Primeres imatges oficials de la cinquena pel·lícula!

Aquí podeu comentar la cinquena pel·lícula
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
ivi_potter
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 101
Membre des de: dt. nov. 07, 2006 8:37 pm

Entrada Autor: ivi_potter »

mare meva!!! akets tres son? els tius bons k fan anar d bolit a tutom?? per favor!!! 8O
b.... l'snape d jove mol pero k mol ben trubat!!
i una ksa, el james no tindria k teni el cabell negre, en llopin mol kla ( i snsa cara d pa, juer k representava k estava prim!!! ) i el sirius se un peaso tio wno????
km lan cagat.....

Avatar de l’usuari
Desetrellada
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 45
Membre des de: dc. juny 14, 2006 10:00 pm
Ubicació: el quinto pino

Entrada Autor: Desetrellada »

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRR

RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG

GGGGGGGGGGGGGGGGGGG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Però què és això!?
La veritat, trovo que els paios del càsting no l'han clavat massa....
català a l'atac (llegiu-ho del revés)

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

Més fotos per la col·lecció xDDD

(Alguns ja fa dies que els havia penjat a la galeria però al fòrum encara no havia tingut temps :p)

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Avatar de l’usuari
Marc Riera
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 572
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 6:02 pm
Nom: Pepet, no et fot...
Contacta:

Entrada Autor: Marc Riera »

Algú em pot explicar què carai hi pinten els germans Weasley fent els GNOM amb el Harry??????????????????????????????????????????????????? :o :o :o :o :o :o :o :o :o :roll: :?

Avatar de l’usuari
Severus Davnur
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 199
Membre des de: dc. ago. 23, 2006 10:27 am
Nom: David
Rang: Àuryn
Ubicació: Sala de la Necessitat (Cardona)

Entrada Autor: Severus Davnur »

:o :o :o Diossssssss :o :o :o Ostia Marc, jo tambè m'he fixat!....que malament....com la lien 8)

Aixó és un ERROR MOLT GREU!!!!!!!!!

Per cert, l'últom és el Neville? (tinc un lapsus :? )
Live together, die alone

Tots els ulls miren, pocs observen, molt pocs hi veuen.
Nuti TTM, Cunyadeta 4ever, Visca CAT

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

No pot ser que siguin els exàmens finals perquè els bessons ja haurien d'haver deixat l'escola burlant-se de la Umbridge. Suposo que alguna cosa s'inventaran per justificar que els bessons estiguin fent classe amb en Harry :roll:

Severus, si que és en Neville, amb la Mimbulus Mimbletonia o com es digués :P

Avatar de l’usuari
Costa
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 444
Membre des de: dt. jul. 19, 2005 12:23 am
Nom: Alba
Rang: Rajadora del Mediterrani
Ubicació: A Snailcity

Entrada Autor: Costa »

M'han traumat... el meu ídol acaba de caure des de 1000000000000 metres... aquell no pot... no pot ser... NO!!! Allò és... se suposa que és... el Sirius? 8O :lol: Perdó? Des de quan el Sirius és un cardo borriquero? Per què a lo millor jo m'ho he perdut... El Sirius per la Rowling és molt guapo... 1a observació: no fiar-nos dels gustos en qüestions d'aquestes de la Rowling... ja veieu com són...
Mare meva... i si allò també és el James... ehem... el James... ros? Des de quan? A lo millor se l'havia tenyit en aquella època de l'any però no ens ho va dir la Rowling... clar! Ara tot té sentit!!!
L'Snape m'ha agradat (és menys lleig que el que fa de Sirius quasi... ara s'entén perquè s'odien tant... és que ens canvien la informació al llibre! xDDD)
Sempre ACLEE!!!

