a la primera temporada amb en Peter i la Niki junts).
Si, tot passa com el el futur jo crec que la Daphne recluta en Matt pel seu exèrcit, però s'ha de veure com acaba, JO CREC QUE EN MATT serà el que farà canviar les coses

Padfoot ha escrit: I ara el plat fort... xD

Peter futur & Peter present & Claire futur & Sylar futur & etc: Aquí hi ha una cosa que no entenc, que ja no entenia als altres capítols i esperava que s'expliqués aviat però em sembla que em quedaré amb les ganes. Per què el Peter del futuru no es pot curar? Per què té la cicatriu aquella enorme i per què es mor amb un parell de bales al pit? La Claire és viva per tan se suposa que en aquell futur també la va salvar... i ha estat un munt de cops en contacte amb ella per absorvir el seu poder! Oh i el Sylar? Que raro veure'l amb el nen!! I va i li posa Noah!! xDDD Qui deu ser la mare? Suposo que ens quedarem amb les ganes de saber-ho :eh: Què ha fet aquest Sylar per poder controlar els seus instints assassins? En Peter (del present) li hauria d'haver preguntat a aquest i no al del present! Però ara ja és massa tard perquè el del futur s'ha mort no? Em sembla recordar que un dels canvis del present/futur va ser això, que al present tenia l'habilitat de la Claire però al futur no. Tampoc he entès perquè el Peter del futur li diu al del present que la clau per salvar el món és el poder d'en Sylar... què hi guanyen amb això? A part, en Peter l'hauria de poder controlar millor, perquè aquesta set de poders que té en Sylar ell la pot calmar tan sols acostant-se a la gent! Però suposo que aquesta part si que ens l'explicaran tard o d'hora!
Jo crec que la cicatriu és d'en hiro i la seva mania de jugar amb ganivets llargs, altrament anomenats espases... que no es pugui curar no se.
En sylar jo ja he sabut sempre que era una Bellíssima persona, es que només de pensar-hi em venen ganes de plorar, lo maltracta que ha estat..., no hi ha dret.
En Peter ta tarat, si tothom esta en contra ell, lo millor que pot fer es tocar el dos a un altre planeta i que ja s'ho faran :cabrejat:

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Re: Herois - Ritme EEUU - Spoilers!!

Entrada Autor: Padfoot »

Resum ràpid ràpid! xD

Sembla que ens podem despedir de l'Adam Monroe per sempre... si ho he entès bé... quan li ha robat el poder han passat els 4000 anys de cop i per això s'ha desintegrat no? En canvi en Peter doncs simplement s'ha quedat sense els poders que havia acumulat i ja està. Perquè suposo que els hi a tret tots tots, inclòs el seu original de poder absorvir els altres no? Això vol dir que en Peter mai més tindrà poders? O n'acabarà tornant a tenir gràcies a la fòrmula o algun invent raro? Així es podria entendre la cicatriu del futur, ara mateix se li ha acabat el xollo de regenerar-se i qualsevol que l'ataqui li deixarà marca.

Tota la resta de coses estan lligades amb l'Arthur Petrelli i la companyia aquesta, i va seguint tot el seu camí. Segur que en Matt i la Daphne es tornaran a trobar i que en Hiro, l'Ando i l'Usutu faran alguna cosa per aturar els bad guys. Per cert, m'he partit el cul amb la frase d'en Hiro "Hello, Mr. African Isaac xDDD En Mohinder de moment sembla que ha dit que no, i està liat allà embolicant gent amb teranyines però tard o d'hora li deurà sortir el sentit comú que sempre tenia i acabarà anant a Pinehearst a veure si li poden solucionar el seu problema xDD

I el que de moment no està lligat són la Claire i les mares, i en Noah que sembla que és l'únic que queda de la companyia que encara està treballant! xD Ara que l'Angela està xunga a qui li toca manar allà dins? Però suposo que tard o d'hora també s'acarà lligant amb els de la companyia de la competència xD

Per cert, us heu fixat cap al principi de tot, després del resum de Previously on Heroes, que surt primer l'Arthur Petrelli estirant al llit, després en Peter també allà estirat i mig drogat i finalment l'Angela també en el seu estat de coma, quina gran familia la Petrelli! Només hi faltava en Nathan xDDDDDD

I de regal, la promo del pròxim! xD


Avatar de l’usuari
Jomast
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1292
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Rang: Tècnic
Contacta:

Re: Herois - Ritme EEUU - Spoilers!!

