Ron i Hermione

Comenta els personatges.
Regles del fòrum
Recordeu a escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum

te futur la parella den ron i l´hermione

si
180
88%
no
24
12%
 
Vots totals: 204

Tess2

Entrada Autor: Tess2 »

@Gilbert_Decors & Phönigskrieger4: Estik totalment d'acord amb vosaltres!!!!!!!

"Com pot viure en Harry sense algú que li faci tot? I pensi per ell? "

sii, això!!! :P

I a part, no heu pensat ke en Harry és el protagonista?? Com akabaria ell si els seus dos millors amiks akabessin junts???? això no pot ser!!

I segurament ke entre en Ron i la Luna passara algu... no heu notat ke la Luna li agrada en Ron????

HARRY & HERMIONE 4EVER!!!!! ;-)

Avatar de l’usuari
LlunaRoja
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 81
Membre des de: dc. abr. 14, 2004 3:13 pm
Ubicació: barcelona

Entrada Autor: LlunaRoja »

quan dieu 'té futur' a què us referiu? a matrimoni i aquestes coses? o a pim pam? o què?
el veí, saps, treballa d'encarregat al supermercat del barri, i em mira arrogant per sobre l'espatlla. ell vol ser com els rics que viuen en els barris tan bonics i que eduquen contents els seus fills per ser els nostres patrons. i jo els odio a tots.

Avatar de l’usuari
illuminati
M.A.G
M.A.G
Entrades: 302
Membre des de: dg. nov. 14, 2004 2:13 pm

Entrada Autor: illuminati »

jo + aviat veig a en harry i l'Hermione com a bons amics ( amiks de veritat n ls q pots confiar ) i sobre l problema q diuen sobre q faria n Harry si ls seus dos millors amiks stiguessin junts... se n'hauria d'alegrar i no us preocupeu xq s kedi sol, xq s l protagonista i la Rowling segur q li trobara parella :wink:
La c!!!!!!!!!

~No hay cárcel ni tumba para el canto libertario!~

Imatge

Avatar de l’usuari
moony
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 246
Membre des de: ds. nov. 13, 2004 6:35 am
Ubicació: barna
Contacta:

Entrada Autor: moony »

illuminati ha escrit:jo + aviat veig a en harry i l'Hermione com a bons amics ( amiks de veritat n ls q pots confiar ) i sobre l problema q diuen sobre q faria n Harry si ls seus dos millors amiks stiguessin junts... se n'hauria d'alegrar i no us preocupeu xq s kedi sol, xq s l protagonista i la Rowling segur q li trobara parella :wink:
AIXÒ ÉS EXACTAMENT EL Q PENSO JO

i crec q la parella perfecte de noi diguem més aviat vadoc i noia inteligent es presisament ron i hermione, q el q no pot fer els deures sense ella es el ron.
i presisament perq esbarallen an dacabar junts: los opuestos se atraen!

I PER DISETENA VEGADA

PQ DIEU Q A LA LUNA LI AGRADA EL RON?!
Draco Malfoy: la fura que bota com una pilota!!! (per R. Weasley)

Avatar de l’usuari
illuminati
M.A.G
M.A.G
Entrades: 302
Membre des de: dg. nov. 14, 2004 2:13 pm

Entrada Autor: illuminati »

això tmpok u ntenk jo... q fa pensar a molta gnt q a la Luna li agradi n ron??? :?
La c!!!!!!!!!

~No hay cárcel ni tumba para el canto libertario!~

Imatge

Tess2

Entrada Autor: Tess2 »

Sigueu sincers, ke és lo ke més interessa?? Amb ki la Hermione akabi surtint. Imagineu-vos ke ella akabi amb en krum, a ki li interesseria llegir això? és l'historia d'amor de l'hermione ke el lector vol llegir.
I de ki és la història?? d'en Harry. Ell és el protagonista. Si l'Hermione i en Ron akabessin junts, la història principal d'amor, la ke atrauria majoritariament al lector seria d'ells dos, i no la d'en Harry. Per tant la vida amorosa d'en Harry estaria en segon lloc. I ell ÉS EL PROTAGONISTA !!!!


Per cert, em podrieu demostrar alguna escena on es vegi klarament ke a l'Hermione li agrada en Ron¿?
D vritat ke me esforçat en trobarne xo no en trobu kap!!!!!

En canvi veig moltes on es veu ke a l'hermione li agrada en Harry. Per exemple tota l'historia de la Cho, sobretot dsprs dl pto!!


"quan dieu 'té futur' a què us referiu? a matrimoni i aquestes coses? o a pim pam? o què?"

Jo em refereixo a ke si surtissin, no aguanterien gaire. Sobretot l'Hermione.

