Actualització web de la Rowling!

Entrevistes, declaracions, actualitzacions de la seva web i qualsevol cosa relacionada amb l'autora dels llibres d'HP.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Arwen Black
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 365
Membre des de: dv. set. 03, 2010 1:50 am
Rang: Dels que tenen mapes per cicat
Ubicació: Desubicada. Sí, falta "rius" i no vull que falti... riure

Re: Actualització web de la Rowling!

Entrada Autor: Arwen Black »

Ho poso aquí perquè no cal obrir un nou tema amb... el mateix tema a tractar...

A la pàgina web de la Rowling hi han coses que estàn bé, i ara al juny ha sortit això:
Wonderbook: Book of Spells

In June 2012 an exciting new project, in collaboration with Playstation 3, was announced.

Wonderbook: Book of Spells is an enchanted book that brings spells to life around you, and includes new writing from J.K. Rowling, such as spell descriptions and stories from the wizarding world.

In the world of Harry Potter, the Book of Spells is 200 years old and is written by Miranda Goshawk. This powerful spell book is kept in the Restricted Section of the Hogwarts library. As a student at Hogwarts, chapter by chapter you will be able to read about and practise a variety of spells, picking up valuable experiences and lessons along the way.

Wonderbook is a new peripheral for PlayStation®3. Using the latest augmented reality technology, Wonderbook puts a physical book in your hands and will support a magical new range of games and reading experiences for the whole family to enjoy.
http://www.youtube.com/watch?v=KsXwpblx ... el&list=UL[/youtube]

No és per fer propaganda, però a mi la idea i el video m'ha agradat moltissim :DD :expelliarmus:

EDITO: El video no surt? Si l'únic que corrobora la seva hipotètica presència una mica més amunt del que estic escrivint és un inmens espai en blanc:
-la font original és, clarissimament, la web oficial: http://www.jkrowling.com/en_GB/#/
-el link a youtube és el següent: http://www.youtube.com/watch?v=KsXwpblx ... el&list=UL
"No serveix de re preocupar-se. El que hagi de venir, vindrà, i ja ens ho trobarem quan arribi" Hagrid

Avatar de l’usuari
hpkarina
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 405
Membre des de: dv. ago. 24, 2007 12:47 pm
Nom: Roser
Rang: Paladina de la Reina Blanca
Ubicació: Grand Line
Contacta:

Re: Actualització web de la Rowling!

Entrada Autor: hpkarina »

Buaaaa!!! Com mola!! (no, el vídeo no ix però l'enllaç funciona :P) M'encanta que facen totes aquestes coses però, per a qui té un germà que és pro Nintendo i no li agrada gens la Play Station, què fem?? T___________T :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: ja podrien fer una cosa per l'estil per a la wii... u.u
Where your tresaure is, there will you heart be also.

Volia ser actriu, em vaig conformar amb intèrpret i he acabat de traductora...

+Can I shoot her?
-Not in public

Avatar de l’usuari
Arwen Black
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 365
Membre des de: dv. set. 03, 2010 1:50 am
Rang: Dels que tenen mapes per cicat
Ubicació: Desubicada. Sí, falta "rius" i no vull que falti... riure

Re: Actualització web de la Rowling!

Entrada Autor: Arwen Black »

XD De moment sembla que si no hi ha play, no hi ha joc, així que com no s'acostumi a la play... jajaj (tot sigui pel Harry! ^^), però sí que amb la wii estaria bé: més interactiu físicament, es podria aprendre a fer encanteris a classe (en lloc d'anar apretant els botonets X,O[],^, de la play, seria molt més real fer els moviments de la vareta amb el mando de la wii). I ara és quan acabo de parlar sense saber si ja ha sortit algo així :$
També seria guai poder crear un personatge propi, o que fos un joc on un es pogués conectar amb altres jugadors... :)

Particularment no podré probar això que anuncien de la play 3 ja que la meva persona es troba en l'època de la Play 1 (i mira que està sobreexplotada la meva, ara tarda uns tres quarts d'hora en arrencar i es para a mitja partida... no et moris, sempre t'estimaré :'( )
Si algú prova el Wonderbook: Book of Spells que ens expliqui què li ha semblat ^^
"No serveix de re preocupar-se. El que hagi de venir, vindrà, i ja ens ho trobarem quan arribi" Hagrid

Avatar de l’usuari
hermione potter
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 299
Membre des de: dl. març 26, 2012 1:31 pm
Rang: Gryffindor
Ubicació: Algun lloc del món màgic

Re: Actualització web de la Rowling!

Entrada Autor: hermione potter »

A mi em molaria poder jugar al harry potter amb la wii jo el compraria si sortis aquest joc :)
Has de saber, que qui ens estima no ens abandona mai.
Imatge
Imatge

Avatar de l’usuari
hpkarina
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 405
Membre des de: dv. ago. 24, 2007 12:47 pm
Nom: Roser
Rang: Paladina de la Reina Blanca
Ubicació: Grand Line
Contacta:

Re: Actualització web de la Rowling!

