Fanfiction comunitària de rol

Fòrum per comentar fan fictions i crear-ne de comunitàries.
Per enviar-ne una usa la secció especial a http://www.harrypottercat.cat/fanfictions/.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Agatha Black
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 662
Membre des de: dt. jul. 01, 2008 3:40 pm
Rang: Gryffindor. Res més a afegir.

Re: Fanfiction comunitària de rol

Entrada Autor: Agatha Black »

D'això de les 500 paraules jo he fet fins que agafen el cotxe per anar a King's Cross i m'he preferit centrar en el que passa a casa, però si preferiu podeu narrar el viatge cap a l'estació fins que arribeu allà. Quan me'ls passeu ja els podaré en algun orde en què quedin bé, des de la gent que comença quan es desperta, fins la gent que acaba quan arriben a King's Cross, així sembla que segueixi una línia temporal.

Qualsevol cosa està bé, el que us sembli que serà més interessant, pe`ro que no vagi més enlla de les portes de King's Cross.
Imatge

Avatar de l’usuari
Agatha Black
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 662
Membre des de: dt. jul. 01, 2008 3:40 pm
Rang: Gryffindor. Res més a afegir.

Re: Fanfiction comunitària de rol

Entrada Autor: Agatha Black »

Vaig actualitzant...

Agatha Black --> Agatha Black, Circe Black
Marta_ginny --> Maire Brown, Billy Swift
Hermione Potter --> Christine Connors
Arwen Black --> Jack Moore
Cassandra Ross --> Ethel Earl, Eric Earl
Ginny Lovegood --> Erin River, Angela Darling
Antares Black -->

Val, he tingut una idea pel que fa a l'ordre del capítols. Si us sembla, ho podem fer per ordre en què ens hem apuntat. No en l'ordre que hem registrat els personatges (perquè potser a una persona li tocaria fer capítol dues vegades seguides i és carregar una mica de feina) sinó per autor, i cada vegada que a un li toqui tria sobre quin dels dos escriure. Com que tots tindrem dos personatges aniria així:

Capítol 1- Agatha Black (trio entre l'Agatha i la Circe)
Capítol 2- Marta_ginny (tria entre la Maire i el Billy)
Capítol 3 - Hermione Potter (tria entre la Christine i l'altre personatge)

I així succesivament. Us sembla bé, per no haver-ho de parlar i discutir cada vegada?
Imatge

Avatar de l’usuari
Cass Ross
3r Orde de Merlí
3r Orde de Merlí
Entrades: 487
Membre des de: ds. abr. 06, 2013 5:48 pm
Ubicació: Departament de Misteris

Re: Fanfiction comunitària de rol

Entrada Autor: Cass Ross »

O sigui, que mentre sigui de lestona entre despertar i entrar a King's Cross pot ser qualsevol moment oi? Suposo que un dels germans complementarà a laltre pel que fa a mí.

Per cert, qui tenen al Billy i al Jack. No vull semblar pesada però magradaria saber si puc fer que lEric estigui enamorat dun dells dos o me ninvento un personatge. Si us molestaria o que. Pensava fer que Leric encara no hagi acceptat que es gai i a mes estigui enamorat dun noi i aixo li comportin una serie de conflictes emocionals (seh, soc una mica dolenta... I know).

Pel que fa a lordre penso que esta be! Ah. Pero jo puc fer dues rondess amb el mateix personatge o he danar intercalant? Bueno. No se. Aixi sera mes dinamic pero llavors pot passar que es margini un personatge respecte laltre saps? Jo potser faria que cada personatge te el seu torn. No se.

Pel que fa als titols del capitol jo faria "Capítol 1: ------(titol)---- (Nom del personatge)"... O sigui "Capítol 1: Arribada a Hogwarts! (Ethel)" perque si nomes posem el nom pero llavors necesitem reviure un moment per escrire una cosa mes endavant, sera millor si posem un titol.

