Herois - Ritme EEUU - Spoilers!!

Subfòrum per comentar les sèries o programes de televisió que més us interessin.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Re: Herois - Ritme EEUU - Spoilers!!

Entrada Autor: Padfoot »

Teniu temps, però estaria bé que ho fessiu abans, que sino us en oblidareu :elis xD

Avatar de l’usuari
Jomast
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1292
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Rang: Tècnic
Contacta:

Re: Herois - Ritme EEUU - Spoilers!!

Entrada Autor: Jomast »

AHHH ALERTA!!!
Imatge
Aquest capítol final de Herois m'ha creat un bon cacau mental :atontat
A veure, no queda gens clar quin és el moment que canvien el futur..., no sabrem mai per que la claire vol matar a en Peter i l'ando a en Hiro, ni que és el que feia esclatar el món si no recordo ben bé, per que pel que entenc tot ja s'ha acabat no???
:cabrejat: :cabrejat: :cabrejat: ENS HEM QUEDAT SENSE SABER MOLTES COSES!!!


Padfoot ha escrit:Oooooh (per fí xD) s'ha acabat el volum 3!
no c no c, poser en els fons millor així i no allargar-ho inútilment
Padfoot ha escrit: Tan liat que semblava tot, i au ja està tot solucionat! Ens carreguem els dos edificis que es feien competència i ja està!
PIM PAM; ara que faran? :nose
Padfoot ha escrit: A Primatech, aprofitem el follon i ens carreguem uns quants dolents que no sabiem que fer-ne... i la Meredith i en Sylar sobreviuran? La Meredith mai s'ha cremat al llençar les seves flames, però sempre poden dir que l'ha palmat al caure-li mig edifici a sobre... I en Sylar en principi té el poder de la Claire, per molt fet caldo que estigui el cos ressucitaria al treure-li el vidre del cap... però si el cos es crema del tot i acaba fet cendres... així si que no hi deu haver remei no? Opcions a favor de ressucitar: en Sylar és un personatge molt carismàtic com per desaparèixer així d'aquesta manera. Opcions en contra: Potser porta molt temps fent de dolent ja... (fins i tot a fet de bo xD) i tampoc és qüestió d'anar-se repetint que al final ja cansa...
Segur que es salven tots, si en sylar va sobreviure a la primera temporada... això no es res. A matar a tots han anat molt a saco no? M'ha semblat molt inútil tot allò de narlos a buscar i tota la pesca..
Padfoot ha escrit: A Pinehearst, també aprofitem el tema per desfer-nos d'en Knox i en Flint. En Peter confirma la seva tendència de deixar de ser un empanat des que no té poders i es dedica a destrossar-tot tot, tot i tot, sudant d'en Nathan (cosa que abans hagués estat impossible que fes!) Però potser una mica més d'intent de diàleg amb en Mohinder hagués fet més pel seu personatge. I llavors primer la Daphne robant un vial per l'Ando, i després en Hiro i la Daphne arribant al moment precís que la Tracy robava la fórmula... molta casualitat no? xD I al final tornem a tenir un Peter amb poders (un només! xD) tornarà a ser l'empanat d'abans? O al tenir-ne només un millorarà una mica? xD I en Hiro s'ha quedat definitivament sense, però ara l'Ando si que en té (per cert, tot allò d'aquell futur de l'Ando atacant en Hiro què? S'han oblidat de posar-ho en algun lloc? O donen per fet que ja s'ha canviat tan el futur que ni s'hi acosten?) Per sort amb la gran inteligència d'en Matt (no era capaç d'aprovar l'examen per ser detectiu i s'enrecorda de la teoria de la relativitat de l'institut? xD) poden transformar el poder de la Daphne en el d'en Hiro en dos segons xD
En matt era molt tonto, no entenc com s'ha despertat tant. Que farem ara amb en Hiro sense poders?? No serà el mateix
Padfoot ha escrit: Total, que en Mohinder s'ha curat (afegint-se algun poder se suposa) i s'ha pirat amb la Tracy. En Nathan s'encamina a ser el dolent del volum 4, on el govern perseguirà la gent amb poders (això ja pintava en un futur de la primera temporada amb en Nathan (que al final era en Sylar si no recordo malament) com a president no?), per tan se suposa clarament que en Peter+Claire+Matt+Daphne+Hiro+Ando seran el grupet de bones persones perseguides per la justícia, i només faltaria saber l'equip Mohinder+Tracy s'unirien a en Nathan o a l'altre equip. (A part de totes les noves coses que es vagin inventant of course).
A tu ja t'agrada que s'hagi curat oi?? xD, una recomanació als biòlegs: us costa molt fer totes aquestes pocions màgiques, però tant sols sous uns objectes de usar i tirar... només us utilitzen a totes les pelis. Quan tenen el que volen de vosaltres us tiren com un kleenex usat, potser que us ho feu mirar ... :think:
Padfoot ha escrit: I ara fins el dia 2 de febrer... res de res :cry:
:'(
Padfoot ha escrit:
Spoiler:
Promet :celles