Entrada Autor: hpkarina »

Per a la wii no hi ha una cosa com aquest, però jo tinc el joc de Harry Potter i l'Ordre del Fènix i els encantaments els fas tu amb diferents moviments de la vareta, hi ha uns encantaments per a quan vas pel castell i uns altres per a quan fas duels,mola mol, jo em vaig emocionar molt la primera vegada que vaig jugar, però clar, eren coses simples i tampoc donava per a molt!

Això que dius és veritat, un joc d'aquesta mena donaria més per a més en videoconsoles com la wii o kinect (es diu així, no ho sé... XD) perquè "tu eres el mando" (spoileeeeeeeeeeeeeeeeer!) i és com si tu fores el mag, i això de que pogueres fer un personatge propi, també seria molt guaii!! :D
Where your tresaure is, there will you heart be also.

Volia ser actriu, em vaig conformar amb intèrpret i he acabat de traductora...

+Can I shoot her?
-Not in public

Avatar de l’usuari
hermione potter
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 299
Membre des de: dl. març 26, 2012 1:31 pm
Rang: Gryffindor
Ubicació: Algun lloc del món màgic

Re: Actualització web de la Rowling!

Entrada Autor: hermione potter »

Si molaria molt
Has de saber, que qui ens estima no ens abandona mai.
Imatge
Imatge

Avatar de l’usuari
Arwen Black
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 365
Membre des de: dv. set. 03, 2010 1:50 am
Rang: Dels que tenen mapes per cicat
Ubicació: Desubicada. Sí, falta "rius" i no vull que falti... riure

Re: Actualització web de la Rowling!

Entrada Autor: Arwen Black »

Si no ha sortit ho deuen estar creant a hores d'ara (amb la wii o kinect, vull dir) :)
--
Oh val, acabo de posar "kinect" a youtube i surt: http://www.youtube.com/watch?v=OXizEuYzLRI XDDD
I als comentaris més votats:
-"The only good that can come out of this game will be an Angry Joe Review. How come someone won't make a harry potter RPG. You could go to Hogwarts and create your own character. You also could do different quests depending on the Characters from the Books you are receiving it from. For example, if you want do a shady mission you would go to Snape. You could also get quest partners like Luna, Fred, Ron, Harry, and Draco (depending on the types of quests you choose to do). That would be better."
-"You're laughing now.
Just wait until you see Voldemort booty dancing in the new DANCE MODE
!" ( :lol: :adora )
I aquests tipus de videos hi són des del dia 25 de maig d'aquest any! Fa dos setmanes! XD

I per a la wii potser ja va sortir, almenys he vist aquest video (és llarg però m'he quedat amb la idea general): http://www.youtube.com/watch?v=vuUKQUeX8qk
Mola molt! Qui l'ha penjat comenta "estamos hablando de la Wii, y como puedes ver en nuestro otro canal de novedadesxboxcom, no tiene la misma capacidad gráfica, pero los numerosos vídeos engañan la vista. El motor gráfico es penoso en comparación con la XBOX 360, pero el poder apuntar con el wiimote como si fuese nuestra varita tiene su punto ;)"
"No serveix de re preocupar-se. El que hagi de venir, vindrà, i ja ens ho trobarem quan arribi" Hagrid

Avatar de l’usuari
hpkarina
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 405
Membre des de: dv. ago. 24, 2007 12:47 pm
Nom: Roser
Rang: Paladina de la Reina Blanca
Ubicació: Grand Line
Contacta:

Re: Actualització web de la Rowling!

Entrada Autor: hpkarina »

Oh my Fucking God!!!!!!!!!!!!!!!! M'HE DE COMPRAR EL KINECT! LLYA! ELE ELE, Y GRIEGA A, LLYAAAAAAAAAAAAAAA!! (parida a part, ho vull, ho vull, ho vull!!!) ja puc començar a convèncer germà i pares per al proxim aniversari XD segur que em diran que no... u.u
ara mateixa estic hiperventilant de l'emocioooooooooooooo!!!!! com molaaaaaaaaaaaaaa!!!
Where your tresaure is, there will you heart be also.

Volia ser actriu, em vaig conformar amb intèrpret i he acabat de traductora...

+Can I shoot her?
-Not in public

Avatar de l’usuari
Arwen Black
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 365
Membre des de: dv. set. 03, 2010 1:50 am
Rang: Dels que tenen mapes per cicat
Ubicació: Desubicada. Sí, falta "rius" i no vull que falti... riure

Re: Actualització web de la Rowling!

Entrada Autor: Arwen Black »

XDDDD a mi també m'han vingut ganes de tenir-ho ^^ sembla moooooolt mmm... "genial" no ho descriu prou bé!!!
"No serveix de re preocupar-se. El que hagi de venir, vindrà, i ja ens ho trobarem quan arribi" Hagrid

Avatar de l’usuari
hermione potter
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 299
Membre des de: dl. març 26, 2012 1:31 pm
Rang: Gryffindor
Ubicació: Algun lloc del món màgic

Re: Actualització web de la Rowling!

Entrada Autor: hermione potter »

Arwen Black ha escrit:XDDDD a mi també m'han vingut ganes de tenir-ho ^^ sembla moooooolt mmm... "genial" no ho descriu prou bé!!!
Ja tens rao
Has de saber, que qui ens estima no ens abandona mai.
Imatge
Imatge

Respon