Tinc 2 coses a compartir, o opinatr, i vull saber la vostra opinió, també...
És que he rebut un missatge que m'ha fet pensar...
Una usuària del forum, la ginny13, va obrir un tema sobre uns llibres, se'l van tanar, i ara ha tornat a obrir-lo, però al sub-forum de Llibres, i se l'he tancat, com ja s'ha fet amb altres temes sobre llibres, i li he indicat el tema on podia parlar sobre aquests llibres, podeu veure encara el tema tancat, i llegir el que li he dit...
Ara entro i em trobo que m'ha enviat un mp (copiat íntegre)...:
Holai perdo si el meu tema no t a agradat po mira jo el vaig fikar a un llok de personatges i ara le fikat aki i ni a com el de la molly moon pk jo no puk obrirne un d aket tema? i mira si vos kritika kritika a algu atre.
Primer que només ha mirat el de Molly Moon, perquè n'hi ha d'altres que s'han tancat com el seu (i ara tancaré el de Molly Moon, si e´s el que li molesta) i segon, i el que més m'intriga....
On l'he criticaaat??

A més de que m'ho diu com una amenaça diu que l'he criticat...Podeu llegir el que li he dit..
Bé, se que no és gaire important, eprò és que em fa molta ràbia que als moderadors a sobre de que intentem que el forum estigui "ordenat", sen's digui que hem dit coses que no són veritat i que es creguin que no som com altres usuairs, que es poden queixar i fotre totes les culpes a nosaltres...

I ja que he obert un tema, he de dir que no cal que perquè un missatge us ocupi 4 línies posseu una paraula a cada li´nia, per ocupar més, ni això ni excusar-se per no poder possar 4 línies...
Si posseu un missatge amb informació o la vostra opinió explicada i ocupa menys, és millor que ocupi 2 línies que després posseu "perdó per les 4 línies" o posseu unes quantes apraules a cada línia, ho dic per estalviar-vos-ho!! El que importa és que hi hagi raó pel que escriviu...O així crec jo...
Bé, després d'aquestes dues "coses a dir", m'agradaria saber la vostra opinió sobre les dues coses, si tamcar temes és insultar al qui l'ha fet, o si cal anar dient allò de les 4 línies, i així, entre tots, fer el forum millor epr a la majoría, si no és pot per a tots....
Pau, amor i bon rotllo!!