Volem Pottermore en català!!!!!!!

Entrevistes, declaracions, actualitzacions de la seva web i qualsevol cosa relacionada amb l'autora dels llibres d'HP.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
hpkarina
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 405
Membre des de: dv. ago. 24, 2007 12:47 pm
Nom: Roser
Rang: Paladina de la Reina Blanca
Ubicació: Grand Line
Contacta:

Re: Volem Pottermore en català!!!!!!!

Entrada Autor: hpkarina »

hermione potter ha escrit:ja ke o fan am castella k tmb o facin en catala perk sino es mo, injust
pro per altra banda si o posen en catala tambe o an de posar en basc valencia i diferents idiomes de dins un pais o pilleu???????????????????'
:ok
A veure, com ha dit en Joaquim, si ho posen en català, en valencià ja estaria posat perquè és la mateixa llengua i per tant seria una imbecilitat posar-ho en català i en valencià (ja que estem podríem posar-ho en tots els subdialectes que té el català) (sé que pot sonar borde, però és que em fa ràbia sempre que la gent comenta això de català/valencià)

I pel que fa a les iniciatives proposades, jo hi estic d'acord! Però, com es pot enviar un correu a Pottermore?

Gràcies! :)
Where your tresaure is, there will you heart be also.

Volia ser actriu, em vaig conformar amb intèrpret i he acabat de traductora...

+Can I shoot her?
-Not in public

Avatar de l’usuari
Joaquim_Link
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 70
Membre des de: dc. març 01, 2006 10:55 pm

Re: Volem Pottermore en català!!!!!!!

Entrada Autor: Joaquim_Link »

L'única manera que conec és entrant a Pottermore, anant al menú inferior de tot, clicar a Help, anar a la secció "Other", anar a la subsecció "What's the next?" i clicar a baix de tot on posa "Need more help?". Ja ho sé, és bastant rebuscat XD.

La carta més formal per paper escrit (o la que enviaria potser l'Editorial Empúries) hauria de ser enviada a Pottermore Limited, Devonshire House, 1 Devonshire Street, London W1W 5DR; tot i que diuen que per a suggeriments o comentaris sobre Pottermorew s'hauria d'utilitzar el mitjà que he posat primer.

Joaquim_Link :mrgreen:

Avatar de l’usuari
hpkarina
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 405
Membre des de: dv. ago. 24, 2007 12:47 pm
Nom: Roser
Rang: Paladina de la Reina Blanca
Ubicació: Grand Line
Contacta:

Re: Volem Pottermore en català!!!!!!!

Entrada Autor: hpkarina »

Ook!! :ok Moltíssimes gràcies! Quan tinga un moment els enviaré algun que altre correu! :D
Where your tresaure is, there will you heart be also.

Volia ser actriu, em vaig conformar amb intèrpret i he acabat de traductora...

+Can I shoot her?
-Not in public

Avatar de l’usuari
Joaquim_Link
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 70
Membre des de: dc. març 01, 2006 10:55 pm

Re: Volem Pottermore en català!!!!!!!

Entrada Autor: Joaquim_Link »

Han passat molts mesos, però no perdo l'esperança de veure Pottermore en català! :)

Apunteu-vos a aquest grup de facebook per tenir un contacte més estret a l'hora d'organitzar-nos per assolir que Pottermore sigui traduït al català: http://www.facebook.com/groups/228184510572444/?fref=ts ! A veure si aconseguim d'una vegada fer la quedada i en parlem també llavors! Fins aviat! :wink:

Joaquim_Link :mrgreen:

Avatar de l’usuari
Joaquim_Link
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 70
Membre des de: dc. març 01, 2006 10:55 pm

Ja m'ha contestat na Laura Escorihuela!!!!!!!

Entrada Autor: Joaquim_Link »

Ja m'ha contestat na Laura Escorihuela!!!!!!! :twisted:

Fa uns mesos li vaig enviar un missatge fent-li la proposta i fa un parell de setmanes vaig rebre la seva resposta!!! Em va dir que no coneixia Pottermore però que estaria molt bé tenir-lo traduït al català. Per motius personals, però, no té temps per emprendre una tasca tan laboriosa sense contraprestació econòmica. Per ço ha escrit a n'Eugènia Broggi (ebroggi@grup62.com, per si li voleu escriure, a veure quan m'hi poso), l'editora d'Empúries, per preguntar-li si ells estarien interessats a sufragar la despesa, aprofitant que al web es venen els llibres i els podria interessar. Quan li contesti em dirà alguna cosa. Espero que hi hagi sort!!!!! :)

Joaquim_Link :mrgreen:

Avatar de l’usuari
Antares_Black
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 410
Membre des de: dt. des. 11, 2012 9:55 pm
Rang: Slytherclaw
Ubicació: Rumb a l'Ahtohallan

Re: Volem Pottermore en català!!!!!!!

Entrada Autor: Antares_Black »

Hola a tothom!

