Petit projecte: No us puc dir per què, però tampoc no prometo res

Fòrum on pots enviar missatges de temes en general, que no puguis classificar a les altres categories.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Respon
Avatar de l’usuari
Antares_Black
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 410
Membre des de: dt. des. 11, 2012 9:55 pm
Rang: Slytherclaw
Ubicació: Rumb a l'Ahtohallan

Petit projecte: No us puc dir per què, però tampoc no prometo res

Entrada Autor: Antares_Black »

Tinc un petit projecte, alguns sabeu de què va i d’altres no. Però vull tenir-ho fet abans de dir res més, perquè potser no ho puc fer... :sua

Aquest tema serà una cosa ràpida:

M’agradaria que comentéssiu EL VOSTRE PATRONUS. :crits:

Tant si és el que us ha sortit a Pottermore, com en qualsevol altre test, com si creieu que és el que heu de tenir. Però que us identifiqueu amb el vostre Patronus.

Si encara no sabeu quin és el vostre patronus, mireu d’esbrinar-ho (Pottermore, tests...).

Podeu afegir el que vulgueu: si sabeu què significa, si us agrada i per què... Això ja és per satisfer la meva curiositat! ^^

Afanyeu-vos a posar el vostre, que la idea és que sortiu tots els usuaris actius del fòrum!

A veure si em surt! :deumeu

Antares
Les meves fics (aviat disponibles de nou)
La meva fic més actual: El Retorn dels Black
Imatge
«Indeed your failure to understand that there are things much worse than death has always been your greatest weakness»

Avatar de l’usuari
HarryHermione Potter
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 11
Membre des de: dg. ago. 09, 2015 5:47 pm

Re: Petit projecte: No us puc dir per què, però tampoc no prometo res

Entrada Autor: HarryHermione Potter »

Hola! Ja estic esperant a veure què pretens fer!

Segons Pottermore (fa uns anys), el meu patronus és un cavall dun. Per ser sincera, per una part no em sento massa "connectada" al meu patronus, perquè mai he estat una fan dels cavalls, i quan em va sortir, d'alguna manera em vaig sentir una mica decebuda. Així que vaig buscar el significat. Coincidia en poques coses, ja que un dels trets principals de les persones que tenen com a patronus el caball dun és que són persones que toquen molt de peus a terra, just al contrari que jo, ja que sempre estic als núvols. De fet, l'únic en que coincidia (que és un altre dels trets principals) és que "La fortalesa d’aquest Patronus descansa en el sentit de pertinença i, per tant, és més potent quan s’utilitza en defensa dels éssers estimats que en la defensa personal." La veritat és que aquí m'han clavat, ja que sempre sóc "més forta" i decidida quan defenso aquells a qui estimo que quan em defenso a mi mateixa....
Així que el meu patronus no m'acaba d'agradar, però tampoc em desagrada del tot...

(Perdó per tota aquesta "parrafada")

Avatar de l’usuari
Arwen Black
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 365
Membre des de: dv. set. 03, 2010 1:50 am
Rang: Dels que tenen mapes per cicat
Ubicació: Desubicada. Sí, falta "rius" i no vull que falti... riure

Re: Petit projecte: No us puc dir per què, però tampoc no prometo res

Entrada Autor: Arwen Black »

Aquest tema serà una cosa ràpida:

M’agradaria que comentéssiu EL VOSTRE PATRONUS.
Ehem, cosa ràpida? M'he estat només unes hores fent tests :lol2:
I encara no ho tinc clar :boig2:
Si encara no sabeu quin és el vostre patronus, mireu d’esbrinar-ho (Pottermore, tests...).
Primer de tot, vaig fer el test de Pottermore fa uns mesos i em va sortir una pitón. Sí, jo que sóc una sly que a primera vista no sembla sly, per si els dubtes, toma, una serp de patronus! A veure qui diu ara que no ets Sly XD

M'agraden molt els patrons a la pell de les serps pitón, això és un punt a favor. Un punt en contra és que vaig fer el test quan em trobava fatal, per tant no sé si els resultats van ser fiables. No aconseguia sentir-me com en un bon record. El vaig fer dues vegades, i la segona em va sortir un Nebelung cat, que també està bé.

Després, al veure aquest post, he decidit intentar trobar-lo millor, poder estar-ne més segura, i he entrat a una pàgina on podies contestar TOTES les preguntes i et sortia un tant per cent del que ets a mesura que contestes. Doncs m'han sortit 3 o 4 animals al 100%, i el que més m'agrada és el Thestral.