Entrada Autor: Jomast »

Padfoot ha escrit:Resum ràpid ràpid! xD
Tant ràpid que no m'havia enterat que havia sortit un nou episodi :atontat
Padfoot ha escrit: Sembla que ens podem despedir de l'Adam Monroe per sempre... si ho he entès bé... quan li ha robat el poder han passat els 4000 anys de cop i per això s'ha desintegrat no? En canvi en Peter doncs simplement s'ha quedat sense els poders que havia acumulat i ja està. Perquè suposo que els hi a tret tots tots, inclòs el seu original de poder absorvir els altres no? Això vol dir que en Peter mai més tindrà poders? O n'acabarà tornant a tenir gràcies a la fòrmula o algun invent raro? Així es podria entendre la cicatriu del futur, ara mateix se li ha acabat el xollo de regenerar-se i qualsevol que l'ataqui li deixarà marca.
Vaja pobre Adam, ja em queia bé el final.
EN pitar ja va bé que li hagin tret els poders, així ja no te la temptació de tastar el seu nou plat preferit a base de cervell humà
Padfoot ha escrit: Tota la resta de coses estan lligades amb l'Arthur Petrelli i la companyia aquesta, i va seguint tot el seu camí. Segur que en Matt i la Daphne es tornaran a trobar i que en Hiro, l'Ando i l'Usutu faran alguna cosa per aturar els bad guys. Per cert, m'he partit el cul amb la frase d'en Hiro "Hello, Mr. African Isaac xDDD En Mohinder de moment sembla que ha dit que no, i està liat allà embolicant gent amb teranyines però tard o d'hora li deurà sortir el sentit comú que sempre tenia i acabarà anant a Pinehearst a veure si li poden solucionar el seu problema xDD
Si si, en mohinder val més que es passi pels biòlegs de veritat, i que deixi de fer experiments a casa :avall
L'arthur petrelli , jo tinc una teoria, el pare de veritat està mort, però podria ser que tingués un germà bessó per variar. O millor , com que tenien piles de fills com conills, potser es un altre fill , a més clònic per mala sort xD.
Padfoot ha escrit: I el que de moment no està lligat són la Claire i les mares, i en Noah que sembla que és l'únic que queda de la companyia que encara està treballant! xD Ara que l'Angela està xunga a qui li toca manar allà dins? Però suposo que tard o d'hora també s'acarà lligant amb els de la companyia de la competència xD
Si, la competència es molt dura. Segur que en Noah agafarà el relleu de la companyia. I la tonta de la Claire serà conençuda pels dolents :cry:
Padfoot ha escrit: Per cert, us heu fixat cap al principi de tot, després del resum de Previously on Heroes, que surt primer l'Arthur Petrelli estirant al llit, després en Peter també allà estirat i mig drogat i finalment l'Angela també en el seu estat de coma, quina gran familia la Petrelli! Només hi faltava en Nathan xDDDDDD
SHt et deixes en sylar!!!!!!!!. I fixa't que era millor així, d'aquesta familia només en venen desgràcies :(
Padfoot ha escrit: I de regal, la promo del pròxim! xD



Millor que no ho miri, massa spoilers :(

Avatar de l’usuari
charlotte evans
M.A.G
M.A.G
Entrades: 312
Membre des de: dt. jul. 05, 2005 4:37 pm
Ubicació: Vila de Gràcia

Re: Herois - Ritme EEUU - Spoilers!!

