On i quan anireu a veure HP 7.2?

Aquí les pel·lícules: crítiques, impressions, comentaris,...
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Bloquejat
JoanaPotter
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 243
Membre des de: dc. juny 30, 2010 10:48 am
Nom: Lógic, no?
Rang: La filla d'en James
Ubicació: A davant de HPCat descobrint més coses cada dia

On i quan anireu a veure HP 7.2?

Entrada Autor: JoanaPotter »

Hola a tots,
avui, 15-7, és un dia molt especial per a tots nosaltres i per a tots els fans de HP en general...

s'estrena la vuitena i última peli sobre la tant famosa septologia de llibres de HP!!

Sé que, quan la vagi a veure, acabaré trista i contenta alhora...
trista perquè ja no hi haurà cap més pelicula sobre HP i contenta perquè per fi en Voldemort es mor i el fictici món màgic torna a estar amb pau, contenta perquè es podrà veure la nova generació....

M'agradaria saber tots vosaltres a on i quan anireu a veure la Pelicula!

JoanaPotter

PSD I, si us plau, que aquesta web no es mori amb HP... que continui activa durant us quants anys més ja que sempre quedarà la nostra ment per cobrir la vida d'en James Sirius, l'Albus Severus i la Lily Luna, ja que la Rowling no pensa fer continuació.

Avatar de l’usuari
harry_james_potter
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 444
Membre des de: dj. set. 11, 2008 8:50 pm
Nom: Albert
Rang: Graller
Ubicació: Esparreguera

Re: On i quan anireu a veure HP 7.2?

Entrada Autor: harry_james_potter »

Jo possiblament hi aniré el diumenge a Abrera o Sant Andreu (amb els amics) i potser més endavant a Manresa (amb la família i en català, :riure: ).

PS: Volem llibres amb els pares i els fills d'en Harry Potter!
-George, com estàs?
-Com una fura [...] Fura-dat, captes Fred?

JoanaPotter
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 243
Membre des de: dc. juny 30, 2010 10:48 am
Nom: Lógic, no?
Rang: La filla d'en James
Ubicació: A davant de HPCat descobrint més coses cada dia

Re: On i quan anireu a veure HP 7.2?

Entrada Autor: JoanaPotter »

Jo hi aniré al dimarts a la tarda amb una amiga, però soposo que ho tornaré a repetir un altra dia amb unes altres amigues...

Sobre el cine on aniré no ho sé, aniré algun cine de Manresa però no sé qual.



JoanaPotter

Avatar de l’usuari
BelitBlack
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 161
Membre des de: dt. jul. 27, 2010 10:03 pm
Nom: Isabel
Ubicació: BCN

Re: On i quan anireu a veure HP 7.2?

Entrada Autor: BelitBlack »

Jo vaig avui als Albèniz de Girona amb 3D (amb la família, que així no pago entrada) i el dilluns als Ocine amb tota una colla (perquè tenim descomptes per pagar només 3€, però no valen ni divendes ni caps de setmana). Però acabo de flipar, una amiga meva diu que ahir va anar a veure la pel·lícula perquè feien una marató de les dues parts! :O

Li vam dir que no podia ser i va dir això... no em puc creure que jo no ho sapigués!

"que si coi xD que feien el coi de marató de les dues parts seguides! la primera en digital i la segona en 3D!"
"doncs la veritat és que pràcticament tota la pel·ícula és la batalla de Hogwarts. I està molt ben feta! Jo la vaig disfrutar molt! Passa que com sempre es deixen d'explicar alguna cosa i fa que la pel·lícula no quadri gaire (si t'has llegit el llibre ja saps xq una cosa és com és però l'altre gent es deu quedar: eing? jaja)
Jo només diré que tothom sap com és l'epíleg de Harry Potter...I que l'han liat molt parda per poder-lo fer a la peli xD"

D'aqui dues hores se m'acaba l'espera. I veuré que han fet a l'epíleg, i a vosaltres us deixo amb les ganes... :twisted:

Avatar de l’usuari
Agatha Black
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 662
Membre des de: dt. jul. 01, 2008 3:40 pm
Rang: Gryffindor. Res més a afegir.

Re: On i quan anireu a veure HP 7.2?

