Nou tràiler d'HP7 - Part2

Aquí podeu comentar la setena pel·lícula, tan la primera com la segona part.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Bloquejat
Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Nou tràiler d'HP7 - Part2

Entrada Autor: Padfoot »


Avatar de l’usuari
Arwen Black
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 365
Membre des de: dv. set. 03, 2010 1:50 am
Rang: Dels que tenen mapes per cicat
Ubicació: Desubicada. Sí, falta "rius" i no vull que falti... riure

Re: Nou tràiler d'HP7 - Part2

Entrada Autor: Arwen Black »

M'encanta tant!!! :) Ara havia vist el vídeo a la web oficial... Hi ha una part on l'Snape té una mirada que flipes...(0.48) I es veu la Lili!! ^^ Amb la flor... (una mica massa artificial pel meu gust) I la Petúnia, clar. La serp també m'ha agradat molt, i quan ha caigut aquell totxot d'armadura a terra casi em faig mal jo de veure-ho. Es veuen les imatges molt clares :D

Crec que em moriré quan tot això s'acabi :cry: Creieu que hi ha gent fanàtica que es suicidarà? Seria molt fort. No, no, jo em moriré de mort natural. Per cert, algú em podria dir quin dia s'estrenarà aquí? Serà també el 15 de juliol? Perquè si ho és, és per matar-los, entrenant-la quan comença selectivitat :// :? Si és així, mirant-ho pel costat bo, sembla un incentiu... Però joh! T.T

0:24 i 1:28 també són imatges genials... A part, hi podem veure un trosset del moment històric durant la batalla Bellatrix - Senyora Weasey, qué emocionant!

EDITO: Sí que estic malament no? no em feu cas per lo del juliol, sí... el juliol... :deumeu serà el juny ¬¬ necessito que arribin les vacances ja! I veure la pel·li de HP7! xD
Arwen Black l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. maig 06, 2011 7:42 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
"No serveix de re preocupar-se. El que hagi de venir, vindrà, i ja ens ho trobarem quan arribi" Hagrid

Avatar de l’usuari
BelitBlack
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 161
Membre des de: dt. jul. 27, 2010 10:03 pm
Nom: Isabel
Ubicació: BCN

Re: Nou tràiler d'HP7 - Part2

Entrada Autor: BelitBlack »

No tinc paraules, se m'ha posat la pell de gallina. I al minut 1:08 la Tonks i en Llopin... No sé què és pitjor, si veure'ls morir o que no te'n diguin casi res com al llibre.

I això de que en Harry es tiri al vuit agafat a en Voldemort!? :o Començo a pensar que el director i els de muntatge van vestits d'ABBA o amb quimono, perquè no m'explico com es poden treure tantes excenes de la màniga.

Però igualment, no puc evitar morir-me de ganes de que surti la pel·lícula... encara que igual que l'Arwen no vull que s'acabi tot. Però no tinc previst morir-me, a no ser que em pugui quedar com a fantasma i perseguir a la Rowling fins que acabi i publiqui el Llibre Escocès (la enciclopèdia de Harry Potter).

Avatar de l’usuari
harry_james_potter
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 444
Membre des de: dj. set. 11, 2008 8:50 pm
Nom: Albert
Rang: Graller
Ubicació: Esparreguera

Re: Nou tràiler d'HP7 - Part2

Entrada Autor: harry_james_potter »

AIXÒ ÉS INADMISIBLE!


Ens treuen un tràiler tan prometedor com aquest i ens diuen que ens hem d'esparar fins el 15 de juliol! NO PUC ESPERAR MÉS!!!!!!!!!!!!!!!!!
-George, com estàs?
-Com una fura [...] Fura-dat, captes Fred?

Avatar de l’usuari
harry_james_potter
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 444
Membre des de: dj. set. 11, 2008 8:50 pm
Nom: Albert
Rang: Graller
Ubicació: Esparreguera

Re: Nou tràiler d'HP7 - Part2

Entrada Autor: harry_james_potter »

Quina por la cara de la Molly! I la de la Cisa abans de trair a en Vody! I l'Sanpe! Collons, ja ho he dit abans, pe`ro costarà molt esperar!
-George, com estàs?
-Com una fura [...] Fura-dat, captes Fred?

