La Cambra Secreta

Fòrum on pots enviar missatges de temes en general, que no puguis classificar a les altres categories.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Antares_Black
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 410
Membre des de: dt. des. 11, 2012 9:55 pm
Rang: Slytherclaw
Ubicació: Rumb a l'Ahtohallan

La Cambra Secreta

Entrada Autor: Antares_Black »

Hola! :mrgreen:

ATENCIÓ: El títol del tema no vull que us suggereixi Slytherin, ni Voldemort, ni el basilisc...
Ni un “cuarto oscuro”, que també m'ho han dit... :deumeu Només és una idea, però ja farem una pluja de noms per trobar-n'hi un d'original i que estigui bé. :ok

El cas és que, en vista de l'encantadora cultura musical d'aquest fòrum,
he pensat que podríem formar un grup de cambra!! :boig2:

Tinc entès que hi ha molts que toqueu instruments musicals, oi? :mrgreen:
Spoiler:
Dels que recordo, la cosa va així:

hermione potter: Guitarra

Unoi: Piano
ròmulus_llopin: Piano

Antares_Black: Violí
marta_ginny: Violí

lluna_de_plata: Violoncel
xudit_95: Violoncel


I l'Agatha balla, oi! :ballar:

Segur que m'he deixat algú (potser m'he equivocat i tot). Digueu-ho!
La idea és formar un grup de cambra d'aficionats, per passar-nos-ho bé, i tocar peces de Harry Potter (i, si volguéssiu, ampliar el repertori). Podríem compartir partitures, proposar arranjaments, fanfictions musicals... El que s'us acudeixi. És només una idea i està oberta a tota mena de suggeriments.

M'agradaria que em diguéssiu què en penseu, si us hi avindríeu... Ja sé que durant el curs tots anem de bòlit, però algun moment trobaríem i ja ens organitzaríem d'alguna manera. :celles:

------------------------------

Llista d'integrants:

NOM: FUNCIÓ

Potter_granger: Flauta dolça (soprano)
Agatha Black: Mànager
marta_ginny: Veu, violí (integrant esporàdica)
hpkarina: Tècniques i relacions públiques
Arwen Black: Piano (no lectura de partitures)
Unoi: Encarregat de partitures i d'arranjaments (+piano)
hermione_potter: Guitarra i veu
Antares_Black: Violí

------------------------------


Llista de possibles noms:

La Cambra Secreta
La Cambra Pottèrica
Les bruixes d'HpCat
Magimúsics
El Cor de Hogwarts
L'Orquestra de Hogwarts
En Clau d'Hipogrif
La Quinta Transfigurada
...
...

------------------------------

Espero les vostres aportacions! :ok :ok :ok

Antares

PD: La veu també és un instrument.
Si no toqueu cap instrument, igualment podeu opinar o donar-vos una tasca d'ajuda ;)
Antares_Black l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. jul. 28, 2015 9:21 pm, en total s’ha editat 4 vegades.
Les meves fics (aviat disponibles de nou)
La meva fic més actual: El Retorn dels Black
Imatge
«Indeed your failure to understand that there are things much worse than death has always been your greatest weakness»

Avatar de l’usuari
Potter_granger
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 264
Membre des de: dj. maig 03, 2012 4:06 pm
Nom: Carla
Rang: HPmaniàtica!

Re: La Cambra Secreta

Entrada Autor: Potter_granger »

M'encantaria formar-ne part, la idea està molt guai! Que què podria fer? Mmmh, se'm dóna bastant bé la flauta dolça. I segons com podria cantar, tot i que em faria una mica de vergonya.
Escolta, Malfoy! La teva mare sempre té aquesta cara, com si tingués una merda sota el nas, o només la fa perquè hi ets tu?

Avatar de l’usuari
Agatha Black
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 662
Membre des de: dt. jul. 01, 2008 3:40 pm
Rang: Gryffindor. Res més a afegir.

Re: La Cambra Secreta

Entrada Autor: Agatha Black »

Em sembla molt guai!

