Teories i opinions pre-estrena

Avatar de l’usuari
hpkarina
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 405
Membre des de: dv. ago. 24, 2007 12:47 pm
Nom: Roser
Rang: Paladina de la Reina Blanca
Ubicació: Grand Line
Contacta:

Teories i opinions pre-estrena

Entrada Autor: hpkarina »

Hola, hola! He obert aquest tema per a tenir un lloc on començar a parlar de la nova pel·lícula: Bèsties fantàstiques i on trobar-les.

Al periòdic profètic hem anat actualitzant totes les informacions que han anat apareixent i el que hem descobert fins ara és que la història tindrà lloc a Nova York, que els protagonista serà el zoòleg màgic Ernest Salamàndric, que tot passarà 70 anys abans de Voldemort i, per tant, cap dels personatges qeu coneixem apareixeran. També coneixem (més o menys) tres nous personatges que es relacionar d'una manera o altra amb Ernest (interpretat per Eddie Redmayne) i per als quals també tenim diversos candidats.

I diria que això és tot el que en sabem. Llavors, què en penseu? De què creieu que anirà la peli? Teniu ja ganes de veure-la? No dubteu en venir i comentar, totes les opinions són benvingudes i els debats sempre són diverits!
Where your tresaure is, there will you heart be also.

Volia ser actriu, em vaig conformar amb intèrpret i he acabat de traductora...

+Can I shoot her?
-Not in public

Avatar de l’usuari
Unapersona
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 257
Membre des de: dc. abr. 08, 2015 2:11 pm
Rang: Persona

Re: Teories i opinions pre-estrena

Entrada Autor: Unapersona »

Fa uns tres anys que vaig intentar llegir el llibre, però quan anava per la meitat me'n vaig cansar. Recordo que era com una mena d'enciclopèdia d'animals, no? Per això em sorpren que se'n pugui fer una pel·lícula... és com fer una pel·lícula de l'enciclopèdia catalana! Segur que serà interessant, però no tinc ni idea de com es pot desenvolupar la història.
"We are all human, aren’t we? Every human life is worth the same, and worth saving." -- Kingsley Shacklebolt
Unapersona

Avatar de l’usuari
Agatha Black
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 662
Membre des de: dt. jul. 01, 2008 3:40 pm
Rang: Gryffindor. Res més a afegir.

Re: Teories i opinions pre-estrena

Entrada Autor: Agatha Black »

Ah... és que no és pas l'enciclopèdia feta llibre! És la història de l'Ernest Salamàndric, l'autor de Bèsties Màgiques i on trobar-les, que era un investigador (i descobridor, rpobablement) d'éssers màgics.

Suposo que la història començarà amb en Newt (Ernest) graduant-se de Hogwarts i decidit que se'n va a veure més, i a descobrir coses. Estic segura que tindrà una mascota ben xula (res d'òlives ni gats, en Newt deu tenir almenys un hipogrif! XD) i que la seva amiga de l'escola l'acompanyarà, a prendre's un any sabàtic i a veure món. Imagineu-vos quin munt d'aventures poden passar i quants éssers màgics s'hauran d'empescar els realitzadors! ^^
Imatge

Avatar de l’usuari
Unapersona
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 257
Membre des de: dc. abr. 08, 2015 2:11 pm
Rang: Persona

Re: Teories i opinions pre-estrena

Entrada Autor: Unapersona »

Agatha Black ha escrit:Ah... és que no és pas l'enciclopèdia feta llibre! És la història de l'Ernest Salamàndric, l'autor de Bèsties Màgiques i on trobar-les, que era un investigador (i descobridor, rpobablement) d'éssers màgics.
Ah! Això de l'autor no ho sabia... doncs si, suposo que serà el que diu l'Agatha... ves a saber si no hi acaba sortint un elf alat també XD
"We are all human, aren’t we? Every human life is worth the same, and worth saving." -- Kingsley Shacklebolt
Unapersona

Avatar de l’usuari
hpkarina
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 405
Membre des de: dv. ago. 24, 2007 12:47 pm
Nom: Roser
Rang: Paladina de la Reina Blanca
Ubicació: Grand Line
Contacta:

Re: Teories i opinions pre-estrena

Entrada Autor: hpkarina »

Segons el que ha anat dient JKRowling, pareixser que serà com una extensió del món màgic, és a dir, que descobriment més coses de com funciona el món dels mags i de les criatures que l'habiten! I a més a més, serà una trilogia!!! Jo tinc ganes de veure de què aniran més o menys les pelis, però m'agrada el plantejament d'Agatha Black!
Where your tresaure is, there will you heart be also.