Entrada Autor: charlotte evans »

Hola!
Bé, jo fa uns quants capítols (tampoc tants) vaig començar a fer un resum que agrupés tots els que havia vist, però em vaig cansar i el vaig guardar per seguir un altre dia (xD). I han anat passant els capítols i no feia els resums, i la Padfoot m'anava renyant, i em va dir que em deixava comentar només l'últim capítol, però que l'havia de fer, així que el faig :ok

L'exèrcit del pare Petrelli (que ja es veia que aquest home no podia ser tan anomenat i no sortir) és com una companyia per reclutar la gent i què? Donar-li més poders a ell? Aconseguir que tot el món tingui poders? I això per què li interessaria a ell, si tot el món té poders és un caos (vaja, ara en tenen uns quants i també), no te gaire gràcia, i sempre pot venir algú amb un poder millor que et mati, per què ho voldria? És que no sé si acabo d'entendre què volen.
Conclusió del seu poder: aquest home és un demèntor, xucla l'ànima dels poders de la gent. I va i l'Adam que m'estava caient bé, li treu el poder i es mor pobre :(
http://www.pinehearstresearch.com/index.shtml (fa com molta por, però les webs aquestes molen perquè les fan molt reals xD)

No m'agrada massa que el Mohinder (que es creu Spiderman, què fa enganxant a la gent a les parets amb allò fastigós?) i en Pitaaar (que mira, aviam què farà ara sense poders) siguin així tan diferents de com eren abans, però clar, aquesta és la gràcia de la temporada, que canviïn i siguin dolents xD

La Daphne, en Matt i la tortuga ara són com la part bona dels personatges, i el Hiro i l'Ando continuen sent la part còmica (Mr. African Isaac xDD). Trobo que està bé que no tots siguin, o encara no siguin, villans, que hi hagi moments de més descans o de riure ;)

No pensava mai que diria això, però en Sylar cada dia em cau millor, i quan al futur es veu allà tan tranquil amb el seu fill (que li posa Noah com a agraïment per haver-lo ajudat en algo, com a homentage... ? Semblava que el Noah gran s'hagués mort al futur :? ) em vaig quedar parada, no havia pensat que el seu poder es pogués rehabilitar xD Però en canvi la revelació de que és de la família Petrelli, o almenys de l'Angela, no m'ha sobtat tant, m'he quedat bastant igual.

Tot això del Nathan i Déu em semblava massa forçat o no sé, no m'agradava. I ara que l'Angela li ha dit que el poder li va donar un científic es quedat tot traumat xD I a la Tracy també va ser un conillet d'índies, són les tres bessones xD

Per cert, això de que la Claire i el seu pare tinguin aquestes pistoles tan molones i que semblen de la guerra de les galàxies o de no sé... no és una mica pillat? xD I lo de la Claire (tan posada amb el paper d'heroïna, Show's over, toma titellaire!) amb les mares, ja ho lligaran d'alguna manera amb els altres.

Crec que ja està, espero que no m'hagi deixat res (i si no ja editaré, que he d'anar a dormir i la Meri m'obliga a entregar el resum abans de les set xD) i que a partir d'ara pugui comentar tots, o la majoria, dels episodis al seu ritme! :P


Pd: La Padfoot ens ensenya fotos que no deixen sopar de gust:
http://1.bp.blogspot.com/_hM91Q1377fg/S ... mmmmm!.jpg

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Re: Herois - Ritme EEUU - Spoilers!!

Entrada Autor: Padfoot »

Ja tornem a ser dimarts, o sigui que toca un altre capítol d'Herois! xD

Mica en mica es va lligant tot, i alhora complicant més xDDD

Ara la Claire & Co. que ens quedaven despenjats del follon principal ja s'han ajuntat i suposo que es quedarà amb en Peter i tard o d'hora la Meredith i en Noah també apareixeran per allà segur.

Em veig a venir una mena de batalla Primatech vs Pinehearst (Angela vs Arthur) a veure qui pot més!

A la banda de Primatech de moment sembla que hi ha en Noah, la Meredith, la Claire, en Peter, en Nathan, la Tracy (sembla que ara només va amunt i avall darrere en Nathan xD), en Matt i la Daphne (però que en el fons ella està d'espia pels de Pinehearst) i en Hiro i l'Ando que també van en contra dels de Pinehearst però que no tenen gaire clar que faran em sembla xD Ah, i l'Angela també, que tot i estar en coma va fent de les seves mentalment xDD

I a l'altra banda queda l'Arthur, en Mohinder (que tard o d'hora acabarà tenint els remordiments de consciència típics que té ell sempre, s'estan començant a repetir els guionistes xD), en Knox, la Daphne, en Flint (el calvo gros que treu flames blaves) i en Sylar (que jo crec que si que va frenar en Peter perquè no es matés al tirar-lo per la finestra, i que per tan no és gaire segur que s'hagi passat al 100% a la banda de l'Arthur). Llavors queda l'Elle (tela l'escena a l'avió xD) que si realment li treuen els poders deixarà de tenir importancia a la sèrie i la deuran fer desaparèixer d'alguna manera...