I m'encanta que es digui la Cambra Secreta!

També hi he relacionar el nom "Mistery Sisters" (O "Weird Sisters" com es diu el grup als llibres en anglès, que té el doble sentit de les bruixes de Macbeth) però només es podria aplicar en cas que totes fossiu noies.

Lamentablement, jo de música no en sé gaire (és a dir, hi "entenc", pero no sé tocar res i no em voleu sentir cantar, de veritat). Sí que ballo, però m'imagino que la dansa no forma part d'un grup de música de cambra (tot i que justament ballo dansa clàssica i podria fer coreos amb la música de Harry Potter, però crec que no és la idea!). De totes maneres m'agradaria ajudar-vos i formar-ne part d'alguna altra manera, si puc! :mrgreen: Així que si necessiteu algú que tingui temps lliure per muntar coses, doncs m'ho dieu! :nose
Imatge

Avatar de l’usuari
marta_ginny
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 443
Membre des de: ds. jul. 14, 2007 1:00 pm
Rang: Ravenpuff
Ubicació: Asteroide B-612

Re: La Cambra Secreta

Entrada Autor: marta_ginny »

Geeeeeeee volem que siguis la nostra mànageeeeer! Hahahaha

A veure, us seré molt sincera. M'agradaria, però dubto que m'ho pugui muntar per quedar i assajar. Faig 10000 coses i ja vaig de cul per arribar a tot. A més, ja m'ho van proposar uns amics meus de Barcelona i els vaig dir que no perquè no puc pujar a Barcelona cada cap de setmana. Si voleu aprofitar una quedada per portar els instruments i improvitzar alguna cosa en aquell moment, d'acord, però jo no puc comprometre-m'hi si voleu fer alguna cosa més seriosa. Em sap greu ser aixafaguitarres però em seria impossible.

I pel que fa a instruments, toco el violí, però últimament tinc ganes de tirar més per cantar. És que no m'agrada tocar el violí davant de gent... També xapurrejo el piano i la guitarra, si cal, però poca cosa.

Si decidiu que ho voleu fer com una cosa constant, potser puc venir algun dia a fer-vos d'oient i dir-vos què se sent bé i què se sent malament!
They're supposed to be, you blithering idiot! Now go and do something constructive. Find Peeves! ...Yes, Peeves... Haven't you been complaining about him for a quarter of a century?

La Crida d'Avalon
http://www.harrypottercat.cat/mostra.php?titol=824

Avatar de l’usuari
Antares_Black
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 410
Membre des de: dt. des. 11, 2012 9:55 pm
Rang: Slytherclaw
Ubicació: Rumb a l'Ahtohallan

Re: La Cambra Secreta

Entrada Autor: Antares_Black »

Ai! Que contenta estic que hàgiu contestat tan ràpid i que hagi tingut tan bona rebuda!! :ok
La veritat és que no m'esperava que us entusiasmés tant!! :ballar: No estava segura de si us agradaria la idea o no... Però qui no s'arrisca no pisca i veig que la cosa té ganxo!
Mmmh, se'm dóna bastant bé la flauta dolça.
Interpreto que et refereixes a la flauta dolça soprano. No m'agrada pressuposar les coses, però em sembla que hi ha prou possibilitat que fos la soprano (en do). Si no és així, m'ho dius!
I m'encanta que es digui la Cambra Secreta!
Doncs un punt per a La Cambra Secreta! Segons el que digui els altres, deixaríem aquest nom (a mi també m'agrada) o obrirem una votació. La cosa és molt significativa, si tenim en compte que ets una antiserps total!! :clap: :clap: :clap:
Sí que ballo, però m'imagino que la dansa no forma part d'un grup de música de cambra (tot i que justament ballo dansa clàssica i podria fer coreos amb la música de Harry Potter, però crec que no és la idea!).
De fet, com ja he dit, el projecte està obert a qualsevol aportació. Com que no sabem quina acollida tindrà tot plegat, tot és benvingut i després ja mirarem de muntar-ho amb les peces que tinguem. Però tampoc no és tan estrany que ballarins acompanyin músics o viceversa. Jo he tocat en agrupacions en les quals alguns temes són combinats amb ball (des de dansa clàssica, fins a dansa contemporània, tangos, swing...). També com ha dansaire, he ballat amb un grup de músics (és clar que la majoria dels cops ha estat una cobla!). He dit cambra per referir-me a un grup reduït (per no dir orquestra).
De totes maneres m'agradaria ajudar-vos i formar-ne part d'alguna altra manera, si puc! :mrgreen: Així que si necessiteu algú que tingui temps lliure per muntar coses, doncs m'ho dieu! :nose
Naturalment!! :ballar: Ara mateix t'apunto a la llista! Poso tasques diverses o sense especificar, o què poso? xD