Petons!
"It matters not what someone is born, but what they grow up to be." ~Albus Dumbledore

Avatar de l’usuari
hermione potter
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 299
Membre des de: dl. març 26, 2012 1:31 pm
Rang: Gryffindor
Ubicació: Algun lloc del món màgic

Re: Fanfiction comunitària de rol

Entrada Autor: hermione potter »

Uoouuu he vist que s'ha apuntat més gent!!! Així m'agrada!!! :mrgreen:
Doncs, ahir vaig escriure el meu segon perstge, però com que no sé si li podré donar gaire protagonisme l'escric i em diueu si quadrarà o no. Si no quadra ja el faré ser secundari i me'n invento algun altre.
Nom: Joseph Connors (quasi tothom li diu Joe)
Residència: Gryffindor (segons ell, és obvi).
Curs: 6è
Aspecte: alt, primer però musculat, cabells castanys no gaire llargs i els ulls blaus.
Personalitat: és atractiu i ho sap, però això se'n aprofita moltes vegades. Té molta fama entre les noies de tots els cursos (i quasi totes les residències). Als seus companys d'habitació no els hi fa gaire gràcia que les noies sempre vagin amb ell, però s'alegren quan de tant en tant els hi aconsegueix una cita. Passa la majoria del temps jugant a quidditch o parlant amb noies, amb els seus amics només es veu a classe i quan ha d'estudiar o alguna cosa per l'estil. S'estima molt a la seva germana encara que no ho demostra gaire sovint.
Breu història: mare bruixa i pseudomorfòmaga, els dos avis morts de manera misteriosa. Pare muggle, se li va morir l'àvia de causes naturals però l'avi segueix viu. Té una germana un any més petita que es diu Christine.
Habilitats: cap, encara que li agradaria ser aniàgic, però no ho ha dit a ningú.
Altres: Vol ser auror, treballar al Departament de Misteris o ser domador de dracs.
Mascota: un mussol bru que es diu Ala-roja (ja que té una ala roja) i que sempre està voltant pel castell.


Si aquest personatge no encaixés gaire bé en la història ja el canviaria, vosaltres digueu.
Estic començant a escriure el pròleg de la Christine, ja te'l passaré, Agatha.
Petons!!!!!!
Has de saber, que qui ens estima no ens abandona mai.
Imatge
Imatge

Avatar de l’usuari
Agatha Black
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 662
Membre des de: dt. jul. 01, 2008 3:40 pm
Rang: Gryffindor. Res més a afegir.

Re: Fanfiction comunitària de rol

Entrada Autor: Agatha Black »

Cassandra Ross ha escrit:
Pel que fa a lordre penso que esta be! Ah. Pero jo puc fer dues rondess amb el mateix personatge o he danar intercalant? Bueno. No se. Aixi sera mes dinamic pero llavors pot passar que es margini un personatge respecte laltre saps? Jo potser faria que cada personatge te el seu torn. No se.
Bé, la idea era que els personatges prenguessin torns, és clar, ara un, ara l'altre! Perquè si no un personatge pot trigar molt en sortir! I així sempre surten tots per igual, i sempre en el mateix ordre.

Hermione Potter, el Joe és molt guai i jo no ho veig malament, però has de tenir en compte que pel fet de fer sisè estarà una mica apartat de la resta de personatges (no estarà mai a la mateixa classe i tal), però vaja, si el poses a l'equip de quidditch i fas que es tracti amb diferent gent de cinquè si que et pot quedar bé. L'altra història seria fer com la Cassandra i posar-os al mateix curs (siguin bessons o no, o que un sigui repetidor).
Imatge

Avatar de l’usuari
Cass Ross
3r Orde de Merlí
3r Orde de Merlí
Entrades: 487
Membre des de: ds. abr. 06, 2013 5:48 pm
Ubicació: Departament de Misteris

Re: Fanfiction comunitària de rol

Entrada Autor: Cass Ross »

Hola!

Doncs, la idea aquesta dels personatges: si hem d'alternar ara un personatge, ara l'altre; jo proposo que directament fem la llista del torn dels personatges, en compte del torn dels escriptors. Què us sembla? Perquè sembla que tothom tindrà dos, o tres, personatges, o sigui que cadascú digui quin torn vol i tal. No sé. Jo el que sé segur és que vull els dos germans separats l'un de l'altre, la resta no m'importa xD (I enterar-me quan em toca pujar xD)

Sobre qui puja la fanfiction, ja em sembla bé que ho faci l'Agatha, que va obrir el tema. Almenys sé que jo, fijo que no puc assumir aquesta responsabilitat almenys en els dos mesos següents.

Petons!

Cassie.