Despres he començat a pensar en els cavalls alats i he decidit que el patronus que m'agradaria tenir és un Abraxan Winged Horse. He començat a crear comptes de gmail i he fet el test de Pottermore més vegades, de les quals m'ha sortit un cavall, un tonkinese cat, un dolphin, i un thestral. I m'agraden tots... però no m'ha sortit el cavall alat. Sempre el puc tenir de mascota.

Total, que jo penso que no puc triar el cavall alat si no m'ha sortit al test de Pottermore, i dels que m'han sortit, em quedo amb el Thestral, perquè he fet el test pensant en un bon record i és el que més m'agrada suposo dels que han sortit.
Però que us identifiqueu amb el vostre Patronus.
És que encara m'hi he d'acostumar.
Podeu afegir el que vulgueu: si sabeu què significa, si us agrada i per què... Això ja és per satisfer la meva curiositat! ^^
Agradar-me m'agrada, sobretot perquè és un animal poc comprès, que no tothom el veu i per la seva relació amb la mort la gent té una tendència a no fiar-se'n massa... quan els pobres cavalls no han fet res dolent. No-se-què de tot això fa que els tingui en molta estima i vulgui protegir-los. Si a ells els sembla bé, m'encantaria crear aquest lligam i tindre'l de patronus.

PS: Algú va preguntar al grup de WhatsApp això dels patronus, i vaig dir la serp; si era per a tu i ja m'has posat la pitón no hi ha cap problema! També m'agrada

Espero que tiri endavant aquest petit projecte! Que tinc molta curiositat :wink:
"No serveix de re preocupar-se. El que hagi de venir, vindrà, i ja ens ho trobarem quan arribi" Hagrid

Avatar de l’usuari
Lof
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 27
Membre des de: ds. jul. 20, 2019 1:56 am
Rang: Orde de Marlí de primera clase
Ubicació: In your mind, right now.

Re: Petit projecte: No us puc dir per què, però tampoc no prometo res

Entrada Autor: Lof »

Yey! M'encantaria poder col.laborar en el teu projecte però la web amb el que (suposu) tindria el test més fiable aka Pottermore no furula!

Ahir ho vaig estar provant i no hi ha manera...

M'he mirat dos o tres tests més però cada un diu una cosa diferent i tal.. així que el que et digués no seria fiable!

Quan pugui tornu a provar el de Pottermore avera si la cosa rutlla!
It was as if Snape had started handing out sweets.

Avatar de l’usuari
Antares_Black
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 410
Membre des de: dt. des. 11, 2012 9:55 pm
Rang: Slytherclaw
Ubicació: Rumb a l'Ahtohallan

Re: Petit projecte: No us puc dir per què, però tampoc no prometo res

Entrada Autor: Antares_Black »

HarryHermione Potter:
Hola! Ja estic esperant a veure què pretens fer!
No t’esperis gran cosa, però faré el que pugui! :ok I vull que hi sortiu tots! ^^
Segons Pottermore (fa uns anys), el meu patronus és un cavall dun.
Saps que no sabia què era? :o I m’he amarat d’informació sobre el gen dun!
Per ser sincera, per una part no em sento massa "connectada" al meu patronus, perquè mai he estat una fan dels cavalls, i quan em va sortir, d'alguna manera em vaig sentir una mica decebuda.
Ja... Comprenc aquest sentiment... :nose

I això que dius que no hi coincideixes gaire... dificulta que te’l puguis fer teu.
De fet, l'únic en que coincidia (que és un altre dels trets principals) és que "La fortalesa d’aquest Patronus descansa en el sentit de pertinença i, per tant, és més potent quan s’utilitza en defensa dels éssers estimats que en la defensa personal." La veritat és que aquí m'han clavat, ja que sempre sóc "més forta" i decidida quan defenso aquells a qui estimo que quan em defenso a mi mateixa....
Ah, mira, això veig que sí!
Així que el meu patronus no m'acaba d'agradar, però tampoc em desagrada del tot...
T’agradaria indagar més, a veure si en trobes cap que et faci el pes del tot? :think:

Sempre pots venir aquí i canviar. De fet, encara falta gent per respondre, així que encara no puc començar a preparar-ho.
(Perdó per tota aquesta "parrafada")
Perdó de què!? Si m’encanta que m’ho expliquis!