JoanaPotter
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 243
Membre des de: dc. juny 30, 2010 10:48 am
Nom: Lógic, no?
Rang: La filla d'en James
Ubicació: A davant de HPCat descobrint més coses cada dia

Re: Nou tràiler d'HP7 - Part2

Entrada Autor: JoanaPotter »

Arwen Black ha escrit:M'encanta tant!!! :) Ara havia vist el vídeo a la web oficial... Hi ha una part on l'Snape té una mirada que flipes...(0.48) I es veu la Lili!! ^^ Amb la flor... (una mica massa artificial pel meu gust) I la Petúnia, clar. La serp també m'ha agradat molt, i quan ha caigut aquell totxot d'armadura a terra casi em faig mal jo de veure-ho. Es veuen les imatges molt clares :D
Algú em pot dir a quin segon surt la Lily? I quina Lily (la mare o la filla)??

Que algù m'ho solucioni, perquè m'he mirat el video tres vegades i res!!

JOANAPOTTER

Avatar de l’usuari
harry_james_potter
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 444
Membre des de: dj. set. 11, 2008 8:50 pm
Nom: Albert
Rang: Graller
Ubicació: Esparreguera

Re: Nou tràiler d'HP7 - Part2

Entrada Autor: harry_james_potter »

És la Lily mare quan és petita. Surt al prncipi, amb la Túnia (són les dues nenes del principi). Saps que hi ha un moment que es veu com si aparegués una flor a la mà d'algú? Doncs allò és un desl record de l'Snape que en harry veu un cop el primer mor. És quan la Lily juga a fer màgia i la Túnia l'esbronca espantada.

Espero haver-te ajudat.
-George, com estàs?
-Com una fura [...] Fura-dat, captes Fred?

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Re: Nou tràiler d'HP7 - Part2

Entrada Autor: Padfoot »


Avatar de l’usuari
Arwen Black
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 365
Membre des de: dv. set. 03, 2010 1:50 am
Rang: Dels que tenen mapes per cicat
Ubicació: Desubicada. Sí, falta "rius" i no vull que falti... riure

Re: Nou tràiler d'HP7 - Part2

Entrada Autor: Arwen Black »

:D

"No serveix de re preocupar-se. El que hagi de venir, vindrà, i ja ens ho trobarem quan arribi" Hagrid

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Re: Nou tràiler d'HP7 - Part2

Entrada Autor: Padfoot »


Avatar de l’usuari
ginny_weasley_potter
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 193
Membre des de: dj. març 20, 2008 11:55 am
Nom: Maria
Rang: cosina llunyana den Ronald
Ubicació: A Pigfarts

Re: Nou tràiler d'HP7 - Part2

Entrada Autor: ginny_weasley_potter »

Simplement M'ENCANTA. Si la película és si més no semblant al tràiler, serà, en opinió meva, de les millors de la saga sencera. Tinc unes ganes ja de veure com s'ho meneguen per deixar-ho amb el llistó ben alt...! (Algú s'apunta a enviar cartes a la JKR perquè continui els llibres? No em puc creure que en menys d'un més s'acabi tot...)
En Harry la va mirar; i quan abaixava la mà, sense adornar-se'n, es va tocar la ferida en forma de llampec que tenia al front.
Feia dinou anys que a en Harry no li feia mal la cicatriu. Tot anava bé.

roig_scout
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 24
Membre des de: dl. set. 22, 2008 8:30 pm

Re: Nou tràiler d'HP7 - Part2

Entrada Autor: roig_scout »

BRUTAAAAAAAAAAAL!
Moment en el que li diuen la Lily i el Sirius al Harry estarem amb tu per sempre! Oh! :clap:
Ara bé, serà una decepció la pel·lícula, coneixent-los, són els millors traileros ( fent tràilers) però després a la peli ens quedem sempre amb les ganes de tot. Recordeu a la sisena que va passar oi, doncs passarà igual.

Bloquejat