Quin són el vostre personatge preferit i el que odieu més?

Comenta els personatges.
Regles del fòrum
Recordeu a escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
jc_weasley
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 22
Membre des de: dj. set. 03, 2009 7:45 pm
Ubicació: Hogwarts

Quin són el vostre personatge preferit i el que odieu més?

Entrada Autor: jc_weasley »

Doncs, com ja deveu haver suposat, el tema va dels personatges preferits i els que odieu més tots vosaltres.

El meu personatge preferit és en Ron Weasley i el personatge que odio més és en Krrum. És un cregut i no em cau gens bé!!!!!!! :bah :bah :AvadaKedavra: :chainsaw:

Quins són els vostres personatges preferits i els que odieu més???

Avatar de l’usuari
Clara_Weasley
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 40
Membre des de: dv. oct. 30, 2009 3:39 pm
Nom: Clara
Rang: Vaga oficial de casa meva
Ubicació: Bromes dels Bruixots Bessons

Re: Quin són el vostre personatge preferit i el que odieu més?

Entrada Autor: Clara_Weasley »

El meu personatge preferit és el Fed Weasley, per suposat, tot i que el Geroge també em cau be i el Ron també l'adoro, podríem resumir-ho en Weasley's. El que més odio el Ben Bawaw (o com s'escrigui) es que l'odio, en serio, com es pot trair els teus amics, es repugnant. Rata immunda! També odio a la Bellatrix Lestrange, en serio, em fa grácia perquè está pirada, però em cau fatal, potser es una mica contradictori, pero jo m'entenc :mrgreen:

Avatar de l’usuari
Porcupintí-na
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 288
Membre des de: dl. juny 29, 2009 9:02 pm
Nom: Maria
Ubicació: Mussoleria

Re: Quin són el vostre personatge preferit i el que odieu més?

Entrada Autor: Porcupintí-na »

A veure... Els meus personatges preferits són en Fred i en George, evidentment. I que no m'agrada gens... mmm...en Fenrir Esquenagrisa. Em fa por xDD
"-Escolta, ¿Per què li dius Porc, al mussol?- va preguntar el Harry al Ron.
-Perquè el meu germà és burro-va dir la Ginny- En realitat es diu Porcupintí."

QUINA NIT TAN JOIOSA, LA D'AVUI!

Avatar de l’usuari
marta_ginny
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 443
Membre des de: ds. jul. 14, 2007 1:00 pm
Rang: Ravenpuff
Ubicació: Asteroide B-612

Re: Quin són el vostre personatge preferit i el que odieu més?

Entrada Autor: marta_ginny »

A mi (per ser més original) m'encanten el Fred i el George, però també adoro la Luna. Simplement és la ama.
Odiar... la Bellatrix Lestrange. Em mata els personatges que més m'agradaven :(
They're supposed to be, you blithering idiot! Now go and do something constructive. Find Peeves! ...Yes, Peeves... Haven't you been complaining about him for a quarter of a century?

La Crida d'Avalon
http://www.harrypottercat.cat/mostra.php?titol=824

Avatar de l’usuari
Agatha Black
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 662
Membre des de: dt. jul. 01, 2008 3:40 pm
Rang: Gryffindor. Res més a afegir.

Re: Quin són el vostre personatge preferit i el que odieu més?

Entrada Autor: Agatha Black »

Que fàcil. Els meus són els dos pols oposats.

El que més= Sirius Black
El que menys = Nasdemocs Snape
Imatge

Avatar de l’usuari
ullal
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 128
Membre des de: dt. ago. 18, 2009 11:42 am
Nom: Neus
Rang: Cànid
Ubicació: En un lloc massa lluny del paradis

Re: Quin són el vostre personatge preferit i el que odieu més?

Entrada Autor: ullal »

els meus personatges favorits son...

Sirius Black i Remus Llopin per raons obvies no?

i el que més rabia em fa...(a part dels dolents pero entenc que son necessaris i fins i tot tenen el seu punt...)

En Flich i la Senyora Norris. per que sempre estan en el lloc menys opurto en el moment més inopurto i ... i vale, per que tinc alèrgia als gats! i mira em cauen malament vés...
Després de 19 dies i d'una bona dossis de vergonya i sentiment de culpa ja hi ha nou capítol de l'Autèntica Historia d'en Harry Potter. Sigueu benevolents i llegiu i comenteu-lo molt. Gràcies.

Avatar de l’usuari
anna_lovegood
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 92
Membre des de: dj. oct. 01, 2009 6:58 pm
Nom: Anna
Ubicació: Ducsdemel

Re: Quin són el vostre personatge preferit i el que odieu més?

Entrada Autor: anna_lovegood »

Els que mes m'agraden són: En George i en Fred,James Potter,Sirius Black,Remus Llopin i la Lilly Luna(despres de llegir el fic de l'Agatha Black, a qui no li encanta la Lilly?xd)
Ja se, que la Lilly Luna en els llibres potser no es aixi...pero despres de llegir-la d'aquesta manera, no me la puc imaginar de cap altre :mrgreen:
Els que mes odio...l'Esquenagrisa :bah

Avatar de l’usuari
lunalovegood
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 248
Membre des de: dl. nov. 21, 2005 9:03 pm
Ubicació: a la sala comuna (em toca d ravenclaw, no?) fent el mandra i am el cap a la lluna...

Re: Quin són el vostre personatge preferit i el que odieu més?