---------------------------

Arwen Black:
Ehem, cosa ràpida? M'he estat només unes hores fent tests :lol2:
I encara no ho tinc clar
Hahaha :mrgreen: Bé, cosa ràpida per qui ho té clar! xD

No et preocupis, si encara no ho tens clar. Com deia més amunt, encara ets a temps de canviar. L’important és que t’hi trobis bé, que t’identifiqui.
Primer de tot, vaig fer el test de Pottermore fa uns mesos i em va sortir una pitón. Sí, jo que sóc una sly que a primera vista no sembla sly, per si els dubtes, toma, una serp de patronus! A veure qui diu ara que no ets Sly XD
Hahaha Bona! :atontat

A mi les pitons em fa pensar en Kaa de Kipling. Les pitons molt millor que les cobres (Nag i Nagaina), que són les dolentes!

Un punt en contra és que vaig fer el test quan em trobava fatal, per tant no sé si els resultats van ser fiables. No aconseguia sentir-me com en un bon record.
A mi també em va passar. El vaig fer sense entendre massa bé el que em deien, així que no compta. Ara ja està.
El vaig fer dues vegades, i la segona em va sortir un Nebelung cat, que també està bé
Renoi, una serp i un gat: que sibil·lí tot plegat, no? XD
I allargats tots dos!
Doncs m'han sortit 3 o 4 animals al 100%, i el que més m'agrada és el Thestral.
Doncs diuen que és dels pocs comuns!
He començat a crear comptes de gmail i he fet el test de Pottermore més vegades, de les quals m'ha sortit un cavall, un tonkinese cat, un dolphin, i un thestral. I m'agraden tots... però no m'ha sortit el cavall alat. Sempre el puc tenir de mascota.
:lol2: :lol2: Si tens prou espai! xd
em quedo amb el Thestral, perquè he fet el test pensant en un bon record i és el que més m'agrada suposo dels que han sortit.
Ah! Doncs m’apunto un Vespral/Thestral!
Però si en algun moment volguessis canviar, perquè en trobes un de millor, ho poses per aquí! I si vols confirmar el Vespral, també ho poses!
Agradar-me m'agrada, sobretot perquè és un animal poc comprès, que no tothom el veu i per la seva relació amb la mort la gent té una tendència a no fiar-se'n massa... quan els pobres cavalls no han fet res dolent. No-se-què de tot això fa que els tingui en molta estima i vulgui protegir-los. Si a ells els sembla bé, m'encantaria crear aquest lligam i tindre'l de patronus.
Que bonic! :ok Opino el mateix!
PS: Algú va preguntar al grup de WhatsApp això dels patronus, i vaig dir la serp; si era per a tu i ja m'has posat la pitón no hi ha cap problema! També m'agrada
Hahaha No! Si jo no sóc al whats! No en tinc! xD Potser ho van preguntar, perquè jo ho vaig preguntar en alguna sortida i ho devien posar pel grup de whats.
Espero que tiri endavant aquest petit projecte! Que tinc molta curiositat
Ja he dit que era un projecte petit, però em va semblar bona idea que ens representés més a nosaltres que només els personatges de HP... Però bé, quan estigui ja ho veureu.


---------------------------

Lof:
Yey! M'encantaria poder col.laborar en el teu projecte però la web amb el que (suposu) tindria el test més fiable aka Pottermore no furula!
Ah, que bé!! Sí, i tant! Ja... Jo també vaig intentar fer anar Pottermore i no vaig poder... i ja fa uns dies que ho provo. Esperem que torni a funcionar :deumeu
Quan pugui tornu a provar el de Pottermore avera si la cosa rutlla!
D’acord, genial! :ok

---------------------------

Que bé que aneu contestant! ^^

Antares
Les meves fics (aviat disponibles de nou)
La meva fic més actual: El Retorn dels Black
Imatge
«Indeed your failure to understand that there are things much worse than death has always been your greatest weakness»

Avatar de l’usuari
Cass Ross
3r Orde de Merlí
3r Orde de Merlí
Entrades: 487
Membre des de: ds. abr. 06, 2013 5:48 pm
Ubicació: Departament de Misteris

Re: Petit projecte: No us puc dir per què, però tampoc no prometo res

Entrada Autor: Cass Ross »

