Tercera generació.

Comenta els personatges.
Regles del fòrum
Recordeu a escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Respon
Avatar de l’usuari
anna_lovegood
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 92
Membre des de: dj. oct. 01, 2009 6:58 pm
Nom: Anna
Ubicació: Ducsdemel

Tercera generació.

Entrada Autor: anna_lovegood »

Ei! Al final he acabat obrint un tema per parlar de la Tercera generació de Harry Potter, o sigui, els fills de la generació del Harry, i de tots els Weasley. ( He aquí el arbre genealògic dels Weasley que la Rowling va escriure: arbre genelògic )

La veritat és que m'he decidit a obrir el tema perquè últimament estic bastant obsessionada amb alguns dels personatges de la Tercera generació, sobretot perquè t'obren un món de possibilitats, ja que no sabem casi res sobre ells, i tens moltissimes llibertats al escriure.

Per exemple, estic molt obsessionada amb que l'Albus Potter i la Dominique Weasley siguin seleccionats a Slytherin, no me'ls puc imaginar a cap altre lloc. Això sí, la majoria de Weasleys els poso a Gryffindor, per seguir la tradició, menys a la Lucy, que per mi acabaria a Hufflepuff ^^

I que, vosaltres a quina casa us imagineu que acabarien els nous Weasley/Potter? I els bessons Scamander? (Jo penso que el Lysander a Gryffindor i el Lorcan a Ravenclaw) Quines parelles us imagineu que es podrien crear? (A mi m'encanta el Rose/Scorpius o el Lucy/Lorcan, per exemple ^^)

Apa, espero que comenteu molt, que em sento molt estúpida desvariejant jo sola sobre la Tercera Generació! ^^"

(Per cert, no sé si el tema està al lloc on l'hi toca. No sabia on posar-ho, així que ha acabat a aquí. Ho sento si està malament! ^^)

Avatar de l’usuari
Hermione Mitchie
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 91
Membre des de: dv. feb. 11, 2011 5:54 pm
Ubicació: A la Lluna

Re: Tercera generació.

Entrada Autor: Hermione Mitchie »

Jo crec que el Lynsander y el Lorcan anirien a Ravenclaw i m'imagin l'Hugo a Hufflepuff i la Rose a Ravenclaw. Les parelles que crec que es podrien crear son: James/Rose, Scorpius/Lily, Albus/Alice (no se si es real, jo he llegit molt de fics on el Neville te una filla i es diu Alice)., i Teddy/Victoire.

Avatar de l’usuari
harry_james_potter
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 444
Membre des de: dj. set. 11, 2008 8:50 pm
Nom: Albert
Rang: Graller
Ubicació: Esparreguera

Re: Tercera generació.

Entrada Autor: harry_james_potter »

Albus/Scorpius!!!!!!!!!! Està claríssim, els dos aniran a Slytherin i es faran Amics. La Rose farà costat a l'Albus mentre que a en James li agafa un cobriment de cor (perquè son germà està a Slytherin i "confraternitza" amb l'enemic).
-George, com estàs?
-Com una fura [...] Fura-dat, captes Fred?

Avatar de l’usuari
anna_lovegood
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 92
Membre des de: dj. oct. 01, 2009 6:58 pm
Nom: Anna
Ubicació: Ducsdemel

Re: Tercera generació.

Entrada Autor: anna_lovegood »

Mmm... L'AlbusScorpius no m'acaba d'agradar, suposo que perquè tinc una gran obsessió amb el Rose/Scorp xDD I, a part, sempre me'ls he imaginat més com molt bons amics que com res més... Prefereixo el AlbusLorcan o el FredII/Lorcan... (Sí, tinc la manía de liar el Lorcan amb tothom xD)

I una de les meves parelles preferides és James/Dominique (Sé que són cosins, i em fa una mica de mal rollo, però queden tant bé...! O almenys a la meva ment xD)

Un dels problemes de la tercera generació és que casi tots són família u.u

JoanaPotter
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 243
Membre des de: dc. juny 30, 2010 10:48 am
Nom: Lógic, no?
Rang: La filla d'en James
Ubicació: A davant de HPCat descobrint més coses cada dia

Re: Tercera generació.