Entrada Autor: lunalovegood »

El meu personatge preferit és el Ron, és l'home de la meva vida, aix! quina pena que no existeixi... però, òbviament, també m'agrada molt la luna (com el meu "nom" indica, XD) sobretot quan està amb el Ron, són tronxants! i també el fred i el George (a qui no li agraden?)
El personatge que més odio i més ràbia em fa (i que pegaria si me'l trobés :twisted: ) és l'Umbridge. Durant el cinquè llibre em desperta una ràbia i una mala òstia interior incomparables i he de pegar el coixí XD
-Però aquest jugador corpulent de Hufflepuff li pren la bomba, no recordo com se diu, em sembla que Bibble... No, Buggins
-Es diu Cadwaller! -exclamà la professora McGonagall al costat de la Luna

Avatar de l’usuari
Marta Potter Weasley
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 249
Membre des de: dg. jul. 12, 2009 8:57 pm
Nom: Marta
Rang: Futura dona del Daniel Faraday
Ubicació: Al cau!

Re: Quin són el vostre personatge preferit i el que odieu més?

Entrada Autor: Marta Potter Weasley »

Uff.. preferit? Mmm.. no ho sé en tinc molts, el Fred i el George són la bomba, el Llopin l'estimo molt, la Ninfadora també, el Dumbledore és dels personatges que molen més, el Ron m'encanta, la Ginny em cau super bé, la Luna també i el Hagrid i.. vuenu paro perquè ens hi podem estar hores. I el què odio més.. l'Umbridge! és odiosa, però tant odiosa.. i la Belatrix també! però mooolt! bé, en tinc més però aquestes són les que més.
PÀGINES ARRANCADES!! amb l'anna_lovegood

Nova fic en solitari: Escarabats

Petons de:
Marta Potter Weasley

Excalibur
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 9
Membre des de: dj. set. 17, 2009 3:13 am

Re: Quin són el vostre personatge preferit i el que odieu més?

Entrada Autor: Excalibur »

Bé, encara que no haurà ningú d'acord amb mi, els meus preferits son en Fred i en George. Molt original, no?

La que odio més es la Dolors, perquè, malgrat no ser el personatge més malvat de la història, ella no té cap excusa. Fins en Voldemort està seguint l'objectiu de la immortalitat, mentre que la Dolors és sàdica sense qualsevol altra ambició. Ella busca l'oportunitat de regnar sobre una escola, perquè és ple de nens indefensos que no la poden lluitar. És repugnant tractar així els que no es poden defensar. I, encara que l'Snape es sacrifica al final del setè llibre, ell no em cau molt millor, per la mateixa raó. El seu tractament d'en Harry és imperdonable, i el seu motiu és ridícul -- tracta un nen així perquè el pare d'aquest no li queia bé?! Hi ha un gran problema amb la certificació de professors de màgia en Anglaterra!

Avatar de l’usuari
hp_hedwig28
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 60
Membre des de: ds. maig 08, 2010 10:58 pm
Nom: Clàudia
Rang: jrrt
Ubicació: Barcelona, Vallès Oriental, (capital) Granollers, eso.

Re: Quin són el vostre personatge preferit i el que odieu més?

Entrada Autor: hp_hedwig28 »

jo ho tinc més que clar, claríssim:
El que més: Sírius Black
El que menys: Bel·latrix Lestrange

Com pot ser capaç de matar elseu cosí???
Imatge

lily.28H
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 1
Membre des de: dj. nov. 18, 2010 6:11 pm

Re: Quin són el vostre personatge preferit i el que odieu més?

Entrada Autor: lily.28H »

dons jo no ho tinc gaire clar... suposo que el meu personatge preferit seria el Sírius Black, però el Remus Llopin també ,m'agrada molt. El que més odio es el Draco Malfoy, perque és un cregut i un imbècil. De sempre que està gelós del Harry i es un pesat, no para de fotre el nas a on no el demanen.

Avatar de l’usuari
harry_james_potter
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 444
Membre des de: dj. set. 11, 2008 8:50 pm
Nom: Albert
Rang: Graller
Ubicació: Esparreguera

Re: Quin són el vostre personatge preferit i el que odieu més?

Entrada Autor: harry_james_potter »

A mi el que més m'agrada és en Sírius, i el que més odio (o més ben dit, la que més) és la Bel·latrix (tot i que en Voldemort, la Dolors Umbrige, el Fudge, els demèntors, etc. em cauen com una pedra a l'estòmac, la veritat).
-George, com estàs?
-Com una fura [...] Fura-dat, captes Fred?

Avatar de l’usuari
harry_james_potter
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 444
Membre des de: dj. set. 11, 2008 8:50 pm
Nom: Albert
Rang: Graller
Ubicació: Esparreguera

Re: Quin són el vostre personatge preferit i el que odieu més?

Entrada Autor: harry_james_potter »

Tot i així, a les pel·lícules el Sírius no m'agrada tant, en Dumbeldore és molt tafaner i els bessons Weasley es barallen més que no pas fan riure (sinó mireu la 4a pel·lícula, quan els surt barba blanca per voler-se colar al cercle d'edat. Es barallen, i tot Hogwarts els anima. Alllibre en canvi riuen i el Dubeldore els fa elogis!).
-George, com estàs?
-Com una fura [...] Fura-dat, captes Fred?

Avatar de l’usuari
kumi
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 64
Membre des de: dt. nov. 22, 2005 7:26 pm
Ubicació: Sunnydale

Re: Quin són el vostre personatge preferit i el que odieu més?

Entrada Autor: kumi »

Doncs el meu personatge preferit és la Bel·làtrix Lestrange (sé que ningú estarà d'acord amb mi i que poso en perill la meva integritat física xDD) I el que més odio... doncs segurament es la Umbridge.
Creció con su sueño y un día le dijo: Acabo de verte y ya sé que nací pa' casarme contigo. Abrázame fuerte, que no pueda respirar, que tengo miedo de que un día ya no quieras bailar conmigo... nunca más

Respon