PSD—. Hi ha alguna data límit per escriure les 500 paraules? A mi m'aniria bé que me'n diguessiu una, perquè si em dieu fes-ho quan puguis mal que mal. Així que ho tinguem, t'ho passem, no, Agatha?
"It matters not what someone is born, but what they grow up to be." ~Albus Dumbledore

Avatar de l’usuari
Agatha Black
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 662
Membre des de: dt. jul. 01, 2008 3:40 pm
Rang: Gryffindor. Res més a afegir.

Re: Fanfiction comunitària de rol

Entrada Autor: Agatha Black »

Sip, a la que ho tingueu m'ho passeu. Data límit pels pròlegs... doncs no ho sé, què us sembla divendres de la setmana que ve? Així està a punt pel cap de setmana i estrenem?

Això seria el dia 7 de novembre. Us va bé? Sé que no és massa temps, però vaja, només és una pagineta per personatge, jo crec que es pot tenir ràpid, no cal que sigui superliterari, tampoc, penseu que és una introducció del personatge i ja està! ^^

Voleu que faci jo la llista de personatges? No em fa res, però em sembla una mica nazi decidir amb quin personatge heu de començar... Fem una cosa, jo la faig a la babalà i si voleu que canvii alguna posició m'ho dieu, d'acord?

1- Agatha Black
2- Maire Brown
3- Christinne Connors
4- Jack Moore
5- Ethel Earl
6- Erin River
7- ( )
8- Circe Black
9- Billy Swift
10- Joe Connors
11- ( )
12- Eric Earl
13- Angela Darling
14- ( )

Hale, de moment els tenim tots en llista. Si algú té preferència d'escriure sobre un o l'altre primer, doncs m'ho dieu i els giro!

Ara coses que hem de començar a pensar i debatir:

1- El títol
Proposeu coses. Jo proposo aquí uns quants títols que em venen en ment. No n'hi ha cap de gaire bo, però potser dient coses estúpides en trobem alguna de brillant. Anem afegint i després si voleu, votem:
- Hogwarts: un joc de rol (títol explicatiu)
- Vida a Hogwarts (general)
- Frienemies (joc de paraules sobre el grup)
- Cròniques de Hogwarts (perquè estaran narrats tots en present)


2- La trama
Hi haurà un malo malote? O volem que sigui més rollo culebrón happyflower i anem fent? Hi haurà algun perill que s'aurà de vèncer o serà una història normal i corrent només sobre un grup de gent que van a Hogwarts i es relacionen entre ells i creixen i maduren?) Si voteu per alguna història d'una dolent xungo, jo tinc algunes idees, però primer digueu com us agradria que fos la trama.


3- Personatges comodí
Esteu d'acord en això que he proposat sobre personatges que se ven conjuntament amb el nostre Hgwarts paral·lel? (Peeves, fantasmes, Filch, Madam Pomfrey, Madam Pince). A mi em sembla bona idea sempre que siguin personatges no secundaris, sinó fins i tot terciaris i que se'ls anomeni molt de tant en tant.



Opineu sobre aquestes cosetes, porfa, que si hi esteu d'acord, el dia 7 o 8 estrenem! ^^ (Com que veig que estem responent tan ràpidament en aquest tema, crec que ho tindrem tot dat i beneït per llavors, si no, es pot aplaçar l'estrena i no passa res! XD)
Imatge

Avatar de l’usuari
Cass Ross
3r Orde de Merlí
3r Orde de Merlí
Entrades: 487
Membre des de: ds. abr. 06, 2013 5:48 pm
Ubicació: Departament de Misteris

Re: Fanfiction comunitària de rol

Entrada Autor: Cass Ross »

Hola! Aquí he fet una mica la fitxa de les relacions que tenen els vostres personatges amb els meus tenint en compte les personalitats . Ja em direu si creieu que s'hauria de fer algun canvi o algun matís. Com més clar ho tingui per començar, millor, creieu-me.

