Que hauria pasat si...?

A aquest fòrum envia-hi les teves opinions i dubtes sobre els llibres.
Regles del fòrum
Recordeu a escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
ullal
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 128
Membre des de: dt. ago. 18, 2009 11:42 am
Nom: Neus
Rang: Cànid
Ubicació: En un lloc massa lluny del paradis

Que hauria pasat si...?

Entrada Autor: ullal »

bones,

fa dies que hi dono voltes i sempre penso el mateix, que hauria pasat si la jk hagués tirat per un cami totalment diferent del que va triar? :nose

ja se que en prinicipi pot ser bastan estupid i no aportar resni al mon de hp ni a aquesta web, pero és un defecte de familia que ja bé de lluny. :mrgreen:
us en fare cinc centims, de petita com és habitual els meus pares m'explicaven els tipics contes tradicionals de muggles que crec que tots coneixem, pero moltes vegades acabava amb el joc de que hauria pasat si..? exemple que hauria pasat si la blancaneus no hagues parat a la caseta dels 7 nans, i si la caputxeta hagues obeit a la seva mare....

be, segur que molts pensareu que no hi hauria historia, pero aixo nomes es una resposta de mandrosos i no serveix per aquest tema :no

aixi que us proposo un joc, refleccio o com ni vulgueu dir...
es tracta de respondre pero també de fer les preguntes que se us acudeixin...
només una norma si us plau, no es tracta de crear una fanfic sino només de desenvolupar una linia argumental.

a veure la primera pregunta que se me fet sempre ja que cambiaria la saga practicament des de l'inici, o no:

que hauria pasat si en Harry no s'hagues topat amb en Malfoy abans de la tria i no hagues tingut perjudicis a la hora d'anar a Slytherin?


pd: administradors/moderadors, no se si el tema ha d'anar aqui o a temes freaks si ho creieu oportu move-ho on estigui millor.
Després de 19 dies i d'una bona dossis de vergonya i sentiment de culpa ja hi ha nou capítol de l'Autèntica Historia d'en Harry Potter. Sigueu benevolents i llegiu i comenteu-lo molt. Gràcies.

Avatar de l’usuari
lunalovegood
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 248
Membre des de: dl. nov. 21, 2005 9:03 pm
Ubicació: a la sala comuna (em toca d ravenclaw, no?) fent el mandra i am el cap a la lluna...

Re: Que hauria pasat si...?

Entrada Autor: lunalovegood »

Ostres, ara m'has fet pensar!

Suposem que el Harry no s'hagués trobat ni amb en Malfoy a Madame Malkin's ni amb el Ron al tren (perquè és el Ron també qui l'influeix una mica). Deixant a banda el petit detall sense importància que potser hauria fet tard per agafar el tren, crec que... posem que hauria anat a Slytherin. Aleshores suposo que hauria fet amics allà (no tenen perquè ser el Malfoy, a Slytherin hi ha més gent no? encara que no surtin) i amb el temps, per molt que al començament els trobés antipàtics, per tal de no ser un marginat, segurament li sortiria la vena arrogant de son pare i s'hi faria.
Però és clar, això significaria que:
1-El Harry tindria un cap de residència que l'odiaria (cosa que li suposaria un altre trauma a la vida, a part del causat pels seus tiets)
2-El Harry no estaria a l'equip de Quidditch i el McLaggen ocuparia el lloc de caçador a Gryffindor
3-El Harry trauria més males notes (no té l'Hermione que li faci els deures), encara que això no canvii massa la història
4-El Ron es faria amic de'n Neville, per exemple, i serien un parell d'empanats de la vida. I l'Hermione se sentiria molt marginada i fins i tot potser es moriria durant l'atac del trol (és una mica tràgic, no?). Aleshores hi hauria dos fantasmes al lavabo de les noies i es faria amiga de la Gemma Gemmec (ara comencen les anades d'olla). El Harry deixaria de veure en Hagrid i aquest tindria un problema gros amb el Norbert (o Norberta), perquè no se'n podria desempellegar. Ostres! Què passaria si el drac anés creixent? Els de la conselleria se n'adonarien i el durien a Azkaban, on coneixeria el Sírius?
Però, creieu que els fills dels cavallers de la mort es voldrien fer amb en Harry Potter, el que va fer caure del poder els seus pares? Potser el seguirien com si fos un segon Innominable i, efectivament, motivat pels seus companys aduladors, s'hi converitria?

