Resistència Potteriana

Fòrum on pots enviar missatges de temes en general, que no puguis classificar a les altres categories.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
hpkarina
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 405
Membre des de: dv. ago. 24, 2007 12:47 pm
Nom: Roser
Rang: Paladina de la Reina Blanca
Ubicació: Grand Line
Contacta:

Resistència Potteriana

Entrada Autor: hpkarina »

Hola xiques boniques! Doncs resulta que estava parlant pel face amb Marta (marta_ginny) i parlant de què ja quasi no entra llent al web i que només quedem les que ens comentem a les ff i tal, que estaria guaiie que férem una quedada totes i ens coneixerem en persona i tal! ^^ (dic totes perquè fins on tinc entès per ara som totes xicones, però que tothom està convidat! ;) )
Jo havia pensat que quedar a Barna estaria bastant bé perquè hi ha renfe i tal, però que el lloc està lliure per a decidir! Jo fins a setembre no hi estaré, perquè sóc de València i estic en casa XD i la veritat, ara que ho mire ho tinc algo xungo XD però el primer finde d'octubre sí que podria quedar! Què vos pareix de fer una quedada i passar el dia o dinar juntes en algun lloc aixina xaxi (si a totes vos agrada el menjar xinès connec un restaurant xinès xinès a arc de triomf barat i que a mi m'encanta :P) bé, ja direu cosetes! ^^
Where your tresaure is, there will you heart be also.

Volia ser actriu, em vaig conformar amb intèrpret i he acabat de traductora...

+Can I shoot her?
-Not in public

Avatar de l’usuari
marta_ginny
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 443
Membre des de: ds. jul. 14, 2007 1:00 pm
Rang: Ravenpuff
Ubicació: Asteroide B-612

Re: Resistència Potteriana

Entrada Autor: marta_ginny »

YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEAH! Ens hem de trobaaaar ^^

Pel que fa al xinès... no, no m'agrada, bad idea xD (diu la que s'acaba d'apuntar per fer xinès el curs que ve). Però el menjar... no, millor un menjar més normal :P Primer finde d'octubre en principi bé :)

Apa doncs, a veure què diu la gent!
They're supposed to be, you blithering idiot! Now go and do something constructive. Find Peeves! ...Yes, Peeves... Haven't you been complaining about him for a quarter of a century?

La Crida d'Avalon
http://www.harrypottercat.cat/mostra.php?titol=824

Avatar de l’usuari
hpkarina
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 405
Membre des de: dv. ago. 24, 2007 12:47 pm
Nom: Roser
Rang: Paladina de la Reina Blanca
Ubicació: Grand Line
Contacta:

Re: Resistència Potteriana

Entrada Autor: hpkarina »

Sempre igual, duent la contrària!! XD
bueno, pos també un bar d'entrepans rarillos però bons i no gaire cars al barri de gràcia i, si no, una pizzeria que no està malament de preu també a gràcia que té un cambrer guapot i amb una veu d'allò més bonica :P
Where your tresaure is, there will you heart be also.

Volia ser actriu, em vaig conformar amb intèrpret i he acabat de traductora...

+Can I shoot her?
-Not in public

Avatar de l’usuari
marta_ginny
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 443
Membre des de: ds. jul. 14, 2007 1:00 pm
Rang: Ravenpuff
Ubicació: Asteroide B-612

Re: Resistència Potteriana

Entrada Autor: marta_ginny »

Cambrer +1 :celles:
They're supposed to be, you blithering idiot! Now go and do something constructive. Find Peeves! ...Yes, Peeves... Haven't you been complaining about him for a quarter of a century?

La Crida d'Avalon
http://www.harrypottercat.cat/mostra.php?titol=824

Avatar de l’usuari
Potter_granger
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 264
Membre des de: dj. maig 03, 2012 4:06 pm
Nom: Carla
Rang: HPmaniàtica!

Re: Resistència Potteriana

Entrada Autor: Potter_granger »

A mi m'encantaria, però no crec que em deixessin anar sola a Barcelona. Més aviat ho trobo impossible. Però de veritat que m'agradaria anar-hi. Jo és que no conec gairebé gens Barcelona, només una petita part, Mercabarna (jeje, coses de la feina del pare).

Jo, si pogués, apostaria per anar al xinès. M'encanta el menjar xinès, i encara més el japonès.
Escolta, Malfoy! La teva mare sempre té aquesta cara, com si tingués una merda sota el nas, o només la fa perquè hi ets tu?