Imatge

Avatar de l’usuari
Enllunada16
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 145
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 5:23 pm
Nom: Anna
Rang: Trepitjant el sol
Ubicació: Sabadell (Barcelona)
Contacta:

Entrada Autor: Enllunada16 »

Uooo,l'Snape clavat!! ,me l'imaginava igual de freak,jajajaja
pero el james??? SIUSPLAU!
i els altres? qui es l'altre ros? el cuapelada? per que el llopin no no?? 8O 8O 8O crec que s'estan flipant els directors eh...la rowling hi esta d'acord? o no pot dir res al respecte?? no se eh...si jo escrivis un llibre com aquests,que les caracteristiques son molt importants, no m'agradaria que si es fes una peli m'ho tiresin tot pel terra...
Because People Run In Circles....

http://www.fotolog.com/sunburn90

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Imatge

No crec que siguin el Sirius, James i LLopin, sinó el Sírius, el Llopin i el Cuapelada. I més confirmat és per aquesta imatge. És a dir, que el James encara no sabem com és ^^

L'Snape és molt dish XD

I, sí: increïbles elFred i el George a classe del Harry :lol: :lol: :lol:
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Galad McGonagall
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 50
Membre des de: dg. gen. 14, 2007 1:51 pm

Entrada Autor: Galad McGonagall »

Ei trobo que l'Snape està molt ben aconseguit! Realment molt bé.

Ara els altres tres... No sé, el que està clar és en Cuapelada, inclòs s'assemla molt al Cuapelada de la tercera i la quarta pel·lícula, no?

Els altres dos no sé, ja no ho tinc tan clar, però si són en James, en Sírius o en Llopin... que Déu ens agafi confessat!! Espero que no ho siguin! Tant que s'havia treballat la Rowlling les imatges d'en Sírius i en James! I la Lily? Heu pensat com serà?

M'apunto al club dels sorpressos. Com pot ser que els bessons facin els Gnom amb en Harry? Però si són més grans!!! Espero que a la pel·lícula tinguin una molt bona excusa per explicar-nos això!!

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

HpConan ha escrit: No crec que siguin el Sirius, James i LLopin, sinó el Sírius, el Llopin i el Cuapelada. I més confirmat és per aquesta imatge. És a dir, que el James encara no sabem com és ^^
Vale, el tercer és en Cuapelada, però vols dir que el del mig és en Llopin? Deixant de banda que és ros (:roll:) té certa retirada a en Harry no? Va amb ulleres i tal...Jo diria que és en James i que el que falta per veure és en Llopin.

Avatar de l’usuari
ivi_potter
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 101
Membre des de: dt. nov. 07, 2006 8:37 pm

Entrada Autor: ivi_potter »

:o ! tambe teniu rao, potse k no sigui en james... jo o esperu nse pk po em recorda mes a en llopin k no a en james... i es el que diu tothom en james l'hauria d'interpretar en radcliffe al cap i a la fi tothom diu que son clavats!!
bé esperu k sigui les fotus i que en sirius i en remus ( o james ) siguin mes guapus i etsiguin millo a les pelis :mrgreen: en cuapelada ja es veu que no si pot fe rs.... es mol feo el pavo! xD

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

HpConan ha escrit:I, sí: increïbles elFred i el George a classe del Harry :lol: :lol: :lol:
Si no m'equivoco en la quarta peli quan en Fred (o en George) demana per ballar en aquella noia estan fent exercicis en el mateix lloc que en Harry i llavors es veu la Hermione que s'aixeca i li dóna un treball a l'Snape que vigila els alumnes. És a dir, a no ser que estiguessin a la biblioteca i l'Snape substituís a la bibliotecària, els bessons i en Harry ja han fet classe junts.

Galad McGonagall
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 50
Membre des de: dg. gen. 14, 2007 1:51 pm

Entrada Autor: Galad McGonagall »

Ei gent!!

He estat mirant les fotos de la cinquena peli (es que avui no tinc classe!) i m'ha sobtat una cosa: no he vist cap foto sobre Sant Mungo. Què passa? Què no sortirà?

Mira que a mi m'agradaria veure com és l'hosìtal! I no trobeu que el fet que en Harry pugui veure l'atac al senyor Weasley i el seu posterior trasllat a l'hospital sigui una cosa realment important com per saltarse-la a la lleugera i no la possin a la peli?

Espero les vostres opinions!

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Dubto que surti res de St Mungo. xD Mira, crec que no sortirà ni el misteriós mirall :lol: :lol: :lol: :lol:

Jo crec que no pot ser el James. El James no és ros ni cap endarrere :P A més, hem vist fotos del noi que feia de James (recordeu la foto on surt tot flipat en una moto d'aigua a terra? xD), i és moreno :wink:
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Bloquejat