a part d'això, suposo que hi haurien moltes més coses... no sé, és molt complicat, eh! Realment, la JK té una imaginació desbordant!
-Però aquest jugador corpulent de Hufflepuff li pren la bomba, no recordo com se diu, em sembla que Bibble... No, Buggins
-Es diu Cadwaller! -exclamà la professora McGonagall al costat de la Luna

Avatar de l’usuari
Marta Potter Weasley
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 249
Membre des de: dg. jul. 12, 2009 8:57 pm
Nom: Marta
Rang: Futura dona del Daniel Faraday
Ubicació: Al cau!

Re: Que hauria pasat si...?

Entrada Autor: Marta Potter Weasley »

Jo crec que hagués anat a griffindor igualment, perquè ell volia anar amb el ron, ja s'havien fet amics.
PÀGINES ARRANCADES!! amb l'anna_lovegood

Nova fic en solitari: Escarabats

Petons de:
Marta Potter Weasley

Avatar de l’usuari
ullal
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 128
Membre des de: dt. ago. 18, 2009 11:42 am
Nom: Neus
Rang: Cànid
Ubicació: En un lloc massa lluny del paradis

Re: Que hauria pasat si...?

Entrada Autor: ullal »

lunalovegood ha escrit:Ostres, ara m'has fet pensar!

Però és clar, això significaria que:
1-El Harry tindria un cap de residència que l'odiaria (cosa que li suposaria un altre trauma a la vida, a part del causat pels seus tiets)
2-El Harry no estaria a l'equip de Quidditch i el McLaggen ocuparia el lloc de caçador a Gryffindor
3-El Harry trauria més males notes (no té l'Hermione que li faci els deures), encara que això no canvii massa la història

Gracies per dir que te fet pensar, és un dels compliments més macos que et poden fer. :mrgreen:

discrepo totalment en el punt un. (en els altres també una mica) :wink:

precisament amb el que sabem del princep, jo penso que l'Snape no el veuria tan com son pare i es fixaria més en com s'assembla a la seva mare i per aixo el tindria com al seu alumne preferit. aixo ens porta al punt tres ja que desdel primer moment tindria un exelent en Pocions i bé ja trobaria algu a qui acoplar-se per que li fes els deures, que amb aixo en Harry, continuaria igual de parasit. :lol2:

i pel que fa al punt dos segur que acabaria sen el caçador d'Slytherin que el tenen tampoc és cap maravella.


el que ja no me plantejat és com seria la relacio amb els cavallers de la Mort o amb els de L'Ordre del Fenix, potser en Dumbledore no li faria tanta confiança....
Després de 19 dies i d'una bona dossis de vergonya i sentiment de culpa ja hi ha nou capítol de l'Autèntica Historia d'en Harry Potter. Sigueu benevolents i llegiu i comenteu-lo molt. Gràcies.

Avatar de l’usuari
lunalovegood
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 248
Membre des de: dl. nov. 21, 2005 9:03 pm
Ubicació: a la sala comuna (em toca d ravenclaw, no?) fent el mandra i am el cap a la lluna...

Re: Que hauria pasat si...?

Entrada Autor: lunalovegood »

ullal ha escrit: precisament amb el que sabem del princep, jo penso que l'Snape no el veuria tan com son pare i es fixaria més en com s'assembla a la seva mare i per aixo el tindria com al seu alumne preferit.

i pel que fa al punt dos segur que acabaria sen el caçador d'Slytherin que el tenen tampoc és cap maravella.


el que ja no me plantejat és com seria la relacio amb els cavallers de la Mort o amb els de L'Ordre del Fenix, potser en Dumbledore no li faria tanta confiança....
Mmmm, :think: jo continuo pensant que l'Snape l'odiaria igualment, crec que estant a Slytherin el Harry es tornaria més prepotent i, per tant, també més semblant al seu pare.

Quan fessin segon, efectivament, el Harry tindria l'oportunitat de convertir-se en caçador, però no sabem si els suborns del Malfoy influirien la tria o si aquest fet l'enemistaria amb l'altre alumne.

Lo del Dumbledore, sé què dir-te, penso que, sabent com és el director, sí que confiaria en ell (i molt probablement s'hi veuria identificat i intentaria dur-lo pel bon camí). de totes formes, continua sent el fill del James i la Lily!