Entrada Autor: Agatha Black »

Doncs jo hi vaig anar ahir dijous. Sí, sí, com ho llegiu, ahir a la PREESTRENA! :elis

Vale, sé que està lleig, però és la veritat! ^^ Em va fer molta il·lusio poder anar a una preestrena en alguna de les 8 pelis!
Imatge

Avatar de l’usuari
Arwen Black
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 365
Membre des de: dv. set. 03, 2010 1:50 am
Rang: Dels que tenen mapes per cicat
Ubicació: Desubicada. Sí, falta "rius" i no vull que falti... riure

Re: On i quan anireu a veure HP 7.2?

Entrada Autor: Arwen Black »

Jo no sé quan hi aniré, encara!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Però sé on: JCA Alpicat (Lleida)

Espero que us agradi molt, els que l'aneu a veure avui, o que us agradés als que hi vau anar ahir!
"No serveix de re preocupar-se. El que hagi de venir, vindrà, i ja ens ho trobarem quan arribi" Hagrid

Avatar de l’usuari
ginny_weasley_potter
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 193
Membre des de: dj. març 20, 2008 11:55 am
Nom: Maria
Rang: cosina llunyana den Ronald
Ubicació: A Pigfarts

Re: On i quan anireu a veure HP 7.2?

Entrada Autor: ginny_weasley_potter »

Doncs jo hi he anat avui al cinema de Vic. Hi havia d'anar ahir al vespre, amb això que feien de les dues pel·lícules, però les passaven en castellà... Total, que vaig decidir que preferia esperar un dia més i poder veure-la per primera vegada en català :)

Només diré que és... impresionant! (si, es clar, l'han cagat depèn a on(xD), però en general és perfecte!)
En Harry la va mirar; i quan abaixava la mà, sense adornar-se'n, es va tocar la ferida en forma de llampec que tenia al front.
Feia dinou anys que a en Harry no li feia mal la cicatriu. Tot anava bé.

joni_huguet
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 34
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 6:29 pm

Re: On i quan anireu a veure HP 7.2?

Entrada Autor: joni_huguet »

Ahir a la nit als cinemes del Magic Badalona,
no va estar malament, en alguns casos van voler fer-la
mes espectacular però menys fidel al llibre i això no em va
agradar, però per a la gent que no s'ha llegit els llibres segur que
els encantara
JoNi

Avatar de l’usuari
harry_james_potter
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 444
Membre des de: dj. set. 11, 2008 8:50 pm
Nom: Albert
Rang: Graller
Ubicació: Esparreguera

Re: On i quan anireu a veure HP 7.2?

Entrada Autor: harry_james_potter »

Finalment la vaig anar a veure a Sant andreu de la Barca. És una llàstima que el cinema més proper a casa meva on la facin en català sigui Manresa, ja que em queda força lluny i al meu poble no hi ha tren. I com que hi vaig anar mab els amics i encara no tenim 18 anys.

Mira que em feia il·lusió veure-la en català al cinema.
-George, com estàs?
-Com una fura [...] Fura-dat, captes Fred?

Avatar de l’usuari
Joaquim_Link
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 70
Membre des de: dc. març 01, 2006 10:55 pm

Re: On i quan anireu a veure HP 7.2?

Entrada Autor: Joaquim_Link »

Avui m'he recordat de la pel·li!

Tot i que m'hai llegit tots els llibres, les pel·lis em van quedar pendents perquè les volio veure en català i no les trobavo en DVD (a veure si quan surti l'última treuen un pack en que estiguin en català). Així que durant aquest curs que sóc estat de Sèneca a Madrid em vaig començar a descarregar-les de Mecanoscrit per emule (la 5ª i la 7ª estan mal ripejades i les hai hagut de veure amb el windows movie maker). Així que entre Madrid i Blanes me les hai vist i no ha estat fins avui, després d'haver passat uns dies a Sevilla, que hai recordat que l'última pel·li encara està en cartellera i que ja la puc veure perquè hai vist les anteriors.

Segurament aniré a veure-la al Lauren Gràcia de Barcelona el dimecres 17.

Ja us diré què tal m'ha semblat!

Joaquim_Link :mrgreen:

Hermiron16

Re: On i quan anireu a veure HP 7.2?

Entrada Autor: Hermiron16 »

Vaig anarhi el dia 15 de juliol a Manresa i la vaig veure en 3D. Tambe vaig tornarla a veure a Solsona, el diumenge 7 d'agost.
L'hagues anat a veure mes cops, pero com no tinc diners...
Em vaig emocionar les dues vegades que vaig veure la pelicula. Ja s'acabat tot, ni llibres ni pelis.

Bloquejat