"i sobre l problema q diuen sobre q faria n Harry si ls seus dos millors amiks stiguessin junts... se n'hauria d'alegrar i no us preocupeu xq s kedi sol, xq s l protagonista i la Rowling segur q li trobara parella"

De vritat kreus ke se n'hauria d'alegrar??? No creus ke més aviat estaria enfadat i es sentiria més sol???

"això tmpok u ntenk jo... q fa pensar a molta gnt q a la Luna li agradi n ron???"
Ian moltes kses, alguns exemples:
El primer partit d Quiditx x en ron, ella b expressament x desitjarli bona sort, no a en Harry i a ell, no. Només a ell.
Quan en Ron fa una broma en el tren, tots començen a riure, xo sobretot ella encara continua, quan tots ja han parat.
El dia de Sant Valenti, kuan l'hermione organitza una reunio amb la Rita Skeeter, x fer l'interview. La Luna està en el bar i va cantant en silenci "Weasly is our king".

etc, etc., etc......

Avatar de l’usuari
Gilbert_Decors
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 72
Membre des de: dv. feb. 11, 2005 1:56 am
Ubicació: BCN

Entrada Autor: Gilbert_Decors »

Tots sabem que la Luna acabarà amb la Ginny!
<b>Gilbert Decors</b> :graduate:
Orde de Merlí de tercera classe.
Membre Honorari de defensa contra les forçes del mal
Cinc cops gunayador del premi de la revista <i>Bruixa indiscreta</i> al somriure més encantador,...

Visitant

Entrada Autor: Visitant »

"Tots sabem que la Luna acabarà amb la Ginny!"

:? xD ah si?????

Avatar de l’usuari
Aina
M.A.G
M.A.G
Entrades: 333
Membre des de: dl. maig 10, 2004 2:00 am
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Aina »

Tess2, si no ho veus es perquè et resisteixes a les evidencies (lo del Ron i l'Hermione), rellegeix el 4rt llibre, bé potser el 5è tmb, està claríssim, però ara no tinc ganes de tornar a repetir totes les evidencies. :yawn:
Entre el Harry i l'Hermione només hi ha amistat, no s'ha creat cap escena amb tensió d'atracció o gelos, a més l'Hermione ajuda al Harry a sortir amb la Xo, però al Ron no l'anima per a que surti amb cap noia, és més, al 4rt quan a ell li agrada la Fleur ellla no ho veu amb bons ulls.
Amb lo de la Luna i el Ron, que a ella li agrada estic dacord, però lo del Besc a Nadal amb el Harry, dona que pensar. No insinuu re, que jo crec més amb lo del Ron, a més em sembla que són veins, els Weasley i els Lovegood, ho diuen al 4rt. :roll:
Imatge

Tess2

Entrada Autor: Tess2 »

@ Aina: és exactament el ke dik, kap dels ke pensa ke en ron i l'hermione surtiran, no em sap explikar alguna escena on es vegi ke a l'hermione li agrada en ron!! ke extrany!!!!!

"a més l'Hermione ajuda al Harry a sortir amb la Xo"

estas segura??? jo ja me rellegit molts kops els llibres, putse u tindries ke fer ho tu :P
Si llegeixes amb atenció ho veuras, si no, no.

"Entre el Harry i l'Hermione només hi ha amistat"

Si, de moment si. I ke ia d moment entre en Ron i l'Hermione? també només hi ha amistat. Això no és cap argument.

Avatar de l’usuari
LlunaRoja
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 81
Membre des de: dc. abr. 14, 2004 3:13 pm
Ubicació: barcelona

Entrada Autor: LlunaRoja »

no no no, que el ron i l'hermione s'agraden és evident, i qui no ho veu és perquè no vol. la prova és a les pel.lícules (sí, són un món a part, ja ho sé) on ens ho avancen ja a la segona. una trama tan important com aquesta no se la poden treure de la màniga, perquè quedarien fatal si al final entre el ron i l'hermione no hi hagués res i en canvi l'hermione i el harry acabessin sortint junts. ho avancen massa per què després no passi res.

i si el harry se sent sol i enfadat perquè el ron i l'hermione surten junts, que es faci fotre, no es pot ser tan egoista.

no em vull allargar, això és el que crec:
l'hermione i el ron s'agraden
a la luna li agrada el ron
la luna i el harry tenen coses íntimes en comú que no han compartit amb altra gent i si hp fos una altra mena de llibres (no penseu malament eh :riure: només que no tinguessin tant l'etiqueta d'infantil) entre ells hi hauria com a mínim un pim pam en els seus moments baixos de solitud i d'incomprensió. però no crec que la rowling ho faci, per això de l'etiqueta d'infantil :eh:
el veí, saps, treballa d'encarregat al supermercat del barri, i em mira arrogant per sobre l'espatlla. ell vol ser com els rics que viuen en els barris tan bonics i que eduquen contents els seus fills per ser els nostres patrons. i jo els odio a tots.

