Flash Forward

Subfòrum per comentar les sèries o programes de televisió que més us interessin.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Jomast
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1292
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Rang: Tècnic
Contacta:

Flash Forward

Entrada Autor: Jomast »

Flash Forward és una sèrie de TV de Ciència-Ficció. SINOPSI: Basada en una novel.la de l'escriptor Robert J. Sawyer, explica la història del que passa després que tots els habitants del món es desmaïn durant 2 minuts i 17 segons i tinguin una visió estranya sobre el futur. :celles:

Imatge

Després de sentir a parlar-ne des de fa uns quants mesos, per fi s'ha estrenat.
El primer capítol ha estat bé. M'ha agradat, haig de confessar que esperava que fos més catastrofista, tipu les pelis que feien a antena 3 als dissabtes a la tarda, volcán en la ciudad i terremoto mortal... però la catàstrofe ha durat molt poc :( jo tenia ànsies més destructives.
Un altre tema que m'agradaria comentar és que d'entrada ja ens han fixat una data que no sabem que passarà, abril del 2010, suposo que la gràcia de la serie és que es desenvoluparà en "temps real" i fins l'abril no sabrem que coi passarà, això m'ha recordat una mica el tema d'herois a la primera temporada.

I una altra cosa que m'ha recordat una altre sèrie, en aquest cas Lost, és la lluita amb el destí que saben que els espera, veure com en aquest capítol ens volen demostrar que s'esta començant a complir aquest destí m'ha començat a tocar els nassos, per que a lost vull que ho canviin tot i la liin :cabrejat: No vull un LOST 2!! :cabrejat: :cabrejat:

Per acabar, aquesta sèrie em fa patir, que faràn fins l'abril? :riure: Tinc la sensació vist tot el que ha passat en un capítol que en tres més se la podrien polir tota.

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Re: Flash Forward

Entrada Autor: Padfoot »

T'he fet cas i he vist la serie!! :ok

Mola bastant, i m'ha recordat molt a Herois ( a Lost no, perquè com que no l'he vist... :juggle: :juggle: ) la primera temporada amb en Hiro del futur reconstruint la línia temporal aquella, i tot el tema de la bomba i Nova York :mrgreen:

He vist que la sèrie tindrà 13 capítols i suposo que l'últim acabarà a l'abril tal com van somiar... ara a veure com aconsegueixen omplir aquests capítols que falten, que poden fer la sèrie molt interessant o poden fer que la deixi de mirar xD

PD: Tot el capítol pensant que el prota tenia una retirada a en Voldy i després ho vaig mirar i resulta que és el seu germà xDDD

Avatar de l’usuari
Porcupintí-na
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 288
Membre des de: dl. juny 29, 2009 9:02 pm
Nom: Maria
Ubicació: Mussoleria

Re: Flash Forward

Entrada Autor: Porcupintí-na »

Aquesta me l'estic descarregant ara mateix perquè me l'han recomanat. Si s'assembla a Lost és que ha de ser guai guai :boig2:
"-Escolta, ¿Per què li dius Porc, al mussol?- va preguntar el Harry al Ron.
-Perquè el meu germà és burro-va dir la Ginny- En realitat es diu Porcupintí."

QUINA NIT TAN JOIOSA, LA D'AVUI!

Avatar de l’usuari
Jomast
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1292
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Rang: Tècnic
Contacta:

Re: Flash Forward

Entrada Autor: Jomast »

De moment anem bé :mrgreen: al segon capítol ja sabem que hi ha un dolent dolent. :ballar:
I sembla que ens volen reafirmar que el destí es complirà tot i que ho volen evitar.

[mode friki on]
Per cert com el noah o noh pot dir que quan coneix algú altre que no te visons mor al cap de cinc minuts? Jo crec que eren més minuts, quan arriben era quan es ponia el sol, i quan la maten era negre nit :bah
[mode friki off]

[mode destructiu on]
Que interessant guardar els ordinadors amb gasolina :riure: s'haurà de provar

[mode destructiu off]

Avatar de l’usuari
Porcupintí-na
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 288
Membre des de: dl. juny 29, 2009 9:02 pm
Nom: Maria
Ubicació: Mussoleria

Re: Flash Forward

Entrada Autor: Porcupintí-na »

Per cert, parlant de "mode friki". heu vist el que hi ha al minut 6:15 del primer capítol?
"-Escolta, ¿Per què li dius Porc, al mussol?- va preguntar el Harry al Ron.
-Perquè el meu germà és burro-va dir la Ginny- En realitat es diu Porcupintí."

QUINA NIT TAN JOIOSA, LA D'AVUI!

Avatar de l’usuari
Jomast
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1292
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Rang: Tècnic
Contacta:

Re: Flash Forward

Entrada Autor: Jomast »

Porcupintí-na ha escrit:Per cert, parlant de "mode friki". heu vist el que hi ha al minut 6:15 del primer capítol?
jajajajajaj que bo. M'ha costat molt veure-ho.
Quina bona vista que tens!!!

Avatar de l’usuari
Porcupintí-na
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 288
Membre des de: dl. juny 29, 2009 9:02 pm
Nom: Maria
Ubicació: Mussoleria

Re: Flash Forward

Entrada Autor: Porcupintí-na »

La veritat és que vaig flipar xd
"-Escolta, ¿Per què li dius Porc, al mussol?- va preguntar el Harry al Ron.
-Perquè el meu germà és burro-va dir la Ginny- En realitat es diu Porcupintí."

QUINA NIT TAN JOIOSA, LA D'AVUI!

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Re: Flash Forward

Entrada Autor: Padfoot »

Eiii!!

