De quina residència sou?

A aquest fòrum envia-hi les teves opinions i dubtes sobre els llibres.
Regles del fòrum
Recordeu a escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Berny Potter
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 11
Membre des de: ds. set. 13, 2008 8:13 pm
Ubicació: Barcelona

Re: De quina residència sou?

Entrada Autor: Berny Potter »

Jo he fet el test i m'ha sortit Ravenclaw. Era la que més m'agrada per tot i esta molt bé perque son els inteligents. Tothom vol anar a Gryffindor perque hi va el Harry pero hi han residencies que son molt millors que Gryffindor, esta clar.


Fora Slytherin

Avatar de l’usuari
Marta Potter Weasley
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 249
Membre des de: dg. jul. 12, 2009 8:57 pm
Nom: Marta
Rang: Futura dona del Daniel Faraday
Ubicació: Al cau!

Re:

Entrada Autor: Marta Potter Weasley »

A mi m'agradaria anar a Gryffindor perquè ia li he agafat carinyu anant a tots els llibres en aquesta, però lo del valor...
A Slithering segur que no, els de Hufflepuff són com els més burros no? Crec que aniria amb els de Ravenclaw que són els més llestos.
PÀGINES ARRANCADES!! amb l'anna_lovegood

Nova fic en solitari: Escarabats

Petons de:
Marta Potter Weasley

Avatar de l’usuari
Porcupintí-na
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 288
Membre des de: dl. juny 29, 2009 9:02 pm
Nom: Maria
Ubicació: Mussoleria

Re: De quina residència sou?

Entrada Autor: Porcupintí-na »

Els de Hufflepuff no són burros!! Són molt esforçats i molt humils, i jo els trobo simpàtics. Crec que aquesta fama de tontos que s'han guanyat no se la mereixen. Igualment, jo aniria a Ravenclaw o a Hufflepuff, perquè dubto que em posi a Griffindor perquè el meu valor i coratge és inexistent, i menys a Slytherin, ja que no em mola el rotllo forces del mal.
"-Escolta, ¿Per què li dius Porc, al mussol?- va preguntar el Harry al Ron.
-Perquè el meu germà és burro-va dir la Ginny- En realitat es diu Porcupintí."

QUINA NIT TAN JOIOSA, LA D'AVUI!

martaboldu
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 5
Membre des de: dc. jul. 08, 2009 4:33 pm
Nom: Marta

Re: De quina residència sou?

Entrada Autor: martaboldu »

jo segur que aniria a slytherin. soc astuta i tal.. o a ravenclaw. no soc tonta, almenys. Pro no tinc ni valor (soc una cagada) ni soc treballadora (que va..).

Avatar de l’usuari
Hermione-Ginny
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 72
Membre des de: ds. feb. 07, 2009 8:27 pm
Nom: Anna Júlia
Rang: Semi-Shek Idhuniana
Ubicació: Kelesban, Idhun

Re: De quina residència sou?

Entrada Autor: Hermione-Ginny »

Slytherin no és de les forces del mal! Són els que hi van! I, jo, aniria o a Ravenclaw, perquè sóc molt llesta :riure: , o a Slytherin, perquè també sóc astuta, però a les altres no encaixo: Em fan por les algues del mar :o i no soc gens treballadora.
Les meves ciutats: http://quidditch.myminicity.es i http://myrtles-city.myminicity.es
La meva FanFiction: Anne Danièle i la fada blanca (FF comunitaria)

IDHUNITA POWEEEEERR!!!!!

Avatar de l’usuari
ginny loovegod
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 214
Membre des de: dc. maig 28, 2008 10:15 pm

Re: De quina residència sou?

Entrada Autor: ginny loovegod »

Pos la veritat, no sé.... :nose

la veritat és que crec que si anés a Hogwarts el barret tindria un dilema i a veure si em treuen de Hogwarts o han de crear una nova residència, perquè:

GRYFFINDOR: sóc valenta en segons quines coses. per exemple, si algú s'estigués ofegant em tiraria a l'aigua per salvar-lo sense dubtar, encara que signifiqués sacrificar la meva pròpia vida, ho tinc clar. Però en coses com fer entremeliadures sóc més cagada que el gat dels veïns, i mira que això és ser moooolt cagat. Per altra banda, o almenys això crec, no sóc arrogant ni egocèntrica.

HUFFLEPUFF: Sóc justa i molt lleial, creure'm superior no és precisament el meu fort, i sóc molt reballadora, exepte quan es tracta d'ordenar la meva habitació. però tot i que la meva habitació sigui una lleonera, tots els altres llocs, com ara la meva taquilla, estan impecables.

RAVENCLAW: Tot i que no sigui una nena prodigi, no sóc tonta, però encara que em prengui molt en sèrio els estudis (a vegades una mica massa i tot), no m'agrada gens estudiar.

SLYTHERIN: tot i que les forces del mal no em vagin (per molt que, com molt bé han dit alguns usuaris, Sly no significa necessàriament "màgia negra"), tinc els meus punts de crueltat, encara que jo no m'atreviria a dir que són precisament el sque es diu malvats. Jo més aviat els definiria com graciosos. Per altra banda, tot i que m'agradi pensar el contrari, probablement si em posessin a Sly me n'aniria.

d'altra banda, molts tests em diuen que hauria d'anar a gryffindor (potser un o dos a ravenclaw).

i, no sé, per més que quan era petita gryffindor era el meu ídol i no olia sentir a parlar de les altres residències (i, encara que no m'agradi, em sembla que el meu subconscient segueix pensant el mateix), totes m'agraden.

