Concurs de fanfictions

Fòrum per comentar fan fictions i crear-ne de comunitàries.
Per enviar-ne una usa la secció especial a http://www.harrypottercat.cat/fanfictions/.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum

Sobre quin tems t'agradaria que anés el concurs de FF?

L'època de joventut d'Albus Dumbledore
1
10%
Quan els Rondadors anaven a Hogwarts
1
10%
La Primera Guerra Màgica
1
10%
Els primers 11 anys després de la Primera Guerra Màgica
3
30%
Els fills dels nostres herois
4
40%
 
Vots totals: 10

Avatar de l’usuari
Agatha Black
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 662
Membre des de: dt. jul. 01, 2008 3:40 pm
Rang: Gryffindor. Res més a afegir.

Re: Concurs de fanfictions

Entrada Autor: Agatha Black »

Si us sembla bé, jo ho faria així:
- 50 punts la fanfic més votada.
- 20 la segona.
- 5 la tercera.
Mmmm... Home, tenint en compte que només penjar la fanfic ja guanyarem almenys 20 punts (depenent de la quantitat de capítols) crec que el tercer premi queda una mica ridícul... per què no fem només dos premis? Primer premi 50 punts i segon premi 20 punts. Com que tampoc no participem gaire gent... De vuit persones premiar-ne dues crec que ja està prou bé!

També penjaríem les dues fanfics al facebook i al twuitter, com vam fer l'altra vegada.

Ah! I si premiem dues fanfics en comptes d'una, també n'hauríem de poder votar dues, perquè si no és molt fàcil que hi hagi empats. Us sembla bé? cadascú pot votar dues fanfictions (que no siguin la pròpia).

Què en penseu, de tot plegat?
Imatge

Avatar de l’usuari
Unapersona
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 257
Membre des de: dc. abr. 08, 2015 2:11 pm
Rang: Persona

Re: Concurs de fanfictions

Entrada Autor: Unapersona »

D'acord amb tot el que diu l'Agatha. Que consti que no ho faig per fer-li la pilota i aconseguir mes vots per la meva FF :P

Com serà el sistema de votació?
"We are all human, aren’t we? Every human life is worth the same, and worth saving." -- Kingsley Shacklebolt
Unapersona

Avatar de l’usuari
harry_james_potter
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 444
Membre des de: dj. set. 11, 2008 8:50 pm
Nom: Albert
Rang: Graller
Ubicació: Esparreguera

Re: Concurs de fanfictions

Entrada Autor: harry_james_potter »

Jo pensava que cadascú doni 3 punts a la FF que més li agradi, 2 a la segona i 1 a la tercera. El que tingui més punts en guanyarà 50, el segon 20 i el tercer 5. I si bé és cert que 5 punts en són pocs, has de pensar que, com a mínim, en guanyarà un total de 25, que ja en són 5 més que les altres FF que hagin concursat. Ara bé, si la majoria no ho veieu igual, traiem el tercer lloc, fent que la FF que més agradi rebi 2 punts i la segona 1 (aquests punts serveixen només per a decidir quines són les millors FF del concurs, no són punts de veritat que rebin els autors...).
-George, com estàs?
-Com una fura [...] Fura-dat, captes Fred?

Avatar de l’usuari
Agatha Black
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 662
Membre des de: dt. jul. 01, 2008 3:40 pm
Rang: Gryffindor. Res més a afegir.

Re: Concurs de fanfictions

Entrada Autor: Agatha Black »

Hahahaha, no, ja està bé hjp (et posi així el nom, que és mes curt). Ja que has muntat tu el concurs, el mes correcte és que triïs tu les normes! I no crec que ningú es queixi per cinc punts de més que pugui rebre! :mrgreen:

I això de donar 3, 2 i 1 punts em sembla molt bé, és menys probable que hi hagi empats.
Imatge

Avatar de l’usuari
Agatha Black
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 662
Membre des de: dt. jul. 01, 2008 3:40 pm
Rang: Gryffindor. Res més a afegir.