Oooh, interessant! A veure quin és el resultat, tot i que em sembla que puc intuir quina en portes entre mans. M'ho devies explicar, segurament, tot i que no me'n recordo lol
Antares_Black ha escrit:EL VOSTRE PATRONUS. :crits:
La primera vegada que vaig fer el test de Pottermore, fa anys, - manipulant-lo una miqueta - em va sortir un llop. Abans d'això l'havia fet altres vegades, però no me'n recordo. M'agrada el llop: els canins són animals lleials i protectors, i això m'agrada, m'hi identifico bastant. La segona vegada que el vaig fer, sense manipular, fa uns dies, em va sortir un mastí (assumeixo que l'anglès, tot i que justament és el que m'agrada menys perquè em recorda un bulldog, i no m'agraden els bulldogs). Són considerats lleials, intel·ligents i confiats. I suposo que es pot dir que és a lo que aspiro.

Així que m'agrada que em surtin canins, especialment perquè són els grossos i imposen, per molt que llavors a la vida real em fan por haha. El llop mola més, perquè és salvatge. Espero que et serveixi!

Cass
"It matters not what someone is born, but what they grow up to be." ~Albus Dumbledore

Avatar de l’usuari
Unapersona
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 257
Membre des de: dc. abr. 08, 2015 2:11 pm
Rang: Persona

Re: Petit projecte: No us puc dir per què, però tampoc no prometo res

Entrada Autor: Unapersona »

Hola hola!

De què va aquest petit projecte? :think: VULL SABER-NE MÉEEEEEEEEEEESSSSS

Responent a la pregunta, quan vaig fer el test de Pottermore fa un temps em va sortir una euga blanca (de fet, tots els patronus són blancs, no? :mrgreen: ). En aquell moment no me'n vaig preocupar més (els cavalls m'agraden, o sigui que ja m'està bé), però aquest fil m'ha fet buscar una mica més què significa. Amb això vull dir bàsicament que he agafat un dels primers resultats de Google cercant "white mare patronus meaning", res a veure amb les tres hores de l'Arwen! :lol:

Aquesta és la pàgina: https://patronusmeaning.tumblr.com/post ... white-mare. No és res oficial, però bé, és el que he trobat. És curiós que agrupa l'euga negra i blanca en un sol post; suposo que en ser obra original d'un fan ha decidit agrupar els dos perquè s'assemblen. En fi, em quedo amb la blanca, encara que la negra té l'avantatge que no s'embruta tant, no? :think:
If this is your patronus it is likely you’re fiercely loyal, sometimes to your detriment. You often put others before yourself.
Això del fiercely ho fa una miqueta hiperbòlic, però sí. Estic en més d'un projecte com a voluntari en llocs de responsabilitat (Amical Wikimedia i World Anvil) i m'encanta, tot i que a vegades em pregunto si no hauria de buscar més alguna feina amb sou :roll: També m'he fixat que quan jugo a jocs d'ordinador que tenen NPCs (personatges que no estan controlats pel jugador) tendeixo a assegurar-me que tenen tot el que necessiten i que no moriran abans de fer el mateix per mi. No és la millor estratègia, però bé, és divertit xD
Those with the Black and white are also highly emotional, although don’t always show this. Your emotional intelligence is high and you can connect to others well.
Sempre m'han dit que soc molt bon escoltador, o sigui que una mica de veritat hi deu haver, aquí. Highly emotional... potser? En comparació amb què? El cas és que a vegades sí que em diuen que sempre estic calmat i tranquil, però és només perquè per alguna raó no tinc tendència a mostrar-ho (excepte emocions més extremes, clar). Suposo que intel·ligència emocional sí; acostumo a posar els sentiments per davant de la lògica i la raó. Curiosament, m'he fixat que quan em sento vulnerable em tanco i utilitzo accidentalment la raó com un "escut", però intento treballar per evitar-ho. Que si surt la raó, sigui perquè vull.
Those with this patronus are also gentle with those around them.
Sí, aquí res a comentar.
This patronus is most commonly found in Ravenclaw but also common in Gryffindor and Hufflepuff. Less common this patronus is found in Slytherin too.
Totalment :mrgreen:

També he fet una mica de parrafada psicoanalítica, però vaja, a l'Antares ja li agrada, que ens enrotllem com una persiana. Ens llegim! :)
"We are all human, aren’t we? Every human life is worth the same, and worth saving." -- Kingsley Shacklebolt
Unapersona

Avatar de l’usuari
Unapersona
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 257
Membre des de: dc. abr. 08, 2015 2:11 pm
Rang: Persona

Re: Petit projecte: No us puc dir per què, però tampoc no prometo res

Entrada Autor: Unapersona »

A veure, a veure, que em vaig confondre! Recuperant fils antics sembla que em va sortir "dapple grey mare", no "white mare" :roll: No he pogut trobar el significat d'aquest patronus, només "dapple grey stallion", a la mateixa web. També parla d'emocions i coses així i hi afegeix temes de creativitat i intel·ligència, que suposo que ja lliga amb Ravenclaw.