Sempre he considerat que Pottermore també hauria de ser-hi en català. Som molts fans que som catalans (o, si més no, que el parlem o és la nostra llengua). Per aquesta raó, aquest fòrum és tan únic i important :ok

Pottermore es va crear per l'única causa de poder vendre o publicar altres coses. Sí, és un pur negoci i això ens fa molt de mal. :cabrejat:
No sé si últimament sovintegeu gaire per aquest espai. El cas és que resulta que només n'han habilitat fins el capítol vuitè del Pres d'Azkaban. I, a partir d'aquí, resta tancat.
Suposo que els usuaris jugaven més que no compraven, i, com que no se'n treia negoci, l'han pausat. :mmm

No sé pas si algun dia obriran els capítols restants. Tanmateix, desitjo (i suposo que tots els fan volen tant com jo) que ho facin i que es tradueixi el català. I, per favor, sense els errors ignorants que ens trobem sovint a tots els mitjans de comunicació. És una vergonya.

Atès que tenim tan poc català al cinema i tenim la sort que l'adaptació cinematogràfica de Harry Potter l'hem rebuda en la nostra llengua, els espais relacionats també penso que haurien de addherir-s'hi.

Hauríem de trobar la manera de demanar-ho.

Antares
Les meves fics (aviat disponibles de nou)
La meva fic més actual: El Retorn dels Black
Imatge
«Indeed your failure to understand that there are things much worse than death has always been your greatest weakness»

Avatar de l’usuari
Joaquim_Link
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 70
Membre des de: dc. març 01, 2006 10:55 pm

Re: Volem Pottermore en català!!!!!!!

Entrada Autor: Joaquim_Link »

Pottermore no s'ha creat amb l'únic objectiu de vendre o publicar altres coses. La venda dels eBooks i audiobooks és un dels objectius de Potermore, però no el més important: gaudir de la història de Harry Potter des d'una altra perspectiva.

Els creadors del web no han pausat en cap moment l'obertura de nous capítols a Pottermore perquè els usuaris "no comprin". Els capítols que hi ha fins ara no s'han obert d'un sol cop sinó en sis tandes (el primer llibre en una, el segon en tres i el tercer en dos i encara en manca una). Així que en pocs mesos ja podrem llegir la resta del tercer llibre.

T'animo a que demanis la traducció de Pottermore al català a l'adreça que he enganxat al meu anterior missatge.

A reveure!

Joaquim_Link :mrgreen:

Avatar de l’usuari
Antares_Black
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 410
Membre des de: dt. des. 11, 2012 9:55 pm
Rang: Slytherclaw
Ubicació: Rumb a l'Ahtohallan

Re: Volem Pottermore en català!!!!!!!

Entrada Autor: Antares_Black »

Mercès per contestar.

No en tenia ni idea, d'això de les tandes. Agraeixo la informació.
Tanmateix, continuo pensant que vendre forma part dels objectius.
Espero que tinguis raó i que aviat poguem gaudir dels capítols que segueixen.

Antares
Les meves fics (aviat disponibles de nou)
La meva fic més actual: El Retorn dels Black
Imatge
«Indeed your failure to understand that there are things much worse than death has always been your greatest weakness»

Avatar de l’usuari
Potterfanàtica_Nº1
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 45
Membre des de: dg. nov. 25, 2012 10:18 am
Nom: Maria
Rang: Potterfanàtica_Nº1

Re: Lluitem per Pottermore en català!!!!!!!

Entrada Autor: Potterfanàtica_Nº1 »

:AvadaKedavra: <-- Perquè el malefici de la mort és en castella?? :o[/quote]



Jo em pregunto el mateix
Idhunita
LechuzaAuror31369 (pottermore)
I <3 HARRY POTTER

Avatar de l’usuari
Agatha Black
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 662
Membre des de: dt. jul. 01, 2008 3:40 pm
Rang: Gryffindor. Res més a afegir.

Re: Volem Pottermore en català!!!!!!!

Entrada Autor: Agatha Black »

Hola, perdoneu, però acabo de llegir aquest missatge.

Algú sap si aquesta proposta s'ha tirat endavant? Ho dic perquè jo SÓC traductora i també lingüista; ho dic perquè és possible que algun dels requisits per aconseguir que ens acceptin la proposta sigui que hi hagi algú per almenys revisar la traducció que tingui un títol oficial... Jo el tinc, i estaria encantada de participar en el projecte!

S'han tingut notícies, d'això?
Imatge

Avatar de l’usuari
Joaquim_Link
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 70
Membre des de: dc. març 01, 2006 10:55 pm

Re: Volem Pottermore en català!!!!!!!

Entrada Autor: Joaquim_Link »

De moment res. I veig difícil que en un futur proper l'equip de Pottermore afegeixi més llengües. I si n'afegeix, dubtos que fos la catalana... :(

Joaquim_Link :mrgreen:

Respon