Rellotges d'arena: fés punts per la teva residència!

Avatar de l’usuari
Cass Ross
3r Orde de Merlí
3r Orde de Merlí
Entrades: 487
Membre des de: ds. abr. 06, 2013 5:48 pm
Ubicació: Departament de Misteris

Rellotges d'arena: fés punts per la teva residència!

Entrada Autor: Cass Ross »

Hola!

Us pensaveu que me n'havia oblidat? Bé, la qüestió és que sí, però el que importa és que ara ho estic fent.

Sabeu des de que vau fer els onze anys a quina residència de Hogwarts esteu? Bé, aquí, podreu satisfer les vostres ganes de fer punts per la casa a la qual pertanyeu! Sí, senyores i senyors!

REGLES PER FER PUNTS:

— Comentar un capítol d'una fanfiction i portar el link perquè s'acrediti. El comentari ha de ser mínimament currat. No coses de l'estil "Mola molt, m'agrada el personatge tal. Continua aviat." Se sumaran 10 punts.


ALUMNES I RESIDÈNCIES:

Agatha: Gryffindor
Erin: Gryffindor
Hermione: Gryffindor
hpkarina: Hufflepluff
Cassandra: Ravenclaw
Marta: Ravenclaw
Mercè: Ravenclaw
Unoi: Ravenclaw
Antares: Slytherin
Arwen: Slytherin


RELLOTGES DE LES RESIDÈNCIES:

Gryffindor: 160 punts.

Hufflepluff: 040 punts.

Ravenclaw: 120 punts.

Slytherin: 030 punts.
Cass Ross l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. maig 05, 2015 3:55 pm, en total s’ha editat 19 vegades.
"It matters not what someone is born, but what they grow up to be." ~Albus Dumbledore

Avatar de l’usuari
Agatha Black
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 662
Membre des de: dt. jul. 01, 2008 3:40 pm
Rang: Gryffindor. Res més a afegir.

Re: Rellotges d'arena: fés punts per la teva residència!

Entrada Autor: Agatha Black »

No m'heu contat... no surto a la llista... no em voleu? no m'estimeu, oi? Ho sabia.

No m'estimeeeeeeeeeen!

(I l'Arwen ha triat Hufflepuff ella mateixa, o són les resis que vaig adjudicar jo?)
Imatge

Avatar de l’usuari
Cass Ross
3r Orde de Merlí
3r Orde de Merlí
Entrades: 487
Membre des de: ds. abr. 06, 2013 5:48 pm
Ubicació: Departament de Misteris

Re: Rellotges d'arena: fés punts per la teva residència!

Entrada Autor: Cass Ross »

Gee, ho sento molt. Ja estàs inclosa. Veus com sóc molt despistada?

Qualsevol error o canvi que vulgueu, digueu-me'l.

Cassie.
"It matters not what someone is born, but what they grow up to be." ~Albus Dumbledore

Avatar de l’usuari
Arwen Black
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 365
Membre des de: dv. set. 03, 2010 1:50 am
Rang: Dels que tenen mapes per cicat
Ubicació: Desubicada. Sí, falta "rius" i no vull que falti... riure

Re: Rellotges d'arena: fés punts per la teva residència!

Entrada Autor: Arwen Black »

Jo sóc d'Slytherin xD No he comentat més a l'altre tema i no he pogut contestar a l'Agatha.