Realment, la decisió del barret hauria pogut canviar el destí del món màgic! :celles:
-Però aquest jugador corpulent de Hufflepuff li pren la bomba, no recordo com se diu, em sembla que Bibble... No, Buggins
-Es diu Cadwaller! -exclamà la professora McGonagall al costat de la Luna

Avatar de l’usuari
Agatha Black
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 662
Membre des de: dt. jul. 01, 2008 3:40 pm
Rang: Gryffindor. Res més a afegir.

Re: Que hauria pasat si...?

Entrada Autor: Agatha Black »

Discrepo.

Estoc d'acord en que el barreta l'hauroa posat a Slytherin, però no amb el que passaria a partir d'aquí.

1- El Malfoy li va caure malament d'entrada, abans que sabés res de Hogwarts. De maera, que li hauria caigut malament i gualment, així com la major part de Slytherin, perquè el Harry no creuria en aquests prejudicis de sang.

2- Se seguiria dient HARRY POTTER no? La majoria d'Slytherins són fills de cavallers de la Mort. Molts dels seus pares són a Azkaban per culpa del Harry i, el que no, s'han d'amagar de tot el que van fer. Li tindrien tírria i seria un marginat.

3- però la resta de l'escola l'admiraria per ser qui és, com tothom, de manera que aniria al despatx del Dumbledore a demanar un canvi de residència, i el barret diria "Slytherin, no, eh? Bé, aleshores serà millor... Gryffinodor!"

I tot seguiria com està. Com diu el Dumbledore, un no és pel que neix, ni pel que li passa, sinó pel que tria. El Harry ha demostrat moltes vegades que no seguiria el camí de les forces del Mal. El fet d'anar a Slytherin potser suposaria un daltabaix, però res que el Harry no pogués superar. El Harry tria anar a Gryffindor, i és per això que acabaria allà en un moment o altre.

He dit.
Imatge

Avatar de l’usuari
ullal
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 128
Membre des de: dt. ago. 18, 2009 11:42 am
Nom: Neus
Rang: Cànid
Ubicació: En un lloc massa lluny del paradis

Re: Que hauria pasat si...?

Entrada Autor: ullal »

pero Agatha,

pensa que el primer que fa en Malfoy és oferir-li la seva amistat, per tant motiu de més en aquest cas per que s'acabessin fent amics ja que es passarien moltes més hores junts que no pas amb en Ron. a més a més al principi del primer llibre no suporta a l'hermione, de fet no es fan amics fins l'incident del troll, pero en aquest cas no l'aniria a ajudar per que no sabria el que ha pasat. es a dir que no tindria motius per no odiar els sang de fang per que no en coneixeria a cap.

i incidir també que en el segon llibre es creuen que ell és l'hereu d'slytherin per que parla reptilià. per tan no veig que els cavallers de la mort li volguessin cap mal enpricipi, per que el veuen com una eina per aconseguir que el voldy torni a accedir al poder d'una manera més rapida.

i també recordar que en molts moments (4t llibre p.ex.) és tota l'escola que li té tirria. per tan no veig que vulgues cambiar de residencia.
Després de 19 dies i d'una bona dossis de vergonya i sentiment de culpa ja hi ha nou capítol de l'Autèntica Historia d'en Harry Potter. Sigueu benevolents i llegiu i comenteu-lo molt. Gràcies.

Avatar de l’usuari
Agatha Black
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 662
Membre des de: dt. jul. 01, 2008 3:40 pm
Rang: Gryffindor. Res més a afegir.

Re: Que hauria pasat si...?

Entrada Autor: Agatha Black »

No hio estic d'acord.

El malfoy li cau malament d'entrada. Tot i que no s'haguessin vist a Madame Malkin's, a la que portessin 10 minuts parlant li cauria malament igualment. Crec que la següent trobada és al tren, quan ja ha conegut al Ron. Seria al compartiment amb el Ron igualment, i li contestaria al Malfoy exactament el mateix que li contesta, que sap triar els seus amics per sí mateix, o alguna cosa així, si no m'equiboco. Tot i que després el barret el posés a la seva mateixa residència, el Malfoy i ell no serien amics. No és comparable amb el que li passa amb l'Hermione, perquè l'únic problema que li veu en principi és que es fica en tot i és una set-ciències. El malfoy és DOLENT de debò, no seria amic seu.