Vinga, animeu-vos-hi la resta! :celles:

Antares

PD: Si toqueu segons intruments, també ho podeu dir. Jo sí, però, definitivament, el violí és el meu.
Les meves fics (aviat disponibles de nou)
La meva fic més actual: El Retorn dels Black
Imatge
«Indeed your failure to understand that there are things much worse than death has always been your greatest weakness»

Avatar de l’usuari
Antares_Black
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 410
Membre des de: dt. des. 11, 2012 9:55 pm
Rang: Slytherclaw
Ubicació: Rumb a l'Ahtohallan

Re: La Cambra Secreta

Entrada Autor: Antares_Black »

Marta! Que he contestat abans de veure el teu missatge! Gràcies a tu també per respondre!
Geeeeeeee volem que siguis la nostra mànageeeeer! Hahahaha
Perfecte! Doncs mànager! :ballar:

No t'amoïnis si no pots quedar regularment. Marta! Ja ens en fem el càrrec! (No sé ni si jo podré...). Ja veurem què fem amb el que tinguem, com he dit adés.
Si voleu aprofitar una quedada per portar els instruments i improvitzar alguna cosa en aquell moment, d'acord, però jo no puc comprometre-m'hi si voleu fer alguna cosa més seriosa. Em sap greu ser aixafaguitarres però em seria impossible.
Doncs comptarem amb tu! Ja ho veurem! T'apunto igualment a la llista com a integrant esporàdica! :mrgreen:
Si decidiu que ho voleu fer com una cosa constant, potser puc venir algun dia a fer-vos d'oient i dir-vos què se sent bé i què se sent malament!
Confiem en la teva oïda! :ok

Antares
Les meves fics (aviat disponibles de nou)
La meva fic més actual: El Retorn dels Black
Imatge
«Indeed your failure to understand that there are things much worse than death has always been your greatest weakness»

Avatar de l’usuari
Unapersona
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 257
Membre des de: dc. abr. 08, 2015 2:11 pm
Rang: Persona

Re: La Cambra Secreta

Entrada Autor: Unapersona »

Bé, de música en sé força i toco el piano i l'orgue. Però visc lluny de tarragona i per quedar per assajar no podria... però la idea és bona!
"We are all human, aren’t we? Every human life is worth the same, and worth saving." -- Kingsley Shacklebolt
Unapersona

Avatar de l’usuari
Potter_granger
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 264
Membre des de: dj. maig 03, 2012 4:06 pm
Nom: Carla
Rang: HPmaniàtica!

Re: La Cambra Secreta

Entrada Autor: Potter_granger »

Sí, Antares, em refereixo a la flauta soprano, la de l'escola (és el que tocava al conjunt instrumental de l'institut). Jo també voto a favor de La Cambra Secreta, està guai, el nom.
Escolta, Malfoy! La teva mare sempre té aquesta cara, com si tingués una merda sota el nas, o només la fa perquè hi ets tu?

