II Repte de Fanfictions

Fòrum per comentar fan fictions i crear-ne de comunitàries.
Per enviar-ne una usa la secció especial a http://www.harrypottercat.cat/fanfictions/.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
hpkarina
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 405
Membre des de: dv. ago. 24, 2007 12:47 pm
Nom: Roser
Rang: Paladina de la Reina Blanca
Ubicació: Grand Line
Contacta:

Re: II Repte de Fanfictions

Entrada Autor: hpkarina »

Hola, hola! Només passava per a comentar-vos que ja he penjat la ff! L'haguera penjat més tard, però este dissabte me'n vaig i no sé quan tindré internet així que preferia no arriscar-me! XD

Ací teniu el link! ^^ (molta sort a tots els participants!)

http://www.harrypottercat.cat/mostra.php?num=4044
Where your tresaure is, there will you heart be also.

Volia ser actriu, em vaig conformar amb intèrpret i he acabat de traductora...

+Can I shoot her?
-Not in public

Avatar de l’usuari
Agatha Black
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 662
Membre des de: dt. jul. 01, 2008 3:40 pm
Rang: Gryffindor. Res més a afegir.

Re: II Repte de Fanfictions

Entrada Autor: Agatha Black »

Ehhhhm... d'això... que em sembla que l'he liat parda. M'estava llegint ara les instruccions i requisits per fer el one-shot i m'acabo de fixar que posa que no podem llegir els escrits dels altres participants abans de penjar la nostra... 8O I ahir a la nit em vaig llegir el de l'hpkarina. :cry: El vaig comentar i tot, amb tota la barra del món. XD No sabia que no ho podia fer... Aixzò em passa per no llegir-me bé les normes abans d'apuntar-me.

Estic desqualificada, oi? El que tenia pensat per al meu escrit no té gaire a veure amb el que ha escrt ella, però entenc que m'he saltat les normes, i que pot influir el fet d'haver-ne vist un d'un altre participant, em sap greu. Ja ho tindré present per la propera vegada i millor em presento a aquell directament, suposo... Sorry!
Imatge

Avatar de l’usuari
Cass Ross
3r Orde de Merlí
3r Orde de Merlí
Entrades: 487
Membre des de: ds. abr. 06, 2013 5:48 pm
Ubicació: Departament de Misteris

Re: II Repte de Fanfictions

Entrada Autor: Cass Ross »

Ostres, jo acabo de fer el mateix que l'Agatha! Si em descualifiquen ho acceptaré (:cry: ja tinc les dues escrites, i no s'assemblen per res a les d'ella).

Tot i així, no em sembla lògic. Vull dir, a fanfiction.net no ho fem això de "prohibit" llegir-te les de l'altre. A vegades, fins i tot va bé que te les comencis a llegir abans perquè potser quan hi han votacions no tens temps. Jo el que faria seria treure aquesta regla, però si posem que llavors jo publico per a aquest repte una fanfiction que s'assembla molt a la de la hpkarina, llavors sí que estaré descualificada perquè ella la va pujar primer i jo la puc haver copiat.

Petons.
"It matters not what someone is born, but what they grow up to be." ~Albus Dumbledore

Avatar de l’usuari
Agatha Black
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 662
Membre des de: dt. jul. 01, 2008 3:40 pm
Rang: Gryffindor. Res més a afegir.

Re: II Repte de Fanfictions

Entrada Autor: Agatha Black »

Ahhh ostres, ja el tenies escrit, tu? I dos, a més a més! Bé, jo encara no l'he escrit, només el tenia més o menys pensat, així que si no el puc penjar tampoc no serà un trauma, perquè l'esforç de veritat encara no l'he fet, hehehe.

