Notícia curiosa

Fòrum on pots enviar missatges de temes en general, que no puguis classificar a les altres categories.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Bloquejat
Avatar de l’usuari
ginny loovegod
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 214
Membre des de: dc. maig 28, 2008 10:15 pm

Notícia curiosa

Entrada Autor: ginny loovegod »

Hola!

mireu, he trobat una notícia força curiosa. Tracta sobre un noi que es diu Harry Potter. I no, no és el Harry que tots coneixem, sinó un noi real. Us deixo el link de la notícia i la notícia traduïda:

LINK: http://bloghogwarts.com/2009/10/24/noti ... ry-potter/

NOTÍCIA TRADUÏDA:

"Aquests dies ha arribat a la premsa el cas d’un noi de Postmouth(Anglaterra) que té un greu problema: Es diu Harry Potter.
En Harry va néixer al 1989 (anys abans de la publicació de La Pedra Filosofal); en un principi la coincidència amb el nom podria resultar divertida… però amb el tempsha tingut moles problemes per dir-se igual que el personatge principal de la saga.
Només cal que ens posem al seu lloc; cada vegada que et presentes has de dir:-“Hola, em dic Harry Potter. Encantat de conèixe’l”. Us podeu imaginar el fet que la majoria de gent es pensa que esteu de broma.
En Harry ha hagut de suportar moltes bromes, i més encara amb el fet que té una cicatriu al front. Fins i tot la seva nòvia es riu d’ell!, segons ha explicat. El pitjor record que té refenrent al seu nom és que no van voler-li fer un carnet de soci d’un equip de futbol perquè ho van considerar una broma.
També la seva feina li ha portat problemes; a part de les burles dels seus companys, té prohibit dir el seu nom complet quan es presenta a un client.
Sens dubte dir-se Harry Potter ha sigut una cosa que recriminarà als seus pares durant la resta de la seva vida, però ara podem fer-nos una idea de com es pot sentir un sent un Harry Potter real, de carn i ossos… I no, no fa màgia.
T’imagines com seria la teva vida si algú escrivís una història amb el teu nom com a protagonista?"





I bé, què en penseu?

Avatar de l’usuari
anna_lovegood
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 92
Membre des de: dj. oct. 01, 2009 6:58 pm
Nom: Anna
Ubicació: Ducsdemel

Re: Notícia curiosa

Entrada Autor: anna_lovegood »

que fort! encara que si li encantés HP al noi, la cosa potser seria diferent xd
pero deu ser molt pesat que la gent es rigui del teu nom i tal, pobre.
Segons la web de la Rowling li va posar de cognom Potter perque de petita tenia un veí que es deia Potter i li havia agradat el cognom, potser es parent d'aquell Potter o.O

Avatar de l’usuari
lunalovegood
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 248
Membre des de: dl. nov. 21, 2005 9:03 pm
Ubicació: a la sala comuna (em toca d ravenclaw, no?) fent el mandra i am el cap a la lluna...

Re: Notícia curiosa

Entrada Autor: lunalovegood »

Ostres! I jo que sempre havia pensat que era una gran cosa dir-se Harry Potter, ara m'hauré de replantejar posar-li al meu fill, XD. No, no, de veritat, a mi sempre m'hauria agradat tenir un personatge de llibre que es digués com jo (potser perquè no n'hi ha cap) almenys és millor que no que la gent s'equivoqui i te l'escrigui malament... però suposo que és força fotut si és un personatge tan famós.

he estat buscant coses sobre la notícia (m'ha deixat intrigada, tu) i he trobat un article (en anglès) on aparèixen algunes fotos del noi, però jo no li veig la cicatriu al front que diuen que té (i que es va fer als 15 anys en xocar contra un fanal) aquí teniu l'enllaç (si ho sé posar bé):
http://www.dailymail.co.uk/news/article ... isery.html
(per molta mania que li tingui al "nostre" Harry Potter això no li dóna dret a trencar el llibre! :cabrejat: no trobeu? )
-Però aquest jugador corpulent de Hufflepuff li pren la bomba, no recordo com se diu, em sembla que Bibble... No, Buggins
-Es diu Cadwaller! -exclamà la professora McGonagall al costat de la Luna

