Qui és l'hereu de Gryffindor?

Envia els teories sobre els llibres i comenta'ls!
Regles del fòrum
Recordeu a escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum

Qui és l'hereu de Gryffindor?

Harry Potter (per part de la Lily)
8
7%
Harry Potter (per part del James)
40
37%
Algú però el Harry no.
40
37%
No queden hereus vius.
19
18%
 
Vots totals: 107

Avatar de l’usuari
Jomast
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1292
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Rang: Tècnic
Contacta:

Entrada Autor: Jomast »

Què considereu príncep?

Avatar de l’usuari
voldy
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 261
Membre des de: dg. set. 21, 2003 2:00 am
Ubicació: Vila de Gràcia

Entrada Autor: voldy »

Roser.. Has fet el que sempre et queixves que la gent feia!! Estaven parlant irònicament i fent broma, no cal dir 'quina jilipollada de deducció'. :wink:

Per altra banda, està clar que l'hereu de gryffindor - i príncep mestís- és una cabra.
Ho explico: Els descendents de Gryffindor són els únics que poden eliminar realment en Voldemort. L'últim descendent viu que quedava, que va viure temps ha, ho sabia (és el que té que et matin dues germanes, tres germans, vuit cosins, els avis, els pares, i tots els tiets i tietes...) i com que teia por de morir i que s'acabés el seu llinatge, tant fos per previsió com per paranoia persecutiva, la qüestió és que va decidir f*llar-se una cabra.
Al cap de pocs mesos va ser mort, i l'Slitherin de torn i el seu club de fans van respirar tranquils, segurs d'haver acabat amb tots els Gryffindor.
Però no va ser aixío, perquè aquella cabra va tenir un petit cabrit, que abans d'acabar a la graella d'una família muggle també va tenir descendència. I així durant molts i molts anys. I durant aquest temps tothom es pensà que realment no quedaven Gryffindors, fins que, al cap de molt temps, després d'una investigació llarga i feixuga -i sense cap beca d'investigació!- l'Albus Dumbledore va descobrir la veritat. I es va posar mans a la feina.
Com que no podia anar a Armènia (on tot apuntava que vivia la cabra en qüestió), va donar la important missió secreta al seu germà Aberforth, que va ser qui la va trobar i la va amagar. Durant molts anys van intentar, mitjançant encanteris, de fer-li extreure els seus poders adormits que residien en la seva sang. Però tot va ser endebades, i a més, l'Aberforth va ser condemnat durant uns dies per aquelles accions.
Però amb la profecia de la Treawenly, tot va quedar clar: És en Harry qui ha de matar en Voldemort, però només serà possible amb els poders dels Gryffindor.
Al sisè llibre, doncs, per prescripció d'en Dumbledore, en Harry mantindrà relacions se*uals amb la cabra -el princep mestís, car té sang humana i de cabra!- i així adquirirà els poders de la sang de la cabra. En Voldemort podria respondre a això vi*lant a la Hedwig, per fer enfadar al noi, més que res. Al setè llibre, en Harry, podrà, definitivament destruir en Voldemort, però com a seqüeles perpètues de tot això, no podrà sortir mai més de casa seva sense dur un bon jersei de llana pura. Ah! I també sabrà belar, cosa que, sumat al fet de ser Parseltongue, li obre una magnífica carrera com a treballador del zoo.
Cridem qui som i que tothom ho escolti. I en acabat, que cadascú es vesteixi com bonament li plagui, i via fora! que tot està per fer i tot és possible.

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Buaaaaaa...... calis!!! Era una parida paridosa!!!!!! Buaaaaa!!! Saps agafar menys "gràcies" (si es pot considerar amb aquest terme) que jo!! Que ja és diiir!! :wink:

Bé... voldy, interessant, la teva teoria.... El sisè llibre serà "Harry Potter i l'aliança amb el cabr*" ( :roll: ) Hehe. En castellà sonaria més 'fort'.
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
Lady
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 141
Membre des de: dg. març 21, 2004 7:00 am
Ubicació: Barcelona ciutat

Entrada Autor: Lady »

El Harry és qualsevol cosa menys l'hereu de Gryffindor... el Ron mmmmmm... amb tants germans no pot ser... no? A mi el que més em fot és no saber res dels avis... però res...algú sap alguna cosa? Jo l'únic que recordo és que quan el Harry es mira en el mirall Gised veu a tota la seva família: avis, tiets i jo que sé més... veu a molta gent no només als seus pares... (això a la peli no és així) i jo em torno a preguntar , TOTA LA SEVA FAMILIA ÉS MORTA ???????? :?: Només queden uns miserables tiets per part de mare?