Explicació a l'spoiler.
Spoiler:
A veure, des dels onze anys no ho sabia ni de conya, perquè primer volia i creia fermament que era Gryffindor, eren els bons, sortia al llibre (sí, jo era així de simple), a part m'identificava amb com pensava el Harry; però a part de Gry una altra residència on hauria comprès que la gent em posés és a Ravenclaw. El curiós és com han canviat les coses amb el pas del temps, anant d'aquestes dues residències a les dues altres. Pottermore em va posar a Slytherin, cosa que al principi em va chocar molt, perquè no volia ser dolenta (sí, seguia sent així de simple), i finalment la residència Hufflepuff actualment la valoro molt positivament (no com al principi que era un "What the hell is a Hufflepuff?" i m'hauria sentit insultada anant allà). D'aquestes dos últimes, Sly i Huff, sí que m'escauen alguns adjectius, altres no tant.
Sly: sí l'astúcia i l'enginy, sempre he sigut la persona que podia resoldre els problemes que la majoria no podia, i crec que és la qualitat que més m'agrada de mi. No gaire l'ambició... (no n'estic segura), és a dir, sí, però sense utilitzar el mal per aconseguir els meus fins. L'ambició no supera aquest límit. Però segueix sent ambició, al cap i a la fi.
Huff: sí la justícia, la lleialtat depèn, no asseguro no xerrar si m'amenacen amb tortura. Però m'importa molt diferenciar el bé del mal. No lo de ser treballadora (si m'interessa el tema m'hi puc passar hores, sí, però si no, no hi ha qui m'hi posi).

Total, que actualment, després de llegir les impressions de l'Agatha i reflexionant, en lloc de Slytherin crec que em podria considerar Slytherpuff (hatstall, igual que l'Antares seria Slytherclaw), però acato l'elecció del barret. M'agrada Slytherin i l'aire malvat que té. A més, m'agrada que molta gent que em cau molt bé es considera d'allí. Que ho vaig passar malament quan vaig veure que el barret em posava a Slytherin? sí, però amb una mica de temps, i després de llegir el missatge de benvinguda, he après que hi pot haver dolents en totes les residències: Cuapelada bé que era Gryffindor. Si no tots els Gryffindors són bons, no tots els Slytherins han de ser dolents. (Que em va costar, eh! Que ara ho dic en una frase però jo tenia molt arrelada la idea de bons aquí i dolents allà, ala, tots al mateix sac i generalitzant; però les petites diferències importen.)
Lo qual deixa el marcador sense Hufflepuffs de moment. Come here, Huffies, I love you!
"No serveix de re preocupar-se. El que hagi de venir, vindrà, i ja ens ho trobarem quan arribi" Hagrid

Avatar de l’usuari
Agatha Black
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 662
Membre des de: dt. jul. 01, 2008 3:40 pm
Rang: Gryffindor. Res més a afegir.

Re: Rellotges d'arena: fés punts per la teva residència!

Entrada Autor: Agatha Black »

Hola! Sí, ja em va semblar que triaries Slytherin (de fet ho vaig comentar al post). Si em permets, jo et seguiré veient més Hufflepuff, així com a l'Antares la seguiré veient més Ravenclaw. Però com que al final és un el que tria, aniríeu igualment on vosaltres penséssiu que encaixeu més.

Evidentment, de gent dolenta n'hi pot haver a totes les residències! Fins i tot a Hufflepuff hi pots trobar de vegades algun miserable com el Zacharias Smith (i mira a Hufflepuff ja costa, de trobar-hi mala gent!), però suposo que potser Slytherin hi està una mica més inclinada per vàries raons:

a) Probablement és la residència on més gent de sang pura hi ha. Evidentment, potser no tothom és un classista, però posem que és un... 60% de les famílies de sang pura. D'aquest 60%, probablement el 90% anirà a Slytherin, per afinitats de pensament amb el fundador, a no ser que tinguin algun altre tret molt més destacat (com és per exemple el cas del personatge de l'Ethel Earl). Això ja fa que a SLytherin hi hagi força indesitjames d'entrada.

b) La "set de poder" i "ambició" que els distingeix tot sovint fa que surti la pitjor part d'ells. Molta de la gent d'Slytherin és egoïsta i està disposada a trepitjar a qui sigui per sortir-se amb la seva. I lamentablemente, això és així en molts casos.

Així que entre els classistes i els que estan disposats a vendre a la seva àvia a canvi de poder, crec que són gent que no transmeten gaire confiança...