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Re: Notícia curiosa

Entrada Autor: HpConan »

Jo li veig un minitall sobre la cella, però vaja... Em sembla força dish XD
El que més m'encurioseix és que va neix el 1989, també quan va néixer el Harry. Em sembla curiós que ningú hagi esmentat també aquesta coincidència, posats a dir "dish"eries.

Tampoc sé per quins set sous és notícia al DailyMail, això ^^'
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
Luna Weasley
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 118
Membre des de: ds. juny 28, 2008 12:08 pm
Nom: Alexandra

Re: Notícia curiosa

Entrada Autor: Luna Weasley »

Woooo.
Laurie, tu si que tens temps!!! :lol:
Que fort... Dir-se Harry Potter... I jo que pensava que seria guai...
Fua, pobre noi. Quin suplici... :avall
La seva noia també?!?! Quin és aquest tipus d'amor?
Pobret Harry... Mentres que la novia no es digui Ginny... :deumeu

Jeje

AL :ok
Per què us preocupeu per l'IN-NO-MI-NABLE?
Pel que us haurieu de preocupar es pel JA-NO-TINC-CACA
L'astringència d'urgència que fa sensació a tot el pais!


Llegiu:

LES 4 RONDADORES

Avatar de l’usuari
ginny loovegod
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 214
Membre des de: dc. maig 28, 2008 10:15 pm

Re: Notícia curiosa

Entrada Autor: ginny loovegod »

anna_lovegood ha escrit:Segons la web de la Rowling li va posar de cognom Potter perque de petita tenia un veí que es deia Potter i li havia agradat el cognom, potser es parent d'aquell Potter o.O
Ah, doncs jo havia sentit que els potter eren uns amics de la Rowling. No sé si eren veïns, per això.
lunalovegood ha escrit:he estat buscant coses sobre la notícia (m'ha deixat intrigada, tu) i he trobat un article (en anglès) on aparèixen algunes fotos del noi, però jo no li veig la cicatriu al front que diuen que té (i que es va fer als 15 anys en xocar contra un fanal) aquí teniu l'enllaç (si ho sé posar bé):
http://www.dailymail.co.uk/news/article ... isery.html
(per molta mania que li tingui al "nostre" Harry Potter això no li dóna dret a trencar el llibre! :cabrejat: no trobeu? )
He mirat l'article i penso el mateix que tu. En lo de la cicatriu, com diu l'HpConan, té un minitall sobre una cella. I en això de trencar els llibres hi estic totalment d'ecord. El més curiós del cas és que en la foto on el noi ensenya el seu passaport hi diu: Potter/Harry Connor David. Per què recoi no es fa anomenar per un delsaltres dos noms? :think:
HpConan ha escrit:El que més m'encurioseix és que va neix el 1989, també quan va néixer el Harry. Em sembla curiós que ningú hagi esmentat també aquesta coincidència, posats a dir "dish"eries.

Tampoc sé per quins set sous és notícia al DailyMail, això ^^'
Osti, això de l'any de naixement no m'hi havia fixat! sí que és estrany que no ho hagin dit això... En lo del DailyMail tens raó^^
Luna Weasley ha escrit: Laurie, tu si que tens temps!!! :lol:

La seva noia també?!?! Quin és aquest tipus d'amor?
Pobret Harry... Mentres que la novia no es digui Ginny... :deumeu
No és que tingui temps precisament. El que passa és que els del Bloghogwarts actualitzen amb notícies mínim 3 cops l'hora (que consti que no ho trobo pas malament) i jo m'hi passo de tant en tant, i he trobat aquesta notícia.
en lo de l'amor tens raó, i lo de la ginny jo també ho vai pensar.

dew!!!