Re: Concurs de fanfictions

Entrada Autor: Agatha Black »

Hola! estic orgullosa de poder dir que he acabat la meva FF! És molt llarga i té 4 capítols, però té 9998 paraules, així que entra dins dels paràmetres del repte!

Us deixo el link del primer capítol, des d'allà ja el podeu seguir. Wiiiiii! Quin pes m'he tret de sobre! ^^

Raiders of the Lost Ark:

http://www.harrypottercat.cat/fanfictio ... rk/21.html
Imatge

Avatar de l’usuari
Unapersona
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 257
Membre des de: dc. abr. 08, 2015 2:11 pm
Rang: Persona

Re: Concurs de fanfictions

Entrada Autor: Unapersona »

Auxiliiii tinc la FF quasi acabada pero té 1200 paraules i no sé com allargar-la sense espatllar-la! No podem baixar una miqueta el mínim de paraules? :pray:
"We are all human, aren’t we? Every human life is worth the same, and worth saving." -- Kingsley Shacklebolt
Unapersona

Avatar de l’usuari
Agatha Black
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 662
Membre des de: dt. jul. 01, 2008 3:40 pm
Rang: Gryffindor. Res més a afegir.

Re: Concurs de fanfictions

Entrada Autor: Agatha Black »

A mi no em fa res, però hauria de ser el harry_james_potter qui decidís...

De totes maneres, si només et falten 300 paraules... És molt poquet, no? Vull dir, és només mitja pàgina, segur que si poses una intro, o expliques més detalladament alguna cosa o poses una descripció hi arribaràs fàcilment. I, a més a més, les descripcions per exemple poden embellir molt un text! Busca, per exemple, bones comparacions. Si tens dos o tres espais diferents a la fanfic, només que facis una bona descripció d'ambient o de personatges secundaris que posis, o de les sensacions que donen els llocs o els personatges secundaris al personatge principal... Intenta allargar-ho una mica, que encara tens temps!
Imatge

Avatar de l’usuari
Unapersona
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 257
Membre des de: dc. abr. 08, 2015 2:11 pm
Rang: Persona

Re: Concurs de fanfictions

Entrada Autor: Unapersona »

Bé, ja em buscaré la vida... ja miraré a veure si puc afegir més descripcions.
"We are all human, aren’t we? Every human life is worth the same, and worth saving." -- Kingsley Shacklebolt
Unapersona

Avatar de l’usuari
Unapersona
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 257
Membre des de: dc. abr. 08, 2015 2:11 pm
Rang: Persona

Re: Concurs de fanfictions

Entrada Autor: Unapersona »

Doncs finalment m'han sortit 1720 paraules! És estrany perquè el word només me'n marcava unes 1500... bé, doncs aquí el teniu:

http://www.harrypottercat.cat/mostra.php?titol=856

Els fans de l'Snape no podreu dir que no us ha agradat... el deixo més bé del que voldria XD
"We are all human, aren’t we? Every human life is worth the same, and worth saving." -- Kingsley Shacklebolt
Unapersona

Avatar de l’usuari
Agatha Black
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 662
Membre des de: dt. jul. 01, 2008 3:40 pm
Rang: Gryffindor. Res més a afegir.

Re: Concurs de fanfictions

Entrada Autor: Agatha Black »

Uo, uo, uo.. quan l'Unoi ha dit això que a la web es comptaven més paraules he caigut en pànic... i he anat a mirar i és cert! :o Ara la meva fanfic ocupa molt més de 10.000 paraules! Imagino que és perquè el processador de text deu comptar els apòstrofs i els guionets com a paraules, perquè si no no li veig sentit...