Pot haver-hi Slytherin bons? Sí, suposo que sí... però en 7 llibres no ens n'hem trobat amb gaires oi? Per a mi és una residència que deixa molt a desitjar. Però bé, si a algú li agrada i s'hi sent bé... doncs qui sóc jo per dir que no valen la pena? XD
Imatge

Avatar de l’usuari
Agatha Black
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 662
Membre des de: dt. jul. 01, 2008 3:40 pm
Rang: Gryffindor. Res més a afegir.

Re: Rellotges d'arena: fés punts per la teva residència!

Entrada Autor: Agatha Black »

Ei, gent!

Que això començava l'1 d'abril i som a dia 13! Anem a omplir rellotges, no? deixo links dels meus comentaris des del dia 1 d'abril:

1- http://www.harrypottercat.cat/fanfictio ... ictes.html

2- http://www.harrypottercat.cat/fanfictio ... urnes.html

3- http://www.harrypottercat.cat/fanfictio ... janit.html

(Tots 3 de La crida d'Àvalon XD)

Doncs si no calculo malament, seran 30 punts per a Gryffindor, siusplau! :mrgreen:
Imatge

Avatar de l’usuari
Cass Ross
3r Orde de Merlí
3r Orde de Merlí
Entrades: 487
Membre des de: ds. abr. 06, 2013 5:48 pm
Ubicació: Departament de Misteris

Re: Rellotges d'arena: fés punts per la teva residència!

Entrada Autor: Cass Ross »

Agatha, apuntada! Sí, trenta punts per Slytherin... Ai, vull dir Gryffindor. És que com que vas de verd... :mrgreen:

De pas, deu punts per Ravenclaw gràcies a mi, aquí hi ha el comentari:

http://www.harrypottercat.cat/fanfictio ... re-pi.html

Fins aviat!

Cassie.
"It matters not what someone is born, but what they grow up to be." ~Albus Dumbledore

Avatar de l’usuari
marta_ginny
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 443
Membre des de: ds. jul. 14, 2007 1:00 pm
Rang: Ravenpuff
Ubicació: Asteroide B-612

Re: Rellotges d'arena: fés punts per la teva residència!

Entrada Autor: marta_ginny »

20 punts per Ravenclaaaaaw! 20 punts per Ravenclaaaw!

http://www.harrypottercat.cat/fanfictio ... -p-ii.html

http://www.harrypottercat.cat/fanfictio ... re-pi.html


Apa, ara ja hem empatat amb Gryffindor ^^
They're supposed to be, you blithering idiot! Now go and do something constructive. Find Peeves! ...Yes, Peeves... Haven't you been complaining about him for a quarter of a century?

La Crida d'Avalon
http://www.harrypottercat.cat/mostra.php?titol=824

Avatar de l’usuari
Cass Ross
3r Orde de Merlí
3r Orde de Merlí
Entrades: 487
Membre des de: ds. abr. 06, 2013 5:48 pm
Ubicació: Departament de Misteris

Re: Rellotges d'arena: fés punts per la teva residència!

Entrada Autor: Cass Ross »

Punts apuntats, marta_ginny!

Tinc dos dubtes, un dels quals ja he comentat pel confessionari:

1. Si vull comentar un capítol que vaig comentar molt malament (una frase que gairebé no vol dir res), el puc tornar a comentar? (Sí.) I pot comptar per fer punts aquí?

2. Voleu que vagi apuntant els punts individuals que cadascú aporta? O no cal? (Diria que si ho fem, la rivalitat pujarà a nivells insospitats.)

Fins aviat!

Cassie.
"It matters not what someone is born, but what they grow up to be." ~Albus Dumbledore

Avatar de l’usuari
Unapersona
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 257
Membre des de: dc. abr. 08, 2015 2:11 pm
Rang: Persona

Re: Rellotges d'arena: fés punts per la teva residència!

