Us cau bé el Harry?¿?

Comenta els personatges.
Regles del fòrum
Recordeu a escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum

Us cau bé el Harry Potter?

L’enquesta ha acabat el dl. abr. 04, 2005 10:56 pm

2
20%
No
2
20%
Quasi sempre
1
10%
De tant en tant
4
40%
Quasi mai
1
10%
 
Vots totals: 10

Avatar de l’usuari
Viktor Krum
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 18
Membre des de: dc. març 23, 2005 9:50 pm
Ubicació: Tarragona

Us cau bé el Harry?¿?

Entrada Autor: Viktor Krum »

Sé que és una pregunta una mica tonta però... creieu k el Harry es mereix tanta fama al món dels mags? o creieu k d vegades és una mica prepotent? Teniu una setmana x respondre a la pregunta, jeje.
Aaaah! Quan al cel apareixen dos Neptuns, Harry, tenim un signe clar que ha nascut un mosquit amb ulleres...

Avatar de l’usuari
Jomast
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1292
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Rang: Tècnic
Contacta:

Entrada Autor: Jomast »

Odio en Harry!!!
:evil: :evil:
Espero qeu es compri un cervell aviat :cry:

Algú em pot donar alguna mostra que en Harry pensi?
AL cinquè ho paga car això de no pensar abans de fer les coses!
Sempre la gent ha de pensar per ell! :roll:

Avatar de l’usuari
Aina
M.A.G
M.A.G
Entrades: 333
Membre des de: dl. maig 10, 2004 2:00 am
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Aina »

Jo he posat de tan en tan, perquè el que més rabia em fa en aquest mòn (segurament per pura enveja) són les persones perfectes, bones que tothom compren i estima. Per aixo el Harry hem cau be quan es comporta com qualsevol ho faria, no quan va d'heroi perfecte, sinó quan mostra la seva faceta més humana.
Al 5è és quan millor m'ha caigut (sé que això m'ho discutireu xq fa rabia), perquè té una reacció natural al seu estat no com en els altres llibres que es dedicava a fer-se el martir, en aquest es cabreja i crida a qui no ha de cridar xq si (al menys al principi). Ara bé, al final del llibre no el soporto, perque aleshores ja va de que ho sap tot i que si el Sirius, bla bla bla, i es pensa que no es pot equivocar.
Fins al 5è per mi el Harry era el pitjor, només superat pel Gilbert Decors (ho sento Gilbert, però és veritat!) No tenia gaire personalitat i realment era un personatge més que res observador i que al final del llibre guanyava, xq no acostumava a donar gaire la seva opinió, només veiem la historia des de la seva perspectiva, però no ens ficavem a la seva pell.
No sé, potser quan tothom l'odia és quan jo començo a plantejar-me si realment serà tan dolent, que hi farem, soc així! :roll:
Imatge

Avatar de l’usuari
illuminati
M.A.G
M.A.G
Entrades: 302
Membre des de: dg. nov. 14, 2004 2:13 pm

Entrada Autor: illuminati »

jo he posat d tant n tant, xo, Aina, stik n desacord amb tu... n l 5e és on m'ha caigut + baix!!
Jo pensava: tros d soka, sempre s'entrabanka am la mateixa pedra, m fotia una rabia!! :evil: ( akesta kosa d la pedra s una paranoia meva, ve a signifikr q n Harry s tan KURT q sempre comet ls mateixos errors :lol: )
La c!!!!!!!!!

~No hay cárcel ni tumba para el canto libertario!~

Imatge

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

Doncs jo he votat que no, perquè realment odio en Harry.
Es creu que ho sap toto, que sempre té raó, que els altres tenen que compadir-se d'ell, i quan s'equivoca fica les culpes a un altre!!!! :evil: :evil:
Crec que si el conegués, no em cauria gens bé! :wink:
A la majoria que els hi dic: m'agrada el món de Harry Potter, però odio en Harry Potter, em miren extrany, però es que crec que hi han molts personatges de la història que són molt millors que en Harry.
Sempre m'ha semblat una mica..."idiota" però al cinquè llibre.....és passa!! :roll:
Bé, molts fans d'en Harry ara m'agafaran mania però dic la veritat: en Harry és el pitjor personatge de la història Harry Potter ( a part de la Bellatrix)!!!!

Avatar de l’usuari
Solysg
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 544
Membre des de: dg. oct. 17, 2004 2:00 am
Rang: cosi del cosi
Ubicació: entre l'estupidesa i la depressio

Entrada Autor: Solysg »

Jo he posat quasi mai perque no se perque odio la idiotesa (i com que en soc l'exemple alguns dies m'arribo a mutilar(es conya(casi sempre :roll: ))) i en Harry es l'exemple dioni
Imatge

Avatar de l’usuari
Gilbert_Decors
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 72
Membre des de: dv. feb. 11, 2005 1:56 am
Ubicació: BCN

Entrada Autor: Gilbert_Decors »

Si tan l'odieu, perquè llegiu llibres que porten el seu nom, on ell és el protagonista?

A mi em cau bé, encara que, ha agafat mal exemple de mi, i la fama li ha pujat al cap, no accepeteu les seves fotos firmades. Sobretot quna les refuseu i es posa agresiu!
<b>Gilbert Decors</b> :graduate:
Orde de Merlí de tercera classe.
Membre Honorari de defensa contra les forçes del mal
Cinc cops gunayador del premi de la revista <i>Bruixa indiscreta</i> al somriure més encantador,...