Avatar de l’usuari
Cass Ross
3r Orde de Merlí
3r Orde de Merlí
Entrades: 487
Membre des de: ds. abr. 06, 2013 5:48 pm
Ubicació: Departament de Misteris

Re: Resistència Potteriana

Entrada Autor: Cass Ross »

Ostres, a mi em passa el mateix que la Potter_granger. No crec que pugui venir a Barna encara que és una molt bona idea. Si aneu al de entrepants raros vull una foto del cambrer ^^
"It matters not what someone is born, but what they grow up to be." ~Albus Dumbledore

Avatar de l’usuari
hpkarina
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 405
Membre des de: dv. ago. 24, 2007 12:47 pm
Nom: Roser
Rang: Paladina de la Reina Blanca
Ubicació: Grand Line
Contacta:

Re: Resistència Potteriana

Entrada Autor: hpkarina »

Eiiii que Barna era una proposició, la idea és que ens veiem tots! A quins llocs podríeu anat???
Where your tresaure is, there will you heart be also.

Volia ser actriu, em vaig conformar amb intèrpret i he acabat de traductora...

+Can I shoot her?
-Not in public

Avatar de l’usuari
Antares_Black
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 410
Membre des de: dt. des. 11, 2012 9:55 pm
Rang: Slytherclaw
Ubicació: Rumb a l'Ahtohallan

Re: Resistència Potteriana

Entrada Autor: Antares_Black »

Una quedada pottèrica!!! Uuuuuuuuuuuoooooooo Que guai!
Hauríem de venir tots (o totes, si els escassos nois no s'hi animen xD) amb túnica, capa o barrets de punxa haha i si miren, que mirin!

A mi un xinès no em sembla gens malament. Però si a la marta_ginny no li fa el pes, la pizzeria o els entrepans també està bé :ok

Potter_granger i Cassandra Ross: Podríeu demanar que us hi acompanyin els vostres pares. Bé, jo diria que amb quinze anys... us haurien de deixar venir (segons on visqueu, és clar). Jo tampoc no és que sigui una gran coneixedora de Barcelona (ni de bon tros), però hpkarina i jo no tenim problemes amb el transport públic ;) [I no cal que ho juris, que ets de València xD]

Ara bé, també podeu proposar algun altre lloc que us sigui més fàcil d'arribar. Suposo que ens espavilarem.
Jo ara per ara no podria quedar, però a partir del setembre quan volgueu. Estaria bé planificar-ho amb antelació, així podríem organitzar-nos millor totes :ok

Antares
Les meves fics (aviat disponibles de nou)
La meva fic més actual: El Retorn dels Black
Imatge
«Indeed your failure to understand that there are things much worse than death has always been your greatest weakness»

Avatar de l’usuari
hpkarina
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 405
Membre des de: dv. ago. 24, 2007 12:47 pm
Nom: Roser
Rang: Paladina de la Reina Blanca
Ubicació: Grand Line
Contacta:

Re: Resistència Potteriana

Entrada Autor: hpkarina »

A mi m'agradaria que siguérem tots els que poguérem aixina que si vos va millor un altre lloc digueu-ho i intentem anar-hi! :)
Sí que es nota, sí, però em de reivindicar que el valencià també s'escriu ;)
Sí, sí, jo ja he dit que fins a setembre no estic per allà i havia proposat el primer cap de setmana d'octubre perquè els de setembre ja els tinc mig ocupats XD
Where your tresaure is, there will you heart be also.

Volia ser actriu, em vaig conformar amb intèrpret i he acabat de traductora...

+Can I shoot her?
-Not in public

Avatar de l’usuari
Potter_granger
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 264
Membre des de: dj. maig 03, 2012 4:06 pm
Nom: Carla
Rang: HPmaniàtica!

Re: Resistència Potteriana

Entrada Autor: Potter_granger »

Bé, a mi no crec que em deixin sortir de Mataró, per tant, és l'únic lloc on puc quedar. I amb això, encara no ho sé segur, si em deixarien. I a mi també em va millor a l'octubre, els de setembre ja els tinc tots ocupats, encara que puc quedar el del 5 i el del 19, ho tinc molt complicat. I ja sabeu que m'encantaria poder anar-hi.
Escolta, Malfoy! La teva mare sempre té aquesta cara, com si tingués una merda sota el nas, o només la fa perquè hi ets tu?

Avatar de l’usuari
hpkarina
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 405
Membre des de: dv. ago. 24, 2007 12:47 pm
Nom: Roser
Rang: Paladina de la Reina Blanca
Ubicació: Grand Line
Contacta:

Re: Resistència Potteriana

Entrada Autor: hpkarina »

Ho he estat mirant i hi ha trens directes des de Barcelona-Plaça Catalunya que tarden uns 40 minuts, o siga que jo podria anar-hi! I el plan seria el mateix, quedar allà dinar i tal junts i després cap a casa :)

Això dels barrets i tal em faria massa vergonya :oops: :oops: :oops: :oops: bueno, i no en tinc cap, de barret tipo bruixa :/ però si la resta voleu :ok
Where your tresaure is, there will you heart be also.

Volia ser actriu, em vaig conformar amb intèrpret i he acabat de traductora...

+Can I shoot her?
-Not in public

Avatar de l’usuari
Potter_granger
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 264
Membre des de: dj. maig 03, 2012 4:06 pm
Nom: Carla
Rang: HPmaniàtica!