Acabo de veure el segon, però sense subtitols ni res... i vaig una mica perduda xDD

D. Gibbons és la dona dels pastissos, però també és algun home per la frase final de la nena no?
El hacker de la fabrica de nines, se'n sap el nom? O només que havia duplicat la tarjeta de la pastissera?

I si el nen autista sap el nom de la Olivia, és perquè la va veure al seu somni no? Però la Olivia no va veure al nen sinó al pare... I la filla coneix el nen, però no sabem si el nen la filla...

Quin embolic xDD

PD: No veig res al primer capítol minut 6:15 :nose Algú m'ho explica? xD

Avatar de l’usuari
Jomast
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1292
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Rang: Tècnic
Contacta:

Re: Flash Forward

Entrada Autor: Jomast »

Anem per pams xD
Padfoot ha escrit:Eiii!!
EII
Padfoot ha escrit: Acabo de veure el segon, però sense subtitols ni res... i vaig una mica perduda xDD
Padfoot ha escrit: D. Gibbons és la dona dels pastissos, però també és algun home per la frase final de la nena no?
El hacker de la fabrica de nines, se'n sap el nom? O només que havia duplicat la tarjeta de la pastissera?
Pel que he entès, al hacker li diuen D. Gibbons per dir-li algun nom mentre no saben el de veritat, i li diuen així per que feia servir la targeta duplicada de la pastissera (D Gibbons)
Padfoot ha escrit: I si el nen autista sap el nom de la Olivia, és perquè la va veure al seu somni no? Però la Olivia no va veure al nen sinó al pare... I la filla coneix el nen, però no sabem si el nen la filla...
Ja, però ves a saber que s'inventen que ha vist per explicar-ho xd. Potser en la visió el nen mirava un àlbum de fotos familiar o alguna xurrada aixins xD i per això sap qui és l'Olivia.
Padfoot ha escrit: Quin embolic xDD

PD: No veig res al primer capítol minut 6:15 :nose Algú m'ho explica? xD
Si, al minut aquest surt un anunci al fons de "oceanic" que és la companyia aèrea a Lost de la qual l'avuió cau a l'illa xD. És una picada d'ullet.

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Re: Flash Forward

Entrada Autor: Padfoot »

Doncs que poc científic per part de l'FBI dir-li a algú amb el nom d'una altra persona només perquè no saben el nom de veritat... :roll:

I ja podia anar buscant coses jo al 6:15 si no he vist mai Lost xD

PD: Dimarts l'estrenen per Cuatro en castellà!

Avatar de l’usuari
Porcupintí-na
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 288
Membre des de: dl. juny 29, 2009 9:02 pm
Nom: Maria
Ubicació: Mussoleria

Re: Flash Forward

Entrada Autor: Porcupintí-na »

El què estrenen?
Flash Forward o Lost?

Per cert, tinc problemes amb el nom de la sèrie el tema perquè no sé com es diu en realitat xd
Al series yonkis ho diu diferent.


Maria
"-Escolta, ¿Per què li dius Porc, al mussol?- va preguntar el Harry al Ron.
-Perquè el meu germà és burro-va dir la Ginny- En realitat es diu Porcupintí."

QUINA NIT TAN JOIOSA, LA D'AVUI!

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Re: Flash Forward

Entrada Autor: Padfoot »

Estrenen Flash Forward i Lost, totes dues el mateix dia xDDD

Jo tampoc se ben bé quin és el nom exacte, però a la web oficial (http://abc.go.com/shows/flash-forward) sembla que escriuen FLASHFORWARD, així que deu ser aquesta la versió correcta xD (excepte al link que hi posen guionet no se perquè xDDDD)
Jomast ha escrit:Pel que he entès, al hacker li diuen D. Gibbons per dir-li algun nom mentre no saben el de veritat, i li diuen així per que feia servir la targeta duplicada de la pastissera (D Gibbons)
La nena en principi també li diu D. Gibbons però clar no sabem si és perquè ho ha sentit al seu pare o què... :roll:

Avatar de l’usuari
Porcupintí-na
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 288
Membre des de: dl. juny 29, 2009 9:02 pm
Nom: Maria
Ubicació: Mussoleria

Re: Flash Forward

Entrada Autor: Porcupintí-na »

Padfoot ha escrit:Estrenen Flash Forward i Lost, totes dues el mateix dia xDDD

Jo tampoc se ben bé quin és el nom exacte, però a la web oficial (http://abc.go.com/shows/flash-forward) sembla que escriuen FLASHFORWARD, així que deu ser aquesta la versió correcta xD (excepte al link que hi posen guionet no se perquè xDDDD)

Val, merci. xd
"-Escolta, ¿Per què li dius Porc, al mussol?- va preguntar el Harry al Ron.
-Perquè el meu germà és burro-va dir la Ginny- En realitat es diu Porcupintí."

QUINA NIT TAN JOIOSA, LA D'AVUI!

Avatar de l’usuari
Marta Potter Weasley
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 249
Membre des de: dg. jul. 12, 2009 8:57 pm
Nom: Marta
Rang: Futura dona del Daniel Faraday
Ubicació: Al cau!

Re: Flash Forward

Entrada Autor: Marta Potter Weasley »

no m'he llegit els comentaris (només els primers) perquè encara em queda un capítol per veure, però vull dir que l' 1 i el 2 m'han agradat molt i em recorden a mi també més a herois que a lost. De moment mola molt, és una graaan motivada!
PÀGINES ARRANCADES!! amb l'anna_lovegood

Nova fic en solitari: Escarabats

Petons de:
Marta Potter Weasley

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Re: Flash Forward

Entrada Autor: Padfoot »

El final del capítol d'aquesta setmana (el cinquè ja no?) ha sigut el que m'ha agradat menys de tots... i no dic res més per no spoilejar a ningú dels que van a ritme Cuatro xD

Respon