per cert no has dit res d'en Nathan... tanta feina a desfer la companyia per fer-ne una altre estatal que faci el mateix? :boig: , per cert has vist que era l'Obama? xD


ah i mireu això xD

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Re: Herois - Ritme EEUU - Spoilers!!

Entrada Autor: Padfoot »

Eiiiii! Que ahir (o sigui avui per nosaltres) va tornar Herois!! Ja tocavaaaaaaaa!!

Ara que no sembla que hagi canviat gaire de moment eh? xD

Tal com ens van pintar al final del volum 3, ara el dolent és en Nathan, amb l'ajuda de l'Angela i en Noah... quina originalitat xD

Sembla que tot està igual que al principi, en Mohinder segueix fent de taxista (i això que a l'India era Doctor en Genètica... si és que els biolègs estem fatal xDDD), en Peter intentant salvar gent, en Hiro i l'Ando al Japó (tot i que ara girats xD), en Matt intentant portar una vida normal, etc. i de cop... tots tancats en un avió i ja l'hem liat! xDD

En Peter quan apendrà que en Nathan i sa mare no fan mai res de bo i sempre l'estan liant? I la Clare amb en Noah igual... sempre estan ficats en merders lletjos... no cal escolta converses de telefon per adonar-se'n xD

La visita del Mr. African Isaac a en Matt que hi pintava? Ara se li ha quedat el poder aquest per sempre o que? Perquè avui no ha servit pas per res. :roll:

I els poders d'en Peter? Ara ha d'anar tocant a la gent un per un per obtenir-los o què? I els va acumulant tots com abans o només en pot tenir un? Perquè quan estava allà a l'avió aguantant-se per no sortir disparant que li costava volar i aguantar l'avió amb el superpoder d'en Mohinder?

I en Sylar de moment ha sigut l'únic que ha pogut escapar-se d'aquesta nova "organització"... creieu que ara investigarà a veure qui són i acabarà ajudant als altres herois o seguirà a la seva olla buscant el seu pare mentre no el tornin a perseguir a ell?

Total, que no sé si m'ha agradat o no xD Com ha capítol ha estat bé, però no sé si com a inici d'un nou volum promet gaire... a veure la setmana que ve com continua la cosa.

Ah, i com sempre, promo del pròxim capítol!
Spoiler:
PD: En Hiro està grillat... m'he partit amb la seva imitació de la BatCova, la disfressa i tot allò xDD

Avatar de l’usuari
Jomast
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1292
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Rang: Tècnic
Contacta:

Re: Herois - Ritme EEUU - Spoilers!!

Entrada Autor: Jomast »

Aquest refutut fòrum del nassos m'ha esborrat el meu anteriror missatge i ara meri et quedes sense contestació perque no tinc més temps avui :bah.

A veure fins 5 minuts abans del final estava totalment decepcionat amb aquest nova temporada només es prometia un mas de lo mismo digne de vent del plà o del cor de la ciutat. PER SORT PER FI HA PASSAT ALGO, POTSER ES UN PLAGI DE LOST PERÒ ÉS AAAAAAAAAAALGOOOOOOO! :ok

Avatar de l’usuari
Jomast
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1292
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Rang: Tècnic
Contacta:

Re: Herois - Ritme EEUU - Spoilers!!