*laurie*

Avatar de l’usuari
ullal
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 128
Membre des de: dt. ago. 18, 2009 11:42 am
Nom: Neus
Rang: Cànid
Ubicació: En un lloc massa lluny del paradis

Re: Notícia curiosa

Entrada Autor: ullal »

hei, no vull dir cap tonteria pero en Harry James Potter (pq ens entenguem) no representa que va neixer el 1980 i que la lily i en james els van assessinar el 31 /10/81? ho dic de memoria i sense confirmar-ho amb els llibres pero em sona que es aixi i no pas el 89.

per altra banda crec recordar que els llibres la jkr els va començar a escriure a mitjans dels 90 i em sembla que la primera edicio en angles es del 97 o 98. és possible? ho dic de memoria i no la voldria cagar pero ara mateix més impossible confirmar les dades.

de manera que com a minim amb l'edad si que no s'assemblen en res.

i jo també penso que si tan li molesta dir-se harry potter doncs que es faci dir per algun dels altres no? o és que només es queixa perquè li facin reportatges els del dailymail? no se si tant li desagrada jo d'ell intenteria passar més desaparsebut i no pas fer-ho correr per internet...
Després de 19 dies i d'una bona dossis de vergonya i sentiment de culpa ja hi ha nou capítol de l'Autèntica Historia d'en Harry Potter. Sigueu benevolents i llegiu i comenteu-lo molt. Gràcies.

Avatar de l’usuari
anna_lovegood
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 92
Membre des de: dj. oct. 01, 2009 6:58 pm
Nom: Anna
Ubicació: Ducsdemel

Re: Notícia curiosa

Entrada Autor: anna_lovegood »

ginny loovegod ha escrit:Ah, doncs jo havia sentit que els potter eren uns amics de la Rowling. No sé si eren veïns, per això.
A mi em va semblar llegir a la web de la jk,que els seus veins de quan era petita es deien Potter, i per aixó li va posar aquest cognom, i anys després aquella familia els hi van fer una entrevista on van dir que de petits jugaven a bruixots i tal,cosa totalment falsa. :liar:

Avatar de l’usuari
Porcupintí-na
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 288
Membre des de: dl. juny 29, 2009 9:02 pm
Nom: Maria
Ubicació: Mussoleria

Re: Notícia curiosa

Entrada Autor: Porcupintí-na »

anna_lovegood ha escrit:
ginny loovegod ha escrit:Ah, doncs jo havia sentit que els potter eren uns amics de la Rowling. No sé si eren veïns, per això.
A mi em va semblar llegir a la web de la jk,que els seus veins de quan era petita es deien Potter, i per aixó li va posar aquest cognom, i anys després aquella familia els hi van fer una entrevista on van dir que de petits jugaven a bruixots i tal,cosa totalment falsa. :liar:

Ahhh doncs jo pensava que era una noia de la seva classe, que es deia potter, i la rowling li agradava molt el seu cognom. xDD
"-Escolta, ¿Per què li dius Porc, al mussol?- va preguntar el Harry al Ron.
-Perquè el meu germà és burro-va dir la Ginny- En realitat es diu Porcupintí."

QUINA NIT TAN JOIOSA, LA D'AVUI!

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Re: Notícia curiosa

Entrada Autor: HpConan »

Hà! XD Teniu raó amb això de l'edat XD M'he colat completament XD
Al llegir que havia nascut el 1989 he vist els números massa semblants i de seguida he pensat que el Harry també havia nascut el 1989; però no, va néixer el 80 XD
Mea culpa, mea culpaa XD

Sobre això del cognom... el va agafar, efectivament, d'uns veïns que tenia quan era petita. Tampoc eren gaire amics, segons diu, sinó que li va cridar l'atenció el cognom i prou.
La biografia (molt ben traduïda XD XD XD) de la Rowling en què ella mateixa ho explica, la podeu llegir en aquesta mateixa pàgina web.
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
Marta Potter Weasley
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 249
Membre des de: dg. jul. 12, 2009 8:57 pm
Nom: Marta
Rang: Futura dona del Daniel Faraday
Ubicació: Al cau!