Després de fer aquesta gran classificació... segur que d'aquí 3 o 4 episodis estan tots girats xDDD

Per cert, em sembla que la Maya ja l'hem vist prou, o almenys durant un temps, ara que ja no té el poder ja no hi pinta gairebé res a la serie xD I parlant del poder, creieu que a l'Arthur també li agafaran els seus atacs? O amb lo sobrat que se'l veu sempre els controlarà perfectament? xD

Unfortunately... la setmana que ve no hi ha episodi... fins el dia 11 de novembre res de res :cry: Però almenys el trailer ja està al youtube :wink:
Spoiler:
I sembla que la cosa va del passat, suposo que ens aclariran molts dubtes! (i ens en deixaran de nous evidentment xD)



Avatar de l’usuari
Jomast
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1292
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Rang: Tècnic
Contacta:

Re: Herois - Ritme EEUU - Spoilers!!

Entrada Autor: Jomast »

Padfoot ha escrit:Ja tornem a ser dimarts, o sigui que toca un altre capítol d'Herois! xD
Bé, jo estic a diumenge!!!! Sort que avises sino se'm hagués acoblat amb l'altre!
Padfoot ha escrit: Mica en mica es va lligant tot, i alhora complicant més xDDD
Sips, esta bé que passi això, perque l'ultim cop va ser al revés, trama massa simple.
Padfoot ha escrit: Ara la Claire & Co. que ens quedaven despenjats del follon principal ja s'han ajuntat i suposo que es quedarà amb en Peter i tard o d'hora la Meredith i en Noah també apareixeran per allà segur.
I faran coses lletges :celles: Després en Peter la deixarà per un altre... AIxí s'enten el futur...
Padfoot ha escrit: Em veig a venir una mena de batalla Primatech vs Pinehearst (Angela vs Arthur) a veure qui pot més!
Primantech jo diria que esta més acabada que lehman brothers! Queda algu més apart que en noah¿ :riure:
Padfoot ha escrit: A la banda de Primatech de moment sembla que hi ha en Noah, la Meredith, la Claire, en Peter, en Nathan, la Tracy (sembla que ara només va amunt i avall darrere en Nathan xD), en Matt i la Daphne (però que en el fons ella està d'espia pels de Pinehearst) i en Hiro i l'Ando que també van en contra dels de Pinehearst però que no tenen gaire clar que faran em sembla xD Ah, i l'Angela també, que tot i estar en coma va fent de les seves mentalment xDD
TUNSH; això em passa per no llegir seguit, jo diria que van més per lliure aquests... En Nathan em fa molta por, la claire no c no c axabara a pineheartst...
Padfoot ha escrit: I a l'altra banda queda l'Arthur, en Mohinder (que tard o d'hora acabarà tenint els remordiments de consciència típics que té ell sempre, s'estan començant a repetir els guionistes xD), en Knox, la Daphne, en Flint (el calvo gros que treu flames blaves) i en Sylar (que jo crec que si que va frenar en Peter perquè no es matés al tirar-lo per la finestra, i que per tan no és gaire segur que s'hagi passat al 100% a la banda de l'Arthur). Llavors queda l'Elle (tela l'escena a l'avió xD) que si realment li treuen els poders deixarà de tenir importancia a la sèrie i la deuran fer desaparèixer d'alguna manera...
SI en mohinder tindrà el s remordiments però ja haura fet tot el mal possible! Haura trobat la manera d'aplicar la formula! Però com que roma no paga els traidors quedara amb l'esquena descoberta i tornarà al seu merda piset.