Volia ser actriu, em vaig conformar amb intèrpret i he acabat de traductora...

+Can I shoot her?
-Not in public

Avatar de l’usuari
Antares_Black
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 410
Membre des de: dt. des. 11, 2012 9:55 pm
Rang: Slytherclaw
Ubicació: Rumb a l'Ahtohallan

Re: Teories i opinions pre-estrena

Entrada Autor: Antares_Black »

Em sembla un bon post, però fa de mal dir... Tinc moltes ganes de mirar-la, naturalment! Però no les tinc totes... Les segones parts, ja se sap... Em consola que el guió sia de la Rowling.

La veritat és que em costa molt de pensar-hi. No m'imagino com pot anar (encara que el que ha dit la Gee té sentit i m'agrada!). De fet, espero veure-hi moltes criatures màgiques (confiem en els artistes). Sobretot DRACS!!! Vull veure dracs!! I que es parli molt de draconologia!!! :boig2:
tot passarà 70 anys abans de Voldemort i, per tant, cap dels personatges qeu coneixem apareixeran.
Mmm... Ben cert. A grans trets, en Voldemort va néixer el 1926. Si estem situats setanta anys enrere, vol dir que és 1856. Fixau-vos-hi, si en Dumbledore va néixer l'any 1881, encara li quedaven vint-i-cinc anys per néixer... Podria ser que hi apareguessin els seus pares? :think:
Suposo que la història començarà amb en Newt (Ernest) graduant-se de Hogwarts i decidit que se'n va a veure més, i a descobrir coses. Estic segura que tindrà una mascota ben xula (res d'òlives ni gats, en Newt deu tenir almenys un hipogrif! XD) i que la seva amiga de l'escola l'acompanyarà, a prendre's un any sabàtic i a veure món. Imagineu-vos quin munt d'aventures poden passar i quants éssers màgics s'hauran d'empescar els realitzadors! ^^
Això! Criatures màgiques! I això que dius de la mascota m'agrada! :riure:

Una de les coses que més m'entusiasmen de la película és l'època! Bruixots del segle XIX!!! :ballar:
ves a saber si no hi acaba sortint un elf alat també XD
Ui ui ui!!! Us ho imagineu!? :lol:
Segons el que ha anat dient JKRowling, pareixser que serà com una extensió del món màgic, és a dir, que descobriment més coses de com funciona el món dels mags i de les criatures que l'habiten! I a més a més, serà una trilogia!!! Jo tinc ganes de veure de què aniran més o menys les pelis, però m'agrada el plantejament d'Agatha Black!
Sí! M'encanta aprendre sobre el món màgic. Tota la informació m'apassiona! Espero aprendre moltes coses del món màgic de la Rowling!

Antares

PD: Abans que es parlés de la pel·lícula, sempre havia concebut l'Ernest Salamàndric semblant a l'Ernest Drake (no sé si sabés qui és).
Les meves fics (aviat disponibles de nou)
La meva fic més actual: El Retorn dels Black
Imatge
«Indeed your failure to understand that there are things much worse than death has always been your greatest weakness»

Avatar de l’usuari
hpkarina
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 405
Membre des de: dv. ago. 24, 2007 12:47 pm
Nom: Roser
Rang: Paladina de la Reina Blanca
Ubicació: Grand Line
Contacta:

Re: Teories i opinions pre-estrena

Entrada Autor: hpkarina »

Hmmmmm no sé si els 70 anys vol dir 70 anys abans que Voldemort nasquera o 70 anys abans de la Gran guerra, o siga, abans de què Voldemort intentara prendre el poder xD Perquè bufff, 1856 és molt antic hahahahaha però bueno, sempre pot ser ben interessant!
Where your tresaure is, there will you heart be also.

Volia ser actriu, em vaig conformar amb intèrpret i he acabat de traductora...

+Can I shoot her?
-Not in public

Avatar de l’usuari
Agatha Black
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 662
Membre des de: dt. jul. 01, 2008 3:40 pm
Rang: Gryffindor. Res més a afegir.