També crec que es dóna molta importància als entorns d'una persona, i a que les decisions exteriors influeixen en la seva manera de ser. I jo no hi estic d'acord. El Harry és com és, com ell vol ser, i no canviaria pel fet de ser a Slytherin, l'únic que se sentiria incòmode. Penseu en un altre personatge en una situació semblant: el Sirius.

El Sirius, fins que no anar a Hogwarts, només va conèixer la seva família. Seguint les vostres teoris de la influència exterior, el Sirius no hauria de ser com és.El que passa és que ell té la seva pròpia personalitat. Al que em refereixo jo és que, tot i les circumstàncies que t'envoltin, cadascú és com és, i el Harry no es passaria mai al costat de les forces del Mal, perquè ell hi està en contra, i la paraula d'un simple barret no té res a fer contra la seva voluntat.

La història hagués estat igual, perquè les decisions del harry haguéssin estat les mateixes.
Imatge

Avatar de l’usuari
ullal
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 128
Membre des de: dt. ago. 18, 2009 11:42 am
Nom: Neus
Rang: Cànid
Ubicació: En un lloc massa lluny del paradis

Re: Que hauria pasat si...?

Entrada Autor: ullal »

agatha em sap greu pero continues sense convense'm. pero no es culpa teva ni de le teves argumentacions que no estan tan mal, si no que son una profunda tossuda :wall:
per tant ho deixem aqui ja que apartir d'ara podriem entrar en una perillosa espiral de discusions entre conductistes ambiantalistes o genetistes darwinistes. que podria acabar amb l'explosio de varis cervells i la ceacio d'un nou forat negre. :blahblah: :explosion: :chainsaw:

ara ja se me n'anava la olla.

bueno pues obro una altre pregunta, ja ser que poder no es tant trassendental pero si infinitament més emotiva:

que hauria pasat si en Harry no hagues estat empanat i hagues fet servir els magnifics mirallets que en Sirius li va regalar el nadal del 5º llibre? :no


pd: m'ha quedat redectada d'una forma bastant poc objectiva (per dir-ho suaument) :mrgreen:
Després de 19 dies i d'una bona dossis de vergonya i sentiment de culpa ja hi ha nou capítol de l'Autèntica Historia d'en Harry Potter. Sigueu benevolents i llegiu i comenteu-lo molt. Gràcies.

Avatar de l’usuari
hpkarina
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 405
Membre des de: dv. ago. 24, 2007 12:47 pm
Nom: Roser
Rang: Paladina de la Reina Blanca
Ubicació: Grand Line
Contacta:

Re: Que hauria pasat si...?

Entrada Autor: hpkarina »

que hauria pasat si en Harry no hagues estat empanat i hagues fet servir els magnifics mirallets que en Sirius li va regalar el nadal del 5º llibre?
Aquesta mateixa pregunta me la vaig fer jo quan me'l vaig acabar, la veritat jo crec que hauria parlat amb en Sirius, no hauria anat a la Conselleria, per tant no haria caigut en la trampai Sirius no hauria mort!!!! =D

L'únic inconvenient seria que encara ningú creuria que en Voldemort havia tornat, per tant continuarien tractant a en Harry com un boig mentirós... Però al menys en Sirius estaria viu!!! ^^
Where your tresaure is, there will you heart be also.

Volia ser actriu, em vaig conformar amb intèrpret i he acabat de traductora...

+Can I shoot her?
-Not in public

Avatar de l’usuari
nathalilupin
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 22
Membre des de: dg. nov. 16, 2008 4:15 pm

Re: Que hauria pasat si...?

Entrada Autor: nathalilupin »

Hola!!

La veritat crec que tots en un moment o altre ens hem fet auqets preguntar.

Jo estic completament d'acord amb hpkarina.

En Sirius i en Harry haurien parlat i en Sirius continuaria viu.



Una aposta increïble
Un cap de setmana amb els meus sogres

Avatar de l’usuari
Tooru
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 146
Membre des de: ds. març 15, 2008 1:47 pm

Re: Que hauria pasat si...?

Entrada Autor: Tooru »

que hauria pasat si en Harry no hagues estat empanat i hagues fet servir els magnifics mirallets que en Sirius li va regalar el nadal del 5º llibre?


