Imatges de la 6a pel·lícula
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Re: Imatges de la 6a pel·lícula
Estan molt be les fotos, espere q la peli siga entretinguda, i no hasquen cambiat moltes coses, aunque coneguent-los
Tooru l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. set. 19, 2008 4:05 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Vivim en 2 mons:
En el de la realitat fem el nostre caràcter
mentres que en el regne dels somnis descobrim
el millor de nosaltres.
En el de la realitat fem el nostre caràcter
mentres que en el regne dels somnis descobrim
el millor de nosaltres.
-
- Alumne/a de 6è
- Entrades: 213
- Membre des de: ds. abr. 08, 2006 9:18 pm
- Nom: Albert
- Rang: Okupa del fòrum!
- Ubicació: Maresme, Mataró!!!
Dec ser el primer fan del món que veu les imatges de la mort d'en Dumbledore Perquè ningú ho ha dit abans en tota la xarxa xD
Doncs mirant el trailer un altre cop, m'he parat i he vist el que podria ser la mort d'en Dumby No em feu cas, però jo veig que de fons es veu un castell (estan a la torre?), una llum verda, un cos que surt disparat, i al trailer no deixa de sortir en Dumbledore Potser sóc jo, que són les 1.20 de la matinada i no tinc res millor que fer xD
Aquí us deixo les captures que he fet:
Jo tinc ganes de veure la mà socarrimada d'en Dumbledore
P.d: La llum hauria de ser més "fina" no?
Doncs mirant el trailer un altre cop, m'he parat i he vist el que podria ser la mort d'en Dumby No em feu cas, però jo veig que de fons es veu un castell (estan a la torre?), una llum verda, un cos que surt disparat, i al trailer no deixa de sortir en Dumbledore Potser sóc jo, que són les 1.20 de la matinada i no tinc res millor que fer xD
Aquí us deixo les captures que he fet:
Jo tinc ganes de veure la mà socarrimada d'en Dumbledore
P.d: La llum hauria de ser més "fina" no?
jo ni hi veig res... xDDDDDD
Vols dir que tu no ets psicòleg i ens ensenyes les típiques taques a veure que s'hi veu? xDDDDDD
Vols dir que tu no ets psicòleg i ens ensenyes les típiques taques a veure que s'hi veu? xDDDDDD
-
- Alumne/a de 6è
- Entrades: 213
- Membre des de: ds. abr. 08, 2006 9:18 pm
- Nom: Albert
- Rang: Okupa del fòrum!
- Ubicació: Maresme, Mataró!!!
Això és fals o es que ja estan rodant escenes de la setena per por de que se'ls mori aquest actor també? xD
La última fotu no pot ser de la setena peli pk en Dumby no hi és Però si es de la sisena no se pas de on serà... Potser d'un record o no se
- LunaBlack_Lovegood
- 1r Orde de Merlí
- Entrades: 1414
- Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
- Nom: Tània
- Ubicació: Badalona (BCN)
- Contacta:
Recorda que en Dumbledore sí que apareix, quan parla amb en Harry al final, i precisament és a King's Cross on parlen.Visitant ha escrit:La última fotu no pot ser de la setena peli pk en Dumby no hi és
Això sí jo no crec que aquesta imatge sigui ja del rodatge! A part que surt en Dumbledore sol, no ho crec... Potser és un friki disfressat a una andana o no sé, jo que ja estiguin rodant escenes ho veig estrany però bé, mai se sap!
No és de la setena peli, perquè el dumbie a la primera part dl setè llibre (recordeu que la setena peli d HP es la primera part del setè) no surt i encara menys en una andana! Per cert algú té idea per on tallaràn el llibre? on acabaran una peli i on comensaran una nova? Bueno és igual!
PD: Voto més com a un friky vestit d Dumbie! ^^ xd
PD: Voto més com a un friky vestit d Dumbie! ^^ xd
ishii
- Rowena
- Alumne/a de 4t
- Entrades: 102
- Membre des de: dg. set. 17, 2006 6:52 pm
- Rang: Gran Marmota
- Ubicació: Acadèmia Spence
La Lavender, més que la Lavender sembla una paròdia de la Lavender XD
Però les fotos van millorant (crec que he vist poques coses tan poc romàntiques com la foto del Harry i la Ginny ._.), sembla que la pel·lícula quedarà bé (almenys, estèticament parlant ^^)
Merry Christmas!!
Rowena
Però les fotos van millorant (crec que he vist poques coses tan poc romàntiques com la foto del Harry i la Ginny ._.), sembla que la pel·lícula quedarà bé (almenys, estèticament parlant ^^)
Merry Christmas!!
Rowena
Princess in the tower, children in the fields
... i Merry Christmas! xD
- Rowena
- Alumne/a de 4t
- Entrades: 102
- Membre des de: dg. set. 17, 2006 6:52 pm
- Rang: Gran Marmota
- Ubicació: Acadèmia Spence
Mmm... si us plau, si és molt obvi no em mateu, però és que ultimament estic una mica com la Dory de Buscando a Nemo...
Qui és la noia dels cabells negres arrissats? ._. Sembla bastant important, però no recordo qui és *Rowena es dóna cops contra la paret a l'estil Dobby*
La resta fantàstic, els sopars del Club (xD), el vampir i la Luna, que és, en dues paraules, im-pressionant.
Per cert, no trobeu que al Filch li han exagerat l'expressió de malo maloso? o_o'
Merry Christmas!!
Rowena
Qui és la noia dels cabells negres arrissats? ._. Sembla bastant important, però no recordo qui és *Rowena es dóna cops contra la paret a l'estil Dobby*
La resta fantàstic, els sopars del Club (xD), el vampir i la Luna, que és, en dues paraules, im-pressionant.
Per cert, no trobeu que al Filch li han exagerat l'expressió de malo maloso? o_o'
Merry Christmas!!
Rowena
Princess in the tower, children in the fields