Entrada Autor: Jomast »

Vaja :no

AIIIIIii :atontat nooooo :boig2: la padfoot no s'en ha enrecordat. No passa reeeeeees. Avui em toca a mi :celles:

Doncs, tot i que s'han currat els efecte i exteriors... ai senyor ... :roll: :nose
Aquest guió no està gens currat...
Ja tenim lo de sempre: una companyia que els persegueix i... sorprenentment:
Han de fugir.
Es tant repetitiu que fins i tot la claire torna a casa com si res :mmm PROU SISPLAU PROU!!
xD


Ara que... en nathan anira fent de les seves fins que el caçador descobreixi que té poders i el tanqui a ell també?? anda que no es previsible

L'únic que em queda d'emoció per mirar es a veure qui és el pare d'en sylar... Ai quina mució

PD: lo dels sms de la claire del final totalment ridícul, no m'ha despertat cap mena de curiositat.

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Re: Herois - Ritme EEUU - Spoilers!!

Entrada Autor: Padfoot »

Per una setmana que no faig el resum el mateix dia que surt el capítol i ja ens queixem ehhh! :bah xD

Estic d'acord amb tu, s'està fent una mica repetitiu... i es veu bastant a venir això que dius, tard o d'hora en Nathan serà descobert o se'n penedirà i acabarà anant en contra del caçador (i en Noah encara que no tingui poders segur que també, quan vegi que a la Claire se li ha acabat el xollo i ja no tingui enxufe xD)... Almenys han tingut el detall d'aclarir-nos com funciona el poder d'en Peter, ara només pot anar d'un en un xD I al final la única pringada que continua presonera és la Tracy, això li passa per voler negociar amb en Nathan enlloc de fugir amb els altres xD

Per cert, estic una mica indignada amb el tema Daphne! Està morta i ja està?? En Matt se l'emporten en Mohinder i els altres i deixen el seu cadaver allà al mig? Perquè després casi ni se'n torna a parlar... Espero que l'acabin ressucitant d'alguna manera, que el personatge molava molt!

A veure si la nova història d'en Sylar amb el seu deixeble (xD) la continuen bé i li dona una mica de gràcia a la temporada! xD

Ah, i el tema dels sms de la Claire, el còmic d'aquesta setmana va sobre això, però no aclareix massa cosa més :roll:


Promo del pròxim!
Spoiler:

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Re: Herois - Ritme EEUU - Spoilers!!

Entrada Autor: Padfoot »

Bastant avorrit el capítol d'avui ehh! Sobretot la part del principi...

Tota la part d'en Nathan, amb la dona aquella del govern i la Tracy i blablabla... avorrit i innecessari! Que en Nathan i el caçador aquell no es porten gairebé ja ho sabiem, no feia falta tot allò.

Les baralles Noah i Claire, doncs també bastant vistes ja eh, podrien haver-ne escurçat un bon tros (com ara el menjar en família del principi) i deixar només el més important, i el tros de plorera del final xD Ara la Claire pensa tenir el noi peix dormint a la seva habitació per sempre? Amb lo fàcil que seria que s'amagués a sota l'aigua xDD

La part d'en Hiro i l'Ando, doncs també una mica rallant, tot el rollo aquest de l'India només perquè en Hiro se n'adonés que es pot ser un heroi sense tenir poders i rebre un fax? Que per cert, el fax aquest... al final hem vist que en Matt està perfectament bé... el Rebel pot endevinar el futur també? O es una trampa...

El millor tros la part d'en Sylar, igual que la setmana passada! M'encanta quan en Luke va xerrant, xinxant en Sylar, que sembla que en qualsevol moment se l'hagi d'anar a carregar però s'aguantaaaaaa! I al final el va a rescatar i toooot!! Creieu que hi ha alguna possibilitat que fossin germans? No sé perquè però abans m'ho ha semblat, quan explicava que anaven a veure ocells i tal. No m'enrecordo que va explicar en Luke o la mare sobre el seu pare a l'altre capítol, després si tinc temps m'ho tornaré a mirar. Faria gràcia els dos germans com a serial killers... xDDD

I m'he partit el cul amb el final, Peter, Matt i Mohinder a l'acció! xD

Apa, and that's all for today!
Spoiler:

Avatar de l’usuari
Jomast
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1292
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Rang: Tècnic
Contacta:

Re: Herois - Ritme EEUU - Spoilers!!