Re: Notícia curiosa

Entrada Autor: Marta Potter Weasley »

Jajaja, pobre noi! llegeix HP? xD
Io tinc una professora que es diu Minerva, quan va dir el seu nom vam ser unes quantes que vam dir "Minerva Mcggonagall!!!" (sense que ens sentís, és clar) i li diem el variable de la McGgonagall, xDD

Respecte lo de Potter a mi m'han dit també que la J.K Rowling va agafar el cognom dels veïns, que ho va dir en una entrevista.
PÀGINES ARRANCADES!! amb l'anna_lovegood

Nova fic en solitari: Escarabats

Petons de:
Marta Potter Weasley

Avatar de l’usuari
ullal
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 128
Membre des de: dt. ago. 18, 2009 11:42 am
Nom: Neus
Rang: Cànid
Ubicació: En un lloc massa lluny del paradis

Re: Notícia curiosa

Entrada Autor: ullal »

ja ser que no és el lloc pero:

Marta: TU A QUINA ESCOLA VAS? ESTÀS SEGURA QUE NO ÉS HOGWARTS?

és increible, un profe friki que és creu que és l'Snape i una altre que és diu Minerva (no és que sigui gaire comú el nom, per no dir que directament és raro...)
Després de 19 dies i d'una bona dossis de vergonya i sentiment de culpa ja hi ha nou capítol de l'Autèntica Historia d'en Harry Potter. Sigueu benevolents i llegiu i comenteu-lo molt. Gràcies.

Visitant

Re: Notícia curiosa

Entrada Autor: Visitant »

Marta Potter Weasley ha escrit:Jajaja, pobre noi! llegeix HP? xD
Io tinc una professora que es diu Minerva, quan va dir el seu nom vam ser unes quantes que vam dir "Minerva Mcggonagall!!!" (sense que ens sentís, és clar) i li diem el variable de la McGgonagall, xDD

Respecte lo de Potter a mi m'han dit també que la J.K Rowling va agafar el cognom dels veïns, que ho va dir en una entrevista.
Va i diu la meva germana (la gran) per què al variable no li dieu transfiguració? :mrgreen:



P.D: Marta! Sóc la Clara ;) Al final m'he registrat :)

Avatar de l’usuari
Clara_Weasley
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 40
Membre des de: dv. oct. 30, 2009 3:39 pm
Nom: Clara
Rang: Vaga oficial de casa meva
Ubicació: Bromes dels Bruixots Bessons

Re: Notícia curiosa

Entrada Autor: Clara_Weasley »

anna_lovegood ha escrit:
ginny loovegod ha escrit:Ah, doncs jo havia sentit que els potter eren uns amics de la Rowling. No sé si eren veïns, per això.
A mi em va semblar llegir a la web de la jk,que els seus veins de quan era petita es deien Potter, i per aixó li va posar aquest cognom, i anys després aquella familia els hi van fer una entrevista on van dir que de petits jugaven a bruixots i tal,cosa totalment falsa. :liar:
Eren un veins. La Rowling només s'enrecorda d'ells perqué un dia el fill gran li va tirar una pila a la seva germana i ella es va enfadar molt perqué la única que podía pegar a la Di (la germana) era ella :mrgreen:
(A vegades em sorprenc de lo friki que arribo a ser :deumeu )

La meva germana gran quan li vem dir lo de la Minerva va dir: Per què no li dieu Transfiguració al variable? xD

P.D: Marta! Que sóc la Clara, m'has convençut jaja :)

Bloquejat