Instants (nova ff, continuació de Els desterrats)

Fòrum per comentar fan fictions i crear-ne de comunitàries.
Per enviar-ne una usa la secció especial a http://www.harrypottercat.cat/fanfictions/.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
lluna_de_plata
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 14
Membre des de: dl. jul. 09, 2007 9:10 pm
Nom: Marta
Rang: fricky, sheck i semi-lloba...
Ubicació: Torre de Drakwen, Idhun.

Re: Instants (nova ff, continuació de Els desterrats)

Entrada Autor: lluna_de_plata »

HOlaaaaaaaaaa :D Preciosa la portada!!! I les fotografies!!! Puc demanar una cosa??? Fotografies de les parelles???????????? (si, visc per el cotilleo XP)

Uhm....

Hola Louis, que tal? Les meves preguntes son les seguents: Edat, orientació sexual (si, continuo amb la meva conspiracio), si t'agraden les noies, tres caracteristiques fisiques i tres caracteristiques psicologiques. Ara les preguntes series, la teva opinio sobre les forces del mal, en quines circumstancies faries servir un dels tres encanteris prohibits... uhm... Dolç preferit. Ja esta :) AH!!!! Coneixes a algu de Hogwarts?????

Bueno, fins aqui l'interogatori de la Mei ;)

Avatar de l’usuari
hpkarina
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 405
Membre des de: dv. ago. 24, 2007 12:47 pm
Nom: Roser
Rang: Paladina de la Reina Blanca
Ubicació: Grand Line
Contacta:

Re: Instants (nova ff, continuació de Els desterrats)

Entrada Autor: hpkarina »

Uoooooo!! M'encanta, m'encanta, m'encanta! Jo vull la ff LLYA!! :D :D :D

hmmm preguntes per a Louis...
Quina edat tens?
Tens prou edat per entrar al Torneig? Si en tens, et presentaràs?
Et fa il·lusió anar a Hogwarts?
Pregunta important: tens nòvia? Esperes trobar-ne? Esperes trobar amics?
Jugues a Quidditch? Si no, t'agrada aquest esport?

Ja veurem! :P
Where your tresaure is, there will you heart be also.

Volia ser actriu, em vaig conformar amb intèrpret i he acabat de traductora...

+Can I shoot her?
-Not in public

xudit_95
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 8
Membre des de: dl. abr. 23, 2012 10:39 pm

Re: Instants (nova ff, continuació de Els desterrats)

Entrada Autor: xudit_95 »

BUA, ESPERO QUE LES EVES PREGUNTES PER AL LOIUS T'AGRADIN EE STELLA ^^
1. Quina edat tens? Si tinguessis l'edat per participar al Torneig dels tres Bruixots, et presentaries?
2. Et consideres bona persona, o creus que tens una minima malicia?
3. QUin paper creus que tindràs al transcurs de la història? Seràs de gran importàcia??
4. Tens algun familiar afí a les forces del mal?
5. Els teus pares són mags? o maggles? o mitg i mitg?
6. A quina edat vas començar a mostrar els poders màgics que tens? Va ser molt greu, divertit o què?
7. T'havia preocupat mai ser un llufa o en cas de ser mag, un mag molt sapastre?

Per ara tinc fins aqui! :D

Avatar de l’usuari
marta_ginny
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 443
Membre des de: ds. jul. 14, 2007 1:00 pm
Rang: Ravenpuff
Ubicació: Asteroide B-612

Re: Instants (nova ff, continuació de Els desterrats)

Entrada Autor: marta_ginny »

Holaholaholaaa! Em trobàveu a faltar? Sí, ja sé que sí ^^ Però ja torno a ser aquí amb les entrevistes més suculentes i indiscretes de Hogwarts! I avui amb un convidat molt i molt especial, en Louis Thibault! Bon dia, Louis, com estàs?

Molt content de ser aquí! Gràcies per comptar amb mi!

A tu per ser-hi, home! Presenta't una mica. Quina edat tens? Pots entrar al torneig? En cas afirmatiu, ho faràs?

Tinc 16 anys, així que no, no puc. Si vaig a Hogwarts és perquè Madame Maxime considera que, com a millor alumne del meu curs, he de veure-ho per poder-ne aprendre.