Ethel:
Agatha Black: enemistat. Es coneixen de petites però actualment són enemigues. S'odieen força.
Circe Black: amistat. Encara que l'Ethel no és tant radical, comparteix bastant la ideologia de la Circe.
Maire Brown: companyes d'habitació. Mantenen una bona relació, basada en la tranquil·litat i el silenci.
Billy Swift: ni li va ni li bé. A vegades es queixa de la seva actitud. Li reclama al seu germà que sent monitor li cridi l'atenció, però l'Eric ja el dóna per cas perdut.
Christine Connors: relació cordial si s'escau, però no s'hi fa.
Joseph Connors: relació cordial si s'escau, però no s'hi fa. No li agrada la fama de mujeriego que té perquè pensa que a l'escola s'hi va per estudiar, no per lligar.
Jack Moore: amics. No oblida que és sang de fang però com que ha renegat de la seva mare el té en bona consideració.
Erin River: sap que és una bona persona, bona relació. No oblida que és criada per una llufa. Relació cordial.
Angela Darling: professora de la seva assignatura preferida i la seva cap de residència.

Eric:
Agatha Black: són amics. Solen passar bons moments junts. Una relació iniciada quan les famílies eren amigues.
Circe Black: l'accepta perquè és l'amiga de la seva germana. Una relació distant però cordial ja que les famílies són amigues.
Maire Brown: ni li va ni li bé. Sap que de vegades va amb la seva germana però ell no s'hi relaciona.
Billy Swift: companys d'habitació. Encara que siguin pols oposats, són amics perquè han de compartir moltes hores junts i millor passar-les parlant que en silenci.
Christine Connors: amics, perquè als dos els agrada el Quidditch i són bons en Defensa conta les Forces del Mal.
Joseph Connors: relació cordial. S'han saludat.
Jack Moore: han coincidit a la biblioteca. Bona realció. [Com que deies que és molt aplicat i que estudia bastant, he pensat que podrien coincidir a la biblioteca, no?]
Erin River: poden ser amics, perquè l'Erin es fa amic de tothom, no?
Angela Darling: bah, la profe d'encanteris.

Petons!

Cassie.
"It matters not what someone is born, but what they grow up to be." ~Albus Dumbledore

Avatar de l’usuari
Cass Ross
3r Orde de Merlí
3r Orde de Merlí
Entrades: 487
Membre des de: ds. abr. 06, 2013 5:48 pm
Ubicació: Departament de Misteris

Re: Fanfiction comunitària de rol

Entrada Autor: Cass Ross »

Hola!

L'ordre dels personatges em sembla molt bé.

La data del set de setembre em sembla una mica justa. No em podrieu donar una setmana més? És que vaig una mica de cul, aquesta setmana que ve. Ho sento!

1—. Títol.

M'agrada molt el de Cròniques, després el de Frenemies, després els altres dos.

2—. Trama.

El malo malote, buf. No és el meu preferit, però, eh, si surt per majoria jo encantada. Jo preferiria fer vida normal... A més, ja hi ha prou trama per si sola, no? Hi ha algú que té els avis morts en misterioses circumstancies. Hem de descobrir que l'altre diu haver repudiat la mare i no és així, el de més enllà és gai i n'hi han uns quants que volen ser animàgics —a la que s'ajuntin l'hem armada grossa. No sé, jo crec que ja tenim bastant combustible per si sola. Tot i així, sugereixi que els profes n'estiguin tramant alguna per no sé quant i els alumnes s'imaginin el que no és. O coses així, més normalet.

3- Personatges comodí

Em sembla molt bé els que anomenes. Coses de l'estil: va passar per aquest passadís i es va trobar el Peeves. Li va tirar un moc i va continuar camiant. No sé xD

Fins aviat, procuraré tenir les escenes tant aviat com pugui.

Arwen i Marta_ginny: quina vol que el seu noi sigui l'amor platònic de l'Eric Earl? Es que és una cosa que m'agradaria començar explotar des del pròleg, si pot ser. Si no, ja m'inventaré un company de residència que vagi amb l'Eric i el Billy a Huffle.

Petons!

Cassie.
"It matters not what someone is born, but what they grow up to be." ~Albus Dumbledore

Avatar de l’usuari
Agatha Black
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 662
Membre des de: dt. jul. 01, 2008 3:40 pm
Rang: Gryffindor. Res més a afegir.

Re: Fanfiction comunitària de rol

Entrada Autor: Agatha Black »

Ostres, quina bona idea, cassandra! A veure si ho fem tots, i així hi deixem tot molt ben establit i clar!

Agatha
- Maire Brown: La coneix i de seguida li cau bé. La intenrà portar pel "mal camí" perquè la veu massa tímida.