Visitant

Entrada Autor: Visitant »

A veure, akest tema està ja mol vist i ja se sap k passarà. L'hermione i el Ron acabaran junts perquè és més k evident, només tas de llegir el llibre i és k es veu d'1 hora lluny, i ki digui k no, és k no ho vol veure, com ha dit la lluna roja (i el krum k el bombin!). El harry encara ha de trobar "la noia dels seus somnis", perquè no crec k sigui la Xo ni l'Hermione ni cap d'aquestes.

Avatar de l’usuari
Aina
M.A.G
M.A.G
Entrades: 333
Membre des de: dl. maig 10, 2004 2:00 am
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Aina »

Vull que quedi una cosa ben clara Tess2, no vull convencet de res, per això no tinc cap interes en demostrar-te xq crec q acabaran junts i no pots refutar el que jo cregui perque t'he donat poques explicacions (que per cert podras trobar arguments d'aquesta teoria en munts de llocs), així com tampoc busco que em convencis a mi de res, perquè igualment puc dir que ningú m'ha donat cap bona raó per creu-re el contrari a la parella Ron/Hermione. Així que seguirem pensant igual fins que es demostri el contrari, ja que la resposta de la Rowling a la pregunta de amb qui acabarà l'Hermione va ser que quedava prou clar als llibres, així que si per tu queda molt clar Harry/Hermione tu ho pensaràs fins que al llibre digui el contrari.
Penso exactament el mateix LlunaRoja, :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:
Imatge

Avatar de l’usuari
moony
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 246
Membre des de: ds. nov. 13, 2004 6:35 am
Ubicació: barna
Contacta:

Entrada Autor: moony »

Tess2 ja pots estar contenta pq et dedico especialment aquest missatge (encara q els altres tb el podeu llegir, jeje):
En primer lloc trobu q defenses els teus ideals amb una mica massa dentusiasme, per diro dalguna manera, pero més endevant ja veura s pq ho dic
a veure, en primer lloc,
Tess2 ha escrit: misatge1: Per cert, em podrieu demostrar alguna escena on es vegi klarament ke a l'Hermione li agrada en Ron¿?
D vritat ke me esforçat en trobarne xo no en trobu kap!!!!!

misatge2: @ Aina: és exactament el ke dik, kap dels ke pensa ke en ron i l'hermione surtiran, no em sap explikar alguna escena on es vegi ke a l'hermione li agrada en ron!! ke extrany!!!!!
noia, aqi si q semble q no vols veure el q tens davant del nasos (am perdo de lexpresió). No n'hi ha una sinó milers d'escenes en que es demostra q entre en ron i lhermione hi ha filling (per comensar tot el quart llibre es un exemple). Pero pq no diguis q ningu et diu mai un exemple concret ai voy:

començant pel quart: 1 quan el ron es queda embobat mirant la fleur lhermione es posa gelosa, 2quan lhermione simpatitza amb en krum en ron no esta gelos sino MOLT gelos (es pasa tot el ball pendent del que fan, li pilla mania al seu idol de quiditch i li acba dient vicky, i aixo q abans senfadava quan lhermione li deia q no nhi havia per tant amb en krum, i a mes acaba acusant a lhermione de fratertnitzar am lenemic), 3quan en ron diu q l'hermione pot anar amb ell al ball i ella li diu q no. Tota aquella escena es un exemple pero per si et fa mandra tornarla a llegir: l'hermione se sent frustrada pq en ron hagi pensat amb ella com a ultim recurs, en ron fa cara despant quan lhermione li diu q ja te parella i fins i tot intenta negar levidència, I quan en ron lenvia a la merda per mentidera ella li diu clarament "si vols q hi vagi amb tu la proxima vegada mo demanes abans!". Trobo q en aqesta escena es quan en ron deixa de veure lhermione com una amiga mes i la comensa a veure com una noia (diguem q ja se lestimava pero encara no havia arribat a la distinció de sexes), mmmm.... per on anaba? Ah si! 4(i per no dirles totes del quart) al segon quan en malfoy insulta lhermione i en ron sempreña com una mona i acaba bomitant llimacs (i tot i q se q no esta be citar les pelis val a dir q alla no es pot fer la vista grosa, es veu mes cla q laigua), 5quan en malfoy li fa un malefici a lhermione q li fa creixer les dents i lsnape diu q ell ni hi veu la diferencia (q cruel!) en ron sempreña MOLTISSIM i es posa a cantarli les quaranta a un profe.... i, em sembla q de moment ja en tens prou per, almenys, no dir q ningu no et dona exemples concrets.
Tess2 ha escrit: "això tmpok u ntenk jo... q fa pensar a molta gnt q a la Luna li agradi n ron???"
Ian moltes kses, alguns exemples:
El primer partit d Quiditx x en ron, ella b expressament x desitjarli bona sort, no a en Harry i a ell, no. Només a ell.
Quan en Ron fa una broma en el tren, tots començen a riure, xo sobretot ella encara continua, quan tots ja han parat.
El dia de Sant Valenti, kuan l'hermione organitza una reunio amb la Rita Skeeter, x fer l'interview. La Luna està en el bar i va cantant en silenci "Weasly is our king".
q a la Luna li agradi en Ron no ho he vist mai gaire clar, encara q sempre he etmès q en aquest cas em puc equivocar i per això sempre demano què us fa pensar això. Malegro q tu hagis posat aquests exples per poderlos rebatre.
1quan la luna riu mes q ningu al tren crec q es per deixar ben clar q esta completament anada de la olla
2quan xiula en weasley es el millor es una cosa una mica ambigua (igual q el persdonatge en si) pq tan podria estarlo animan com no (pq la versio original de la canço va ser composta pels slitherins). Personalment crec q la luna la xiula pq li sona i li agrada, i q aixo nomes es un punt mes d'excentrisme(mencanta!)
3de debo q nomes li degitja sort al ron? no sera q en aquell moment al harry ja no el deixen jugar a quiditch? no ho se, no men recordu daqet tros...
Tess2 ha escrit: jo ja me rellegit molts kops els llibres, putse u tindries ke fer ho tu
Si llegeixes amb atenció ho veuras, si no, no.