Però el cas de la Cassandra és diferent, no? Si ja els ha escrit, els ha escrit ABANS de llegir el de l'hpkarina, que és el que compta, no? Potser ella sí que els podria penjar igual. Jo crec que em quedaré al banquet, aquest cop.
Imatge

Avatar de l’usuari
Cass Ross
3r Orde de Merlí
3r Orde de Merlí
Entrades: 487
Membre des de: ds. abr. 06, 2013 5:48 pm
Ubicació: Departament de Misteris

Re: II Repte de Fanfictions

Entrada Autor: Cass Ross »

Sí, sí, jo ja els tinc. Però no els pujo per falta de temps i perquè he d'acabar d'arreglar alguns errors. —Cada vegada que em miro les històries veig alguna cosa que no va bé.— Igualment, tenia pensat pujar-les a finals de mes. Són totalment diferents a la de la hpkarina.
Spoiler:
No surt cap alumne d'onze anys que comença el seu primer curs de Hogwarts, ni cap fill de muggles.(O almenys això no té importància a la fanfiction.)
Segueixo insistint amb el que he comentat abans.
... treure aquesta regla, però si posem que llavors jo publico per a aquest repte una fanfiction que s'assembla molt a la de la hpkarina (o el que qualsevol persona que l'ha pujat per aquest repte abans que jo llegueixi la seva història), llavors sí que estaré descualificada perquè ella la va pujar primer i jo la puc haver copiat.
Si voleu, fem això. Els pujo i si creieu que s'assemblen als d'algú altre que ha pujat abans que jo, no participo.

Petons.
"It matters not what someone is born, but what they grow up to be." ~Albus Dumbledore

Avatar de l’usuari
Antares_Black
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 410
Membre des de: dt. des. 11, 2012 9:55 pm
Rang: Slytherclaw
Ubicació: Rumb a l'Ahtohallan

Re: II Repte de Fanfictions

Entrada Autor: Antares_Black »

Salut!

Renoi, quin desgavell! No us puc deixar soles ni uns dies???!!

A veure, la norma de no poder llegir els relats dels altres abans de penjar el propi es deu a un matís que està bé que tinguem en compte. Per això l'he posat al reglament. Crec que és innecessari que digui que no es pot copiar; com que aquí tots som responsables de nosaltres mateixos, ja dono per fet que ningú no copiarà. És possible que si llegim altres històries pugui influir en l'escrit del que llegeix. Només es pretén que totes surtin diferents (és més divertit així).

Agafo el cas de totes dues per igual. Independentment de l'estat en el qual es trobin els vostres respectius relats, cap de les dues no ha penjat encara.

No us desqualificaré per això. Però el proper cop LLEGIU BÉ LES NORMES!!
a fanfiction.net no ho fem això de "prohibit" llegir-te les de l'altre.
No vull sonar antipàtica, però això no és fanfiction. net i crec que podem establir les normes adequades al nostre ambient, no? Vull dir, qui proposa el repte ha de tenir dret a organitzar-ho com vulgui. Suposo. No és una norma per molestar ningú, només és el que em va semblar adequat.
A vegades, fins i tot va bé que te les comencis a llegir abans perquè potser quan hi han votacions no tens temps.

Si calcules que no podràs llegir-les totes abans del termini de votacions, pots penjar la teva redacció també abans i les podràs llegir a partir que l'hagis penjat.

Fins aviat!

Antares
Les meves fics (aviat disponibles de nou)
La meva fic més actual: El Retorn dels Black
Imatge
«Indeed your failure to understand that there are things much worse than death has always been your greatest weakness»

Avatar de l’usuari
Agatha Black
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 662
Membre des de: dt. jul. 01, 2008 3:40 pm
Rang: Gryffindor. Res més a afegir.

Re: II Repte de Fanfictions

Entrada Autor: Agatha Black »

A mi em sembla molt correcte això de no llegir les fanfictions dels altres abans de penjar la nostra. És que encara que no ens copiem, pot influir moltíssim.

Com que en el meu cas encara no la tinc escrita, m'autodesqualifico d'aquesta competicio i ja participaré a la propera; és el que em sembla més just. No sóc de les que creuen en la censura, però sí en l'autocensura, i so jo participo ho faria en desigualtat de condicions respecte la resta dels participants.