Entrada Autor: Jomast »

:yawn:
Em sap greu però crec que plegaré de mirar la serie.
Estic totalment d'acord amb tu Padfoot i és més jo quan ha veia sentia ràbia, ràbia de la mateixa historieta de sempre amb la claire i en noah, en sylar, l'ando i en hiro, per fer això que posin reposicions dels capítols de la primera temporada. I és una de les coses que no suporto! :cabrejat:

No m'ha despertat la mínim interès saber qui és el pare d'en sylar i encara menys en Rebel.
En rebel serà en Natahan o en Noah mateix quan s'enteri el caçador l'intentarà matar però el salvaran a l'últim moment.
El pare d'en sylar serà un iaio que dirà quatre il·luminades o serà algú important que no ens esperàvem...
:sleepy:

Eutanàsia a herois ja, no allarguem més l'agonia. :alcoholic

Avatar de l’usuari
Jomast
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1292
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Rang: Tècnic
Contacta:

Re: Herois - Ritme EEUU - Spoilers!!

Entrada Autor: Jomast »

osti padfoot!
He trobat un capítol molta raro de Herois :S :nose
a veure que et sembla:
http://www.megavideo.com/?s=seriesyonki ... onfirmed=1

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Re: Herois - Ritme EEUU - Spoilers!!

Entrada Autor: HpConan »

Encara em falta el 17, per veure... Però és que estic d'acord amb el Jordi.
Justament ahir, ahir al matí li deia a una noia de la facultat que estic plantejant-me deixar de veure Herois. xD XD
Hem pensat el mateix XD XD

És que ja cansa tanta tonteria... No sé què faré, la veritat. M'han dit que aquest últim és encara més rotllo... Depèn de l'humor amb què me'l prengui, abandonaré la sèrie XD XD XD XD XD XD

PD: I, sí... per la publicitat que m'han fet últimament... crec que faré una marató de Perduts i m'hi enganxaré XD XD XD XD
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Re: Herois - Ritme EEUU - Spoilers!!

Entrada Autor: Padfoot »

No sé perquè però abans d'obrir el video ja m'imaginava que seria alguna cosa així Jordi... xDDD

Maaarc! Resisteeeeee! No a Loooooost!! xDDD

Respecte el capítol d'ahir... té alguns tocs de la primera temporada, capítols tipus Company Man i tal, però clar, al final repeteix bastant eh... I ara enlloc d'explotar Nova York, perilla que exploti Washington :roll: A veure com ho continuen

I fins aquí el meu gran comentari d'avui xD
Spoiler:

PD: Una cosa bona almenys, és que la Daphne està vivaaaaa :mrgreen:

Avatar de l’usuari
Jomast
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1292
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Rang: Tècnic
Contacta:

Re: Herois - Ritme EEUU - Spoilers!!

Entrada Autor: Jomast »

LOOOOOOOOOOSTTTT LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOST
MERIMIRALOST!!!! :elis :elis :elis :elis :elis
TOTS A MIRAR LOOOOOOOOOOOOOOST :pray:

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Re: Herois - Ritme EEUU - Spoilers!!

Entrada Autor: Padfoot »

Siiiiiisisiii!!! Un capítol que m'ha tornat a agradaaaaaaar! :ballar: :ballar:

Ja tocava eh, per fí he acabat de veure el capítol amb ganes de més! Feia temps que s'acabaven i em quedava ben igual...

Va anem per parts! xD

Sandra & Claire & Alex: En Noah tota la vida pensant que tenia una dona tonta i mira-la com s'espavila! xD No us sembla a vosaltres que l'Alex sense ulleres té una retirada a una mena de barreja Peter+West? Quina poca varietat que té la Claire xD Però calia que la Claire també es fugués amb ell per després acabar tornant cap a casa? O era una escusa per tirar-se a la piscina? xDD I ha tornat en Doyle! Aquest home sempre m'ha fet molt fàstig... a veure si la Claire no té remordiments de consciència i passa d'ajudar-lo.

