Crepuscle

Temes relacionats amb altres autors, llibres i sagues. Recordeu que per parlar de Harry Potter ja tenim l'altre fòrum!
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Marta Potter Weasley
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 249
Membre des de: dg. jul. 12, 2009 8:57 pm
Nom: Marta
Rang: Futura dona del Daniel Faraday
Ubicació: Al cau!

Re: Crepuscle

Entrada Autor: Marta Potter Weasley »

"Després d'aquesta parrafada, reconec que Crepuscle em té viciada. M'he llegit tots els llibres (els 3 primers en castellà i el 4t en català) i tenia les entrades de Lluna Nova des de tres setmanes abans que sortís. També reconec que no és una gran saga, ni s'hi assembla. Com a literatura, no és una cosa perfecta. L'argument tampoc està molt currat, i en la meva opinió hi ha altres sagues molt més bones. Però el comences, i en aquell moment ja no pots parar de llegir (jaja exactament com un vampir al tastar la sang humana). Necessites saber què passarà..."

En això penso exactament el mateix, però és tant maco.. m'encanta tot lo pastelero tot i sabent que no és gens bo, (és molt típic) xD i jo també crido quan surt el Jakob i l'Edward, clar que si! però jo m'he llegit els llibres, això si, després de veure la primera peli, que em va agradar moltíssim (la primera vegada, la segona vegada que la vaig veure em va agradar però va perdre molt encant, és una peli de primeres impresions, xD us ha passat?), va ser quan me'ls vaig llegir, i amb un no res els tenia tots acabats, xD passava tot el dia als núbols encantada de la vida pensant en la saga, xD La segona peli em va agradar molt i no em va desepcionar gens, a més, trobo que és molt fidel al llibre, s'han inventat alguna cosa, però en general molt bé(compareu amb HP). Crec que els llibres són millors que les peli, però no massa més, l'únic que al llibre passes més hores disfrutant, xD

Jo crec que els actors els han clavat, xD vueno, tot depèn de com te'ls imaginis, per mi perfectes. (l'Edward no pot ser més guapo i ni el Jakob més bò.. xD) però al Bella, l'Alice i l'Emmet perfectes! bé, trobo que tots els han clavat!

Els personatges.. bé, la Bella la trobo bastant inútil, però no em cau malament, és bona tia. Al Jakob fins al tres bé, al tres em va caure fatal, però fatal fatal! i després ja li havia agafat mania i em va caure malament per sempre. L'Edward m'encanta, però és el tio perfecte i massa típic. l'Emmet és lo màxim! L'Alice és molt guai i cau bé a tothom perquè és molt simpàtica i és genial!

En fi, m'encanta però ja es podrien currar una mica més els arguments, xD sempre és "aiaiai.. ens morirem tots segur, no tenim cap possibilitat de sobreviure.." i no es morningú, massa irreal.

(ho sento, ho he fet una mica llarg.. xD)
PÀGINES ARRANCADES!! amb l'anna_lovegood

Nova fic en solitari: Escarabats

Petons de:
Marta Potter Weasley

Avatar de l’usuari
Porcupintí-na
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 288
Membre des de: dl. juny 29, 2009 9:02 pm
Nom: Maria
Ubicació: Mussoleria

Entrada Autor: Porcupintí-na »

He de dir que penso, com tu, Marta, que és enganxar-t'hi i no parar. Jo em vaig agafar el primer a la biblioteca perquè, mira, tothom en parlava, i diguessim que en sis dies m'havia acabat tota la saga xDDDD.
El meu personatje preferit és en Jasper. Ho he d'ademtreeeeeee!!!!!!!!!!! Em fa tornar boja, la seva persona!!!
hahaha és tan bon vampir!!!

Maria
"-Escolta, ¿Per què li dius Porc, al mussol?- va preguntar el Harry al Ron.
-Perquè el meu germà és burro-va dir la Ginny- En realitat es diu Porcupintí."

QUINA NIT TAN JOIOSA, LA D'AVUI!

Avatar de l’usuari
ginny_weasley_potter
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 193
Membre des de: dj. març 20, 2008 11:55 am
Nom: Maria
Rang: cosina llunyana den Ronald
Ubicació: A Pigfarts

Re: Crepuscle

Entrada Autor: ginny_weasley_potter »

Jo m'he llegit els llibres de crepúscle, bé, de moment tots el que ha tret la Stephenie Meyer ( l'hoste, "noches de baile en el infierno", la segona vida de Bree Turner...) però no m'hi he aconseguit enganxar, almenys no tan com amb HP.

És.. diferent.
ginny_weasley_potter l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. set. 28, 2010 7:36 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
En Harry la va mirar; i quan abaixava la mà, sense adornar-se'n, es va tocar la ferida en forma de llampec que tenia al front.
Feia dinou anys que a en Harry no li feia mal la cicatriu. Tot anava bé.

Avatar de l’usuari
Luna Weasley
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 118
Membre des de: ds. juny 28, 2008 12:08 pm
Nom: Alexandra

Re: Crepuscle

Entrada Autor: Luna Weasley »

JACOB; JACOB!!!
Pos veureu que soc una Fan del Taylor Lautner. Es que es tan mono... Millor dit, llop.
M'he llegit tots els llibres, i he vist les dos peliis que han sortit per ara. Estic esperant que surti Sol de Medianoche. Però estava més ansiosa quan estava a punt de sortiir Harry Potter 7!!!(Llibre)
M'agrada més Harry Potter que Crepuscle, però aquest ultim també m'agrada molt.
JACOB, JACOB

Ja era hora de que algú tragués el tema!!!

