Songfics

Fòrum per comentar fan fictions i crear-ne de comunitàries.
Per enviar-ne una usa la secció especial a http://www.harrypottercat.cat/fanfictions/.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
harry_james_potter
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 444
Membre des de: dj. set. 11, 2008 8:50 pm
Nom: Albert
Rang: Graller
Ubicació: Esparreguera

Re: Songfics

Entrada Autor: harry_james_potter »

Jo posaria "Un pèl més gran" de Glaucs pel moment en què en Harry i li diu a la Ginny que l'ha de deixar, i quan estan separats posaria "Els teus ulls glaucs" de Glaucs o "Envia'm un àngel" de Sau.
-George, com estàs?
-Com una fura [...] Fura-dat, captes Fred?

Avatar de l’usuari
marta_ginny
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 443
Membre des de: ds. jul. 14, 2007 1:00 pm
Rang: Ravenpuff
Ubicació: Asteroide B-612

Re: Songfics

Entrada Autor: marta_ginny »

La primera no la conec, però les dues últimes tenen el meu suport! En català també n'hi ha de molt bones... Dir-li al Sol del Tercer Hombre, Cada Cop (i 10000 més) dels Lax'n'Busto, alguna de Cesk Freixas (però no veig com la podries fer colar...), dels Pets, i les típiques, Sau i Sopa de Cabra.
They're supposed to be, you blithering idiot! Now go and do something constructive. Find Peeves! ...Yes, Peeves... Haven't you been complaining about him for a quarter of a century?

La Crida d'Avalon
http://www.harrypottercat.cat/mostra.php?titol=824

Avatar de l’usuari
hpkarina
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 405
Membre des de: dv. ago. 24, 2007 12:47 pm
Nom: Roser
Rang: Paladina de la Reina Blanca
Ubicació: Grand Line
Contacta:

Re: Songfics

Entrada Autor: hpkarina »

Dels Pets al de Com anar al Cel i Tornar és tan, però tan tan tan tan bonicaaa! *.* però clar, no sé com posar-la.... xD la de Feliç, també és molt bonica, però tampoc sabria on posar-la... (no et queixaràs tens idees per a donar i vendre :P)
Where your tresaure is, there will you heart be also.

Volia ser actriu, em vaig conformar amb intèrpret i he acabat de traductora...

+Can I shoot her?
-Not in public

Avatar de l’usuari
harry_james_potter
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 444
Membre des de: dj. set. 11, 2008 8:50 pm
Nom: Albert
Rang: Graller
Ubicació: Esparreguera

Re: Songfics

Entrada Autor: harry_james_potter »

La primera cançó de Glaucs que he dit ("Un pèl més gran") la tinc a casa però no sé a on, ja la buscaré i si us agrada ja us la passaré. Mentrestant he torbat aquest enllaç on la podeu escoltar: http://www.goear.com/listen/7f2e4a9/un- ... ran-glaucs
-George, com estàs?
-Com una fura [...] Fura-dat, captes Fred?

JoanaPotter
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 243
Membre des de: dc. juny 30, 2010 10:48 am
Nom: Lógic, no?
Rang: La filla d'en James
Ubicació: A davant de HPCat descobrint més coses cada dia

Re: Songfics

Entrada Autor: JoanaPotter »

I la de "Every break you take", per exemple quan el Ron i la Lavander tallen des del punt de vista d'ella o per un Harry/Ginny quan es separen .... no sé.
Només us vull dir que la canço no es una declaració d'amor si no una feta mentre el cantant va tallar amb la seva dona, es a dir, un "encara que m'hagis deixat t'estimo".

Per cert, es de Police.

Avatar de l’usuari
harry_james_potter
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 444
Membre des de: dj. set. 11, 2008 8:50 pm
Nom: Albert
Rang: Graller
Ubicació: Esparreguera

Re: Songfics

Entrada Autor: harry_james_potter »

JoanaPotter ha escrit:I la de "Every break you take", per exemple quan el Ron i la Lavander tallen des del punt de vista d'ella o per un Harry/Ginny quan es separen .... no sé.
Només us vull dir que la canço no es una declaració d'amor si no una feta mentre el cantant va tallar amb la seva dona, es a dir, un "encara que m'hagis deixat t'estimo".

Per cert, es de Police.

En realitat el que diu és "t'estic vigilant, sabré tot el que fas, tot el que dius i tot el que penses. T'estic observant". Crec que quedaria molt bé per a la Lavender quan en Ron li diu que prou i veu que està amb l'Hermione.
-George, com estàs?
-Com una fura [...] Fura-dat, captes Fred?

JoanaPotter
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 243
Membre des de: dc. juny 30, 2010 10:48 am
Nom: Lógic, no?
Rang: La filla d'en James
Ubicació: A davant de HPCat descobrint més coses cada dia

Re: Songfics

Entrada Autor: JoanaPotter »

harry_james_potter ha escrit:
JoanaPotter ha escrit:I la de "Every break you take", per exemple quan el Ron i la Lavander tallen des del punt de vista d'ella o per un Harry/Ginny quan es separen .... no sé.
Només us vull dir que la canço no es una declaració d'amor si no una feta mentre el cantant va tallar amb la seva dona, es a dir, un "encara que m'hagis deixat t'estimo".

Per cert, es de Police.

En realitat el que diu és "t'estic vigilant, sabré tot el que fas, tot el que dius i tot el que penses. T'estic observant". Crec que quedaria molt bé per a la Lavender quan en Ron li diu que prou i veu que està amb l'Hermione.
Sí, crec que quedaria bé en aquest moment.
El que volia dir amb lo de "encara que m'hagis deixat t'estimo", es que el tema general no és una declaració d'amor si no és això que dic jo, almenys ho penso.

Avatar de l’usuari
hermione potter
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 299
Membre des de: dl. març 26, 2012 1:31 pm
Rang: Gryffindor
Ubicació: Algun lloc del món màgic

Re: Songfics

Entrada Autor: hermione potter »

Hermione Mitchie ja en tindras prou no??
:riure:
Has de saber, que qui ens estima no ens abandona mai.
Imatge
Imatge

Respon