"Entre el Harry i l'Hermione només hi ha amistat"

Si, de moment si. I ke ia d moment entre en Ron i l'Hermione? també només hi ha amistat. Això no és cap argument.
quan dic q defenses els teus ideals am massa entusiasme em refereixo a això. Sembla q despreessis lopinió dels altres, i per cert no ets la unica que sa llegit els llibres treta mil vegades. Pensa per un moment q en el proxim llibre pasa algu entre en ron i lhermione. Q faries? diries q la Rowling s'ha equivocat (cosa q em veig a veni q diran alguns i es totalmen estupid). Jo, la veritat dire: Apa, doncs no u semblava! me equivocat! Pero tupodràs dir el mateix despres dhaver fet unes afirmacins tant tallants?

Reflexionemi siusplau, reflexionemi

No se si algu em fotra la bronaca per haver fet un missatge tant llarg, la calis ho hauria fet, en moments com aquest se la troba a faltar :cry:
Ron x Hermione forever!!!!!!!!!!!!!!!!! Aixi magrad Aina! Defenent la causa amb dignitat!!!!!!!!!

by 8O moony 8O
Draco Malfoy: la fura que bota com una pilota!!! (per R. Weasley)

Tess2

Entrada Autor: Tess2 »

Primer de tot, gracies x posar alguns exemples. Bé, jo no negó que al Ron li agrada putser l'Hermione, tot i ke també es posa d'una manera semblant amb els novius de la Gini. Al ke em negó és ke a l'Hermione li agradi en Ron, xq jo veig més ke li agrada en Harry.
Quan en Harry arriba ke l'acaba de fer un petó la Xo, l'Hermione es comporta realment d'una manera molt rara. M'agradaria enganxar aki l'escena, xo tink els llibres en aleman... algú podria copiarla aki? :?
És una escena molt interessant, ke si es llegeix bé, atentament, es nota molt. I ella va dir ke es té ke llegir entre les linies, és a dir ke no lo ke kau a primera vista: ke el ron esta gelos. Jo pensu ke tmb es pot veure ke l'Hermione està gelosa.
Els exemples ke mas pusat es veu més ke res ke en Ron està gelos, xo no ella. (excepte l'escena de la Fleur, on dius ke "quan el ron es queda embobat mirant la fleur lhermione es posa gelosa" , no em se l'escena de memoria, xo sino recordu malament la Fleur tmb li fa un petó al Harry.)

"Q faries? diries q la Rowling s'ha equivocat (cosa q em veig a veni q diran alguns i es totalmen estupid). Jo, la veritat dire: Apa, doncs no u semblava! me equivocat! Pero tupodràs dir el mateix despres dhaver fet unes afirmacins tant tallants?"

Es clar ke no ho diria ;-) Ho acceptaria i diria el mateix ke tu. Jo no descartu la possibilitat ke en Ron i l'Hermione surtissin, ja que la Rowling a donat pistes x els dos, que cadascu pot interpretar d'una manera o d'una altre.

Respon