Així, ets un bon alumne! Et consideres una persona aplicada? Et fa il·lusió ser a Hogwarts?

Jo, una persona aplicada? Que va... Només que tinc certa facilitat per fer encanteris, però em fa bastanta mandra el que és estudiar. M'agrada ser a Hogwarts perquè m'agrada conèixer gent nova, així de senzill. M'avorreix, ser massa temps al mateix lloc.

Ens pregunten per les teves aficions, per exemple, el Quidditch. T'agrada?

M'encanta, és una passió! Hi jugo i sóc batedor.

Llaminadura preferida?

La xocolata, evidentment. Com més negra millor!

Les nostres oients volen saber coses sobre la teva família. Parla'ns d'ella!

Sóc fill únic d'una família de bruixots sang pura. La veritat és que, segurament, si hagués estat un llufa m'haurien repudiat... Però com que vaig mostrar poders als 6 anys no passa res. Tot i això, encara que siguin una mica fets a l'antiga, no vol dir que estiguin lligats a les forces del mal.

I ara que treus el tema... què en penses, tu, d'això? Quan creus que faries servir els maleficis imperdonables?

Hauria de ser en una situació molt extrema, la veritat. Crec que tot es pot solucionar d'altres maneres, si són imperdonables és per alguna cosa.

Anem cap a unes preguntes entretingudes... volen saber la teva orientació sexual i el teu prototip de parella, amb tres característiques físiques i tres de psicològiques.

Les noies, m'agraden les noies. I no et diré que m'és completament igual el físic perquè seria mentir. No és el més important, però ja que parlem d'una dona perfecta... doncs sí, físicament també ho seria. I psicològicament... hauria de saber passar-s'ho bé, tenir sentit de l'humor. També seria intel·ligent, i, per últim... m'hauria d'aguantar, que no és poc.

Així doncs, entenc que no tens parella.

No, no en tinc.

En busques? Esperes trobar-ne a Hogwarts?

Mai se sap, no et dic que no. No en buscaré expressament, però si arriba no em queixaré pas.

I esperes trobar-hi amics?

Tots els que pugui i més.

Quin creus que serà el teu paper aquest curs a Hogwarts? Penses que seràs important?

Espero no deixar ningú indiferent, això ho pots tenir clar.

Molt bé, doncs, això és tot. Moltes gràcies a tu i a les nostres oients! Demà tindrem no un convidat, sinó 3! Teniu temps per poder enviar les vostres preguntes a en Heath, la Mei i en Mike!

Fins demàaaaaa! ^^


OFF: Continuació entrevista Nikolai (només les respostes)

Hm... no, no tinc cap fotografia pel meu germà. Les forces del mal són negatives, evidentment. I els maleficis imperdonables... els podria fer quan depengués d'això l'honor de la família, per evitar la deshonra del nostre llinatge.
They're supposed to be, you blithering idiot! Now go and do something constructive. Find Peeves! ...Yes, Peeves... Haven't you been complaining about him for a quarter of a century?

La Crida d'Avalon
http://www.harrypottercat.cat/mostra.php?titol=824

Avatar de l’usuari
lluna_de_plata
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 14
Membre des de: dl. jul. 09, 2007 9:10 pm
Nom: Marta
Rang: fricky, sheck i semi-lloba...
Ubicació: Torre de Drakwen, Idhun.

Re: Instants (nova ff, continuació de Els desterrats)

Entrada Autor: lluna_de_plata »

Molt maco en Louis… jo he de dir k si trova a algu, sort tindra aquesta noia :D A veure… preguntes per en Heath, la Mei (em sento com si li preguntes algo a una versio alternativa de mi :S XPXP) i en Mike…
Heath:
- Com us va a tu i a la Gregory? Continueu liats? Us liareu en un futur? (si, soc molt fan de aquesta parella i de la Stella/Roure XP)
- Alguna noia apart de la Gregory que et cridi l’atenció?
- Que en penses del estat actual dels Desterrats?
- Intentaras participar en el torneig dels tres bruixots (colar el teu nom, etc.)?
- Oh, t’uniras a l’E.D.?
- Como ho portes amb els teus companys de casa?
- Que en penses dels dos marrons que han pasat (Mike/Marta, Julie/Alex)?
Mike:
- Que tal Pirinë?
- Alguna noia nova? (no, no t’esti matant amb la mirada XP)
- Tens por que la Marta trobí a algu? Que faries si fos aixi?
- Com penses arreglar les coses entre tu i la Marta?
- Apart de la Marta, a qui troves a faltar mes dels Desterrats?
Mei:
- Com van les coses amb l’Apol•lo? (si van)
- Intentaras participar al torneig?
- Que en penses de la situacio entre en Mike i la Marta, i entre la Julie i l’Alex?