Avatar de l’usuari
Antares_Black
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 410
Membre des de: dt. des. 11, 2012 9:55 pm
Rang: Slytherclaw
Ubicació: Rumb a l'Ahtohallan

Re: La Cambra Secreta

Entrada Autor: Antares_Black »

Unoi ha escrit:Bé, de música en sé força i toco el piano i l'orgue. Però visc lluny de tarragona i per quedar per assajar no podria... però la idea és bona!
No t'amoïnis per l'espai, ara! Ja ens ho manegarem! Primer s'ha de veure què tenim. De tota manera, el problema no és la distància ni el temps, sinó trobar un espai (preferiblement amb piano; que tocar amb un teclat em fastigueja). Encara que jo sé d'espais, però no sé quan en podria costar el lloguer. Els assaigs conjunts seran escassos, però quan quedem segur que ens ho passem d'allò més bé.

Que tinguin menys de quaranta anys, no conec més que una noia que sàpiga tocar l'orgue. Alguna vegada, el capallà del poble m'ha demanat que toqui l'orgue. Es pensa que per tocar el piano (també toco el piano), sé tocar l'orgue. De fet, són força diferents, més del que sembla. M'encurioseix... Com és que has après a tocar l'orgue? On assages?

Així, t'hi apunto o no?

Antares
Les meves fics (aviat disponibles de nou)
La meva fic més actual: El Retorn dels Black
Imatge
«Indeed your failure to understand that there are things much worse than death has always been your greatest weakness»

Avatar de l’usuari
Unapersona
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 257
Membre des de: dc. abr. 08, 2015 2:11 pm
Rang: Persona

Re: La Cambra Secreta

Entrada Autor: Unapersona »

Si, hi ha molta diferència entre el piano i l'orgue :P Explicar com l'he après implicaria entrar en detalls de la meva vida que no cal explicar (res de l'altre mon, però no m'agrada donar massa info personal) però l'estudio a l'esglèsia.

Tot i que m'encantaria apuntar-m'hi, no ho facis encara... dubto moltissim que pogues quedar.
"We are all human, aren’t we? Every human life is worth the same, and worth saving." -- Kingsley Shacklebolt
Unapersona

Avatar de l’usuari
hpkarina
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 405
Membre des de: dv. ago. 24, 2007 12:47 pm
Nom: Roser
Rang: Paladina de la Reina Blanca
Ubicació: Grand Line
Contacta:

Re: La Cambra Secreta

Entrada Autor: hpkarina »

Alaaaaa, quina gràcia! :D :D :D :D :D :D Jo solia tocar el piano però d'això fa.... 6 anys :riure: :riure: :riure: no me veig amb cor de tornar-me a ficar (i tampoc sé jo si tindria temps xD) Però me pareix una idea interessant i espere que la pugueu portar a terme!! Jo, com sempre, només podria ajudar en temes xarxes socials (perquè si ho he entès bé s'ha parlat de coreografies, i se podrien fer vídeos i editar-los i tal i penjar-los a youtube, que a veure, no en sóc una experta i no tinc una càmera reflex, però la càmera que tinc és prou bona i fa bons vídeos i em manege amb els editors bàsics de vídeo xDD)
Where your tresaure is, there will you heart be also.

Volia ser actriu, em vaig conformar amb intèrpret i he acabat de traductora...

+Can I shoot her?
-Not in public

Avatar de l’usuari
Arwen Black
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 365
Membre des de: dv. set. 03, 2010 1:50 am
Rang: Dels que tenen mapes per cicat
Ubicació: Desubicada. Sí, falta "rius" i no vull que falti... riure

Re: La Cambra Secreta

Entrada Autor: Arwen Black »

M'encanta la idea, jo m'ho havia imaginat però a distància o per grups a distància, amb una videoconferència múltiple o com se'n digui (existeix, oi?), és a dir els de Barcelona es podrien reunir i tenir un ordinador al costat per comunicar-se amb els d'altres zones. És molt més fàcil estant tots presents, està clar, però si és així no em podré permetre pagar-me els viatges constantment.