Re: Teories i opinions pre-estrena

Entrada Autor: Agatha Black »

Pel que sé son 70 anys abans de la guerra, perquè vaig llegir no sé on que estaria ambientat a Nova York als anys 20 (i els llibres de HP esta ambientats als 90, o sigui que ve a ser això).

Els anys 20 molaran molt, així en plan Great Gatsby! :clap: Em pregunto si els bruixots tembé anaven amb el seu clàssic estil medieval de túniques i barrets de punta o si és una "moda qque va tornar" i veurem la Tina i la Queenie vestides així:

Imatge

Oh, i el millor és que hi pot haver personatges coneguts! L'Albus Dumbledore en la seva quarantena (i l'Aberforth!), la McGonagall, el Hagrid i el Tom Riddle naixeran en algun moment o altre, potser arriben a sortir de nens...! XD
Imatge

Avatar de l’usuari
hpkarina
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 405
Membre des de: dv. ago. 24, 2007 12:47 pm
Nom: Roser
Rang: Paladina de la Reina Blanca
Ubicació: Grand Line
Contacta:

Re: Teories i opinions pre-estrena

Entrada Autor: hpkarina »

Oooh!!! Si anaren vestides aixina seria geniaaal!! *///* hahahaha Fumbledore en la seva quarentena #fan moltes vegades m'oblide de com de vell és Dumbledore xDD

Vos imagineu que facen xicotetes referències com ara que aparega un bebé que acaba de nàixer i sents com com algú diu que li diuen Minerva? O alguna cosa per l'estil?? Aiii, seria taaan guaii!! M'estic emocionant ja molt xD
Where your tresaure is, there will you heart be also.

Volia ser actriu, em vaig conformar amb intèrpret i he acabat de traductora...

+Can I shoot her?
-Not in public

Avatar de l’usuari
hermione potter
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 299
Membre des de: dl. març 26, 2012 1:31 pm
Rang: Gryffindor
Ubicació: Algun lloc del món màgic

Re: Teories i opinions pre-estrena

Entrada Autor: hermione potter »

Guaiiiiii!!!!
Jo no sabia com podia anar la pel·lícula, ja que el llibre és com una mena d'enciclopèdia, però pel que veig donarà molt de si mateixa.
Tinc moltes ganes de veure-la, sobretot per l'anyorança que tinc del món màgic de la ROwling.
Però l'espera es farà eterna, de veritat, no sé com ho podré suportar xD Un any!
Has de saber, que qui ens estima no ens abandona mai.
Imatge
Imatge

Avatar de l’usuari
Sírius Black
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 6
Membre des de: dv. des. 11, 2015 9:00 pm

Re: Teories i opinions pre-estrena

Entrada Autor: Sírius Black »

Ja el tenim aquí! Ja ha sortit el teaser tràiler de "Bèsties Fantàstiques i on Trobar-les"! https://www.youtube.com/watch?v=XWXUQq7OsKQ

Pels que encara no l'heu vist... només diré que la primera cosa que se sent al tràiler us agradarà molt :wink:

Us han agafat moltes ganes de veure la pel·lícula? Creieu que el tràiler és fluix? Creieu que aconsegueix crear l'atmosfera típica del món màgic de la nostra estimada J.K Rowling? Què n'opineu?
Els que ens estimen no ens abandonen mai. Sempre se'ls pot trobar... aquí.

Avatar de l’usuari
Antares_Black
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 410
Membre des de: dt. des. 11, 2012 9:55 pm
Rang: Slytherclaw
Ubicació: Rumb a l'Ahtohallan

Re: Teories i opinions pre-estrena

Entrada Autor: Antares_Black »

Pel que sé son 70 anys abans de la guerra, perquè vaig llegir no sé on que estaria ambientat a Nova York als anys 20 (i els llibres de HP esta ambientats als 90, o sigui que ve a ser això).
Mmm té sentit :think: Així no es tracta de setanta anys abans del naixement de Voldemort, sinó setanta anys abans de l'apogeu de Voldemort. He llegit que és precisamnet així i el vestuari és prou creïble dels anys vint.
Oh, i el millor és que hi pot haver personatges coneguts! L'Albus Dumbledore en la seva quarantena (i l'Aberforth!), la McGonagall, el Hagrid i el Tom Riddle naixeran en algun moment o altre, potser arriben a sortir de nens...! XD
M'agradaria saber qui agafaran per fer Dumbledore. Encara no se sap, oi que no? :think:

Per fer de McGonagall, si és que hi ha de sortir, també caldrà una altra actriu, naturalment. Em faria molta gràcia veure en Hagrid de nen (a dins dels diari d'en Tod Rodlel, a la pel·lícula el vam veure amb la cara molt amagada), però no sé si l'hi veurem... com en Rodlel.