Anda, de moment tinc aquestes, ja pensare mes XPXP

Avatar de l’usuari
hpkarina
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 405
Membre des de: dv. ago. 24, 2007 12:47 pm
Nom: Roser
Rang: Paladina de la Reina Blanca
Ubicació: Grand Line
Contacta:

Re: Instants (nova ff, continuació de Els desterrats)

Entrada Autor: hpkarina »

Hola! Molt entretinguda l'entrevista a Louis! ^^
jo només tinc preguntes per a Mike! :)
Mike... Per què no has volgut quedar en estiu amb Marta?
Per què no li dius el que sents?
Per què no intenteu una relació a distància?
Creus en això d'un clavo quita otro clavo? Ho posaràs en pràctica?
i això és tot!
molts muakis ^^ n-n =^.^=
Where your tresaure is, there will you heart be also.

Volia ser actriu, em vaig conformar amb intèrpret i he acabat de traductora...

+Can I shoot her?
-Not in public

Avatar de l’usuari
marta_ginny
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 443
Membre des de: ds. jul. 14, 2007 1:00 pm
Rang: Ravenpuff
Ubicació: Asteroide B-612

Re: Instants (nova ff, continuació de Els desterrats)

Entrada Autor: marta_ginny »

Holaholaholaaaa! Ja torno a ser aquí! Avui amb els nostres tres convidats especials, en Heath, la Mei i en Mike! Benvinguts a tots!

Heath: Moltes gràcies, Stella.
Mei: Sí, és prou entretingut, això.


Com que hem rebut moltes i moltes preguntes, no m'enrotllaré més i començarem. I comencem per l'home silenciós! Com et va per Pirinë, Mike? Alguna noia nova?

Mike: De moment m'estic centrant en millorar el català, que he fet un bon intensiu aquest estiu. L'acollida a l'escola ha estat molt bona i ja he conegut gent. Però no, de noies cap.

Oh, la següent pregunta m'afecta, ja ho veig. Heath, em pregunten com ens va, si estem liats i si ho estarem en un futur.

Heath: (riu) Dona, doncs podem dir perfectament que no. I que, en un futur... mai se sap què passarà.

Molt bé, molt bé, canviem de pregunta. Mei, Heath, intentareu presentar-vos al Torneig dels Tres Bruixots?

Mei: Oi tant.
Heath: Sense cap dubte.


Molt bé, aquesta va per tots tres. Què en penseu del que ha passat entre l'Àlex i la Julie?

Mike: Jo crec que ha estat una successió de cagades que han embrutat una cosa que podia tenir un bon futur. Tots dos ho estan passant fatal.
Mei: Doncs jo trobo que l'Àlex s'ho mereix. Que se'n penedeix? Que ho està passant malament? Haver-hi pensat abans. Tot i això, suposo que es normalitzarà tot mínimament.
Heath: Jo penso que haurien de parlar i arreglar les coses per no continuar patint tots dos. Però mentre continuin així... és responsabilitat seva.


I això provoca que els Desterrats us allunyeu. Com ho veieu?

Mike: A mi m'encantaria que continuessin com a grup. Els ho he dit unes quantes vegades.
Mei: Sí clar, però tu no hi ets. És difícil. Jo crec que s'arreglarà, però.
Heath: Jo no ho veig tan fàcil. El que ha passat és bastant gros.


Mike, no escoltis. I els altres, què en penseu del que ha passat entre en Mike i la Marta?

Mei: No ho acabo d'entendre. Viuen a poques hores, amb la màgia es poden veure sempre que vulguin. No sé com és que estan així.
Heath: A veure, és el que té la vida, a vegades trenca coses que semblava que anaven molt bé. Ja sabeu que jo no sóc persona de lligar-me a ningú, almenys per ara. Que facin les seves vides i si s'han de trobar ja es trobaran d'aquí un temps.
Mike: Eh, però deixeu que em defensi...