Igualment no és que jo sigués gaire bona contribució, tot i que em faria molta il·lusió participar i sí que tindria temps i tal... toco el piano però no sé llegir partitures i disto de ser considerada bona, no he anat a classes, havia pensat que si hi ha algun membre que toqui el piano bé jo podria ser com un secundari o algo així. Hmm... per a que us feu una idea del meu nivell, sóc capaç d'aprendrem cançons mirant tutorials al youtube, sobretot miro synthesia, però si em dius que faci un acord en do o coses tècniques doncs no en sé :(

Lo de la coreografia m'agrada la idea de com podria quedar :)
"No serveix de re preocupar-se. El que hagi de venir, vindrà, i ja ens ho trobarem quan arribi" Hagrid

Avatar de l’usuari
Unapersona
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 257
Membre des de: dc. abr. 08, 2015 2:11 pm
Rang: Persona

Re: La Cambra Secreta

Entrada Autor: Unapersona »

Arwen Black ha escrit:M'encanta la idea, jo m'ho havia imaginat però a distància o per grups a distància, amb una videoconferència múltiple o com se'n digui (existeix, oi?), és a dir els de Barcelona es podrien reunir i tenir un ordinador al costat per comunicar-se amb els d'altres zones.
Això si que em podria anar bé! Si es fa així apunta-m'hi Antares... l'únic problema és que el meu PC no té webcam o sigui que no podrieu apreciar la meva bellesa :lol2:
Arwen Black ha escrit:Lo de la coreografia m'agrada la idea de com podria quedar :)
Bé, mentre jo no hi participi... això de ballar no se'm dona bé, clar que si estic tocant el piano poca cosa podré ballar :ballar:
"We are all human, aren’t we? Every human life is worth the same, and worth saving." -- Kingsley Shacklebolt
Unapersona

Avatar de l’usuari
Unapersona
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 257
Membre des de: dc. abr. 08, 2015 2:11 pm
Rang: Persona

Re: La Cambra Secreta

Entrada Autor: Unapersona »

Ep! Ja ho tinc, podria fer d'arranjador. L'Antares diu que la idea seria tocar cançons de Harry Potter (o altres), però dubto que hi hagin gaire cançons per dos violins, flauta dolça i veu. Així que el que podria fer és directament arranjar (o versionar) les partitures originals (que no sé on es podria trobar) per dos violins i flauta. Si no trobéssim les partitures es podria intentar treure d'oïda.
"We are all human, aren’t we? Every human life is worth the same, and worth saving." -- Kingsley Shacklebolt
Unapersona

Avatar de l’usuari
Antares_Black
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 410
Membre des de: dt. des. 11, 2012 9:55 pm
Rang: Slytherclaw
Ubicació: Rumb a l'Ahtohallan

Re: La Cambra Secreta

Entrada Autor: Antares_Black »

Explicar com l'he après implicaria entrar en detalls de la meva vida que no cal explicar (res de l'altre mon, però no m'agrada donar massa info personal) però l'estudio a l'esglèsia.
Hahhahaa Doncs acabes de dar més informació de la que hauries volgut! :lol2:
Jo, com sempre, només podria ajudar en temes xarxes socials (perquè si ho he entès bé s'ha parlat de coreografies, i se podrien fer vídeos i editar-los i tal i penjar-los a youtube, que a veure, no en sóc una experta i no tinc una càmera reflex, però la càmera que tinc és prou bona i fa bons vídeos i em manege amb els editors bàsics de vídeo xDD)
Molt bé xD doncs a tècniques i relacions públiques! :mrgreen:
M'encanta la idea, jo m'ho havia imaginat però a distància o per grups a distància, amb una videoconferència múltiple o com se'n digui (existeix, oi?), és a dir els de Barcelona es podrien reunir i tenir un ordinador al costat per comunicar-se amb els d'altres zones. És molt més fàcil estant tots presents, està clar, però si és així no em podré permetre pagar-me els viatges constantment.
És una bona pensada! :ok Seria una manera de passar-nos les peces o assignar-nos papers!
toco el piano però no sé llegir partitures i disto de ser considerada bona, no he anat a classes, havia pensat que si hi ha algun membre que toqui el piano bé jo podria ser com un secundari o algo així.
:eh: Ostres i com t'ho fas per tocar!? Deu ser complicat ser autodidacte sense saber llenguatge musical... Quan jo vaig començar a tocar el violí, tampoc no en tenia ni idea de música. Tenia quatre anys i el meu prefessor m'escrivia les peces amb colors i números! xD Sense pentagrama ni figures! :atontat