Pels que encara no l'heu vist... només diré que la primera cosa que se sent al tràiler us agradarà molt
Sí, i es fa la llum! :riure:
Ja el tenim aquí! Ja ha sortit el teaser tràiler de "Bèsties Fantàstiques i on Trobar-les"!
Ja vaig veure el teaser, fa uns dies. Estic desil·lusionada, amb aquesta pel·lícula...
Us han agafat moltes ganes de veure la pel·lícula? Creieu que el tràiler és fluix? Creieu que aconsegueix crear l'atmosfera típica del món màgic de la nostra estimada J.K Rowling? Què n'opineu?
A veure... A mi em fa la sensació que el que més han volgut destacar en el trailer és precisament el "retorn del món màgic" i que el guió de la pel·lícula és de la Rowling (cosa que és precisament el que em fa seguir pendent d'aquesta història...). Trobo que hi ha massa negres, es veuen molt poques situacions de la pel·lícula (no et pots fer una idea de l'argument que seguirà), només ens mostren tres actors (sobretot veiem bé en Redmayne, que és que és conegut)... i els efectes són semblants als de les últimes pel·lícules deHarry Potter... Ah! I em sembla que vaig llegir en algun lloc que el director serà Davis Yates...

A l'espera que se'ns revelin més coses...

Antares
Les meves fics (aviat disponibles de nou)
La meva fic més actual: El Retorn dels Black
Imatge
«Indeed your failure to understand that there are things much worse than death has always been your greatest weakness»

Avatar de l’usuari
Sírius Black
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 6
Membre des de: dv. des. 11, 2015 9:00 pm

Re: Teories i opinions pre-estrena

Entrada Autor: Sírius Black »

Opino el mateix, Antares! Crec que el tràiler és una mica descafeïnat... espero que més endavant ens mostrin un altre més complet on apareguin més actors i més moments d'acció. Però, de totes maneres, tenim gairebé un any per endavant! Pot passar de tot!
A mi em faria molta gràcia veure personatges com en Dumbledore o la McGonagall de joves, o fins i tot en Gellert Grindelwald, que crec que neix cap allà l'any 1882... però tot això encara no se sap, estic fent volar coloms! :roll:
Els que ens estimen no ens abandonen mai. Sempre se'ls pot trobar... aquí.

Avatar de l’usuari
hpkarina
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 405
Membre des de: dv. ago. 24, 2007 12:47 pm
Nom: Roser
Rang: Paladina de la Reina Blanca
Ubicació: Grand Line
Contacta:

Re: Teories i opinions pre-estrena

Entrada Autor: hpkarina »

Sí que és David Yates el director sí! I, com bé has dit, Antares, no se sap qui farà de Dumbledore! Ja tinc ganes de saber-ho! Bé, la sinopsi oficial (em sona que al periòdic de profètic està) és que s'escapen unes criatures màgiques del maletí de Salamàndric i han d'intentar solucionar sense que els muggles (o no-maj) se n'adonen. Més o menys el que veiem al teaser. Però teniu raó, jo em vaig quedar amb ganes de més, però bé, és el teaser, supose que al tràiler complet ja podrem veure més coses! ^^ A mi m'agraden molt els efectes, no sé, em té bona pinta! ^^
Where your tresaure is, there will you heart be also.

Volia ser actriu, em vaig conformar amb intèrpret i he acabat de traductora...

+Can I shoot her?
-Not in public

JamesCr
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 16
Membre des de: dg. maig 25, 2014 2:33 pm
Nom: Jaume

Re: Teories i opinions pre-estrena

Entrada Autor: JamesCr »

Aleshores que n'opineu, tenint en compte les informacions, com els tràilers, no del pal: confio en que estarà bé, aquí a mullar-se!
Jo crec que estarà al nivell, no potser de les millors d'HP, ah, i crec que tindrà tot tipus de crítiques, tant de les millors com de les pitjors.
És més fàcil tindre poders màgics que trobar una imatge de perfil que s'ajusti als requisits d'aquesta web.
Albus Wulfric Percival Brian Dumbledore.

Respon