- Christinne Connors: Millor amiga i companya d'habitació. Sempre s'apunta a totes les idees que té i sap que és de fiar. A més també li encanta el quidditch! I les festes!

- Jack Moore: Ui, Slytherin, ni ganes d'acostar-s'hi. Si ell li parla amb educació, ella li respondrà amb educació, però això és tot.

- Ethel Earl: Enemigues. De petites tenien relació però són bàsicament pols oposats i l'Agatha no entén la seva manera de pensar. Li agrada fastiguejar-la quan no hi ha Slys a la vora.

- Erin River: Millor amiga també. La veu com una germaneta petita i fràgil i sempre vol protegir-la i donar la cara per ella, perquè sap que és massa innocent i bona. Hi confia cegament i no dubta mai d'ella. És el seu model de "bona persona" i creu que el món és massa cruel per a ella.

- Circe Black: Arxienemiga. Cosines. Eren carn i unga de petites, però les coses han canviat massa i han seguit camins oposats.

- Billy Swift: Amic! És molt graciós i molts cops s'apunta a les bromes, tot i que no se li poden confiar els petards perquè els perd o li esclaten a les mans.

- Eric Earl: Amic. No li cau bé la seva germana però sap perfectament que no es pot jutjar algú per la seva família.

- Joe Connors: Amic, sobretot per ser el germà de la Christine, i també és dels que s'engresquen de seguida. És de les poques a qui no sembla agradar-li (perquè l'Agatha està per altres coses) i es fan amics perquè no deixa anor rialletes estúpides cada vegada que li parla.

- Angela Darling: Professora preferida. L'única professora que considera una amiga, perquè està ben grillada i n'hi deixa passar moltes.


Circe:
- Maire Brown: No li va ni li ve. Sap que és companya de l'Ethel, però la veu massa fleuma.

- Christinne Connors: Enemiga. És amiga de l'Agatha i sempre estan intentant gastar-li bromes a ella i als seus amics.

- Jack Moore: Amics. La seva mare és muggle, però ningú no és perfecte. Com que renega d'ella, ja li està bé. És un noi amable i simpàtic i hi confia força.

- Ethel Earl: Amigues, es coneixen des de petites. Pensen de manera semblant. Sempre ha cregut que hauria d'haver anat a Slytherin, però vaja, Ravenclaw no està malament. I li agrada tenim amigues tan intel·ligents.

- Erin River: Desconfiança absoluta. No pot ser tan bona. Alguna n'està tramant ¬¬

- Agatha Black: Arxienemiga. Cosines. Eren carn i unga de petites, però les coses han canviat massa i han seguit camins oposats.

- Billy Swift: Perdona, qui? Un Hufflepuff? What the hell is a Hufflepuff?

- Joe Connors: Okay, esta bo, pero no és ni de bon tros tan, tan guapo com per ser tan gilipolles.

- Eric Earl: Bé, és el germà de la Circe, el coneix de fa temps. Hm. Corre per allà. El tolera, tot i que pensa que està una mica desviat (no per gai, sinó pel tema de fer-se amb sang-de-fangs).

- Angela Darling: No li cau bé, però es porta bé a classe perquè vol treure bones notes. Però aquesta dona es creu que té 15 anys? Està fatal, i té molt poca classe.


Cap problema per la data, Cassandra! A veure, divendres 14 va millor? Li aniria bé a tothom?

1- Okay, doncs apuntats per ordre... si se te n'acut algun més, proposa, que jo ens he deixat anar tal com raja! XD
2- Trama, vale, podem fer la vida dels nois, i si veiessim que la història es fes avorrida, doncs ja arribaria algun professor malvat més endavant si s'escau (si us sembla bé així a tots)
3- Okay, dos vots a favor pels personatges comodí, doncs.
Agatha Black l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. oct. 29, 2014 7:11 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Avatar de l’usuari
Cass Ross
3r Orde de Merlí
3r Orde de Merlí
Entrades: 487
Membre des de: ds. abr. 06, 2013 5:48 pm
Ubicació: Departament de Misteris

Re: Fanfiction comunitària de rol

Entrada Autor: Cass Ross »

Hola!