Entrada Autor: Unapersona »

M'apunto a ravenclaw (Tot i les amenaçes de la cassie, que diu que no m'hi vol :bah ) I ja he fet el primer comentari a [link]http://www.harrypottercat.cat/fanfictio ... -2017.html[/link]. Ha vingut un membre de la Patrulla Inquisitorial al xat (sembla que també tenen reclutes a Ravenclaw :o ) i m'ha dit que és massa curt. Bé, ja ho veuran els caps de residència, això :P
"We are all human, aren’t we? Every human life is worth the same, and worth saving." -- Kingsley Shacklebolt
Unapersona

Avatar de l’usuari
Cass Ross
3r Orde de Merlí
3r Orde de Merlí
Entrades: 487
Membre des de: ds. abr. 06, 2013 5:48 pm
Ubicació: Departament de Misteris

Re: Rellotges d'arena: fés punts per la teva residència!

Entrada Autor: Cass Ross »

Personalment, penso que el comentari de l'Unoi és massa breu i no demostra una lectura del capítol. Com que s'hi poden veure involucrats temes personals, demano una segona opinió, si us plau.

Com a comentari per ser acceptat, jo crec que ha de comentar cosea del capítol, ha de ser una crítica constructiva o semblant. Ja direu!

Fins aviat,

Cassie.
"It matters not what someone is born, but what they grow up to be." ~Albus Dumbledore

Avatar de l’usuari
Unapersona
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 257
Membre des de: dc. abr. 08, 2015 2:11 pm
Rang: Persona

Re: Rellotges d'arena: fés punts per la teva residència!

Entrada Autor: Unapersona »

Ei, que jo m'he l'he llegit, eh? :cabrejat: D'acord que potser me l'hagués pogut "currar" més, i per això he fet aquest. No pels punts, però no tinc ganes de que sembli que he passat olímpicament del que em deien al xat :wink:
"We are all human, aren’t we? Every human life is worth the same, and worth saving." -- Kingsley Shacklebolt
Unapersona

Avatar de l’usuari
Cass Ross
3r Orde de Merlí
3r Orde de Merlí
Entrades: 487
Membre des de: ds. abr. 06, 2013 5:48 pm
Ubicació: Departament de Misteris

Re: Rellotges d'arena: fés punts per la teva residència!

Entrada Autor: Cass Ross »

Hola, Unoi!

Primer de tot, benvingut a Ravenclaw! I que consti que ho deia en broma, que no t'hi vull. :mrgreen: :lol2: És més, sort que t'has unit!! Ara som més i acabarem guanyat la Copa! :ballar:

D'acord, ja em calmo. 10 punts per Ravenclaw, gràcies a tu, Unoi :D Comptadíssims.

Fins aviat!

Cassie.
"It matters not what someone is born, but what they grow up to be." ~Albus Dumbledore

Avatar de l’usuari
Unapersona
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 257
Membre des de: dc. abr. 08, 2015 2:11 pm
Rang: Persona

Re: Rellotges d'arena: fés punts per la teva residència!

Entrada Autor: Unapersona »

Com t'he dit al xat, avui també estic bastant alterat per altres coses no era del tot cula teva :lol2:
"We are all human, aren’t we? Every human life is worth the same, and worth saving." -- Kingsley Shacklebolt
Unapersona

Avatar de l’usuari
Agatha Black
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 662
Membre des de: dt. jul. 01, 2008 3:40 pm
Rang: Gryffindor. Res més a afegir.

Re: Rellotges d'arena: fés punts per la teva residència!

Entrada Autor: Agatha Black »

Okay, a veure, primer de tot, punts per Gryffindor, un comentari més:

http://www.harrypottercat.cat/mostra.php?num=4139

I per la pregunta que feies, Cass, en principi aquest tema està fet per alentar que hi hagi més comentaris a les fanfictions i que la gent comenti, critiqui i doni els seus punts de vista als escriptors, perquè el puguin ajudar a millorar i tal. per tant, em sembla correcte que si en algun moment s'ha fet un comentari cutre perquè no es tenia temps, se'n pugui fer després un altre de decent, i avidentment, comptarà punts!

I no, no cal que es comptin els punts individuals, ja seria massa! Treball en equip!
Imatge

Respon