Però vaja, si estava convençut que era una euga blanca en comptes de grisa, deu ser per alguna cosa. Potser realment m'identifico més amb aquest que no pas amb el que em va sortir a Pottermore? Suposo que em puc quedar amb una euga gris blanquinós xD
"We are all human, aren’t we? Every human life is worth the same, and worth saving." -- Kingsley Shacklebolt
Unapersona

Avatar de l’usuari
Mercè Granger
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 119
Membre des de: dv. oct. 25, 2013 10:47 pm

Re: Petit projecte: No us puc dir per què, però tampoc no prometo res

Entrada Autor: Mercè Granger »

Holi :heart:

Així ràpid, segons Pottermore el meu patronus és un ragdoll cat. No sé per què al principi em va sobtar una mica, potser tenia la idea preconcebuda que seria alguna criatura marina o alguna au. Però he de dir que estic molt contenta, ara, amb el meu patronus! Al cap i a la fi, sóc més de gats que de gossos :wink: I buscant una mica el significat, em sento identificada, sí.

I no em digueu que no són adorables!

Imatge
"We've all got both light and dark inside us. What matters is the part we choose to act on...that's who we really are"
Imatge

Avatar de l’usuari
Agatha Black
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 662
Membre des de: dt. jul. 01, 2008 3:40 pm
Rang: Gryffindor. Res més a afegir.

Re: Petit projecte: No us puc dir per què, però tampoc no prometo res

Entrada Autor: Agatha Black »

Hola!

El meu patronus és un Husky i m'encanta i és el millor patronus del món *.*

Abans de fer el test de Pottermore no tenia ni idea de quin era el meu patronus i no va ser fins que no el vaig fer que no em vaig adonar que no podia tenir res més. "Un husky, és clar!"

Ara no trobo el lloc on fa un temps vaig trobar una descripció molt acurada, però sé que en vaig trobar una que em va agradar agradar molt. Venia a dir que el husky és l'equilibri entre Fortalesa i Sensibilitat. Que la gent que té el husky de patronus és dura i forta, però a la vegada amables, bons i sensibles. Que són els Protectors per naturalesa. No sé si és el que sóc, però definitvament sí que és el que aspiro a ser <3

A més m'agrada que sigui un gos. No perquè sigui particularment fan dels gossos (que m'agraden i tal, i els huskies són la meva raça de gos predil·lecte, btw), sinó perquè vaig llegir que és molt normal tenir animals domèstics, com gossos, gats o cavalls, que són els més comuns. No sé per què, però m'agrada la idea de no tenir una cosa súperespecial o diferent, perquè em dona una sensació de "clan", no, com "la gent que té patronus gossos", que és com "ser gryffindor", no sé, dona sensació de pertanyença. I m'encanta que tot i que sigui un "gos" que és comú, després cadascú tingui la seva raça, perquè dins del grup, doncs cadascú és especial i diferent, i trobo més guai tenir una raça concreta d'un animal que no pas si m'hagués tocat... no sé, un drac, que dius, okay, un drac, però de quina raça? XD Al final el meu el trobo molt més específic.

Ah, i a més, tant el Sirius com el Ron tenen gossos, i no es pot ser més guai que el Sirius i el Ron (tinc la sensació que en Neville també tindria un gos si pogués conjurar patronus...)
Imatge

Avatar de l’usuari
hermione potter
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 299
Membre des de: dl. març 26, 2012 1:31 pm
Rang: Gryffindor
Ubicació: Algun lloc del món màgic

Re: Petit projecte: No us puc dir per què, però tampoc no prometo res

Entrada Autor: hermione potter »

Holaa ^^ (potser vinc massa tard...)

El meu patronus és un Fènix. Sincerament, m'encanta! Mai m'hagués imaginat que em pogués sortir un animal tan exòtic i amb tantes qualitats (el trobo molt interessant).