Padfoot ha escrit: Després de fer aquesta gran classificació... segur que d'aquí 3 o 4 episodis estan tots girats xDDD
No c
Padfoot ha escrit: Per cert, em sembla que la Maya ja l'hem vist prou, o almenys durant un temps, ara que ja no té el poder ja no hi pinta gairebé res a la serie xD I parlant del poder, creieu que a l'Arthur també li agafaran els seus atacs? O amb lo sobrat que se'l veu sempre els controlarà perfectament? xD
L'arthur es el dimoni i ja no te atacs, tot ell es dolent T_T
La Maya al final es compedirà d'en Mohinder quan hagi tingut remordiments de conciència i acabaran junts una temporada
Padfoot ha escrit: Unfortunately... la setmana que ve no hi ha episodi... fins el dia 11 de novembre res de res :cry: Però almenys el trailer ja està al youtube :wink:
OH NOOOOOOO
Padfoot ha escrit:
Spoiler:
I sembla que la cosa va del passat, suposo que ens aclariran molts dubtes! (i ens en deixaran de nous evidentment xD)
Padfoot ha escrit:
Vale ara els miro


RESUM MEU DEL ÚLTIM CAPITOL:

SYLAR ES UN INFILTRAT A Pinehearst que va salvar en pitar :celles:
I la TONTA DE LA PERRUCA BLANCA ES UNA INFILTRADA DE Pinehearst que li paga l'arthur! :celles:

Avatar de l’usuari
charlotte evans
M.A.G
M.A.G
Entrades: 312
Membre des de: dt. jul. 05, 2005 4:37 pm
Ubicació: Vila de Gràcia

Re: Herois - Ritme EEUU - Spoilers!!

Entrada Autor: charlotte evans »

Vaig a re-replicar l'últim capítol, amb permís xD

Jomast ha escrit:
Padfoot ha escrit:Ja tornem a ser dimarts, o sigui que toca un altre capítol d'Herois! xD
Bé, jo estic a diumenge!!!! Sort que avises sino se'm hagués acoblat amb l'altre!
Ara ja estem al dimarts dimarts següent, i ja he vist el capítol vuit, però m'obliguen a comentar també aquest xD

Jomast ha escrit:
Padfoot ha escrit: Ara la Claire & Co. que ens quedaven despenjats del follon principal ja s'han ajuntat i suposo que es quedarà amb en Peter i tard o d'hora la Meredith i en Noah també apareixeran per allà segur.
I faran coses lletges :celles: Després en Peter la deixarà per un altre... AIxí s'enten el futur...
xDDDDD
Sí, ja s'aniran lligant totes les trames i llavors quan estiguin petarà tot (d'alguna manera, no vull dir literalment) al final de la temporada xD

Jomast ha escrit:
Padfoot ha escrit: Em veig a venir una mena de batalla Primatech vs Pinehearst (Angela vs Arthur) a veure qui pot més!
Primantech jo diria que esta més acabada que lehman brothers! Queda algu més apart que en noah¿ :riure:
Jomast ha escrit:
Padfoot ha escrit: A la banda de Primatech de moment sembla que hi ha en Noah, la Meredith, la Claire, en Peter, en Nathan, la Tracy (sembla que ara només va amunt i avall darrere en Nathan xD), en Matt i la Daphne (però que en el fons ella està d'espia pels de Pinehearst) i en Hiro i l'Ando que també van en contra dels de Pinehearst però que no tenen gaire clar que faran em sembla xD Ah, i l'Angela també, que tot i estar en coma va fent de les seves mentalment xDD

TUNSH; això em passa per no llegir seguit, jo diria que van més per lliure aquests... En Nathan em fa molta por, la claire no c no c axabara a pineheartst...
La Tracy té poques coses a fer desprès de veure que congela la gent i descobrir que va ser un conillet d'índies, i va seguint en Nathan que també xD Lo que la Daphne sigui espia, que semblava bona persona, no m'agrada, pobre Matt, no et pots fiar de ningú en aquesta serie, segur que ni de la tortuga u.u I el Hiro i l'Ando van fent el que poden, com sempre, però mai m'ha quedat clar si entenen massa el què passa amb els altres xD
Jomast ha escrit:
Padfoot ha escrit: I a l'altra banda queda l'Arthur, en Mohinder (que tard o d'hora acabarà tenint els remordiments de consciència típics que té ell sempre, s'estan començant a repetir els guionistes xD), en Knox, la Daphne, en Flint (el calvo gros que treu flames blaves) i en Sylar (que jo crec que si que va frenar en Peter perquè no es matés al tirar-lo per la finestra, i que per tan no és gaire segur que s'hagi passat al 100% a la banda de l'Arthur). Llavors queda l'Elle (tela l'escena a l'avió xD) que si realment li treuen els poders deixarà de tenir importancia a la sèrie i la deuran fer desaparèixer d'alguna manera...
SI en mohinder tindrà el s remordiments però ja haura fet tot el mal possible! Haura trobat la manera d'aplicar la formula! Però com que roma no paga els traidors quedara amb l'esquena descoberta i tornarà al seu merda piset.
En Mohinder se m'està fent pesat, i el pare Petrelli no em cau gens bé. En canvi en Sylar sembla bona persona i tot, jo també crec que deu haver fet que en Peter no es fes gaire mal xD I la Claire i l'Elle són amigues però fan veure que no. Això serà una guerra Àngela/Arthur pels nens, quina familia, sempre la lien.