Ara vénen les preguntes per tu, no et preocupis. Però les deixarem pel final, perquè són més divertides ^^ Farem un avançament preguntant-te quin dels Desterrats trobes més a faltar, a part de la Marta.

Mike: Tenint en compte que m'escric amb algun... Dels que no m'escric diria que la Julie, sí.
(Heath: Doncs a mi no m'escriu...)


Pregunta per en Heath. Com et trobes a la teva residència?

Heath: Doncs molt bé, com a tot arreu. No tinc problemes amb ningú.

Hi ha cap noia que et cridi l'atenció?

Heath: Moltes i cap. Ja ho he dit, no em vull lligar a ningú, vull ser lliure per fer el que em vingui de gust i ja em vindran oportunitats de tenir parella fixa.

Us unireu a l'ED?

Mei: Evidentment que sí. No ens deixarem perdre aquesta oportunitat.

Mei, ara que estàs parlant tu... com et van les coses amb l'Apol·lo?

Mei: Són diferents que el curs passat, però la veritat és que ens fem bastant. Sí, em cau prou bé, sobretot després de conèixer-lo a part del que veu tothom.

I només ens falten les preguntes per en Mike! (Sí, ja pots moure't nerviosament per la cadira, que vindran igualment). Per què no has volgut quedar amb la Marta a l'estiu? Com penses arreglar les coses entre vosaltres?

Mike: No hi he volgut quedar perquè estàvem molt units, i em feia por que comencés alguna cosa que s'hagués de tallar al cap de res. No volia fer-la passar per això.

Espera, espera. Llavors... no et feia res passar-hi tu?

Mike: A canvi d'estar tres mesos amb ella? Faria el canvi de gust, creu-me. I pel que fa a arreglar les coses... m'hauré d'esperar a acabar els estudis. Llavors ja seré lliure d'anar i fer el que vulgui. I sí, sé que pot ser que ja sigui massa tard.

Suposo que ja no cal que responguem a la pregunta de per què no li dius el que sents, llavors. Perquè... i intentar una relació a distància?

Mike: Seria massa complicat. No vull arriscar-me a això i després perdre-la per sempre.

Tens por que la Marta trobi algú? Què faries, si fos així? Creus en això d'un clavo quita otro clavo? Ho posaràs en pràctica?

Mike: És clar que tinc por. La deixaria fer la seva vida, jo he pres aquesta decisió i seria culpa meva, encara que crec que si trobés algú interessant i tinguéssim una relació a distància es trencaria igualment. No, no hi crec gens. Fins que no oblides una persona del tot no pots començar amb una altra, i menys per oblidar la primera. Així que... no, no ho posaré en pràctica. Em limitaré a esperar que el temps passi i veure com estan les coses llavors.

Apa doncs, suposo que això és tot (ai, Mike, ara m'has deixat moixa...). Demà tindrem aquí en Liam i la Marta. Senyores , enviïn les seves preguntes! Fins demà!
They're supposed to be, you blithering idiot! Now go and do something constructive. Find Peeves! ...Yes, Peeves... Haven't you been complaining about him for a quarter of a century?

La Crida d'Avalon
http://www.harrypottercat.cat/mostra.php?titol=824

Avatar de l’usuari
lluna_de_plata
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 14
Membre des de: dl. jul. 09, 2007 9:10 pm
Nom: Marta
Rang: fricky, sheck i semi-lloba...
Ubicació: Torre de Drakwen, Idhun.

Re: Instants (nova ff, continuació de Els desterrats)

Entrada Autor: lluna_de_plata »

Uhm... No hi ha entrevistes??

Per cert, molt divertida la ultima :)

Avatar de l’usuari
marta_ginny
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 443
Membre des de: ds. jul. 14, 2007 1:00 pm
Rang: Ravenpuff
Ubicació: Asteroide B-612

Re: Instants (nova ff, continuació de Els desterrats)

Entrada Autor: marta_ginny »

Holaholaaa! Aquí Stella Gregory amb les últimes novetats de Hogwarts. Avui, amb dos convidats especials, la Marta i en Liam! Benvinguts!