Entrada Autor: JoanaPotter »

anna_lovegood ha escrit:Un dels problemes de la tercera generació és que casi tots són família u.u
Tens raó.

Jo prefereixo un ScorpRose, de fet ja en vaig fer una fanfic. No sé, m'agraden perquè... no sé, com que no es poden liar.. la meva ment fa el contrari xD
I a mi també m'agrada un JamesDominique, perquè com que són cosins... no sé, també hi ha lo de "no es pot fer".
I també un TedVictorie... m'estic pensant una fanfic, creieu que tindrà seguidors ??

Avatar de l’usuari
harry_james_potter
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 444
Membre des de: dj. set. 11, 2008 8:50 pm
Nom: Albert
Rang: Graller
Ubicació: Esparreguera

Re: Tercera generació.

Entrada Autor: harry_james_potter »

Segurament. Jo vull fer una FF Albus/Scorpius, però em falta temps i inspiració...
-George, com estàs?
-Com una fura [...] Fura-dat, captes Fred?

Avatar de l’usuari
anna_lovegood
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 92
Membre des de: dj. oct. 01, 2009 6:58 pm
Nom: Anna
Ubicació: Ducsdemel

Re: Tercera generació.

Entrada Autor: anna_lovegood »

Joana Potter, tens raó, el fet de que siguin cosins li dona morbo a la cosa xD
I a mi si que m'agrada el TeddyVictoire! ^^ Però últimament li estic agafant el gustillo pel TeddyDominique també, i mira que abans l'odiava xDD

I també crec el mateix sobre el RoseScorp, sóooon tan monos xD Potser una mica cliché o Dramione 2.0, però que hi farem, a mi m'agrada ^^"
Encara que l'Scorpius també el puc tolerar la Dominique o fins i tot amb l'Albus el que no m'agrada gens és el LilyScorp... Es que últimament li he agafat moltissima mania a la Lily i no la puc ni veure u.u Amb lo que a mi em molava abans...

Per cert, si escriviu fics de la Tercera Generació jo me les llegeixo, que casi totes les que més m'agraden estan en anglés! ^^"

Avatar de l’usuari
Hermione Mitchie
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 91
Membre des de: dv. feb. 11, 2011 5:54 pm
Ubicació: A la Lluna

Re: Tercera generació.

Entrada Autor: Hermione Mitchie »

A mi em pasa el mateix, pero amb la Dominique i no se si la Lucy o la Molly, la que du ulleres, es que em lii amb les dues. A mi m'encanta lo dels cosins. Pero si tots es liesin amb cosins no faria gracias, i vos hi heu fitxat que no hi ha noies que no siguin Weasleys? I una pregunta, es que a ningu li agrada el James/Rose? A mi m'encanta! Els Potters i les pelroges es una vella tradicio, i em recorden al James i la Lily.
PD: Jo tenc una fic de la tercera generacio, pero es una mica molt especial. Ja que no trata dels fills del Harry, si no del Teddy, la Victoire i amics, tot i que surten els fills d'en Harry, pero com a secundaris.

Avatar de l’usuari
hermione potter
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 299
Membre des de: dl. març 26, 2012 1:31 pm
Rang: Gryffindor
Ubicació: Algun lloc del món màgic

Re: Tercera generació.

Entrada Autor: hermione potter »

joana mas de dir com es diu el teu ff perk si l'as fet mel vull llegir porfffffffaaaaaaaaaaaaaaa
Has de saber, que qui ens estima no ens abandona mai.
Imatge
Imatge

Avatar de l’usuari
hermione potter
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 299
Membre des de: dl. març 26, 2012 1:31 pm
Rang: Gryffindor
Ubicació: Algun lloc del món màgic

Re: Tercera generació.

Entrada Autor: hermione potter »

Hola, fa molt temps que no em conecto i no estic al dia :riure: i per això vinc a demanar si al final FF s'ha creat, perquè la veritat espero que si :ballar: espero una resposta aviat per ajudar-me a posar al dia amb la web.
PD: la culpa de no poder-me conectar a sigut de l'institut. :wink:
Has de saber, que qui ens estima no ens abandona mai.
Imatge
Imatge

Respon