Si no haguera mort el Sirius, haguera mort una altra persona. Ja que Tom Riddel volia utilitzar a algu per a que Harry anara, i si no poguera fer-ho amb Sirius, ho faria amb un altre ( val, aixo sona mal xD) Utilitzaria a una altra persona, (remus, tonks, els tiets de Harry...) pero pot ser Harry ja sabria que es una trampa i no aniria. :think:
Aixo depen de moltes coses.
Vivim en 2 mons:
En el de la realitat fem el nostre caràcter
mentres que en el regne dels somnis descobrim
el millor de nosaltres
.

Avatar de l’usuari
ullal
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 128
Membre des de: dt. ago. 18, 2009 11:42 am
Nom: Neus
Rang: Cànid
Ubicació: En un lloc massa lluny del paradis

Re: Que hauria pasat si...?

Entrada Autor: ullal »

la veritat jo crec que hauria parlat amb en Sirius, no hauria anat a la Conselleria, per tant no haria caigut en la trampai Sirius no hauria mort!!!! =D

L'únic inconvenient seria que encara ningú creuria que en Voldemort havia tornat, per tant continuarien tractant a en Harry com un boig mentirós... Però al menys en Sirius estaria viu!!! ^^
jo al principi també pensava aixo mateix. pero finalment en voldemort hauria trobat la manera de manipular en harry per fer-lo caure en alguna trampa i llavors potser hi hauria anat previngut o ajudat per en Sirius i els altres i els hi haurien preparat una contraemboscada i tal. i no hauria mort ningu. pero en el moment que en voldemort hagues posseit en harry com que aquest no estaria afligit l'hauria pogut poseir tranquilament i l'hauria matat.

vamos no se si me explicat gaire bé ara. :mrgreen:
Després de 19 dies i d'una bona dossis de vergonya i sentiment de culpa ja hi ha nou capítol de l'Autèntica Historia d'en Harry Potter. Sigueu benevolents i llegiu i comenteu-lo molt. Gràcies.

Avatar de l’usuari
albus_severus
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 31
Membre des de: ds. set. 13, 2008 2:29 pm
Nom: Laia
Ubicació: ...Do You Want A Fish??..=)

Re: Que hauria pasat si...?

Entrada Autor: albus_severus »

AI! tot aixó m'ha fet pensar (gràcies per fer-ho perk no penso gaire normalment..U.u) dons imagienu-vos que canvia la história des de mes endavant.

obro una altre pregunta:
I si a la JKR no se li hagues acudit de escriure que els pares del Harry Potter podien estar morts??
perk si fossin vius tot seria molt diferent:
1) significaria que en Harry no tindria aquella horrible cicatriu al front en forma de llamp..que pobre quina cosa mes estranya no? que tingues forma de llamp?
2) en voldemort seguiria en la flor de la vida perque ningú no li hauria poguer aturar els peus, tot el món dels bruixots a control de voldemort...seria tot molt caótic
3) en Harry no hagues conegut en Hagrid, perk esclar ell no viuria a casa dels seus tiets i ell no tindria la nescessitat de anar-lo a buscar en mitg del mar...
4) en sirius seria el seu padri i estarien tots molt content com una gran família normal i corrent, potser tindria un germà petit i tot jeje us imagineu dos harrys potters?? xD però aixó suposaria k el 3 llibre no haguess sortit =(
5) en harry no tindria el truma de k la gent sempre li mires la cicatriu ...tot seria molt diferent. :S
"..El Miedo Con Labio Muertos Bebiendo Mis Deseos..(*)

Avatar de l’usuari
ullal
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 128
Membre des de: dt. ago. 18, 2009 11:42 am
Nom: Neus
Rang: Cànid
Ubicació: En un lloc massa lluny del paradis

Re: Que hauria pasat si...?

Entrada Autor: ullal »

si hi tot seria super happy i el llibre es diria

NEVILLE LONGBOTTOM I ....

us ho imagineu? qui serien els altres dos del trio?

a la ara ja tinc una idea per una nova ff :mrgreen:
Després de 19 dies i d'una bona dossis de vergonya i sentiment de culpa ja hi ha nou capítol de l'Autèntica Historia d'en Harry Potter. Sigueu benevolents i llegiu i comenteu-lo molt. Gràcies.

Bloquejat