Pottermore

Fòrum on pots enviar missatges de temes en general, que no puguis classificar a les altres categories.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Respon
Avatar de l’usuari
Joaquim_Link
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 70
Membre des de: dc. març 01, 2006 10:55 pm

Re: Pottermore

Entrada Autor: Joaquim_Link »

Cerca'l a l'escenari del primer assalt.

Sort!

Joaquim_Link :mrgreen:

Avatar de l’usuari
Joaquim_Link
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 70
Membre des de: dc. març 01, 2006 10:55 pm

Re: Pottermore

Entrada Autor: Joaquim_Link »

Ja han obert el tercer llibre!!! Encara no han obert, però, ni la botiga de Madame Malkin, ni la de Quidditch ni la gelateria de Florean Fortescue... :( Espero que el medalló per desbloquejar sigui el de Hogsmeade i que hi hagi un test per saber el nostre Patronus!!! :twisted:

Per cert, algú va aconseguir durant la primera hora d'obertura dels capítols 11-18 del segon llibre el Needlework (http://pottermore.wikia.com/wiki/Needlework) i el Montrose Magpies Quidditch Badge
(http://pottermore.wikia.com/wiki/Montro ... itch_Badge) al moment 1 del capítol 18? Si algú no els vol i me'ls volgués passar li estario molt agraït! Sóc UnicornWormwood189

Joaquim_Link :mrgreen:

Avatar de l’usuari
hpkarina
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 405
Membre des de: dv. ago. 24, 2007 12:47 pm
Nom: Roser
Rang: Paladina de la Reina Blanca
Ubicació: Grand Line
Contacta:

Re: Pottermore

Entrada Autor: hpkarina »

Bones tardes amics meus tots! Deixe aquest correu per a avisar que Pottermore ja ha obert uns quants capítols més de Harry Potter i el presoner d'Azkaban! A mi no m'han semblat gran cosa, però entreu-hi i opineu! ;)
Where your tresaure is, there will you heart be also.

Volia ser actriu, em vaig conformar amb intèrpret i he acabat de traductora...

+Can I shoot her?
-Not in public

Avatar de l’usuari
Joaquim_Link
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 70
Membre des de: dc. març 01, 2006 10:55 pm

Re: Pottermore

Entrada Autor: Joaquim_Link »

A mi de moment m'estan agradant. Llàstima que encara no es pugui accedir a les botigues de la Ronda d'Alla, a la Ronda de Golallop i al candau de l'esquerra. Tant de bo fos Hogsmeade o la Ronda de Golallop (o n'hi haguessin sengles candaus per a ambdues) i que hi hagés un test per saber el nostre patronus.

A veure si tinc temps i llegeixo els capítols que em resten!

Ací teniu la meva piulada per a la festa de Ravenclaw: "Knowledge brings freedom, the liberty of a bronze eagle opens its wings in the blue sky. (UnicornWormwood189) @pottermore #RavenclawPride" / "El coneixement porta la llibertat d'una àguila de bronze que obre ses ales en el cel blau. (UnicornWormwood189) @pottermore #RavenclawPride"

A reveure!

Joaquim_Link :mrgreen:

Avatar de l’usuari
Joaquim_Link
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 70
Membre des de: dc. març 01, 2006 10:55 pm

Re: Pottermore

Entrada Autor: Joaquim_Link »

Us aviso de que ja han obert els nous capítols de Harry Potter i el Pres d'Azkaban!!! També han modificat l'aspecte de Pottermore! Què us sembla? A mi no m'agrada que puguis comprar la vareta i la resta de coses i puguis fer el Barret que tria en qualsevol moment. Tampoc que la barra dels moments sigui tan ample. I tot i que la idea del mapa em sembla bona, crec que podria haver estat molt millor desenvolupada (sense els enllaços directes a les botigues i les acitivtats). Ah, i m'ha fet una ràbia que el donzell (wormwood) del moment 1 del capítol 20 l'hagi recollit com a infusió i no com a herba!!!

Tindria moltes coses més a dir però de moment ja n'hi ha prou. Què us sembla tot plegat? Animeu-vos i escriviu!!!

Joaquim_Link :mrgreen:

Avatar de l’usuari
Arwen Black
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 365
Membre des de: dv. set. 03, 2010 1:50 am
Rang: Dels que tenen mapes per cicat
Ubicació: Desubicada. Sí, falta "rius" i no vull que falti... riure

Re: Pottermore

Entrada Autor: Arwen Black »

Segurament m'agradarà més quan m'hi acostumi... M'he de posar al dia de manera que ja en tindré oportunitat. No és que no m'agradi, per ara ho trobo tot bastant bé, l'únic inconvenient que en diria (que ja passava abans del canvi, però no representava problema perquè no hi havien gaires coses més escrites al voltant del moment a part de la imatge i la explicació), és que per a poder veure cada moment al complet he de configurar la pàgina amb menys zoom... No sé si us hi heu trobat vosaltres, però és el que passa amb un portàtil petit (només sé del meu però suposo que passa igual en tots): les vores es retallen i no pots agafar objectes del voltant sense canviar el zoom, lo qual no trobaria un problema trascendental si no impliqués que aleshores no es veu gaire el que posa escit pel voltant ja que la lletra es torna molt petita... I ara hi ha tantes coses pel voltant!

Diria que m'he liat una mica per explicar-ho XD :roll: Deixo que em prengueu la vareta per a compensar.
:expelliarmus:
"No serveix de re preocupar-se. El que hagi de venir, vindrà, i ja ens ho trobarem quan arribi" Hagrid

Avatar de l’usuari
Joaquim_Link
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 70
Membre des de: dc. març 01, 2006 10:55 pm

Re: Pottermore

Entrada Autor: Joaquim_Link »

Com porteu Pottermore?

Joaquim_Link :mrgreen:

Avatar de l’usuari
hpkarina
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 405
Membre des de: dv. ago. 24, 2007 12:47 pm
Nom: Roser
Rang: Paladina de la Reina Blanca
Ubicació: Grand Line
Contacta:

Re: Pottermore

Entrada Autor: hpkarina »

Jo fatal perquèal Chrome no em deixa avançar amb la història i no tinc res del calze de foc fet XD no sé què passa que no m'ix l'opció dels llibres i quan aconseguisc entrar només m'apareixel text del capítol però no l'escena i no puc fer res de res, és tot molt estrany XD
EDITE: acabe de descobrir que ja em va bé, supose que em posaré al dia aquesta setmana xDDDDDDDDD (ole jo!)
Where your tresaure is, there will you heart be also.

Volia ser actriu, em vaig conformar amb intèrpret i he acabat de traductora...

+Can I shoot her?
-Not in public

Avatar de l’usuari
hpkarina
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 405
Membre des de: dv. ago. 24, 2007 12:47 pm
Nom: Roser
Rang: Paladina de la Reina Blanca
Ubicació: Grand Line
Contacta:

Re: Pottermore

Entrada Autor: hpkarina »

Holaaa!!! Comente en aquest tema perquè, com supose que molts ja haureu vist, s'ha obert una nova part de Les Relíquies de la Mort i se veu que Rowling ha escrit, finalment, el passat dels Dursley explicant perquè odiaven tant a Harry i als seus pares! Havia pensat de fer-ne'n una notícia però encara no tinc ni començat el llibre del Calze de Foc i no podia veure les històries noves així que per a qui no ho sapiguera encara, ara ja ho sabeu! :)
Where your tresaure is, there will you heart be also.

Volia ser actriu, em vaig conformar amb intèrpret i he acabat de traductora...

+Can I shoot her?
-Not in public

Respon