Si és que ja ho vai dir en un altre tema, que a mi només em defineix una paraula: AMBIGUA.

Avatar de l’usuari
Tooru
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 146
Membre des de: ds. març 15, 2008 1:47 pm

Re: De quina residència sou?

Entrada Autor: Tooru »

.
Tooru l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. juny 14, 2011 12:23 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Vivim en 2 mons:
En el de la realitat fem el nostre caràcter
mentres que en el regne dels somnis descobrim
el millor de nosaltres
.

Avatar de l’usuari
ullal
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 128
Membre des de: dt. ago. 18, 2009 11:42 am
Nom: Neus
Rang: Cànid
Ubicació: En un lloc massa lluny del paradis

Re: De quina residència sou?

Entrada Autor: ullal »

Penso que aniria a gryfindor tot i que en un principi no compleixi tots els requisits per formar-ne part,
pero crec que al final conta mes la voluntat de un que no pas les virtuts o defectes que pugui tenir. :clap:

crec que en més d'una ocasio el barret ha escoltat les preferencies dels alumnes i en Dumbledore mateix li confesa
a l'Snape que pensa que es trien les residencies masa aviat.

total que un autentic gryfi no neix sino que es crea a la propia residencia (i per extencio tots els altres.)


bueno no se si ha quedat molt clara la meva teoria... :celles:
Després de 19 dies i d'una bona dossis de vergonya i sentiment de culpa ja hi ha nou capítol de l'Autèntica Historia d'en Harry Potter. Sigueu benevolents i llegiu i comenteu-lo molt. Gràcies.

Avatar de l’usuari
Sirius Potter
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 2
Membre des de: dj. set. 03, 2009 11:47 am

Re: De quina residència sou?

Entrada Autor: Sirius Potter »

Jo em sembla que aniria a Gryffindor .
Perquè vaig fer un test, xDxD :riure:

Avatar de l’usuari
anna_lovegood
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 92
Membre des de: dj. oct. 01, 2009 6:58 pm
Nom: Anna
Ubicació: Ducsdemel

Re: De quina residència sou?

Entrada Autor: anna_lovegood »

jo potser soc astuta tipo sly... pero la veritat es que no tinc malicia xd
a Hufflepuff... no se justa i lleial potser si...pero treballadora? no ho soc senzillament
despres ravenclaw...trec bones notes i tal, pero no em veig allà no se,tinc la sensació que no hi "pego"
despres griffindor,valenta,home. no ho se.
potser acabaria a Hufflepuff o a grifindor...

P.D. os dec aver aburrit amb tot el rollo que he escrit xD

Avatar de l’usuari
nathalilupin
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 22
Membre des de: dg. nov. 16, 2008 4:15 pm

Re: De quina residència sou?

Entrada Autor: nathalilupin »

Jo aniria a Gryffindor, tot i que potser a Ravenclw també esteria bé, però prefereixo i escullo Gryffindor jaja.

Perquè tinc clar que ni a Slytherin ni a Hafflepuff pego jajaja

ilki
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 1
Membre des de: dv. set. 25, 2009 5:05 pm

Re: De quina residència sou?

Entrada Autor: ilki »

Jo crec que aniria a Hufflepuf o a Ravenclaw, perque jo crec que mai sería una Griffindor, el coratge i la valentia, per desgracia meva, es del tot inexistent en la meva persona UU y Slytherin, no se, jo sóc incapaç, per exemple, de copiar una redacció de internet o fer qualsevol d'aqueste tonterietes que molta gent fa, que potser son dolentes, pero una nimietat, jo soc incapaç. Hufflepuff, perque crec que sóc bastant humil, y Ravenclaw, perque sóc bastant tranquileta i crec jo, i no es per fer-me la xula, ni res semblant, que sóc una mica intel·ligent,

Avatar de l’usuari
jc_weasley
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 22
Membre des de: dj. set. 03, 2009 7:45 pm
Ubicació: Hogwarts

Re: De quina residència sou?

Entrada Autor: jc_weasley »

Jo em quedaria a Gryffindor però anar a Ravenclow no estaria malament... :ok :) A Hufflepuf :no no crec jo i a Slytherin mai de la vida!!!! :jawdrop: :jawdrop: :enterra :fuig

Avatar de l’usuari
_llunàtica
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 7
Membre des de: ds. ago. 04, 2007 5:01 pm
Nom: Magda
Ubicació: El nas de Grenouille

Re: De quina residència sou?

Entrada Autor: _llunàtica »

Coi, jo a tots els testos que he fet m'ha sortit Griffindor, però crec que tinc moltes característiques que es corresponen a Slytherin, també! I orgullosa que n'estic!(;
Quina Nit tan joiosa, la d'avui!

Professor Llagot:Harry?!
Harry Potter:Digui?!

Avatar de l’usuari
Porcupintí-na
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 288
Membre des de: dl. juny 29, 2009 9:02 pm
Nom: Maria
Ubicació: Mussoleria

Re: De quina residència sou?

Entrada Autor: Porcupintí-na »

_llunàtica ha escrit:Coi, jo a tots els testos que he fet m'ha sortit Griffindor, però crec que tinc moltes característiques que es corresponen a Slytherin, també! I orgullosa que n'estic!(;
Hahaha, é que, si ho penses, els Gryffindor i els Slytherin s'assemblen moltíssim, i per això sempre han estat enemistats xD
"-Escolta, ¿Per què li dius Porc, al mussol?- va preguntar el Harry al Ron.
-Perquè el meu germà és burro-va dir la Ginny- En realitat es diu Porcupintí."

QUINA NIT TAN JOIOSA, LA D'AVUI!

Respon