Una setmana amb tu

Fòrum per comentar fan fictions i crear-ne de comunitàries.
Per enviar-ne una usa la secció especial a http://www.harrypottercat.cat/fanfictions/.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Respon
JoanaPotter
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 243
Membre des de: dc. juny 30, 2010 10:48 am
Nom: Lógic, no?
Rang: La filla d'en James
Ubicació: A davant de HPCat descobrint més coses cada dia

Una setmana amb tu

Entrada Autor: JoanaPotter »

Bon dia a tothom,
he decidit fer aquest post sobre el fanfic Una setmana amb tu, que estic traduint de la versió en castellà que hi ha a fanfiction.net, l'autora del qual em va donar permís (a fanfiction.net em dic "Primrue Mellark Everdeen", per si les mosques).
De moment, el fanfic no està tenint l'acolliment que m'esperava (admeto que sovint espero més del que hauria, la veritat) i per això he pensat que era una bona oportunitat de promocionar el fanfic en questió.
Dit tot això, obro aquest post per què tothom que vulgui parlar sobre el fanfic ho pugui fer amb absoluta llibertat. A més, m'agradaria saber la vostra opinió sobre ell i saber per quins set sous ningú comenta.
Adéu,
Joana Potter

Avatar de l’usuari
hpkarina
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 405
Membre des de: dv. ago. 24, 2007 12:47 pm
Nom: Roser
Rang: Paladina de la Reina Blanca
Ubicació: Grand Line
Contacta:

Re: Una setmana amb tu

Entrada Autor: hpkarina »

Sent molt no haver-te tornat a comentar :S la veritat és que la ff em va agradar tant que la vaig buscar a fanfiction.net i me la vaig llegir en una vesprada tota sencera :P però jo t'anime a que continues traduint-la, has fet un bon treball, encara et falta polir alguna cosa quant a vocabulari i expressions castellanes, cosa normal ja que estàs traduint del castellà i per tant la influència és encara més forta que de normal, però jo crec que ho estàs fent molt bé ^^ la resta de gent supose que com que és estiu potser estan més desconnectats, no sé :/
però jo t'anime a seguir! :D
Un petó!
Where your tresaure is, there will you heart be also.

Volia ser actriu, em vaig conformar amb intèrpret i he acabat de traductora...

+Can I shoot her?
-Not in public

Avatar de l’usuari
Potter_granger
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 264
Membre des de: dj. maig 03, 2012 4:06 pm
Nom: Carla
Rang: HPmaniàtica!

Re: Una setmana amb tu

Entrada Autor: Potter_granger »

Ja saps que jo te'ls comento, potser amb retard, però et comento tots els capítols. No n'has penjat cap de nou, oi? És que a vegades se'm passa per alt.
Escolta, Malfoy! La teva mare sempre té aquesta cara, com si tingués una merda sota el nas, o només la fa perquè hi ets tu?

Respon