Com ja he dit abans, però, si la Cassandra ja els té escrits crec que se li hauria de deixar participar perquè és evident que no s'ha pogut "basar" ni "inspirar-se" en el relat de l'hpkarina.

I, com molt bé ha dit l'Antares, un s'han de llegir les normes abans de començar a potinejar XD. Mea culpa. Igualment participaré en les votacions, perquè aquestes fanfics fan moooolt bona pinta! ^^
Imatge

Avatar de l’usuari
hermione potter
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 299
Membre des de: dl. març 26, 2012 1:31 pm
Rang: Gryffindor
Ubicació: Algun lloc del món màgic

Re: II Repte de Fanfictions

Entrada Autor: hermione potter »

Hola,
Estic viva encara que no contestava als misstages del fòrum.
Jo crec queés l'Antares qui ho ha de decirdir (com ja ha fet :deumeu )
Encara que no m'he llegit la FF, crec que serà xula. ( jo sí que em vaig llegir una mica per sobre les normes :mrgreen: )
Ja tinc escrita la fic, la penjaré durant aquesta setmana que ve, el que passa es que em falta un títol maco, els que se m'han ocurregut són una mica, per dir-ho així, cutres :atontat
Estic entre dos:
-Dinou anys després.
-Tot anava bé...
No sé, si us agrada algun d'aquest digueu-m'ho, si no.... Ja pensaré algun altre.
Has de saber, que qui ens estima no ens abandona mai.
Imatge
Imatge

Avatar de l’usuari
Cass Ross
3r Orde de Merlí
3r Orde de Merlí
Entrades: 487
Membre des de: ds. abr. 06, 2013 5:48 pm
Ubicació: Departament de Misteris

Re: II Repte de Fanfictions

Entrada Autor: Cass Ross »

Jo estaré durant tota la setmana absent però tornaré pel finde i pujaré els fanfics. Juro solemnament que la següent vegada m'ho llegiré bé.
"It matters not what someone is born, but what they grow up to be." ~Albus Dumbledore

Avatar de l’usuari
Potter_granger
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 264
Membre des de: dj. maig 03, 2012 4:06 pm
Nom: Carla
Rang: HPmaniàtica!

Re: II Repte de Fanfictions

Entrada Autor: Potter_granger »

Jo no sé si podré pujar a temps, he estat totes les vacances sense internet i encara he de fer el text, pensar-ho... No tinc clar poder penjar-lo.
Escolta, Malfoy! La teva mare sempre té aquesta cara, com si tingués una merda sota el nas, o només la fa perquè hi ets tu?

Avatar de l’usuari
hermione potter
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 299
Membre des de: dl. març 26, 2012 1:31 pm
Rang: Gryffindor
Ubicació: Algun lloc del món màgic

Re: II Repte de Fanfictions

Entrada Autor: hermione potter »

Holaaaa
Com que tinc una memòria bastant pèssima pel que es tracta d'Internet i no m'agrada entregar coses a l'últim moment, he pensat que seria millor que ho fes ara, així que ara penjaré el capítol que participa al repte i el títol (sé que no és gaire original :mrgreen: ), però és:
-Dinou anys després.
He posat "després" per no copiar l'últim capítol de la Rowling a les Relíqiues de la Mort amb el "més tard"
Espero que us agradi.
I ara que ho penso ja em puc llegir el de la hpkarina oi? :ballar:

PD: No és gaire bo (o això crec jo). Cada vegada que me'l llegia trobava que alguna cosa no m'agradava i l'he canviat 25.000 vegades. Deixeu comentari :adora :adora :adora :adora :adora :adora :adora :adora
Has de saber, que qui ens estima no ens abandona mai.
Imatge
Imatge

romulus_llopin
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 11
Membre des de: dg. maig 10, 2009 12:15 pm

Re: II Repte de Fanfictions

Entrada Autor: romulus_llopin »