Re: Resistència Potteriana

Entrada Autor: Potter_granger »

A mi, això dels barrets també em faria vergonya. :oops: Però crec que hauríem de portar alguna cosa amb la qual ens poguéssim reconèixer. Per exemple, alguna cosa de Harry Potter, ni que sigui un detall que no crida gaire l'atenció, no sé què pot ser. A veure, anar vestides dels colors d'alguna residència no crec que costi gaire, no em digueu que no teniu roba groga i negra, un color per la samarreta, camisa... i l'altre pels pantalons. No cridaríem gaire l'atenció i ens podríem reconèixer entre nosaltres.

Una altra cosa, el que sí sé gairebé segur, és que no em deixin dur gaires diners, així que hauria de ser alguna cosa barateta. Bé, no me'ls donaran, però crec que els podria treure dels meus estalvis, si cal. Només queda una cosa: la data. Ja us he dit que al setembre em va fatal, l'únic cap de setmana lliure que tinc és el del 7-8, i crec que hi pot haver gent que no torni de vacances fins el nou o el deu, no? Per tant, a l'octubre m'aniria genial. I si no és un dels dos que m'anirien millor, crec que ho puc arreglar.

I el lloc per dinar, conec alguns llocs que poden estar bé. N'hi ha de sobres, per triar: italià, xinès, japonès, libanès i de cuina de per aquí. Hi ha un italià, el Caminetto, que està molt bé. Ah, i quedes ben tip. De xinesos en conec uns quants que estan bé, el libanès l'he tastat i és bo, i el japonès... és que m'encanta. En conec tres, pel centre, un d'ells, wok i buffet lliure (ja faig propaganda).
Escolta, Malfoy! La teva mare sempre té aquesta cara, com si tingués una merda sota el nas, o només la fa perquè hi ets tu?

Avatar de l’usuari
Potter_granger
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 264
Membre des de: dj. maig 03, 2012 4:06 pm
Nom: Carla
Rang: HPmaniàtica!

Re: Resistència Potteriana

Entrada Autor: Potter_granger »

Se m'acaba d'acudir una cosa per tal de poder trobar-nos a l'estació o on quedem: què tal si penjem aquí fotografies de com som nosaltres en realitat? Va, començo jo posant la del perfil del meu facebook:
Imatge
Escolta, Malfoy! La teva mare sempre té aquesta cara, com si tingués una merda sota el nas, o només la fa perquè hi ets tu?

Avatar de l’usuari
marta_ginny
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 443
Membre des de: ds. jul. 14, 2007 1:00 pm
Rang: Ravenpuff
Ubicació: Asteroide B-612

Re: Resistència Potteriana

Entrada Autor: marta_ginny »

En realitat podríem fer un grup al facebook! Així veuríem les fotos de perfil de tothom i ens podem comunicar més directament...
M'avanço i el creo, teniu aquí el link:

https://www.facebook.com/groups/599262086784137/
They're supposed to be, you blithering idiot! Now go and do something constructive. Find Peeves! ...Yes, Peeves... Haven't you been complaining about him for a quarter of a century?

La Crida d'Avalon
http://www.harrypottercat.cat/mostra.php?titol=824

Avatar de l’usuari
Antares_Black
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 410
Membre des de: dt. des. 11, 2012 9:55 pm
Rang: Slytherclaw
Ubicació: Rumb a l'Ahtohallan

Re: Resistència Potteriana

Entrada Autor: Antares_Black »

Ei!

A l'octubre aniria molt bé! I si algú em fa cinc cèntims de com arribar-hi
(hpkarina:
he estat mirant i hi ha trens directes des de Barcelona-Plaça Catalunya que tarden uns 40 minuts
, està molt bé, el que dius :ok )
podria anar a Mataró sense problemes;)

Vaja... Tanta vergonya us fa anar disfressats... Renoi! Bé, és igual. El que diu la Potter_granger està molt bé. És a dir, una samarreta amb els colors de la residència on cadascuna pertany i algun detall pottèric, com un penjoll, una vareta... O fins i tot una escombra hahaha

Això que proposeu del facebook, marta_ginny, està bé. Però jo me n'hauré de fer un :deumeu . Estaria bé, pe això, per parlar per xat a temps real. Suposo que així aniriem més ràpid. Jo demà marxo tota la primera quinzena d'agost i no sé si després podré tornar-me a connectar... El cas és que jo no penjo fotografies :elis xD Si veig alguna colla friki-pottèrica, m'hi acostaré i em presentaré hahaha :mrgreen:

Intento fer-me'n un i m'afageixo al grup, eh

Per cert, hpkarina,
Sí que es nota, sí, però em de reivindicar que el valencià també s'escriu ;)
No ho he entès...

Antares
Les meves fics (aviat disponibles de nou)
La meva fic més actual: El Retorn dels Black
Imatge
«Indeed your failure to understand that there are things much worse than death has always been your greatest weakness»

Respon