M: Gràcies per convidar-nos.

Marta, comencem amb tu. Com estàs portant la dissolució dels Desterrats?

M: Malament, per què negar-ho. Però era inevitable, havien passat massa coses. Ara hem de donar temps al temps.

Liam, com t'ha anat l'estiu? Ha caigut alguna noia?

L: L'estiu ha anat molt bé, però no, no ha caigut cap noia, no.

T’agrada la Julie?

L: No, dona, no.

Tornem amb la Marta. En el tema hipotètic que els bessons abandonessin Hogwarts… Tu i la Mei intentaríeu ser les millors substitutes que pogueu?

M: No ho sé, la veritat. No som ells, encara que seria divertit. Tenen molta més traça inventant coses que nosaltres. Però l'any passat ja ens vam ficar en uns quants embolics...

Liam, va per tu! T’agrada la Marta?

L: Quina mania... que nooo!

Qui t’agrada?

L: No ho penso dir.


Marta, aquesta és divertida i és sobre una persona que estimes moltíssim. En què transformaries la Desi?

M: Buf, en moltes coses, però hem de ser políticament correctes. Estaria contenta amb que fos un globus i es desinflés, a veure si li surt tot aquest ego de sobre. I encara sort que això d'Avalon la va afectar...

Liam, si poguéssis escollir una persona per transformar en granota… qui seria?

L: Ui, és complicat... Probablement a l'Apol·lo, per liar-la massa. Però eh, amb carinyo, que jo me l'estimo molt!

Marta, quina és la teva assignatura preferida?

M: Runes, Runes Antigues! M'encanten. Ara, Encanteris i Transfiguració no queden enrere.

Liam, t’apuntaràs a l’ED?

L: Ho dubtàveu?

Ara anem a les millors. Marta, com portes això d'en Mike? Tens pensat buscar algun altre noi ara que en Mike se n'ha anat?

M: No, de cap manera. Tinc pensat escriure'm amb ell fins que estigui amb la mudança i ens poguem veure. Potser ens veurem per les vacances de Nadal! Ja veus que ho porto prou bé, perquè ens anem escrivint i això.

Intentareu colar-vos al Torneig dels Tres Bruixots?

L: No, si el professor Dumbledore posa una edat és per alguna cosa. Seria massa perillós.
M: Una resposta sensata, penso el mateix.


Marta, estaries disposada a anar a buscar en Mike fins a Pirinë si poguéssis? El trobes a faltar?

M: Sense cap mena de dubte. I sí, la veritat és que el trobo a faltar moltíssim...

I l'última per en Liam! Per aquí es pregunten com t’ho fas per ser tan adorable.

L: Adorable? Jo? Només intento ajudar tothom. I sí, tinc una mena d'instint per saber quan la gent està bé o malament. Però res més.


Molt bé, doncs, per avui ho deixarem així! Preguntes pels nostres últims convidats, l'Àlex i la Julie! Fins demà, xafarderes :3
They're supposed to be, you blithering idiot! Now go and do something constructive. Find Peeves! ...Yes, Peeves... Haven't you been complaining about him for a quarter of a century?

La Crida d'Avalon
http://www.harrypottercat.cat/mostra.php?titol=824

Avatar de l’usuari
marta_ginny
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 443
Membre des de: ds. jul. 14, 2007 1:00 pm
Rang: Ravenpuff
Ubicació: Asteroide B-612

Re: Instants (nova ff, continuació de Els desterrats)

Entrada Autor: marta_ginny »

Hola... (snif...) Sí, sóc jo, la Stella, amb el meu programa d'entrevistes... i avui és l'última! Quina pena... però en fi, suposo que tots sabeu que per qualsevol informació que necessiteu em podeu buscar per Hogwarts i que estaré encantada de compartir-la amb vosaltres! (Sempre que tingueu una cosa a donar-me a canvi, evidentment). Així que ja ho veieu, això tampoc s'acaba del tot ^^.
I ara, passem al que interessa, la nostra última entrevista! I amb uns convidats molt i MOLT especials! Àlex, Julie, com esteu?

A: Anar fent.
J: Igual (joder, Gregory, de veritat que havia de venir amb ell?).