Us filtro el títol de la meva fanfic que es diu: La Conspiració Ullal Corcat

Avatar de l’usuari
Antares_Black
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 410
Membre des de: dt. des. 11, 2012 9:55 pm
Rang: Slytherclaw
Ubicació: Rumb a l'Ahtohallan

Re: II Repte de Fanfictions

Entrada Autor: Antares_Black »

A mi em sembla molt correcte això de no llegir les fanfictions dels altres abans de penjar la nostra. És que encara que no ens copiem, pot influir moltíssim.
I, com molt bé ha dit l'Antares, un s'han de llegir les normes abans de començar a potinejar XD.
Mercès per les consideracions, Agatha Black. :ok

Jo crec queés l'Antares qui ho ha de decirdir
Bé, no cal que sia únicament jo, qui decideixi. Que tothom hi digui la seva! Però mercès també a tu, hermione potter XD I també agraeixo que aviseu quan pugeu (així ho indico al primer post) :ok


Com que en el meu cas encara no la tinc escrita, m'autodesqualifico d'aquesta competicio i ja participaré a la propera; és el que em sembla més just. No sóc de les que creuen en la censura, però sí en l'autocensura, i so jo participo ho faria en desigualtat de condicions respecte la resta dels participants.
No cal que ho facis, de debò. No crec que ningú et titlli de res, si penges el teu relat. Però fes el que creguis més convenient :ok


Antares

PD: Per cert, tot això del Tot anava bé... Uf! Aquest estiu he llegit l'epíleg per primer cop en català (per circumstàncies estrambòtiques, només me l'havia pogut llegir en anglès), m'he quedat amb cara de: :deumeu
Com que Tot anava bé!? Aquesta traducció cada dia em treu més de polleguera...
Les meves fics (aviat disponibles de nou)
La meva fic més actual: El Retorn dels Black
Imatge
«Indeed your failure to understand that there are things much worse than death has always been your greatest weakness»

Avatar de l’usuari
Cass Ross
3r Orde de Merlí
3r Orde de Merlí
Entrades: 487
Membre des de: ds. abr. 06, 2013 5:48 pm
Ubicació: Departament de Misteris

Re: II Repte de Fanfictions

Entrada Autor: Cass Ross »

Hola!
Ja he pujat una de les dues fanfictions que he escrit per aquest repte. Demà pujaré l'altre, d'acord?

La creu del rei
http://www.harrypottercat.cat/mostra.php?num=4053

Petons!

PSD—.
PD: Per cert, tot això del Tot anava bé... Uf! Aquest estiu he llegit l'epíleg per primer cop en català (per circumstàncies estrambòtiques, només me l'havia pogut llegir en anglès), m'he quedat amb cara de:
Com que Tot anava bé!? Aquesta traducció cada dia em treu més de polleguera...
Dona, Antares, en anglès no és All was well? Com ho vols traduïr, si no? Ara, no et negaré que sí, que és el final més fastigós que se li podria haver acudit mai a l'autora. Bé, vull dir que per mi l'epíleg és passable però aquesta última frase ja no tant. Buuuuf. :bah
"It matters not what someone is born, but what they grow up to be." ~Albus Dumbledore

Avatar de l’usuari
Agatha Black
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 662
Membre des de: dt. jul. 01, 2008 3:40 pm
Rang: Gryffindor. Res més a afegir.

Re: II Repte de Fanfictions

Entrada Autor: Agatha Black »

Doncs a mi m'agrada, l'última frase d'All was well. Fonèticament és boníssima, queda genial, i semànticament em recorda una mica al final del Gènesi, no?

"And God saw every thing that he had made, and, behold, it was very good."

És una mica quan el Harry observa tot el que ha passat, i com ha acabat tot, i veu marxar el Hogwarts Express, i fins i tot especifica que es "mira" la seva dona... i tot està bé. La traducció tampoc no està malament, no? Tot anava bé. Crec que és millor que "Tot estava bé".
Imatge

Respon