Pel que he pogut esbrinar, és una barreja d'elegància i arma letal, tot i que m'agradaria saber-ne moltes més coses. També sé que era el patronus d'en Dumbledore. És un misteri que tinc pendent de resoldre quan tingui una mica de temps: per què un Fènix? Com hem arribat fins aquí? xD

Crec que ho he deixat tot força clar :)

Petons!
Has de saber, que qui ens estima no ens abandona mai.
Imatge
Imatge

Avatar de l’usuari
Antares_Black
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 410
Membre des de: dt. des. 11, 2012 9:55 pm
Rang: Slytherclaw
Ubicació: Rumb a l'Ahtohallan

Re: Petit projecte: No us puc dir per què, però tampoc no prometo res

Entrada Autor: Antares_Black »

Cass Ross:
Cass Ros ha escrit:Oooh, interessant! A veure quin és el resultat, tot i que em sembla que puc intuir quina en portes entre mans. M'ho devies explicar, segurament, tot i que no me'n recordo lol
Hahahaa Sí, t’ho devia comentar! :riure:
Cass Ros ha escrit:La primera vegada que vaig fer el test de Pottermore, fa anys, - manipulant-lo una miqueta - em va sortir un llop. Abans d'això l'havia fet altres vegades, però no me'n recordo. M'agrada el llop: els canins són animals lleials i protectors, i això m'agrada, m'hi identifico bastant.
Doncs un llop! :ok
Cass Ros ha escrit: La segona vegada que el vaig fer, sense manipular, fa uns dies, em va sortir un mastí (...) són considerats lleials, intel·ligents i confiats. I suposo que es pot dir que és a lo que aspiro.
És curiosa la diferència entre el patronus i, per exemple, la forma animàgica. No pots triar cap dels dos, però el patronus pot canviar. I, mentre l’animàgic et representa a tu, el patronus és aquell que t’ha de protegir, en qui has de confiar. Així que si hi aspires el camí és aquest: un caní.
Cass Ros ha escrit:El llop mola més, perquè és salvatge
:D
Cass Ros ha escrit:em va sortir un mastí (assumeixo que l'anglès, tot i que justament és el que m'agrada menys perquè em recorda un bulldog, i no m'agraden els bulldogs
Hahahaa A mi tampoc! :bah
Així que m'agrada que em surtin canins, especialment perquè són els grossos i imposen, per molt que llavors a la vida real em fan por haha.
Hahaha Així, marcant terreny contra la por! :clap:

Em serveix molt! :ok

---


Unapersona:
Unapersona ha escrit:De què va aquest petit projecte? :think: VULL SABER-NE MÉEEEEEEEEEEESSSSS
Hahahaha Ja t’ho trobaràs quan sia el moment![/quote]
Unapersona ha escrit:Responent a la pregunta, quan vaig fer el test de Pottermore fa un temps em va sortir una euga blanca (de fet, tots els patronus són blancs, no? :mrgreen: ). En aquell moment no me'n vaig preocupar més (els cavalls m'agraden, o sigui que ja m'està bé)
Genial!
(preferiries un cavall o un gat? ;) )
Unapersona ha escrit:una euga blanca (de fet, tots els patronus són blancs, no? :mrgreen: )
Hahahhaa Segurament (?) És una bona pregunta. Perquè animals com l’ós, que et pot tocar negre, bru, panda, polar... (els red panda, els óssos rentadors i els óssos formiguers ja no els compto perquè ja són molt diferents), tenen forma diferent i es distingirien encara que no els veiéssim el color. Però i els animals albins (que no sé si en poden sortir) o, com dius, una ega blanca? Ah, vés a saber com es distingirien... :think:
Unapersona ha escrit:però aquest fil m'ha fet buscar una mica més què significa. Amb això vull dir bàsicament que he agafat un dels primers resultats de Google cercant "white mare patronus meaning", res a veure amb les tres hores de l'Arwen! :lol:
Hahhaa Així, sense massa cabòries xD
Unapersona ha escrit:En fi, em quedo amb la blanca, encara que la negra té l'avantatge que no s'embruta tant, no? :think:
Ei, que el negre s’embruta molt també, eh! :boig2:
Unapersona ha escrit:També he fet una mica de parrafada psicoanalítica, però vaja, a l'Antares ja li agrada, que ens enrotllem com una persiana. Ens llegim! :)
I tant! M’agrada tot el que ens vas comentant de la descripció.
Unapersona ha escrit:Suposo que intel·ligència emocional sí; acostumo a posar els sentiments per davant de la lògica i la raó. Curiosament, m'he fixat que quan em sento vulnerable em tanco i utilitzo accidentalment la raó com un "escut", però intento treballar per evitar-ho. Que si surt la raó, sigui perquè vull.
Aquest tros m’ha agradat molt. :)
Unapersona ha escrit:A veure, a veure, que em vaig confondre! Recuperant fils antics sembla que em va sortir "dapple grey mare", no "white mare" :roll:
Hahaha :lol2:
Unapersona ha escrit:Però vaja, si estava convençut que era una euga blanca en comptes de grisa, deu ser per alguna cosa. Potser realment m'identifico més amb aquest que no pas amb el que em va sortir a Pottermore?
Si tu et sents còmode amb l’ega blanca, endavant! :ok
Unapersona ha escrit:Suposo que em puc quedar amb una euga gris blanquinós xD
Gris blanquinós, no xD que semblarà lletosa! Hahaha