Sylar & Luke: Ja queda menys per conèixer el famós Mr. Gray. Ara ja sabem d'on li ve la mania aquesta d'obrir caps a la gent... M'imagino una batalla pare contra fill a veure qui s'obre el cap abans! I amb en Luke per allà deixant anar descàrregues de microones xD

Nathan & Noah & Danko (& Peter & Matt ja posats xD): En Noah realment encara no sé de part de qui està xD Quan en Matt i en Peter entren a l'edifici (m'encanta quan van de guais tots dos manant als guardies que han de fer, en Peter sembla que hagi nascut per fer això xD) és en Noah qui explica el punt dèbil que tenen no? I en canvi després quan han de fer l'intercanvi amb en Peter, en Nathan li diu allò de Noah recorda que en Peter pot escoltar el que penses i en Noah intenta avisar en Peter que és una trampa i fins i tot somriu quan veu que en Nathan se l'emporta volant... Com pot ser que mai sapiguem de part de qui està aquest home!! xD Oh, i l'Angela... sort que havia de retirar-se ella... sempre també controlant-ho tot! Què deu haver vist ara... the game has changed!
I en Matt!! Allò del quadre resulta que eren bombes! L'han convertit en un Kamikaze xD Només que en Peter estés al cas i el passés a buscar ja se n'aniria a norris el pla per això... tot i que possiblement acabarien fent buuum tots dos! xD

Ah, per cert, m'agrada que en Peter pugui decidiri agafar el poder quan ell vulgui... li dona una semblança amb el del seu pare, amb l'avantatge que l'altre no el perd però l'inconvenient que només pot anar d'un en un xD

New Heroes next Monday on NBC!
Spoiler:

Avatar de l’usuari
Jomast
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1292
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Rang: Tècnic
Contacta:

Re: Herois - Ritme EEUU - Spoilers!!

Entrada Autor: Jomast »

xD al final els he mirat... :lol:
Veig que han trobat el gustillo amb els flashbacks eh xD.
Aquest últim capítol han millorat força. :ok Però no es com abans xD :no
En fi segueixen l'estil cor de la ciutat, nem tirant i inventant coses per nar fent i ale algun dia la gent no ho mirarà per repetitiu tancaran l'aixeta i s'acabarà xD.
Segur que en matt es salva xD em sap greu però és aixins.


PD: Fuá l'ultim capitol de lost m'he quedat de pedra 8O

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Re: Herois - Ritme EEUU - Spoilers!!

Entrada Autor: Padfoot »

Mica en mica sembla que es va recuperant la serie no? :mrgreen:

Del capítol d'avui, tota la part d'en Sylar amb el seu pare genial! Sembla que el pare d'en Sylar també ha d'anar obrint el cap de la gent per pendre'ls els poders no? M'ha encantat que en Sylar el deixés viu i d'aquella manera... però s'ha emportat el conill xDDDDD I li deixa de regal a en Danko! xD

I parlant d'en Danko i companyia... Per la conversa que té amb l'Angela... i si tingués algun poder amagat ell també? Això de que tothom morís menys ell... però ara si que ha descobert en Nathan i se li ha acabat el txollo! En Noah suposo que aguantarà seguint-li el fil tot i que la Claire ja no tingui free pass... I no us ha semblat que en Nathan estava molt lligat amb el tema Rebel avui? Ell sol no pot ser però potser ell i algú altre compinxat... o simplement en Rebel també ha enviat missatges a en Nathan pel tema de la Tracy i de la Claire...

La part d'en Doyle i la Claire ha sigut la que m'ha agradat menys, no he entès perquè havia de posar-se a treballar a la botiga de còmics :roll: Però es veia a venir que acabaria ajudant en Doyle :celles:

Ah que ja m'en descuidava... en Hiro i l'Ando! El nen aquell és el fill d'en Matt de la primera temporada? Pot ser molt divertit veure aquest parell fent de cangur! xDD

La setmana que ve s'agafen descans... però d'aquí dues setmanes:
Spoiler:

Respon