Podríem posar un piano a quatre mans (o un piano més) i et donaríem trossos senzills (que podríem adaptar al teu nivell). El que et veiessis amb cor de tocar :ok
Hmm... per a que us feu una idea del meu nivell, sóc capaç d'aprendrem cançons mirant tutorials al youtube, sobretot miro synthesia, però si em dius que faci un acord en do o coses tècniques doncs no en sé :(
He anat a investigar una micona aquesta vídeos. Seria com un Guitar Hero pero per a piano, oi? :lol:
I no pateixis per com llegiràs! El ritme ja el sabràs perquè seran peces que coneixeràs bé. I ja ens empescarem com fem la resta. Potser mirant la partitura ja estaria bé (no tant mirar-la encara aprendràs a llegir-ne i tot :celles: ).
Toques amb totes dues mans?
Arwen Black ha escrit:M'encanta la idea, jo m'ho havia imaginat però a distància o per grups a distància, amb una videoconferència múltiple o com se'n digui (existeix, oi?), és a dir els de Barcelona es podrien reunir i tenir un ordinador al costat per comunicar-se amb els d'altres zones.


Això si que em podria anar bé! Si es fa així apunta-m'hi Antares... l'únic problema és que el meu PC no té webcam o sigui que no podrieu apreciar la meva bellesa :lol2:
Huhuhuuuu! «N'assumim el risc», Unoi!!! :elis
Ep! Ja ho tinc, podria fer d'arranjador. L'Antares diu que la idea seria tocar cançons de Harry Potter (o altres), però dubto que hi hagin gaire cançons per dos violins, flauta dolça i veu. Així que el que podria fer és directament arranjar (o versionar) les partitures originals (que no sé on es podria trobar) per dos violins i flauta. Si no trobéssim les partitures es podria intentar treure d'oïda.
De fet, hi ha partitures de Harry Potter per donar i per vendre!!! I per a molts instruments!

Jo tinc els llibres de partitures de de la segona i la setena pel·lícula. També guardo les partitures que vaig tocar fa uns anys a simfònica. Tinc la part de primer violí sencera i segurament també podria trobar la resta de veus. I te'n faries creus de la mà de coses que se n'ha fet. mireu això, per exemple: https://www.youtube.com/watch?v=Xx_kiDO8hls (jo el vull!) o https://www.youtube.com/watch?v=-mieXVkSGb4

Pel que fa als arranjaments que comentes... Mmm... Sí que caldria algú que triés un repertori, una correlació de peces, i mirés de casar les partitures que tenim perquè poguéssim sonar en conjunt. Si et veus amb ànims de fer-ho.

8O Estic al·lucinant amb el que has dit! Treure-les d'oïda! :o Però estàs boig!? A veure, jo no sé quins són els teus coneixements musicals, però... A veure, una cosa és treure el tema principal. Això és molt senzill. Però hi ha moltes parts que ens podem topar que no sabem com agafar-los. Hi ha molta instrumentació...

Se m'acaba d'acudir que els que participeu, però que no us heu apuntat amb cap instrument (Agatha, hpkarina i companyia), podríeu suplir les parts de percussió. No demano que toqueu les timbales o la bateria! Però potser sí que voldríeu fer de triangle o de tambor (què seria el tema d'en Becbrau sense percussio!?). Com ho veieu? :celles:

Antares
Les meves fics (aviat disponibles de nou)
La meva fic més actual: El Retorn dels Black
Imatge
«Indeed your failure to understand that there are things much worse than death has always been your greatest weakness»

Respon