(Quina gràcia tindria, si no?) Molt bé, ens han enviat moltes i moltes preguntes per vosaltres des de França i Israel! Començarem per la Julie! Ens diuen que sembla que les coses amb l'Innominable es comencen a moure, què en penses?

J: No m'agrada, evidentment. Voldemort va matar els meus pares i estic segura que si torna ni en Harry, ni jo, ni ningú ben intencionat estarà fora de perill.

Hi ha moltes profecies sobre tu i el teu germà rondant per allà, com ho veus? Què en penses?

J: Que no som els únics. Mira la meva profecia, per exemple: afecta nou persones.

Si només poguessis salvar un dels Desterrats, qui seria?

J: En cas que tots els altres morissin? Ni en broma. Sóc incapaç de triar res per l'estil. Es pot saber qui ha fet aquesta pregunta? ¬¬

A: Ei, ei, i jo què? Que no han preguntat res per mi?
J: Calla, Àlex -.-

Ara vaig, ara vaig. Va, aquesta és per tots dos. Intentareu participar al Torneig dels Tres Bruixots?

J: De cap manera. El professor Dumbledore sap el que es fa. A més, com voleu que guanyi alumnes de setè?
A: L'any passat ho hauria fet, potser, però ara no em passaria pel cap. És massa perillós.

Julie (A: Eeeeeh!), en l'hipotètic cas que en Harry hi participés, faríeu servir l'encanteri que utilitzàveu a primer i segon per compartir cos?

J: En Harry no hi participarà! Com vols que hi participi? (OFF: val, sí, ho havien de fer, però no tenia prou espai a la ff xD Representa que en Harry no la vol posar en perill i tampoc vol anar en contra de les normes del torneig).

Ara que els Desterrats s'han dissolt, amb quins tens més contacte i de quins t'estàs allunyant mes?
J: Sobretot tinc contacte amb la Marta, tot i que passarem una època cadascuna una mica per la seva banda. Evidentment m'he allunyat de l'Àlex i en Mike.

Ja va, Àlex, ja va. Us apuntareu a l'ED?

J: La portarà el meu germà. Òbviament.
A: Hi ha coses que s'han de fer. I aquesta n'és una.

Àlex! Va, que això va per tu. Tenim una prova. Tens davant teu una caixa. L'has d'agafar i atrevir-te a obrir-la. Ho faràs?

A: No ho tinc clar. Ho sento, Gregory, és que venint de tu...

M'estàs dient que no t'hi atreveixes?

A: Veient que no tinc més opció... (l'obre i tal). Eh! EH! No sento res! Hola? Hola? Què és això que m'ha anat volant a les orelles? I ara sona música!

Exsurdo! Així està millor. Ja pot anar cridant. Ni ens sentirà ni el sentirem, i podrem parlar d'ell. Digues, com portes el tema de l'Àlex? Ja estàs millor? L'has pogut començar a oblidar?

J: Ni em va ni em ve, intento mirar-m'ho fredament. Estic millor que l'any passat, òbviament, el temps fa la seva feina.

T'agradaria poder arreglar les coses amb ell o és millor deixar que passi el temps?
J: No les vull arreglar. Ell per la seva banda i jo per la meva. Això és tot.

Vaja... que bèstia, no? En fi, molt bé, espera un moment, que m'aixeco.

A: Gràcies per treure-m'ho, Gregory, maca. (¬¬)
J: Eh, no, no. Gregory! Treu-me això de sobre!

Ja hem acabat, amb tu, Julie, ho sento. És el torn del nostre home.

A: Em fa por com em mira la Julie...

Quin Gryffindor que estàs fet. Ens pregunten com portes el tema amb la Julie i com va la reconciliació.

A: No va. La Julie no vol saber res de mi, i ho entenc. Tot i això jo ho continuaré intentant. Almenys... no ho sé, que deixem d'actuar com si no ens coneguéssim.

Et penedeixes del que vas fer?

A: És clar que sí. No hi ha un dia que no em maleeixi per això.

Vols tornar a ser amic de la Julie o vols intentar ser alguna cosa més?

A: És difícil de dir. Em dic a mi mateix que en tinc prou amb que ens tornem a parlar, però sé perfectament que continuo enamorat d'ella. I després hi ha això, que crec que sense mi potser estarà millor i... no ho sé, la veritat. No ho sé ni jo.