Avatar de l’usuari
Lady
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 141
Membre des de: dg. març 21, 2004 7:00 am
Ubicació: Barcelona ciutat

Entrada Autor: Lady »

Jo no odio el Harry, però en aquest últim llibre no ha encertat res de res, de fet no sé com ha pogut sobreviure a tots els perills pels que ha passat, si el valor. Però no ho és tot. No té un gran repertori d'encanteris...
Només pensa en ell, no s'anadona dels problemes que poden tenir els altres. Al quart llibre no va saber comprendre el seu amic. I en aquest últim, es posa de mal humor perquè ell no és monitor! mmm harry, harry la fama. Però per l'altre banda viu aturmentat, Lord Voldemort, el Sirus quan creia que era el traïdor, la mort... el Murri... no és estrany que estigui una mica tocat, els seus pares morts... uns tiets que l'odien... és complicat. Amb una mica de sort, aquest estiu es dedica a pensar i es centra més, escoltant una mica més el que els altres li diuen.

Per cert, la votació la faig segons el cinquè llibre.

Avatar de l’usuari
illuminati
M.A.G
M.A.G
Entrades: 302
Membre des de: dg. nov. 14, 2004 2:13 pm

Entrada Autor: illuminati »

jo krek q s un egoista. A veure si, com dius tu, Lady, akest stiu l fa pensar i canviar una mica.... xq s'ha d ser mlt ranci x nfadr-se xq ls amiks són monitors i tu no.... a +, era bastant logik q n Dumbledore no l nomenés monitor, xq despres d com l critikva la conselleria i l Periodic Profètic havia perdut tota la seva credibilitat... :roll: ( si s q n'ha tingut mai cap... :lol: )
La c!!!!!!!!!

~No hay cárcel ni tumba para el canto libertario!~

Imatge

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

A veure, que no em caigui bé en Harry no vol dir que la resta no, o que tot el món de la magia no, el món que ha fet la Rowling m'agrada i la història també, el que no m'agrada és el comportament i la personalitat d'en Harry, però com que viu una història que si que m'agrada, i a un món que m'agrada...els llegeixo i m'agraden molt!! (és un embolic tant m'agrada no m'agrada, ja ho se... :wink: )

Avatar de l’usuari
Viktor Krum
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 18
Membre des de: dc. març 23, 2005 9:50 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Viktor Krum »

si k dona joc el meu tema. i jo k pensava k era una parida... ara veig k molta gent no està del tot a gust amb el harry.
Aaaah! Quan al cel apareixen dos Neptuns, Harry, tenim un signe clar que ha nascut un mosquit amb ulleres...

Avatar de l’usuari
illuminati
M.A.G
M.A.G
Entrades: 302
Membre des de: dg. nov. 14, 2004 2:13 pm

Entrada Autor: illuminati »

la veritat s q seria mlt difícil sta d'acord o q t'agradés al 100% la personalitat dl Harry.... xo com diu la LunaBlack_Lovegood, no tenen xq caure't b tots ls personatges d la historia, t'en poden caure uns millor q ls altres... :wink:
La c!!!!!!!!!

~No hay cárcel ni tumba para el canto libertario!~

Imatge

Avatar de l’usuari
Aralforn
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 127
Membre des de: dc. juny 30, 2004 7:00 am

Entrada Autor: Aralforn »

Doncs mireu, com d'altres, jo em sentia prou identificat amb en Harry del primer llibre, més amb el el segon (fins i tot al film) i el del tercer... Al quart ja començava a ratllar una miqueta (amb això de "És escollit infructuosament al concurs de paladins i a sobre el deixen participar i a sobre va guanyant i a sobre..." ("Massa Harry", ja, començava a sentir-me més com en Ron, jo. Fins i tot començava a entendre les rabietes de l'Snape i en Malfoy, odies racistes i polítics a banda.)

I finalment, l'Orde del Fènix... Aquí en Harry està inaguantable (no crec que pel canvi de traducció, o sí) i és més consentit que mai. Només veu que "peròs" i "conspiradors" arreu. Ell és la víctima total i absoluta i se sent rebutjat i ofès per tothom. Si la Rowling volia recrear l'edat de la beneiteria ho va ben aconseguir. En tot cas, és el personatge el que està fent-se pesat, la saga en sí, la història, les aventures, segueixen interessant-me molt. Sobretot, es clar, el futur de l'Hermione, en Ron, en Dumbledore, en Hagrid i els altres és el que em té més encuriosit (a banda de veure si en Harry apren a entrar en raó al proper llibre o segueix igual de "pavu"). M'imagino que és una fase, ja li passarà, però és que es mereixeria un bon gec de cleques.

:-)

"Amb molt d'amor, es clar!"

Sempre ens quedaran la Lluna Bonamor, la Gina o l'Hermione, per buscar personatges més centrats...

;-P
ARALFORN

"L'etern aprenent d'aventurer sota un cel d'acer"

XoXang2
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 18
Membre des de: dg. feb. 06, 2005 4:49 pm
Ubicació: CATalunya centre

Entrada Autor: XoXang2 »

a mi em kau bé pero tmb té moments, xk a vegades te unes sortides molt stupides.
xo tmb se l'ha d'entendre, tants perills pels k a passat, te els pares morts i kuan arriba a ksa li esperen uns tiets insuportables i son masses koses, de fet jo no xe k faria si em passes tot el k li passa a ell. (ja se k es impossible xo imagineu-vos x un moment k sou el Harry), k farieu?? JO personalment a la primera ja la kaagaria, i al primer llibre no hagués fet ni la meitat del k va fer ell i Voldemort ja m'hauria matat xk la pedra filosofal no l'hagués pogut agafar, nxe.... Tmb es molt xungo x ell, suposo.

anna-es hermionegranger

si

Entrada Autor: anna-es hermionegranger »

si, molt
de fet magrada :oops:

Bloquejat