AL
Per què us preocupeu per l'IN-NO-MI-NABLE?
Pel que us haurieu de preocupar es pel JA-NO-TINC-CACA
L'astringència d'urgència que fa sensació a tot el pais!


Llegiu:

LES 4 RONDADORES

Avatar de l’usuari
Marta Potter Weasley
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 249
Membre des de: dg. jul. 12, 2009 8:57 pm
Nom: Marta
Rang: Futura dona del Daniel Faraday
Ubicació: Al cau!

Re: Crepuscle

Entrada Autor: Marta Potter Weasley »

Sisi, que quedi clar que a mi també m'agrada més Harry Potter, eh? (molt més..) xD
PÀGINES ARRANCADES!! amb l'anna_lovegood

Nova fic en solitari: Escarabats

Petons de:
Marta Potter Weasley

Avatar de l’usuari
Llunatik13
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 2
Membre des de: dv. set. 10, 2010 8:26 pm
Nom: Cesar
Ubicació: BCN

Re: Crepuscle

Entrada Autor: Llunatik13 »

llo sok u fan inkodicional de Harry Potter , pero, me intentat llegir un llibre de crepuscule pero sok , inkapaç , potser es perke sok noi i un insensible xXD :mrgreen:

Oriohol
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 36
Membre des de: dl. juny 07, 2010 2:10 pm
Nom: Oriol
Rang: Tolkiendil

Re: Crepuscle

Entrada Autor: Oriohol »

Imatge
Imatge

Avatar de l’usuari
Gemms
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 147
Membre des de: dc. set. 29, 2004 7:00 am
Nom: Gemma
Ubicació: Vilanova i l Geltrú: mooolt a prop de la platja. Es pot dir que és casa meva XD

Re: Crepuscle

Entrada Autor: Gemms »

Jo m'he llegit el primer llibre i n'he vist la peli, però de la segona en vaig poder veure un tros i... És que em sap molt greu, però no aguanto a la fava de la Bella!! :nose La cara que fa sempre com d'angunia no m'agrada... Roceonec que la primera em va agradar, una mica nyonya del plan, com heu dit, amor d'aquells que tothom ha somiat, però per això està bé veure-la, perquè t'hi trobes i fas volar coloms una estona. :mrgreen:

Tot i així, segueixo preferint un llibre a una pel·lícula. Entre ma germana i jo ens els vam comprar tots i tinc pendents els altres (tots menys el primer XD) però estan a la llista. Com a mínim, ja que em vaig gastar els calers jajajajaja és broma, que fa temps que els vull llegir, però m'agrada tant (llegir) que m'embolico amb un munt de llibres XD

Per cert, aprofito per deixar anar que hi ha una web, no sé si la coneixeu, on pots buscar llibres, donar-ne la opinió, crear entrades si no hi són... Està força bé, sobretot per compartir opinions i trobar llibres que et puguin interessar semblants a d'altres que et puguin agradar i coses d'aquestes. La web és www.entrelectores.com. Si algú ja hi és o s'hi farà, el meu nom és Nox! Així ens podem fer amics i veure llibres de l'altre i tal! És que només tinc d'amiga a la meva germana... Ah! A més també pots buscar lectors que estiguin registrats amb gustos semblants als teus, segons quina valoració ha donat a llibres que tu també has valorat o que s'hi assemblin.

En fi, ja estic! Recordeu: si us hi feu digue-m'ho i així compartim llibres per allà! :mrgreen:
-No es preocupi, professor Dumbledore.
-No em preocupo, Harry, perquè vaig amb tu.

Avatar de l’usuari
Porcupintí-na
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 288
Membre des de: dl. juny 29, 2009 9:02 pm
Nom: Maria
Ubicació: Mussoleria

Re: Crepuscle

Entrada Autor: Porcupintí-na »

Oriohol ha escrit:Imatge
XD molt bé.

hahahaha

que bo, Oriol.

XD
"-Escolta, ¿Per què li dius Porc, al mussol?- va preguntar el Harry al Ron.
-Perquè el meu germà és burro-va dir la Ginny- En realitat es diu Porcupintí."

QUINA NIT TAN JOIOSA, LA D'AVUI!

Avatar de l’usuari
Hermilunny
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 7
Membre des de: ds. oct. 23, 2010 2:53 pm
Ubicació: Hogwarts

Re: Crepuscle

Entrada Autor: Hermilunny »

Jo també m'he llegit tots els llibres de Crepuscle i m'han agradat molt. (És la meva segona saga preferida, la primera és Harry Potter). Però, les pel.lícules no m'agraden gaire. La peli de Crepuscle em va agradar força, la de Lluna Nova també, però Eclipsi no em va agradar gens perquè trobo que hi havia massa Edward i Bella i poca acció. No sé si veuré A trenc d'Alba :? . El llibre que em va agradar més, sens dubte va ser Crepuscle i els que em va agradar menys va ser Lluna Nova.

Ens llegim :wink: .
Serà famós, serà un mite. No m'estranyaria gens que el dia d'avui es conegués en el futur com el dia de Harry Potter. S'escriuran llibres sencers sobre el Harry. Tots els nens del nostre món sabran qui és!

Respon