Això és tot, doncs, suposo. Ha estat un plaer compartir aquest compte enrere amb vosaltres ^^ Aquesta nit, a les 00:00, la vostra escriptora preferida (OFF: muà, muà) penjarà el primer capítol de la ff, està molt emocionada i espera que us agradi molt ^^ Pel que fa a mi, ja he acabat aquí. Per qualsevol cosa que desitgeu saber durant aquests cursos tindré la meva consulta oberta, només caldrà que em vingueu a buscar!
You know that you love me.
XOXO
(OFF: Perdó per la referència. Però és tan Gregory...)

Stella.

Imatge
They're supposed to be, you blithering idiot! Now go and do something constructive. Find Peeves! ...Yes, Peeves... Haven't you been complaining about him for a quarter of a century?

La Crida d'Avalon
http://www.harrypottercat.cat/mostra.php?titol=824

xudit_95
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 8
Membre des de: dl. abr. 23, 2012 10:39 pm

Re: Instants (nova ff, continuació de Els desterrats)

Entrada Autor: xudit_95 »

buaaaaaaaaaaaaa!! tinc ganes de que siguin ja les 00.00!!!!!!!
Marta, si, sere la teva primera lectora, i la primera encomentar capitol! pwro tinc taaaaaaaaantes ganes! ^^
MUaaaaa!! que t'ho has currat un munt, preciosa! :D

Avatar de l’usuari
lluna_de_plata
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 14
Membre des de: dl. jul. 09, 2007 9:10 pm
Nom: Marta
Rang: fricky, sheck i semi-lloba...
Ubicació: Torre de Drakwen, Idhun.

Re: Instants (nova ff, continuació de Els desterrats)

Entrada Autor: lluna_de_plata »

M'he de quedar desperta fins les 12. No hi ha tu tia ara... I demà m'he de despertar a les set del mati, yupiiiiii!!!!!!! Tot be desde Petra i... Julie, mea culpa mea màxima culpa però es una pregunta interessant XPXPXP

Avatar de l’usuari
Antares_Black
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 410
Membre des de: dt. des. 11, 2012 9:55 pm
Rang: Slytherclaw
Ubicació: Rumb a l'Ahtohallan

Re: Instants (nova ff, continuació de Els desterrats)

Entrada Autor: Antares_Black »

Hola a tothom!

Bufa! Tenia Els Desterrats a mitges (estava d'exàmens i anava lenta llegint els capítols i se m'acumulaven...) i ara que estic de vacances, per fi!, volia continuar-la i em trobo que tens una nova fic. :ballar:
Vaig pensar que, com que tot just portaves dos capítols, podria comentar-la aviat :mrgreen:
Avui m'acabo d'adonar, per aquí el fòrum de la fic, que és una continuació de l'anterior... :o Vaja, o sigui que per dir-hi res hauré d'acabar l'anterior... 8O

Noia, em sap greu. He de tenir més ulls que l'Aragog per llegir-ho tot!

Digues-me que no és tan important com a continuació, i que la puc començar mentre m'acabo Els Desterrats... :roll:

Antares
Les meves fics (aviat disponibles de nou)
La meva fic més actual: El Retorn dels Black
Imatge
«Indeed your failure to understand that there are things much worse than death has always been your greatest weakness»

Avatar de l’usuari
marta_ginny
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 443
Membre des de: ds. jul. 14, 2007 1:00 pm
Rang: Ravenpuff
Ubicació: Asteroide B-612

Re: Instants (nova ff, continuació de Els desterrats)

Entrada Autor: marta_ginny »

No la llegeixis abans d'acabar els Desterrats, en sèrio, perquè et farà molt de spoiler d'una cosa que t'agradarà llegir-la al moment... Tu tranquil·la, que no hi ha pressa, vés llegint i et posaràs al dia abans del que penses :) Em fa molta il·lusió tenir lectores nooooooves! :D Per on vas dels Desterrats? ^^
They're supposed to be, you blithering idiot! Now go and do something constructive. Find Peeves! ...Yes, Peeves... Haven't you been complaining about him for a quarter of a century?

La Crida d'Avalon
http://www.harrypottercat.cat/mostra.php?titol=824

Respon