Pel que fa a la trama proposo que la fem tal qual, i si en qualsevol moment veiem que és avorrida, sempre pot haver algun professor al que li passi una desgràcia i el substitut sigui hipermisteriós i amagui alguna cosa i la trama ja la tenim esverada xD

Petons!

Cassie.

PSD—. Agatha, al final quin diminutiu tindrà la Circe?
"It matters not what someone is born, but what they grow up to be." ~Albus Dumbledore

Avatar de l’usuari
Agatha Black
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 662
Membre des de: dt. jul. 01, 2008 3:40 pm
Rang: Gryffindor. Res més a afegir.

Re: Fanfiction comunitària de rol

Entrada Autor: Agatha Black »

Cassandra Ross ha escrit:
PSD—. Agatha, al final quin diminutiu tindrà la Circe?
He pensat "Cece" pronunciat /sísi/... Però tampoc no és un nom tan llarg, Circe. Cece té només una lletra menys! XD Però sí que queda més amorós i cute per dir-se entre amics. Circe és que sona massa a "morgana" o alguna cosa així a dona gran, sàvia, poderosa i dolenta. No sé, no es gaire carinyós per una noia de 15 anyets XD
Imatge

Avatar de l’usuari
Cass Ross
3r Orde de Merlí
3r Orde de Merlí
Entrades: 487
Membre des de: ds. abr. 06, 2013 5:48 pm
Ubicació: Departament de Misteris

Re: Fanfiction comunitària de rol

Entrada Autor: Cass Ross »

D'acoord :D Doncs suposo clarament que la Ethel dirà Cece :D
"It matters not what someone is born, but what they grow up to be." ~Albus Dumbledore

Avatar de l’usuari
hermione potter
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 299
Membre des de: dl. març 26, 2012 1:31 pm
Rang: Gryffindor
Ubicació: Algun lloc del món màgic

Re: Fanfiction comunitària de rol

Entrada Autor: hermione potter »

Uouououuo quina rapidesa!!!
Ara quan pugui penajré les relacions entre personatges :)
Doncs el títol a mi també m'agrada el de Cròniques.
La trama m'agrada així, normaleta i si avurreix doncs llavors fem el malo malote no?
Els personatges comodí també em semblen perfectes, però el director/a és la McGonagall? Ho dic perquè com l'Agatha i jo juntament amb l'Erin segurament ens fiquem en molts embolics... Alguns els resoldrà el cap de residència, però i els altres més greus? xD
PErfecte, quan hagi acabat les relacions les penjo.
Petonets a totes!!!
Has de saber, que qui ens estima no ens abandona mai.
Imatge
Imatge

Avatar de l’usuari
marta_ginny
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 443
Membre des de: ds. jul. 14, 2007 1:00 pm
Rang: Ravenpuff
Ubicació: Asteroide B-612

Re: Fanfiction comunitària de rol

Entrada Autor: marta_ginny »

Mare meva, quin munt de missatges! xD He trigat força estona a posar-me al dia de tot! A veure si no em deixo res del que he de dir...

Pel que fa al títol, Cròniques de Hogwarts m'agrada, però la veritat és que tots em semblen bé, trobo que és el menys important. A part, sóc horrible amb els títols, les que heu llegit algun capítol meu ho sabeu xDDD De manera que tot títol que proposeu em semblarà bé!

Jo vull que hi hagi maloteeeeeee! Si al final decidim que no potser faig alguna modificació a algun personatge, perquè si no ho faig no tindran prou trama pròpia. A mi m'agradaria que ho tinguéssim una mica marcat, perquè si no no anirem a parar enlloc. Però veig que de moment senzillament anar escrivint sobre la marxa, per tant, el que la majoria decideixi em semblarà bé!

A part dels personatges secundaris/terciaris que decidim mantenir de la Rowling i alguns que podríem acordar (per exemple, els profes), crec que en podem anar afegint a mida que anem escrivint depenent de la necessitat que en tinguem al capítol i després algú altre els pot aprofitar. Fins i tot els podríem anar posant en una llista!

Què més... el 14 em sembla bé, i l'ordre també! Ara escric la llista d'amics i enemics i ho passo :)
They're supposed to be, you blithering idiot! Now go and do something constructive. Find Peeves! ...Yes, Peeves... Haven't you been complaining about him for a quarter of a century?

La Crida d'Avalon
http://www.harrypottercat.cat/mostra.php?titol=824

Respon