Així t’apunto l’ega blanca! ;)

---


Mercè Granger:
Mercè Granger ha escrit:Així ràpid, segons Pottermore el meu patronus és un ragdoll cat
.
Pim pam! xD
Mercè Granger ha escrit:No sé per què al principi em va sobtar una mica, potser tenia la idea preconcebuda que seria alguna criatura marina o alguna au.
I això per què? Havies llet alguna cosa d’aquests grups d’animals o és que t’agraden d’alguna manera?
Mercè Granger ha escrit:Però he de dir que estic molt contenta, ara, amb el meu patronus! Al cap i a la fi, sóc més de gats que de gossos :wink: I buscant una mica el significat, em sento identificada, sí.
Perfecte, doncs ja ho tens!! ;) Un gat ragdoll!


---



Agatha Black:
Agatha Black ha escrit:El meu patronus és un Husky i m'encanta i és el millor patronus del món *.*
M’encanta la teva seguretat!
Agatha Black ha escrit:el husky és l'equilibri entre Fortalesa i Sensibilitat. Que la gent que té el husky de patronus és dura i forta, però a la vegada amables, bons i sensibles. Que són els Protectors per naturalesa. No sé si és el que sóc, però definitvament sí que és el que aspiro a ser <3
Doncs és molt adequat per tu!
Agatha Black ha escrit:A més m'agrada que sigui un gos. No perquè sigui particularment fan dels gossos (que m'agraden i tal, i els huskies són la meva raça de gos predil·lecte, btw), sinó perquè vaig llegir que és molt normal tenir animals domèstics, com gossos, gats o cavalls, que són els més comuns. No sé per què, però m'agrada la idea de no tenir una cosa súperespecial o diferent, perquè em dona una sensació de "clan", no, com "la gent que té patronus gossos", que és com "ser gryffindor", no sé, dona sensació de pertanyença. I m'encanta que tot i que sigui un "gos" que és comú, després cadascú tingui la seva raça, perquè dins del grup, doncs cadascú és especial i diferent, i trobo més guai tenir una raça concreta d'un animal que no pas si m'hagués tocat... no sé, un drac, que dius, okay, un drac, però de quina raça? XD Al final el meu el trobo molt més específic.
M’agrada molt això que exposes sobre ‘ser com la majoria’, de ‘pertànyer a una comunitat’ i alhora que ‘ cadascú tingui la seva raça, perquè dins del grup, doncs cadascú és especial i diferent’. Ho trobo molt ben lligat i bonic.
Agatha Black ha escrit:Ah, i a més, tant el Sirius com el Ron tenen gossos, i no es pot ser més guai que el Sirius i el Ron
Beu-te aquest ou, que l'altre es cou! Així de clar, m’encanta!
Agatha Black ha escrit:(tinc la sensació que en Neville també tindria un gos si pogués conjurar patronus...)
Com ja et vaig comentar, em sembla una idea molt interessant, això que en Neville tingui un gos. També et vaig dir que a la meva fic sabrem quin és el patronus d’en Neville, i que no és un gos. No em sembla mala idea, al contrari!, però jo vaig fer una altra associació. Si voleu saber quin és: just keep reading (tot i que el que m’hauria de dir a mi mateix és: just keep writing, NOW! hahaha)