Avatar de l’usuari
calis
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 611
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Ubicació: Les masmorres
Contacta:

Entrada Autor: calis »

1a cosa: FEu moderador al voldy perquè em pugui moderar amparant-se en la llei

2a cosa: Conan, m'alegro que facis bromes!!! Però al propera vegada senyalitza-ho millor!!! Si no em poses un ( v ) no et puc pillar!!!

i 3a cosa: Sí, tota la família del Harry està morta, després...sabrem més coses dels seus avis al sisè llibre, tot i que no seran de gaire pes dins l'argument....
(sí, són 3 ulls)

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

calis... el voldy també ha fet una broma i no ha posat res... I ja s'entenia... no?
//Voldy: No era borma!! :evil: //.
Una parida tan paridosa no podia ser certa!! No té ni cap ni peus la deducció! Hehe.
Per cert, què has dit que et possi quan faig una broma?? Una V? 8O

Per cert... Sí... Lady.. toooota la família Potter/Evans és morta... Una mica forçat, sí... però és que havia de viure amb uns tiets horribles, no? No tot poden ser flors i violes, no?

Doncs apa, adéu!
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
Lady
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 141
Membre des de: dg. març 21, 2004 7:00 am
Ubicació: Barcelona ciutat

Entrada Autor: Lady »

El Harry és l'hereu perquè:

- El seu signe del zodiac és Lleó, i Gryffindor té com a mascota un lleó.
- Quan agafa la vareta per primera vegada (la seva) teru unes llumetes vermelles i grogues (els colors de Gryffindor).
- Treu l'espasa del barret..
- Voldemort el vol matar


Ho vaig veure a harry latino... que en penseu?

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

:lol: :lol: :lol: :roll: :roll: :roll: :lol: :lol: :lol: :roll: :roll: :roll:
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
illuminati
M.A.G
M.A.G
Entrades: 302
Membre des de: dg. nov. 14, 2004 2:13 pm

Entrada Autor: illuminati »

jo això tmb ho he legit, xo q vols q t digui.... no sabem el color de les espurnes de la vareta dels altres... i si l Voldemort el vol matar, ha de ser xq s d Gryffindor?? M'imagino la sala comuna d'Slytherin, amb una pancarta sobre els sofas:
MORT A GRYFFINDOR!!!!!!!
Riure Riure Riure Riure Riure Riure Riure Riure Riure Riure Riure
La c!!!!!!!!!

~No hay cárcel ni tumba para el canto libertario!~

Imatge

lali

Entrada Autor: lali »

Harry Potter (per part del James)

Avatar de l’usuari
Jomast
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1292
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Rang: Tècnic
Contacta:

Entrada Autor: Jomast »

Lady ha escrit: - Quan agafa la vareta per primera vegada (la seva) teru unes llumetes vermelles i grogues (els colors de Gryffindor).
Tros de botifler

Avatar de l’usuari
diego potter
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 106
Membre des de: dj. feb. 10, 2005 7:32 pm
Ubicació: Dormitoris de Gryffindor
Contacta:

Entrada Autor: diego potter »

Pero, que li surtin aquets colors no ho justifica.

Avatar de l’usuari
Joel SO
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 67
Membre des de: dc. març 02, 2005 6:27 pm

Entrada Autor: Joel SO »

te mes probavilitats de ser en Harry(per part de James) que no pas que no sigui ell.

Avatar de l’usuari
diego potter
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 106
Membre des de: dj. feb. 10, 2005 7:32 pm
Ubicació: Dormitoris de Gryffindor
Contacta:

Entrada Autor: diego potter »

Si pero si ho sigues el barret l'hauria ficat directamen a Grifindor.

Avatar de l’usuari
Joel SO
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 67
Membre des de: dc. març 02, 2005 6:27 pm

Entrada Autor: Joel SO »

El barret ba tenir duptes per que savia que era un gran bruixot i de la decend :D :D :D :D :D :D :D :D encia que venia.

Bloquejat