Quedo desqualificada, per això? No, oi? No hi ha manera de saber com comptarà la web fins que no ho penges, i jo em vaig estar refiant del Word... :nose Ho podem tenir en compte segons el word, això de les paraules? :(
Imatge

Avatar de l’usuari
harry_james_potter
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 444
Membre des de: dj. set. 11, 2008 8:50 pm
Nom: Albert
Rang: Graller
Ubicació: Esparreguera

Re: Concurs de fanfictions

Entrada Autor: harry_james_potter »

Si el word us diu que esteu dins del límit no passa res.

PS: perdoneu-me, sóc fora i no tinc massa temps per connectar-me. És per aquest motiu que vaig donar fins el 3 de setembre com a data límit :riure:
-George, com estàs?
-Com una fura [...] Fura-dat, captes Fred?

Avatar de l’usuari
hermione potter
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 299
Membre des de: dl. març 26, 2012 1:31 pm
Rang: Gryffindor
Ubicació: Algun lloc del món màgic

Re: Concurs de fanfictions

Entrada Autor: hermione potter »

Nois... Porto una mala notícia, no puc participar al concurs de fanfictions aquest estiu :(
Entre que porto des de que vaig acabar l'institut anant al casal d'estiu des de les nou del matí fins a les set de la tarda que no he tingut temps de pensar res ni escriure res de cap tipus.
Em feia molta il·lusió, però el temps se m'ha tirat a sobre i ja no tinc temps de fer una FF com Déu mana, i no em presentaré amb una pifia.
Comentaré totes les que vosaltres escriviu (ja me les puc començar a llegir, suposo) i espero no haver causat cap molèstia
Ho sento molt :cry:
Has de saber, que qui ens estima no ens abandona mai.
Imatge
Imatge

Avatar de l’usuari
harry_james_potter
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 444
Membre des de: dj. set. 11, 2008 8:50 pm
Nom: Albert
Rang: Graller
Ubicació: Esparreguera

Re: Concurs de fanfictions

Entrada Autor: harry_james_potter »

No passa res, ja participaràs al proper concurs :wink:
-George, com estàs?
-Com una fura [...] Fura-dat, captes Fred?

Avatar de l’usuari
Antares_Black
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 410
Membre des de: dt. des. 11, 2012 9:55 pm
Rang: Slytherclaw
Ubicació: Rumb a l'Ahtohallan

Re: Concurs de fanfictions

Entrada Autor: Antares_Black »

Hola!! :ballar:

Avui volia penjar la fic del repte i m'he trobat que no sé com penjar la imatge de portada... Sempre m'ha costat, però és que no me'n surto... :| Algú em podria donar un cop de mà, explicar-me com ho he de fer, :pray: si us plau. Ja m'hi he esbarallat força i no hi ha manera, no sé com ho he de fer... :roll:

Per cert, hjp: Perquè m'ha posat a part com a “cas excepcional”? Ja sé que em vaig apuntar al repre un xic tard :oops: , però he de quedar assenyalada...? :cry: :S

A veure si algú em pot ajudar

Antares
Les meves fics (aviat disponibles de nou)
La meva fic més actual: El Retorn dels Black
Imatge
«Indeed your failure to understand that there are things much worse than death has always been your greatest weakness»

Avatar de l’usuari
Cass Ross
3r Orde de Merlí
3r Orde de Merlí
Entrades: 487
Membre des de: ds. abr. 06, 2013 5:48 pm
Ubicació: Departament de Misteris

Re: Concurs de fanfictions

Entrada Autor: Cass Ross »

Hola!

Aquí Cassie al rescate. A veure, la imatge l'has de penjar com un link d'internet. No sé si ja és d'internet o la tens a l'ordinador. En cas que la tinguessis a l'ordinador, l'hauries de penjar en alguna pàgina d'aquestes on penges fotos (ara mateix no recordo el nom de cap) i després d'allà pesques el link per penjar-la aquí. Es a dir, que el que has de posar en aquell espai és un link ^^

D'això, ha servit d'alguna cosa la meva col·laboració?

Fins una altra!

Cassie.
"It matters not what someone is born, but what they grow up to be." ~Albus Dumbledore

Respon