---


hermione potter:
hermione potter ha escrit:Holaa ^^ (potser vinc massa tard...)
No, no és pas tard, no pateixis!! M’esperaré que tothom que vulgui pugui contestar!
hermione potter ha escrit:El meu patronus és un Fènix. Sincerament, m'encanta! Mai m'hagués imaginat que em pogués sortir un animal tan exòtic i amb tantes qualitats (el trobo molt interessant).
És moooooolt guai, que tinguis un fènix! Com es pot ser tan guai!!
hermione potter ha escrit:Pel que he pogut esbrinar, és una barreja d'elegància i arma letal, tot i que m'agradaria saber-ne moltes més coses.
Sí, també en voldria saber més coses, això que diuen és molt vague...
hermione potter ha escrit:També sé que era el patronus d'en Dumbledore. És un misteri que tinc pendent de resoldre quan tingui una mica de temps: per què un Fènix? Com hem arribat fins aquí? xD
Diuen que ens ho volen explicar amb les pel·lis de Bèsties Fantàstiques, però jo tinc la sensació que ens harem de fer la fic nosaltres mateixos... :no

Clarríssim! ;)

------
------


Trobo que és curiós que tinguem un guardiar (patronus) contra el que s’alimenta de la nostra felicitat (demèntor) i en canvi la nostra millor i única arma contra la por (impostorus) és el riure (Ridikulus). Un et ve donat i no el pots triar, però has de saber com fer-lo sortir. I l’altre només tu pots imaginar i projectar la modificació en l’enemic.


De moment, la cosa cosa queda així:

HarryHermionePotter: Cavall dun (?)
Arwen Black: Pitó (Editat: he canviat el vespral per la pitó)
Lof: ?
Cass Ross: Llop
Unapersona: Ega blanca
Mercè Granger: Gat ragdoll
Agatha Black: Husky
hermione potter: Fènix


Si hi ha res que he interpretat malament o res que vulgueu canviar, digueu-ho! ;)

Fins aviat!

Antares
Antares_Black l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. set. 06, 2019 9:48 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Les meves fics (aviat disponibles de nou)
La meva fic més actual: El Retorn dels Black
Imatge
«Indeed your failure to understand that there are things much worse than death has always been your greatest weakness»

Avatar de l’usuari
Arwen Black
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 365
Membre des de: dv. set. 03, 2010 1:50 am
Rang: Dels que tenen mapes per cicat
Ubicació: Desubicada. Sí, falta "rius" i no vull que falti... riure

Re: Petit projecte: No us puc dir per què, però tampoc no prometo res

Entrada Autor: Arwen Black »

Hola, vinc a dir que al final em quedo la pitón de patronus. És el primer que em va sortir, hi confio. A més, així hi ha una mica més de varietat, que cavalls i gats ja n'hi han.

No he trobat bones explicacions del que significa com a patronus, però sí que he investigat una mica com és com a animal. No sabia que no són venenoses, ni que poden nadar.

Així que sí, me la quedo. La sento més meva que el vespral. Sempre puc tenir un vespral de mascota, al costat de l'Abraxan winged horse :lol2:
"No serveix de re preocupar-se. El que hagi de venir, vindrà, i ja ens ho trobarem quan arribi" Hagrid

Avatar de l’usuari
Antares_Black
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 410
Membre des de: dt. des. 11, 2012 9:55 pm
Rang: Slytherclaw
Ubicació: Rumb a l'Ahtohallan

Re: Petit projecte: No us puc dir per què, però tampoc no prometo res

Entrada Autor: Antares_Black »

Hola!! Cap problema! Ara faig el canvi!! :ok

No he trobat bones explicacions del que significa com a patronus, però sí que he investigat una mica com és com a animal. No sabia que no són venenoses, ni que poden nadar.
Si t'agrada ja està bé! I investigar sobre l'animal sempre ajuda! ^^
Així que sí, me la quedo. La sento més meva que el vespral
Això és l'important!
Sempre puc tenir un vespral de mascota, al costat de l'Abraxan winged horse :lol2:
:lol2: Naturalment!! :cavall

Ens quedem així:

HarryHermionePotter: Cavall dun (?)
Arwen Black: Pitó
Lof: ?
Cass Ross: Llop
Unapersona: Ega blanca
Mercè Granger: Gat ragdoll
Agatha Black: Husky
hermione potter: Fènix

Fins aviat!

Antares
Les meves fics (aviat disponibles de nou)
La meva fic més actual: El Retorn dels Black
Imatge
«Indeed your failure to understand that there are things much worse than death has always been your greatest weakness»

Respon