Jomast ha escrit:
Padfoot ha escrit: Per cert, em sembla que la Maya ja l'hem vist prou, o almenys durant un temps, ara que ja no té el poder ja no hi pinta gairebé res a la serie xD I parlant del poder, creieu que a l'Arthur també li agafaran els seus atacs? O amb lo sobrat que se'l veu sempre els controlarà perfectament? xD
L'arthur es el dimoni i ja no te atacs, tot ell es dolent T_T
La Maya al final es compedirà d'en Mohinder quan hagi tingut remordiments de conciència i acabaran junts una temporada
La Maya tornarà algun dia amb en Mohinder, i l'Arthur crec que els atacs els té superats, sembla que té poders i solucions per tot xD


Val, ara prometo que quan la Meri faci el resum del següent capítol el comentaré abans que surti el 9! :wink:

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Re: Herois - Ritme EEUU - Spoilers!!

Entrada Autor: Padfoot »

Després del resum del capítol de fa dos setmanes... toca el del capítol d'avui! xD

No sé vosaltres però a mi m'ha agradat molt el capítol. Totes les coses lligades amb la primera temporada fan recordar els vells temps! Detalls com que el tren que fa descarrilar la Meredith fos el mateix que la Claire rescatava l'home aquell... mola :mrgreen:

Després del capítol d'avui encara em cau pitjor l'Arthur! Visca l'amor pels seus fills! xDDD El que no entenc... si en Linderman va "curar" l'Angela perquè oblidés totes les idees que li havia taladrat l'Arthur, per què més endavant a la primera temporada l'Angela estava d'acord amb tot el pla de fer explotar Nova York? Se suposa que aquest era el pla de l'Arthur i a part en Linderman no sembla que n'estés gaire convençut en el capítol d'avui. Creieu que en Linderman sabia que l'Arthur estava viu i aquest el va seguir manipulant? O que va apropiar-se de les seves idees i va seguir endavant pel seu compte convencent també a l'Angela?

A part d'això, no sé si el l'ordre cronològic l'han respectat massa, sobretot amb la part d'en Sylar i l'Elle, tota l'estona en Sylar està dient (o pensant) que ha matat només un home (el de la telekinesis) i quan s'acaba tot el merder en Noah puja al taxi d'en Mohinder. Si en Mohinder ja està a EEUU vol dir que en Sylar ja ha matat al seu pare... i no quadra gens xD

I per últim la part del present. Pobre Usutu!! :cry: No calia carregar-se'l d'aquesta manera pobret :( I ara en Hiro què??? No pot ser que se'l carreguin! En Hiro és massa carismàtic com perquè se'l carreguin. Però clar amb l'Arthur allà... anant bé es quedarà sense poders ara pobre Hiro! Acabarem fent una col·lecció d'ex-herois al pas que anem xDD

And that's the end of my summary! xD

Ah si, falta el video del capítol de la setmana que ve xD
Spoiler:


Us heu fixat que surt una imatge de cada un dels bàndols? Tot i que hi ha una persona en un bàndol que no em quadra! Petri misteriiii, petri emocióoooo xDDD
PD: Us heu fixat que en aquest capítol enlloc d'aparèixer la imatge del logo típic d'Herois ha surtit el de Villans? xD
Imatge

Respon